Als je nu gewoon Sillie aan mij geeft dan mag jij het pakje graties okee? Goede deal toch? Ja toch? *knippert lieflijk met haar ogen*quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:39 schreef Spees_Eend het volgende:
TM kan ik die bovenste van je kopen inclusief krimpmachine voor silvijn?
Supergoeie deal! Ik kan eigenlijk geen bezwaren bedenken dus ik stuur m vanmiddag nog naar je toe. Even opletten dat ik die spekbuik wel voldoende frankeerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:40 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als je nu gewoon Sillie aan mij geeft dan mag jij het pakje graties okee? Goede deal toch? Ja toch? *knippert lieflijk met haar ogen*
*wacht alvast bij de brievenbus* Ik stop jouw spekbuikje gewoon bij mijn spekbuikje in bed <3.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Supergoeie deal! Ik kan eigenlijk geen bezwaren bedenken dus ik stuur m vanmiddag nog naar je toe. Even opletten dat ik die spekbuik wel voldoende frankeer
ijspak, welke maat is dat?! te laatquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:32 schreef twentemeisje het volgende:
Babyjongetjesmama's opgelet
In dit album vind je maat 62 - 74 jongetjes, met onder meer L'Asticot, Kik*Kid en 4FunkyFlavours:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sommige foto's (die op het aanrecht) zijn wat donker door avond/kunstlicht. Kleertjes zijn allemaal in goede staat en heldere kleuren.
Reacties graag via PM! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Verzendkosten zijn voor de koper.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:24 schreef kleinzusje het volgende:
Super lieve vlinder laarsjes weer terug in de verkoop![]()
[ afbeelding ]
Kijk ook nog even naar de rest![]()
![]()
schoentjes
maat 80
maat 80-92
maat 74
Nu weet ik dat het is afgekoeld maar een winterjas is toch echt te warm hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:24 schreef Bolletje... het volgende:
Mooie marine blauwe winterjas van Mamalicious maat XL, alleen afgelopen winter gedragen. Wie heeft er interesse? Stuur mij dan even een pbtje!![]()
[ afbeelding ]
Whehehe ja ben aan t opruimen sorryquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nu weet ik dat het is afgekoeld maar een winterjas is toch echt te warm hoor
Heb je herfst-/winterkleertjes?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:46 schreef klaprooss het volgende:
Nog behoefte aan jongetjes kleertjes 50-56?
Dan maak ik morgen even foto's!
Ik wel! Maar moet nog aan de uitzoekquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je herfst-/winterkleertjes?
Dat is waarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:34 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Whehehe ja ben aan t opruimen sorryMaar als je nu net zwanger bent, dan heb je mooi alvast een winterjas voor weinig
Ja! Vooral lange mouwen! Februari kindjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je herfst-/winterkleertjes?
Maak dan maar foto's, als je wil!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:03 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ja! Vooral lange mouwen! Februari kindje.. En man oh man! Ik doe veel weg met pijn in t hart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |