Die van mij was een kadootje van schoonmoeder, ik ben zelf meer fan van Dikkie Dik, Nijntje is ook acceptabel, maar Poezel & Wipquote:
Die heb ik ook! Mijn kind is er nog niet uit en ik kom al om in de W&P. Het vervelende is, is van schoonzusje en zwager dus kan het zo moeilijk wegdoen alquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:45 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wij hebben een zingende Woezel (kraamcadeau 8) ), zou 'm zo opsturen als niet beide jongetjes verliefd waren op t ding
Zal ik gewoon maar mijn adres posten? Dan kan iedereen het daar kwijtquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:13 schreef DJMomo het volgende:
Iedereen blij eindelijk zijn poezel & wip spullen te kunnen lozen
Nàh. Wat suf van de visite!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef Troeta het volgende:
Reken er maar niet op Blueeyes, ik had een Dikkie Dikbabykamertje en geboortekaartje en niemand kwam op het idee om iets van Dikkie Dik te kopen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zal ik gewoon maar mijn adres posten? Dan kan iedereen het daar kwijt.
Boxkleed/speelkleed ben ik inmiddels in voorzien.
H&M?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:31 schreef L-E het volgende:
Ik zoek korte mouwen rompers in 74 (of kleine 80) in donkerblauw of grijs. Of een tip waar ik ze kan vinden
Hema!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:31 schreef L-E het volgende:
Ik zoek korte mouwen rompers in 74 (of kleine 80) in donkerblauw of grijs. Of een tip waar ik ze kan vinden
oh, ik ook! Gratis en voor niks.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:48 schreef DJMomo het volgende:
Ik heb nog tig hello fresh kadokaarten. Iemand interesse?
die tweede mag hier wel een keer met een doos mee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:28 schreef Kyara het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een boek met puzzelstukjes van W&P. Schoonmoeder vond het zo leuk dat ze hem per ongeluk 2 keer heeft gekocht (dat weet ze niet trouwens).
Over de spelletjesmiddag in de Tovertuin. Peuter vindt het fantastisch dus ik kan het bijna dromen
+1...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind W&P ook schattig![]()
Maar Dikkie Dik en Nijntje en Rupsje Nooitgenoeg en Sesamstraat en en en en ook![]()
Arme kinders van mij
ook weer waar!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind rupsje nooitgenoeg en jip&janneke wel echt van een ander kaliber dan w&p en winnie de pooh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |