Scheelt ook wel dat hij dwerg Clasie niet naast zich hadquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Jong speelde wel aardig. Veel beter dan Blind op die positie (tegen Ecuador).
Voor de rest was het niet veel soeps inderdaad en dat tegen een erg zwakke tegenstander.
Kijk de wedstrijden anders nog een keer terugquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:17 schreef Ruif het volgende:
[..]
Want daarna ben je wel overtuigd? Hoe kom je er nou bij dat Blind zowel Aguero als Nasri als directe tegenstanders had? Beide scoorden overigens in het tweeluik, maar daar had Blind vast niks mee te maken..
Dat is iets subjectiefs. Blind is heus geen superslechte speler hoor, maar als dat de beste speler van je team heeft is zit er niet veel talent in je elftal. Gaat mij erom dat jij aangeeft dat zowel Aguero als Nasri zijn directe tegenstanders waren. Dat is gewoon onzin. Je hebt als linksback geen twee directe tegenstanders en al helemaal niet de links én rechtsbuiten. Verder scoorden Aguero in de ene en Nasri in de andere wedstrijd. Als het al zijn directe tegenstanders waren heeft hij 2x gefaald.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kijk de wedstrijden anders nog een keer terugBlind was 1 van de beste op het veld zowel tijdens Real Madrid als tegen Dortmund of Man City.
Waar zeg ik dat het zijn directe tegenstanders waren? FAAL.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:24 schreef Ruif het volgende:
[..]
Dat is iets subjectiefs. Blind is heus geen superslechte speler hoor, maar als dat de beste speler van je team heeft is zit er niet veel talent in je elftal. Gaat mij erom dat jij aangeeft dat zowel Aguero als Nasri zijn directe tegenstanders waren. Dat is gewoon onzin. Je hebt als linksback geen twee directe tegenstanders en al helemaal niet de links én rechtsbuiten. Verder scoorden Aguero in de ene en Nasri in de andere wedstrijd. Als het al zijn directe tegenstanders waren heeft hij 2x gefaald.
Je zegt :quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het zijn directe tegenstanders waren? FAAL.
Of te wel, je zegt inderdaad niet letterlijk dat het zijn directe tegenstanders zijn, maar je impliceert dat hij ze in de wedstrijd vaak tegenkwam. Anders zou hij het ook niet prima tegen ze hebben kunnen doen. Maar het probleem is dat Nasri en Aguero op een andere flank stonden en hij 1 van beide amper tegenkwam. Ook reageer je niet op mijn argument dat beide spelers een goal maakten en Blind daar dus mede verantwoordelijk voor was. In plaats daarvan reageer je als een 12 jarige. Vind ik prima hoor, maar dat tekent je karakter...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan heb jij wss poep in je ogen, want hij deed het prima tegen Nasri/Augero/Di Maria/Ronaldo etc. in de CL.
Hij kwam ze ook vaak tegen in de wedstrijd, dat impliceer ik idd. Directe tegenstander maak jij ervan en daar faalde je. Blind was niet verantwoordelijk voor de goals van die personen, wel voor het frequent afstoppen van al die spelers.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:46 schreef Ruif het volgende:
[..]
Je zegt :
[..]
Of te wel, je zegt inderdaad niet letterlijk dat het zijn directe tegenstanders zijn, maar je impliceert dat hij ze in de wedstrijd vaak tegenkwam. Anders zou hij het ook niet prima tegen ze hebben kunnen doen. Maar het probleem is dat Nasri en Aguero op een andere flank stonden en hij 1 van beide amper tegenkwam. Ook reageer je niet op mijn argument dat beide spelers een goal maakten en Blind daar dus mede verantwoordelijk voor was. In plaats daarvan reageer je als een 12 jarige. Vind ik prima hoor, maar dat tekent je karakter...
Ah, en hoe kwam het dan dat ze allebei een goal maakte, als Blind ze frequent afstopte?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij kwam ze ook vaak tegen in de wedstrijd, dat impliceer ik idd. Directe tegenstander maak jij ervan en daar faalde je. Blind was niet verantwoordelijk voor de goals van die personen, wel voor het frequent afstoppen van al die spelers.
Kijk de wedstrijden anders even terug. Blind stopte ze vaak af, maar was niet hun directe tegenstander. Hij deed het dus prima tegen hun en blijkbaar maakten andere wat fouten waardoor die spelers konden scoren. Ben jij speciaal, dat ik dit zo duidelijk moet uitleggen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:50 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ah, en hoe kwam het dan dat ze allebei een goal maakte, als Blind ze frequent afstopte?
Je kan het zo vaak uitleggen als je wilt kerel. Je snapt er gewoon weinig van. Wie was Blind zijn directe tegenstander dan wel -als hij die had- in zowel de uit als thuiswedstrijd tegen City?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kijk de wedstrijden anders even terug. Blind stopte ze vaak af, maar was niet hun directe tegenstander. Hij deed het dus prima tegen hun en blijkbaar maakten andere wat fouten waardoor die spelers konden scoren. Ben jij speciaal, dat ik dit zo duidelijk moet uitleggen?
Alles ligt aan iedereen behalve aan Blind en Veltman. Die doen alles goed en het is te gek voor woorden dat City of Bayern nog niet minimaal 100 mio hebben geboden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kijk de wedstrijden anders even terug. Blind stopte ze vaak af, maar was niet hun directe tegenstander. Hij deed het dus prima tegen hun en blijkbaar maakten andere wat fouten waardoor die spelers konden scoren. Ben jij speciaal, dat ik dit zo duidelijk moet uitleggen?
Volgens mij was dat wel degelijk Nasri die toen op rechts speelde. Maar kijk jij eerst maar even de wedstrijden terug tegen Man City, Real Madrid en Dortmund en dan weet jij ook meteen weer dat Blind goed speelde doen. Je dwaalt trouwens vreselijk af: Blind was de eerste helft vandaag duidelijk de beste aan Oranje kant en 2e helft wat minder (zoals iedereen).quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:57 schreef Ruif het volgende:
[..]
Je kan het zo vaak uitleggen als je wilt kerel. Je snapt er gewoon weinig van. Wie was Blind zijn directe tegenstander dan wel -als hij die had- in zowel de uit als thuiswedstrijd tegen City?
Dat is idd vreemd...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alles ligt aan iedereen behalve aan Blind en Veltman. Die doen alles goed en het is te gek voor woorden dat City of Bayern nog niet minimaal 100 mio hebben geboden.
Nasri stond de hele wedstrijd linkshalf (3-1 Ajax) en is Blind misschien 1 keer tegengekomen. Aguero stond op 10. Bij de andere wedstrijd stond Nasri rechts en Aguero links. Overigens vind ik deze goal gewoon mede de schuld van Blind die zich als een tuinhek in de luren laat leggen waardoor er een assist gegeven kan worden. Zijn tegenstander, Nasri.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel degelijk Nasri die toen op rechts speelde. Maar kijk jij eerst maar even de wedstrijden terug tegen Man City, Real Madrid en Dortmund en dan weet jij ook meteen weer dat Blind goed speelde doen. Je dwaalt trouwens vreselijk af: Blind was de eerste helft vandaag duidelijk de beste aan Oranje kant en 2e helft wat minder (zoals iedereen).
Op basis waarvan verwacht je dit?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:10 schreef Cavaliers het volgende:
Blind gaat er echt keihard af tegen Chili. Die mag na de wedstrijd aan drie zuurstofflessen.
Op basis van de tegenstander die hij tegenover zich krijgt (Isla). Die loopt 53 kilometer per wedstrijd.quote:
Blind heeft wel voor hetere vuren gestaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Op basis van de tegenstander die hij tegenover zich krijgt (Isla).
Ongetwijfeld, maar ik betwijfel of die net zoveel energie in zo'n pot steken als Isla. 90 minuten heen en weer. Alexis zal ook wel wat naar de buitenkant trekken.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind heeft wel voor hetere vuren gestaan.
Tja anders moet je Kongolo daar opstellen die nog nooit 3 wedstrijden in een week heeft gespeeld.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik betwijfel of die net zoveel energie in zo'n pot steken als Isla. 90 minuten heen en weer.
Hij had van Aanholt er niet uit moeten flikkeren. Die heeft ook nog eens meer snelheid dan Blind.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja anders moet je Kongolo daar opstellen die nog nooit 3 wedstrijden in een week heeft gespeeld.
Emanuelson. Perfecte linksback voor dit systeem.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij had van Aanholt er niet uit moeten flikkeren. Die heeft ook nog eens meer snelheid dan Blind.
Emanuelson en van Aanholt.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja anders moet je Kongolo daar opstellen die nog nooit 3 wedstrijden in een week heeft gespeeld.
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emanuelson. Perfecte linksback voor dit systeem.
Buttner kan ook. In elk geval zijn de meesten het er wel over eens dat Blind niet zou moeten spelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]![]()
V Aanholt en Buttner 100 klasses beter als linksback. Emanuelson is een perfecte linkermiddenvelder, zo speelt hij bij Milan ook vaak.
En Blind was wel degelijk een uitblinker in de CL, eigenlijk al de afgelopen 2 seizoen bij Ajax. Daarnaast is je analyse wel erg gericht op Man City uit volgens mijquote:Op zondag 1 juni 2014 00:11 schreef Ruif het volgende:
[..]
Nasri stond de hele wedstrijd linkshalf (3-1 Ajax) en is Blind misschien 1 keer tegengekomen. Aguero stond op 10. Bij de andere wedstrijd stond Nasri rechts en Aguero links. Overigens vind ik deze goal gewoon mede de schuld van Blind die zich als een tuinhek in de luren laat leggen waardoor er een assist gegeven kan worden. Zijn tegenstander, Nasri.
Overigens dwaal ik helemaal niet af. Mijn eerste reactie op jou zei ik dat ik Blind geen uitblinker vond in de CL. Daaruit kwam deze discussie.
http://footyroom.com/manchester-city-2-2-ajax-2012-11/
Wel leuk dat in dit systeem je meer als linkermiddenvelder dan als linksback speelt op die positie.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]![]()
V Aanholt en Buttner 100 klasses beter als linksback. Emanuelson is een perfecte linkermiddenvelder, zo speelt hij bij Milan ook vaak.
Heb je het filmpje nog niet bekeken? http://footyroom.com/manchester-city-2-2-ajax-2012-11/ Zie vanaf 15 seconden hoe Blind imponeert. Grappig hoe jij aangeeft hoe hij niet verantwoordelijk is voor de goals van City en dit probeert vol te houden.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:01 schreef Syntix het volgende:
Blind was niet verantwoordelijk voor de goals van die personen, wel voor het frequent afstoppen van al die spelers.
15 sec. -> Van Rhijn die duidelijk niet goed verdedigde.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:45 schreef Ruif het volgende:
[..]
Heb je het filmpje nog niet bekeken? http://footyroom.com/manchester-city-2-2-ajax-2012-11/ Zie vanaf 15 seconden hoe Blind imponeert. Grappig hoe jij aangeeft hoe hij niet verantwoordelijk is voor de goals van City en dit probeert vol te houden.
En ik heb voor de volledigheid even het eerste best filmpje tegen Real erbij gepakt. Kijk Blind weergaloos achter zijn tegenstander aanrennen op 10:00.
http://nos.nl/video/447924-cl-real-madrid--ajax.html
Al overtuigd?
Prachtige actiequote:Op zondag 1 juni 2014 16:48 schreef Syntix het volgende:
Gast, je faalt hard en kan beter stoppen. Om je even helemaal uit je dromen te halen:
[ afbeelding ]
Ik denk dat iedereen met enig verstand van voetbal niet eens de discussie aan was gegaan na het zien van die twee fouten van Blind. Dat jij dat wel doet zegt alles over jouw bevooroordeeldheid jegens deze speler. Dat is gewoon niet serieus te nemen. Ik moet erom glimlachen, maar eigenlijk is het best triest dat je zo met je clubliefde(?) in de knoop zit, dat je niet enigszins objectief kan zijn. Ik laat het hierbij en besteed mijn tijd liever aan mensen die niet zo vastgeroest zitten in hun eigen onwetendheid. Dat levert tenminste zinvolle discussies op.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
15 sec. -> Van Rhijn die duidelijk niet goed verdedigde.
Tiende minuut van een samenvatting nog serieus nemen bij Real Madrid uit
Gast, je faalt hard en kan beter stoppen. Om je even helemaal uit je dromen te halen:
[ afbeelding ]
Ah je ziet eindelijk in dat Blind gewoon één van de steunpilaren was van Ajax de afgelopen 2 seizoenenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:13 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen met enig verstand van voetbal niet eens de discussie aan was gegaan na het zien van die twee fouten van Blind. Dat jij dat wel doet zegt alles over jouw bevooroordeeldheid jegens deze speler. Dat is gewoon niet serieus te nemen. Ik moet erom glimlachen, maar eigenlijk is het best triest dat je zo met je clubliefde(?) in de knoop zit, dat je niet enigszins objectief kan zijn. Ik laat het hierbij en besteed mijn tijd liever aan mensen die niet zo vastgeroest zitten in hun eigen onwetendheid. Dat levert tenminste zinvolle discussies op.
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ah je ziet eindelijk in dat Blind gewoon één van de steunpilaren was van Ajax de afgelopen 2 seizoenenPrima speler in de Oranje selectie dus.
Dat tikkie terug naar z'n verdediging typeert hem wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
15 sec. -> Van Rhijn die duidelijk niet goed verdedigde.
Tiende minuut van een samenvatting nog serieus nemen bij Real Madrid uit
[ afbeelding ]
Is denk ik toch wel 1 van spelers die het meest vooruit speelt hoor... In tegenstelling tot Van Rhijn bijv.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat tikkie terug naar z'n verdediging typeert hem wel.
Dat komt hij toch wel erg vaak tot de conclusie dat het niet mogelijk is.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is denk ik toch wel 1 van spelers die het meest vooruit speelt hoor... In tegenstelling tot Van Rhijn bijv.kijkt Blind altijd wel naar voren of het mogelijk is.
quote:
Beetje wild is juistquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:45 schreef JenHermes het volgende:
[..]![]()
Lijkt net een wolf die gastLaat hem eert maar eens naar de kapper gaan en laat hem zich eerst maar eens scheren en wie weet dat hij dan wel wat aantrekkelijker wordt(no homo)
Ja maar dat is gewoon tequote:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/385632 wel als je Blind heet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:02 schreef Seam het volgende:
Onmogelijk als er zoveel Feyenoorders op het veld staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |