Het is Daley Blind, die kan dat niet zienquote:
Jij weetquote:
Kakkerlakquote:
Huillie huilliequote:
Was het maar waarquote:
Ik las zwarte tegenstandersquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:43 schreef Pino0 het volgende:
Zijn vader is de enige reden waarom hij speelt.
Laatste jaren wel sterker geworden, maar ik denk dat hij het niet bij kan benen bij zware tegenstanders.
Geen speler voor Ajax. Die verdienen beter(van een FC Utrecht fan)
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Laat je horen voor deze baas van een Ajacied
Oefenwedstrijd tegen Frankrijk alweer vergeten ?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:23 schreef Syntix het volgende:
Je ziet nu ook meteen tegen Ghana wie er uit de Ajax opleiding komt en wie niet in de verdediging. Blindgod doet deze wedstrijd freewheelend nog beter dan zijn kakkerlak-collegas
De laatste 2 seizoenen in de eredivisie + CL vergeten?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:25 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Oefenwedstrijd tegen Frankrijk alweer vergeten ?
Moet wel een wereldspeler zijn, dat hij al jaren furore maakt in deze topcompetitie. En in de CL heb ik zelden een speler gezien die zo vaak achter zijn tegenstander heeft gerend.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
De laatste 2 seizoenen in de eredivisie + CL vergeten?
Ga jij nou maar lekker fappen op Belgjes.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:37 schreef Halcon het volgende:
Blind kan er echt niks van. Mag alleen maar meedoen omdat zijn pappie in de staf zit.
Goede inhoudelijke opmerking.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker fappen op Belgjes.
Gelukkig dat jij van die kwaliteitposts plaatst. Je lijkt wel een klein kind. Zou kunnen dat je dat ook bent dan m'n excuses.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker fappen op Belgjes.
stoppen nou anders roep ik ggmmquote:
Pot-ketel-pikzwart.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij van die kwaliteitposts plaatst. Je lijkt wel een klein kind. Zou kunnen dat je dat ook bent dan m'n excuses.
daaromquote:
Dan heb jij wss poep in je ogen, want hij deed het prima tegen Nasri/Augero/Di Maria/Ronaldo etc. in de CL.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:27 schreef Ruif het volgende:
[..]
Moet wel een wereldspeler zijn, dat hij al jaren furore maakt in deze topcompetitie. En in de CL heb ik zelden een speler gezien die zo vaak achter zijn tegenstander heeft gerend.
Primaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan heb jij wss poep in je ogen, want hij deed het prima tegen Nasri/Augero/Di Maria/Ronaldo etc. in de CL.
mmh nee...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:00 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Prima
Als ik een opa had met krukken dan zou hij nog 3 keer zo goed spelen als Blind
Blind is die spelers die je noemt amper tegengekomen, dat zijn geen van allen zijn directe tegenstanders geweest. Wat een onzinverhaal weer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan heb jij wss poep in je ogen, want hij deed het prima tegen Nasri/Augero/Di Maria/Ronaldo etc. in de CL.
Kijk anders de wedstrijden nog een keer terug...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:03 schreef Ruif het volgende:
[..]
Blind is die spelers die je noemt amper tegengekomen, dat zijn geen van allen zijn directe tegenstanders geweest. Wat een onzinverhaal weer.
Heb jij een andere wedstrijd zitten kijken?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blind was vandaag wel aardig, maar natuurlijk niet echte top op linksback. Het is dat we niks beters hebben.
Ik heb Nederland-Ghana gekeken en jij gaat me nu wijsmaken dat Blind slecht was? Dan kijk je gewoon niet objectief. Want Blind heeft weinig fout gedaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd zitten kijken?
1 goede pass op Robben, verder was hij kut. Iets minder kut dan tegen Ecuador, maar nog steeds kut.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Nederland-Ghana gekeken en jij gaat me nu wijsmaken dat Blind slecht was? Dan kijk je gewoon niet objectief. Want Blind heeft weinig fout gedaan.
Net zo kut als de rest van het elftal.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
1 goede pass op Robben, verder was hij kut. Iets minder kut dan tegen Ecuador, maar nog steeds kut.
De Jong speelde wel aardig. Veel beter dan Blind op die positie (tegen Ecuador).quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net zo kut als de rest van het elftal.
Want daarna ben je wel overtuigd? Hoe kom je er nou bij dat Blind zowel Aguero als Nasri als directe tegenstanders had? Beide scoorden overigens in het tweeluik, maar daar had Blind vast niks mee te maken..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kijk anders de wedstrijden nog een keer terug...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |