Het is Daley Blind, die kan dat niet zienquote:
Jij weetquote:
Kakkerlakquote:
Huillie huilliequote:
Was het maar waarquote:
Ik las zwarte tegenstandersquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:43 schreef Pino0 het volgende:
Zijn vader is de enige reden waarom hij speelt.
Laatste jaren wel sterker geworden, maar ik denk dat hij het niet bij kan benen bij zware tegenstanders.
Geen speler voor Ajax. Die verdienen beter(van een FC Utrecht fan)
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Laat je horen voor deze baas van een Ajacied
Oefenwedstrijd tegen Frankrijk alweer vergeten ?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:23 schreef Syntix het volgende:
Je ziet nu ook meteen tegen Ghana wie er uit de Ajax opleiding komt en wie niet in de verdediging. Blindgod doet deze wedstrijd freewheelend nog beter dan zijn kakkerlak-collegas
De laatste 2 seizoenen in de eredivisie + CL vergeten?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:25 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Oefenwedstrijd tegen Frankrijk alweer vergeten ?
Moet wel een wereldspeler zijn, dat hij al jaren furore maakt in deze topcompetitie. En in de CL heb ik zelden een speler gezien die zo vaak achter zijn tegenstander heeft gerend.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
De laatste 2 seizoenen in de eredivisie + CL vergeten?
Ga jij nou maar lekker fappen op Belgjes.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:37 schreef Halcon het volgende:
Blind kan er echt niks van. Mag alleen maar meedoen omdat zijn pappie in de staf zit.
Goede inhoudelijke opmerking.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker fappen op Belgjes.
Gelukkig dat jij van die kwaliteitposts plaatst. Je lijkt wel een klein kind. Zou kunnen dat je dat ook bent dan m'n excuses.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker fappen op Belgjes.
stoppen nou anders roep ik ggmmquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |