abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140584972
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

De Jong speelde wel aardig. Veel beter dan Blind op die positie (tegen Ecuador).

Voor de rest was het niet veel soeps inderdaad en dat tegen een erg zwakke tegenstander.
Scheelt ook wel dat hij dwerg Clasie niet naast zich had
pi_140585016
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:17 schreef Ruif het volgende:

[..]

Want daarna ben je wel overtuigd? Hoe kom je er nou bij dat Blind zowel Aguero als Nasri als directe tegenstanders had? Beide scoorden overigens in het tweeluik, maar daar had Blind vast niks mee te maken..
Kijk de wedstrijden anders nog een keer terug ;) Blind was 1 van de beste op het veld zowel tijdens Real Madrid als tegen Dortmund of Man City.
pi_140585120
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:21 schreef Syntix het volgende:

[..]

Kijk de wedstrijden anders nog een keer terug ;) Blind was 1 van de beste op het veld zowel tijdens Real Madrid als tegen Dortmund of Man City.
Dat is iets subjectiefs. Blind is heus geen superslechte speler hoor, maar als dat de beste speler van je team heeft is zit er niet veel talent in je elftal. Gaat mij erom dat jij aangeeft dat zowel Aguero als Nasri zijn directe tegenstanders waren. Dat is gewoon onzin. Je hebt als linksback geen twee directe tegenstanders en al helemaal niet de links én rechtsbuiten. Verder scoorden Aguero in de ene en Nasri in de andere wedstrijd. Als het al zijn directe tegenstanders waren heeft hij 2x gefaald.
pi_140585243
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:24 schreef Ruif het volgende:

[..]

Dat is iets subjectiefs. Blind is heus geen superslechte speler hoor, maar als dat de beste speler van je team heeft is zit er niet veel talent in je elftal. Gaat mij erom dat jij aangeeft dat zowel Aguero als Nasri zijn directe tegenstanders waren. Dat is gewoon onzin. Je hebt als linksback geen twee directe tegenstanders en al helemaal niet de links én rechtsbuiten. Verder scoorden Aguero in de ene en Nasri in de andere wedstrijd. Als het al zijn directe tegenstanders waren heeft hij 2x gefaald.
Waar zeg ik dat het zijn directe tegenstanders waren? FAAL.
pi_140585829
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:28 schreef Syntix het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het zijn directe tegenstanders waren? FAAL.
Je zegt :
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:50 schreef Syntix het volgende:

[..]

Dan heb jij wss poep in je ogen, want hij deed het prima tegen Nasri/Augero/Di Maria/Ronaldo etc. in de CL.
Of te wel, je zegt inderdaad niet letterlijk dat het zijn directe tegenstanders zijn, maar je impliceert dat hij ze in de wedstrijd vaak tegenkwam. Anders zou hij het ook niet prima tegen ze hebben kunnen doen. Maar het probleem is dat Nasri en Aguero op een andere flank stonden en hij 1 van beide amper tegenkwam. Ook reageer je niet op mijn argument dat beide spelers een goal maakten en Blind daar dus mede verantwoordelijk voor was. In plaats daarvan reageer je als een 12 jarige. Vind ik prima hoor, maar dat tekent je karakter...
pi_140585961
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:46 schreef Ruif het volgende:

[..]

Je zegt :

[..]

Of te wel, je zegt inderdaad niet letterlijk dat het zijn directe tegenstanders zijn, maar je impliceert dat hij ze in de wedstrijd vaak tegenkwam. Anders zou hij het ook niet prima tegen ze hebben kunnen doen. Maar het probleem is dat Nasri en Aguero op een andere flank stonden en hij 1 van beide amper tegenkwam. Ook reageer je niet op mijn argument dat beide spelers een goal maakten en Blind daar dus mede verantwoordelijk voor was. In plaats daarvan reageer je als een 12 jarige. Vind ik prima hoor, maar dat tekent je karakter...
Hij kwam ze ook vaak tegen in de wedstrijd, dat impliceer ik idd. Directe tegenstander maak jij ervan en daar faalde je. Blind was niet verantwoordelijk voor de goals van die personen, wel voor het frequent afstoppen van al die spelers.
pi_140586002
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:49 schreef Syntix het volgende:

[..]

Hij kwam ze ook vaak tegen in de wedstrijd, dat impliceer ik idd. Directe tegenstander maak jij ervan en daar faalde je. Blind was niet verantwoordelijk voor de goals van die personen, wel voor het frequent afstoppen van al die spelers.
Ah, en hoe kwam het dan dat ze allebei een goal maakte, als Blind ze frequent afstopte?
pi_140586161
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:50 schreef Ruif het volgende:

[..]

Ah, en hoe kwam het dan dat ze allebei een goal maakte, als Blind ze frequent afstopte?
Kijk de wedstrijden anders even terug. Blind stopte ze vaak af, maar was niet hun directe tegenstander. Hij deed het dus prima tegen hun en blijkbaar maakten andere wat fouten waardoor die spelers konden scoren. Ben jij speciaal, dat ik dit zo duidelijk moet uitleggen?
pi_140586214
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:56 schreef Syntix het volgende:

[..]

Kijk de wedstrijden anders even terug. Blind stopte ze vaak af, maar was niet hun directe tegenstander. Hij deed het dus prima tegen hun en blijkbaar maakten andere wat fouten waardoor die spelers konden scoren. Ben jij speciaal, dat ik dit zo duidelijk moet uitleggen?
Je kan het zo vaak uitleggen als je wilt kerel. Je snapt er gewoon weinig van. Wie was Blind zijn directe tegenstander dan wel -als hij die had- in zowel de uit als thuiswedstrijd tegen City?
pi_140586232
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:56 schreef Syntix het volgende:

[..]

Alles ligt aan iedereen behalve aan Blind en Veltman. Die doen alles goed en het is te gek voor woorden dat City of Bayern nog niet minimaal 100 mio hebben geboden.
pi_140586312
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:57 schreef Ruif het volgende:

[..]

Je kan het zo vaak uitleggen als je wilt kerel. Je snapt er gewoon weinig van. Wie was Blind zijn directe tegenstander dan wel -als hij die had- in zowel de uit als thuiswedstrijd tegen City?
Volgens mij was dat wel degelijk Nasri die toen op rechts speelde. Maar kijk jij eerst maar even de wedstrijden terug tegen Man City, Real Madrid en Dortmund en dan weet jij ook meteen weer dat Blind goed speelde doen. Je dwaalt trouwens vreselijk af: Blind was de eerste helft vandaag duidelijk de beste aan Oranje kant en 2e helft wat minder (zoals iedereen).
pi_140586323
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alles ligt aan iedereen behalve aan Blind en Veltman. Die doen alles goed en het is te gek voor woorden dat City of Bayern nog niet minimaal 100 mio hebben geboden.
Dat is idd vreemd...
pi_140586572
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:00 schreef Syntix het volgende:

[..]

Volgens mij was dat wel degelijk Nasri die toen op rechts speelde. Maar kijk jij eerst maar even de wedstrijden terug tegen Man City, Real Madrid en Dortmund en dan weet jij ook meteen weer dat Blind goed speelde doen. Je dwaalt trouwens vreselijk af: Blind was de eerste helft vandaag duidelijk de beste aan Oranje kant en 2e helft wat minder (zoals iedereen).
Nasri stond de hele wedstrijd linkshalf (3-1 Ajax) en is Blind misschien 1 keer tegengekomen. Aguero stond op 10. Bij de andere wedstrijd stond Nasri rechts en Aguero links. Overigens vind ik deze goal gewoon mede de schuld van Blind die zich als een tuinhek in de luren laat leggen waardoor er een assist gegeven kan worden. Zijn tegenstander, Nasri.

Overigens dwaal ik helemaal niet af. Mijn eerste reactie op jou zei ik dat ik Blind geen uitblinker vond in de CL. Daaruit kwam deze discussie.

http://footyroom.com/manchester-city-2-2-ajax-2012-11/
pi_140587834
Blind lekker ding.
pi_140587981
Blind gaat er echt keihard af tegen Chili. Die mag na de wedstrijd aan drie zuurstofflessen.
  zondag 1 juni 2014 @ 01:11:35 #66
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_140588013
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:10 schreef Cavaliers het volgende:
Blind gaat er echt keihard af tegen Chili. Die mag na de wedstrijd aan drie zuurstofflessen.
Op basis waarvan verwacht je dit?
Oh.
pi_140588043
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Op basis waarvan verwacht je dit?
Op basis van de tegenstander die hij tegenover zich krijgt (Isla). Die loopt 53 kilometer per wedstrijd.
  zondag 1 juni 2014 @ 01:13:26 #68
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_140588050
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:13 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Op basis van de tegenstander die hij tegenover zich krijgt (Isla).
Blind heeft wel voor hetere vuren gestaan.
Oh.
pi_140588077
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Blind heeft wel voor hetere vuren gestaan.
Ongetwijfeld, maar ik betwijfel of die net zoveel energie in zo'n pot steken als Isla. 90 minuten heen en weer. Alexis zal ook wel wat naar de buitenkant trekken.
  zondag 1 juni 2014 @ 01:15:18 #70
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_140588088
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:14 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar ik betwijfel of die net zoveel energie in zo'n pot steken als Isla. 90 minuten heen en weer.
Tja anders moet je Kongolo daar opstellen die nog nooit 3 wedstrijden in een week heeft gespeeld.
Oh.
pi_140588095
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja anders moet je Kongolo daar opstellen die nog nooit 3 wedstrijden in een week heeft gespeeld.
Hij had van Aanholt er niet uit moeten flikkeren. Die heeft ook nog eens meer snelheid dan Blind.
  zondag 1 juni 2014 @ 01:16:06 #72
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_140588100
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:15 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Hij had van Aanholt er niet uit moeten flikkeren. Die heeft ook nog eens meer snelheid dan Blind.
Emanuelson. Perfecte linksback voor dit systeem.
Oh.
pi_140590867
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Emanuelson en van Aanholt.
pi_140590885
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Emanuelson. Perfecte linksback voor dit systeem.
:')

V Aanholt en Buttner 100 klasses beter als linksback. Emanuelson is een perfecte linkermiddenvelder, zo speelt hij bij Milan ook vaak.
pi_140590899
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

:')

V Aanholt en Buttner 100 klasses beter als linksback. Emanuelson is een perfecte linkermiddenvelder, zo speelt hij bij Milan ook vaak.
Buttner kan ook. In elk geval zijn de meesten het er wel over eens dat Blind niet zou moeten spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')