SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
daar heb ik al zoveel vandaan gehaaldquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:15 schreef Frutsel het volgende:
ik heb die Anno 2070 Complete Edition van Amazon gekocht![]()
9,90 euro... gewoon geprobeerd... omdat het kon... ondanks dat het US Only was
Dikke hype rondom die bundle, maar als ik die trailer zie dan snap ik niet waarom... Niets baanbrekend of wat dan ook.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:19 schreef JimmyJames het volgende:
De Groupees Be Mine 13 bundle wordt trouwens pas maandag verwacht. Een van de ontwikkelaars heeft namelijk de verkeerde keys geleverd.
Het lijkt me wel een fijne bundle vanwege de wat minder bekende indie-games die erin zitten. Is een keer wat anders dan de "AAA" indie-games van HB.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dikke hype rondom die bundle, maar als ik die trailer zie dan snap ik niet waarom... Niets baanbrekend of wat dan ook.
Stond tiijdje op 1. Nu samen met The Forest in top 3.quote:
Ziet eruit als vage trial and error...quote:Op zondag 1 juni 2014 09:41 schreef The_Substitute het volgende:
Voor mensen die van uitdagende puzzelgames houden, is LYNE aan te bevelen. Klein qua MB's, maar toch uitgebreid en goedkoop. Plus tof design.
Word wel moe van al die zombie-survival-horror. In een jaar 10 of 20 titels of zoquote:Op zondag 1 juni 2014 15:48 schreef JimmyJames het volgende:
Net een setje HD foto's bekeken van The Forest en ziet er wel erg goed uit zeg
Weet niet,als al de steamworks features naar behoren werken vind ik het geld wel waard. Hoop dat het mij niet gaat teleurstellen tho : <quote:Op zondag 1 juni 2014 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
11 euro per item, meh.. eigenlijk nog te duur
Daar is schijnbaar (veel) geld mee te verdienen als je kijkt naar de top 10 op steam. Ik vermoed dat het nog lang niet afgelopen is met de crafting/survival/zombies & dinosaurs-rage.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Word wel moe van al die zombie-survival-horror. In een jaar 10 of 20 titels of zo
V.
Zulke fases heb je altijd. Zo had je rond de eeuwwisseling een berg WW2-shooters, Medal of Honor, Call of Duty, Day of Defeat, Wolfenstein, etc. Nu heb je amper WW2-shooters maar is echt alles modern. Zombies zijn nu om de een of andere reden helemaal hot, waarschijnlijk heeft dat ook te maken met de zombiekomedies zoals Shaun of the Dead, Dead Snow en Zombieland waardoor opeens veel meer mensen ermee in contact kwamen.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Word wel moe van al die zombie-survival-horror. In een jaar 10 of 20 titels of zo
V.
Eens. Zoals iemand anders al zegt: goedverdienende fase. Als je een fase leuk vind (zoals ik met WW2 shooters) ga je helemaal los en anders is het maar uitzitten tot het over isquote:Op zondag 1 juni 2014 16:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Geen t&e. En vaag, nee, het heeft een simpele opzet, is makkelijk op te pakken en wordt steeds uitdagender. Je hebt onderdelen A t/m Z, die elk bestaan uit 25 puzzels. Hoe dichter je bij Z komt, des te moeilijker het wordt.quote:
Sorry, snap niet veel van je uitlegquote:Op zondag 1 juni 2014 17:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Geen t&e. En vaag, nee, het heeft een simpele opzet, is makkelijk op te pakken en wordt steeds uitdagender. Je hebt onderdelen A t/m Z, die elk bestaan uit 25 puzzels. Hoe dichter je bij Z komt, des te moeilijker het wordt.
En je hebt ook per dag daily's, nieuwe gegenereerde onderdelen, die ook bestaan uit 25 puzzels.
Heb er zelf nu 9 uur in gestoken en ik ben pas bij onderdeel I (hoofdletter i), plus 3 daily's gedaan. Zit ongeveer nu op een derde van 't spel
Dus je krijgt veel voor maar ¤2,99.
the forest is best ok tbh. Veel potentie.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Waar het op neerkomt, is dat het grafisch niet veel van je systeem vraagt, dat het simpel te leren is, maar hoe verder je komt, het veel uitdagender wordt.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:35 schreef Verbal het volgende:
Sorry, snap niet veel van je uitlegmaar geloof je wel kwa T&E. Maar is een android ios game van oorsprong zo te zien. Is dat niet veel leuker, dan, of is de pc-switch goed te doen?
V.
bf3 is al meerdere dagen gratis te krijgenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:53 schreef cablegunmaster het volgende:
https://www.origin.com/nl(...)ame/standard-edition
Ik weet het de concurrent Origin maar, wie kan nou niet gratis spellen weigeren als nederlander? BF 3 for free alleen vandaag geldig. Ik gebruik overigens Steam ten volle tevredenheid
vandaahaaag laatste dagquote:Op maandag 2 juni 2014 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
bf3 is al meerdere dagen gratis te krijgen
Soort Echochrome?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nog een aanrader voor wie van puzzel-spelletjes houdt... The Bridge voor 2,99...
Dat zijn een soort van M.C. Esscher tekeningen/puzzels, die je kan roteren zodat je ook over de muren en de plafonds kan lopen. Zo moet je met een mannetje de uitgang zien te bereiken...
Origineel, ziet er leuk uit en soms ook best pittige puzzels...
Heb het even opgezocht en dat lijkt er inderdaad wel een beetje op. Alleen is The Bridge niet 3D maar 2D, zoals de tekeningen van Esscher...quote:
zijn nu 18 keys waard.quote:
Yep, is behoorlijk entertaining. Weinig diepgang maar gewoon een lekkere arcade racer met vliegtuigen en schieterij.quote:
vind hem maar matig...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:08 schreef JimmyJames het volgende:
De nieuwe groupees bundle is vanochtend uitgekomen btw.
Ah, okeequote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Yep, is behoorlijk entertaining. Weinig diepgang maar gewoon een lekkere arcade racer met vliegtuigen en schieterij.
Dat is inmiddels toch alweer aardig oud?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:08 schreef spambot31 het volgende:
Zit nog steeds te wachten tot Brothers in Arms eens in de aanbieding komt op steam.
Klopt, maar ik heb ze nog nooit gespeeld en het schijnen goede games te zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat is inmiddels toch alweer aardig oud?
http://www.steamtrades.co(...)w-tf2csgo-keysoffers 4,5 key (=7 euro en een zooi trading cards)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:03 schreef JimmyJames het volgende:
Na het bekijken van de laatste video-updates van Broforce, moet ik me echt inhouden om de game niet meteen full price te kopen.
Of kan ik nog zo'n TF-key trick uithalen waardoor de game nog maar de helft kost?
In mooi Nederlands: sell it to me!quote:
Is een soort turn-based strategy game maar dan vloeiend(er).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:40 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
In mooi Nederlands: sell it to me!
quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:38 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com(...)/1695916337353156299
Graag gedaanquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:22 schreef The_Substitute het volgende:
Zei ook niet dat je het 'moest' doen. Ik ging er gewoon vanuit dan iemand die zo enthousiast is over een titel ('Frozen Synapse' en 'Frozen Synapse
' ) er niets op tegen heeft anderen te zeggen waarom het zo tof is.
En dat klopt dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Lol, ik zat laatst nog te twijfelen om die te kopen in een bundle voor ¤2,xxquote:
Nee. Wel tof dat ze een aanzienlijke discount geven als je Cave Story+ of Nightsky hebt gekocht (zaten in tig humble bundles).quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:56 schreef ItsTheSebbe het volgende:
1001 Spikes ziet er wel vet uit. Ik ben wel fan van dat soort hardcore platformers. Heeft iemand hem al geprobeerd?
Benieuwd naar je ervaringen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:05 schreef JimmyJames het volgende:
Toch maar Broforce gekocht. Ik kon het niet laten
En deze games zijn nog minder interessant geworden om te kopen..quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:07 schreef Verbal het volgende:
Steam heeft een disclaimer toegevoegd aan zijn FAQ over early access-games.
http://www.gamasutra.com/(...)ever_be_finished.php
V.
dat was te verwachten natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 07:07 schreef Verbal het volgende:
V.
Ik krijg alleen maar errors en hij wil niet.quote:
Edit: gefixt, kwam omdat ik family share had en de andere library 'm al hadquote:Oops, sorry!
An error was encountered while processing your request:
There was a problem adding this product to your Steam account.
Er verandert nochtans niets. Ze zeggen gewoon wat ieder weldenkend mens al weet. Early acces is een risicoquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
En deze games zijn nog minder interessant geworden om te kopen..
Zo had ik Early Access nog niet gezien hoor, als brave consument koop ik gewoon producten en de woorden Early Access betekenen vroegtijdig toegang. In mijn beleving is dit vroegtijdig toegang op een product dat in ontwikkeling is en afgemaakt wordt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:16 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Er verandert nochtans niets. Ze zeggen gewoon wat ieder weldenkend mens al weet. Early acces is een risico
Dit lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk:quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:07 schreef Verbal het volgende:
V.
Ik vind het vreemd dat men dit pas begint te beseffen wanneer dit ook echt letterlijk zo wordt gezegd.quote:So you should only buy an Early Access game if you are excited about playing it in its current state.
Nou, ik geloof dat ik me een beetje heb laten meeslepen door de vette trailers en de hype, zonder te kijken hoe ver de ontwikkeling van de game nou eigenlijk wasquote:
Ah, okeequote:Op donderdag 5 juni 2014 14:14 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat ik me een beetje heb laten meeslepen door de vette trailers en de hype, zonder te kijken hoe ver de ontwikkeling van de game nou eigenlijk wasHet is een leuk spel met veel potentie, maar voorlopig is het inhoudelijk te mager om de aanschaf te rechtvaardigen. De campagne kun je in amper 2 uur uitspelen en dan heb je nog een paar geslaagde levels (tussen veel slechte levels) die door de spelers zijn gemaakt.
Dat je een spel in de alpha fase koopt is me natuurlijk duidelijk, maar ik ga er vanuit dat de game wel afkomt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:53 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk:
[..]
Ik vind het vreemd dat men dit pas begint te beseffen wanneer dit ook echt letterlijk zo wordt gezegd.
Echter, getuige de reacties hierboven, is het dus helemaal geen overbodige luxe geweest om dit zo specifiek op te stellen.
Ja, early access.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ah, okee
Is toch ook nog in ontwikkeling, naar ik meen?
V.
Nou, hopen dat het snel meer wordt ontwikkeld (wel actueel, gezien de parallel lopende discussie).quote:
Da's mooi. Maar ik wacht nog evenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:25 schreef JimmyJames het volgende:
Zo te zien brengen ze maandelijkse updates uit en lijken ze wel te luisteren naar de wensen van de community. Dus dat zit wel goed, denk ik.
Hoe zit dat met Spacebase DF-9? Wat is precies het probleem daar? (Zag het in een paar YT-vids en vond het er wel tof uitzien. Ben in ieder geval op zoek naar een space sim met bouwelementen. Zit te denken aan Rimworld, DF-9 of Factorio.) Ik heb zelf ook een aantal early access/alpha-achtige games gekocht met gemixte ervaringen. Towns was uiteraard een misser, Project Zomboid begin ik ook een beetje aan te twijfelen gezien de trage updates. Daarentegen is Prison Architect wel een topper natuurlijk en daar gaan de updates nog vrolijk door.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat je een spel in de alpha fase koopt is me natuurlijk duidelijk, maar ik ga er vanuit dat de game wel afkomt.
Ik heb nu 2 early access games waarbij ik met 1 goede ervaringen heb (Prison Architect) en 1 wat mindere (SpaceBase DF 9).
Met name door de tegenvallende updates van DF9 heb ik al eerder besloten geen early access games te kopen. Nu het blijkt dat een ontwikkelaar ook zonder pardon de stekker eruit kan en mag trekken hoeft het van mij helemaal niet meer.
Misschien ben ik verwend met PA maar DF9 update gewoon erg traag. Plus dat het gene wat er staat nog zeer gelimiteerd is. De game heeft zeker potentie maar op het moment heeft Simcity 1 nog meer opties dan DF9.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoe zit dat met Spacebase DF-9? Wat is precies het probleem daar? (Zag het in een paar YT-vids en vond het er wel tof uitzien. Ben in ieder geval op zoek naar een space sim met bouwelementen. Zit te denken aan Rimworld, DF-9 of Factorio.) Ik heb zelf ook een aantal early access/alpha-achtige games gekocht met gemixte ervaringen. Towns was uiteraard een misser, Project Zomboid begin ik ook een beetje aan te twijfelen gezien de trage updates. Daarentegen is Prison Architect wel een topper natuurlijk en daar gaan de updates nog vrolijk door.
Oke, wacht ik even af.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien ben ik verwend met PA maar DF9 update gewoon erg traag. Plus dat het gene wat er staat nog zeer gelimiteerd is. De game heeft zeker potentie maar op het moment heeft Simcity 1 nog meer opties dan DF9.
Das omdat console bussines mensen geen brein hebben. Dat je exclusives op je console maakt om mensen van xbox weg te halen, das begrijpelijk. maar je gaat mensen die geld uitgeven om hun computer up to date te houden echt niet overtuigen om een paar honderd euro extra uit te geven voor1 of 2 games. Ze zouden idd veelmeer geld verdienen door het uit te sourcen aan een bedrijf en er een port van te laten maken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:19 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Hmm, ik wil echt nog een keer Demon Souls en Journey uitproberen, maar ik ga ook geen ps3 kopen alleen voor 2 games. Erg jammer die exclusives. Ik zou denken dat als je een paar jaar na release van je game nog een PC port zou maken, je juist nieuw leven in een game zou blazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |