Biomegaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou gaan voor een postapocalyptisch cyberpunk iets, met een motor of zo.
Eigenlijk gewoon Biomega maar dan minder smerig.
Geneens Yuriquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:30 schreef Xaryna het volgende:
Ik gebruik Paint Tool SAI en ben van plan om een yaoi webcomic te maken. Heb al een voorpagina en een verhaal.
HxH is voor mij zo dood als een Pitou.quote:
Yaoi is veel mooier.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Yuri is de meest pure vorm van liefde.
Ga je het dan Manga Yaoi maken of zoals het in het echte leven eraan toe zou gaan? Anders zal je onderzoek moeten doen.quote:
quote:
Om het nog erger te maken,quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:51 schreef totalvamp het volgende:
[..]
[..]
Om het nog erger te maken,
Itachi gebruikt zijn tsukuyomi om Sasuke vast te houden, net als Kakashi. Alleen i.p.v. zwaarden , gebruikt hij iets anders om erin te steken.
Dit baart mij wel zorgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:51 schreef totalvamp het volgende:
[..]
[..]
Om het nog erger te maken,
Itachi gebruikt zijn tsukuyomi om Sasuke vast te houden, net als Kakashi. Alleen i.p.v. zwaarden , gebruikt hij iets anders om erin te steken.
Naar beneden gedumpt omdat studio XEBEC over het algemeen goedkope troep aflevert. http://www.animenewsnetwo(...)sp-anime-cast/.75123quote:Op maandag 2 juni 2014 00:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
RAIL WARS speelt zich af in een wereld waar de Japanse NS niet geprivatiseerd is. Het is een betere wereld zonder vertragingen en Prorail-drama. En met schattige meisjes! Dit zou best wel eens erg hilarisch kunnen worden.
eerste rang:
Space Dandy 2 (vervolg, soort van)
Akame ga kill (White Fox)
Terror of Resonance. (Ik weet dat het slecht van me is maar ik hoop echt op een TEH JEWZ DID 9/11-scenario)
Hanamonogatari (vervolg, soort van)
tweede rang:
Aldnoah.Zero (Urobuchi Gen en [misplaatste punctuatie]Zero kwam de vorige keer ook goed)
Glasslip (P.A. Works)
derde rang:
Tokyo Kushu (mits de animatie redelijk is)
Jinsei (mits met affectie voor de krantenmakerij)
SOA 2 (het vervolg die je wist dat zou komen is einderpderplijk hier)
Nobunaga Concerto (mits de animatie redelijk is)
Tokyo ESP (de pinguïn in het promoplaatje deed het 'm, er is nooit iets slechts voortgekomen uit iets met een pinguïn in het promoplaatje, vergeet ijsbeercafé)
shoujo rang:
Barakamon (???)
Sailor Moon (mits de animatie redelijk is)
Gekkan Shoujo Nozaki-kun
Bleu Sping Rock (Ao Haru Ride)
OVA rang:
Mujaki no Rakuen (mits niet pedo)
Ping Pong AOTSquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
De tweede aflevering van Ping Pong is zowaar de beste aflevering van een anime die ik dit jaar gezien heb. Beter dan Kill De La Kill, beter dan Tokio Raven, beter dan Stray God, beter dan Ruimte Dandy, beter dan Logaritme van de Horizontale as, beter dan de twee afleveringen die ik van Mushishi gezien heb en beter dan de paar afleveringen van Isshuukan Friends die nog goed waren.![]()
Als Mushishi er niet was zou het bijna onvoorwaardelijk zonder concurrentie die titel krijgen.quote:
Seto no Hanayomequote:Op woensdag 4 juni 2014 09:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze show![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben niet zo van het shippen, ben meer van originele verhalen zoals Sekai-ichi Hatsukoiquote:
Mwaaah gewoon manga, maar niet over-the-topquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:34 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ga je het dan Manga Yaoi maken of zoals het in het echte leven eraan toe zou gaan? Anders zal je onderzoek moeten doen.
heb je een voorbeeld van jezelf? ben benieuwd welke stijl je gebruikt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:15 schreef Xaryna het volgende:
Mwaaah gewoon manga, maar niet over-the-top
Ik kan heul niet goed tekenen. Ik heb het ook meer opgenomen als project om dat meer te oefenen, maar ik zit al veel te lang 'vast', as in, stel het uit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:43 schreef totalvamp het volgende:
[..]
heb je een voorbeeld van jezelf? ben benieuwd welke stijl je gebruikt.
Precies mijn probleem, ik heb geen zin om maanden te oefenen op een wacom. Wat je nog het beste kunt doen is alles op bijvoorbeeld een a4 tekenen met potlood. daarna erover met een zwarte pen, dan inscannen en digitaal inkleuren en touchups doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kan wel leuk tekenen, maar heb moeite om het over te zetten naar 'digitaal'.
Laatst op zo'n dure Cintiq even gespeeld in de winkel, en dat werkt WEL erg lekker (direct op het scherm), maar goed, dan ben je meteen 1800-2200 euro kwijt, en dat vind ik nog net iets teveel.
Op de gewone teken-tablet (Wacom Intuos) vind ik het gewoon niet lekker instinctief en fijn werken. Helaas. Zal vast wel beter gaan als je lang oefent enzo, maar het werkt erg demotiverend om eerst een paar maanden kut-werk te leveren omdat je nog aan het wennen bent...
Yeah, I know, maar dan moet het inken allereerst al lekker gaan, en dat inscannen is soms ook een beetje kut. Ik ga er deze week wel weer mee aan de gang. Was bezig met o.a. Nils Holgersson...quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Precies mijn probleem, ik heb geen zin om maanden te oefenen op een wacom. Wat je nog het beste kunt doen is alles op bijvoorbeeld een a4 tekenen met potlood. daarna erover met een zwarte pen, dan inscannen en digitaal inkleuren en touchups doen.
Yep teveel gedoe voor mij, heb ook geen makkelijke plek om goed te kunnen tekenen. Ik zou het liefst zo kunnen tekenen als de style van To Love Ru.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, I know, maar dan moet het inken allereerst al lekker gaan, en dat inscannen is soms ook een beetje kut. Ik ga er deze week wel weer mee aan de gang. Was bezig met o.a. Nils Holgersson...
Ik zit een beetje tussen een aantal stijlen in. Ik heb niet echt een vaste stijl, en weet ook niet of ik daar wel of niet blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:16 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Yep teveel gedoe voor mij, heb ook geen makkelijke plek om goed te kunnen tekenen. Ik zou het liefst zo kunnen tekenen als de style van To Love Ru.
Voor mij is een verhaal verzinnen een makkie, het uitvoeren niet zo
Eerste waar ik gelijk aan moest denken was Link van Zeldaquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zit een beetje tussen een aantal stijlen in. Ik heb niet echt een vaste stijl, en weet ook niet of ik daar wel of niet blij mee moet zijn.
Ben ook een beetje aan het bekijken in welke stijl ik Nils Holgersson wil doen. Laatst even een snelle schets in de trein gemaakt in mijn schetsboekje, maar ben er nog niet over uit of ik voor die stijl ga, of iets 'ronder'...
[ afbeelding ]
Even snel een foto gemaakt van schets, maar helaas niet echt scherp, want moet eigenlijk minimaal op 1 meter zijn of whatever...
Alles is beter dan wat ik kan tekenen xDquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:43 schreef Xaryna het volgende:
Nu durf ik dus helemaal niks meer te laten zien, he?
Oke okequote:Op woensdag 4 juni 2014 14:48 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Alles is beter dan wat ik kan tekenen xD
SPOILER: yaoi voorbladOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oke oke
Ik heb dus vrij kort een Wacom tablet en ben daarmee aan het oefenen. Merk niet zoveel verschil in kwaliteit met op papier tekenen, want ik kan het allebei niet zo goed, maar ik vind Wacom fijner omdat ik er makkelijker kan corrigeren en dingetjes draaien tot het goed zit
Hier een ingekleurde frutsel van mijn hoofdpersoon, en in de spoiler de schets van voorblad (deels 'inkt', moet nog kleur), met beide personages.
[ afbeelding ]Je gaat voor een meer realistische aanpak(de ogen vooral).SPOILER: yaoi voorbladOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou dat een Wacom voor mij fijner was, maar potlood vind ik nog altijd het beste.
Het lijkt erop dat je mannen met lang haar aantrekkelijk vindt![]()
Yeah, ze hebben allebei zo'n maffe muts...quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:35 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Eerste waar ik gelijk aan moest denken was Link van Zelda
Voor een schets is het natuurlijk wel ok, ik zie wel waar je heen wilt erin.
Misschien anders een aantal vershillende naast elkaar zetten in andere stijl en dan de leukste kiezen.
De verhalen daarvan heb ik lang geleden gehoord, de cover komt me ook bekend voor.
Ssssh.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Je gaat voor een meer realistische aanpak(de ogen vooral).
Ik wou dat een Wacom voor mij fijner was, maar potlood vind ik nog altijd het beste.
Het lijkt erop dat je mannen met lang haar aantrekkelijk vindt
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oke oke
Ik heb dus vrij kort een Wacom tablet en ben daarmee aan het oefenen. Merk niet zoveel verschil in kwaliteit met op papier tekenen, want ik kan het allebei niet zo goed, maar ik vind Wacom fijner omdat ik er makkelijker kan corrigeren en dingetjes draaien tot het goed zit
Hier een ingekleurde frutsel van mijn hoofdpersoon, en in de spoiler de schets van voorblad (deels 'inkt', moet nog kleur), met beide personages.
[ afbeelding ]Cool photoshop? Zo ja wat zijn je settings?SPOILER: yaoi voorbladOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.Diablolivestream.com | DiabloLiveStream | The Diablo live stream community
www.javaforums.nl/community/stats | JavaForums.nl voor studenten en beginnende ontwikkelaars! Heeft u Java gerelateerde vragen?
Paint Tool SAI. Vind ik met tablet makkelijker werken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:54 schreef JavaForumsNL het volgende:
[..]
Cool photoshop? Zo ja wat zijn je settings?
Wat voor Wacom tablet??quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:58 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Paint Tool SAI. Vind ik met tablet makkelijker werken.
Wacom Bamboo Pen & Touchquote:
Ik heb 'm nu nét twee jaar. In mei liep de 2 jaar garantie af.quote:
Ik heb dus over model.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu nét twee jaar. In mei liep de 2 jaar garantie af.
Ja nou en.quote:
Het is nog steeds te koop,na al die tijd.quote:
Debian familiequote:Op woensdag 4 juni 2014 17:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nieuw servertje besteld, nu nog een OS zoeken
maar eerst is het Loli tijd![]()
Hij doet het ook prima. Had toen ook reviews en alles bekeken en hij was de betere in mijn prijsklasse, meen ik me te herinneren. Ben er ook tevreden mee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is nog steeds te koop,na al die tijd.
[..]
Debian familie
Geen A4 formaat?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij doet het ook prima. Had toen ook reviews en alles bekeken en hij was de betere in mijn prijsklasse, meen ik me te herinneren. Ben er ook tevreden mee.Al lijkt zo'n hele grote op A2 formaat me ook wel hip.
A2 is toch groter?quote:
Ik heb volgens mij dezelfdequote:
A2? Maken ze die? Dacht dat de Intuos tot A3 ging, bedoel je die Cintiq van 24"? Lijkt me awesome maar gekkenwerk bijnaquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij doet het ook prima. Had toen ook reviews en alles bekeken en hij was de betere in mijn prijsklasse, meen ik me te herinneren. Ben er ook tevreden mee.Al lijkt zo'n hele grote op A2 formaat me ook wel hip.
Fujoshi onnaquote:
D-Fragquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:11 schreef JavaForumsNL het volgende:
Iemand nog goeie comedy series die jullie aanraden?
ok ff binnenhalen dan maarquote:
Echt? Toch maar eens kijken dan..quote:
Seto no Hanayomequote:Op woensdag 4 juni 2014 17:11 schreef JavaForumsNL het volgende:
Iemand nog goeie comedy series die jullie aanraden?
Arch mischien word een fileserver/torrent clientquote:
ik moet ook die eens opnieuw gaan kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er is maar één reactie mogelijk:quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:49 schreef Kyubey het volgende:
http://www.flickeringmyth(...)vangelion-movie.html
Dit is gewoon een comedy die echt grappig is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet ook die eens opnieuw gaan kijken
Titel aubquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit is gewoon een comedy die echt grappig is.
Seto no Hanayomequote:Op woensdag 4 juni 2014 18:49 schreef VulpX het volgende:
[..]
Titel aub
Kan die ook weer op het lijstje.
AOTS. Tokyo Ghoulquote:
Pls. Volgend seizoen is godtier seizoen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die 4 tails lijkt verdacht veel op 9 tails
Zekersquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Pls. Volgend seizoen is godtier seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |