quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oke oke
Ik heb dus vrij kort een Wacom tablet en ben daarmee aan het oefenen. Merk niet zoveel verschil in kwaliteit met op papier tekenen, want ik kan het allebei niet zo goed, maar ik vind Wacom fijner omdat ik er makkelijker kan corrigeren en dingetjes draaien tot het goed zit
Hier een ingekleurde frutsel van mijn hoofdpersoon, en in de spoiler de schets van voorblad (deels 'inkt', moet nog kleur), met beide personages.
[ afbeelding ]Je gaat voor een meer realistische aanpak(de ogen vooral).SPOILER: yaoi voorbladOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou dat een Wacom voor mij fijner was, maar potlood vind ik nog altijd het beste.
Het lijkt erop dat je mannen met lang haar aantrekkelijk vindt![]()
Yeah, ze hebben allebei zo'n maffe muts...quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:35 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Eerste waar ik gelijk aan moest denken was Link van Zelda
Voor een schets is het natuurlijk wel ok, ik zie wel waar je heen wilt erin.
Misschien anders een aantal vershillende naast elkaar zetten in andere stijl en dan de leukste kiezen.
De verhalen daarvan heb ik lang geleden gehoord, de cover komt me ook bekend voor.
Ssssh.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Je gaat voor een meer realistische aanpak(de ogen vooral).
Ik wou dat een Wacom voor mij fijner was, maar potlood vind ik nog altijd het beste.
Het lijkt erop dat je mannen met lang haar aantrekkelijk vindt
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oke oke
Ik heb dus vrij kort een Wacom tablet en ben daarmee aan het oefenen. Merk niet zoveel verschil in kwaliteit met op papier tekenen, want ik kan het allebei niet zo goed, maar ik vind Wacom fijner omdat ik er makkelijker kan corrigeren en dingetjes draaien tot het goed zit
Hier een ingekleurde frutsel van mijn hoofdpersoon, en in de spoiler de schets van voorblad (deels 'inkt', moet nog kleur), met beide personages.
[ afbeelding ]Cool photoshop? Zo ja wat zijn je settings?SPOILER: yaoi voorbladOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.Diablolivestream.com | DiabloLiveStream | The Diablo live stream community
www.javaforums.nl/community/stats | JavaForums.nl voor studenten en beginnende ontwikkelaars! Heeft u Java gerelateerde vragen?
Paint Tool SAI. Vind ik met tablet makkelijker werken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:54 schreef JavaForumsNL het volgende:
[..]
Cool photoshop? Zo ja wat zijn je settings?
Wat voor Wacom tablet??quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:58 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Paint Tool SAI. Vind ik met tablet makkelijker werken.
Wacom Bamboo Pen & Touchquote:
Ik heb 'm nu nét twee jaar. In mei liep de 2 jaar garantie af.quote:
Ik heb dus over model.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu nét twee jaar. In mei liep de 2 jaar garantie af.
Ja nou en.quote:
Het is nog steeds te koop,na al die tijd.quote:
Debian familiequote:Op woensdag 4 juni 2014 17:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nieuw servertje besteld, nu nog een OS zoeken
maar eerst is het Loli tijd![]()
Hij doet het ook prima. Had toen ook reviews en alles bekeken en hij was de betere in mijn prijsklasse, meen ik me te herinneren. Ben er ook tevreden mee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is nog steeds te koop,na al die tijd.
[..]
Debian familie
Geen A4 formaat?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij doet het ook prima. Had toen ook reviews en alles bekeken en hij was de betere in mijn prijsklasse, meen ik me te herinneren. Ben er ook tevreden mee.Al lijkt zo'n hele grote op A2 formaat me ook wel hip.
A2 is toch groter?quote:
Ik heb volgens mij dezelfdequote:
A2? Maken ze die? Dacht dat de Intuos tot A3 ging, bedoel je die Cintiq van 24"? Lijkt me awesome maar gekkenwerk bijnaquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij doet het ook prima. Had toen ook reviews en alles bekeken en hij was de betere in mijn prijsklasse, meen ik me te herinneren. Ben er ook tevreden mee.Al lijkt zo'n hele grote op A2 formaat me ook wel hip.
Fujoshi onnaquote:
D-Fragquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:11 schreef JavaForumsNL het volgende:
Iemand nog goeie comedy series die jullie aanraden?
ok ff binnenhalen dan maarquote:
Echt? Toch maar eens kijken dan..quote:
Seto no Hanayomequote:Op woensdag 4 juni 2014 17:11 schreef JavaForumsNL het volgende:
Iemand nog goeie comedy series die jullie aanraden?
Arch mischien word een fileserver/torrent clientquote:
ik moet ook die eens opnieuw gaan kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er is maar één reactie mogelijk:quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:49 schreef Kyubey het volgende:
http://www.flickeringmyth(...)vangelion-movie.html
Dit is gewoon een comedy die echt grappig is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet ook die eens opnieuw gaan kijken
Titel aubquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit is gewoon een comedy die echt grappig is.
Seto no Hanayomequote:Op woensdag 4 juni 2014 18:49 schreef VulpX het volgende:
[..]
Titel aub
Kan die ook weer op het lijstje.
AOTS. Tokyo Ghoulquote:
Pls. Volgend seizoen is godtier seizoen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die 4 tails lijkt verdacht veel op 9 tails
Zekersquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Pls. Volgend seizoen is godtier seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |