Seto no Hanayomequote:Op woensdag 4 juni 2014 09:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze show![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben niet zo van het shippen, ben meer van originele verhalen zoals Sekai-ichi Hatsukoiquote:
Mwaaah gewoon manga, maar niet over-the-topquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:34 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ga je het dan Manga Yaoi maken of zoals het in het echte leven eraan toe zou gaan? Anders zal je onderzoek moeten doen.
heb je een voorbeeld van jezelf? ben benieuwd welke stijl je gebruikt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:15 schreef Xaryna het volgende:
Mwaaah gewoon manga, maar niet over-the-top
Ik kan heul niet goed tekenen. Ik heb het ook meer opgenomen als project om dat meer te oefenen, maar ik zit al veel te lang 'vast', as in, stel het uit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:43 schreef totalvamp het volgende:
[..]
heb je een voorbeeld van jezelf? ben benieuwd welke stijl je gebruikt.
Precies mijn probleem, ik heb geen zin om maanden te oefenen op een wacom. Wat je nog het beste kunt doen is alles op bijvoorbeeld een a4 tekenen met potlood. daarna erover met een zwarte pen, dan inscannen en digitaal inkleuren en touchups doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:09 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kan wel leuk tekenen, maar heb moeite om het over te zetten naar 'digitaal'.
Laatst op zo'n dure Cintiq even gespeeld in de winkel, en dat werkt WEL erg lekker (direct op het scherm), maar goed, dan ben je meteen 1800-2200 euro kwijt, en dat vind ik nog net iets teveel.
Op de gewone teken-tablet (Wacom Intuos) vind ik het gewoon niet lekker instinctief en fijn werken. Helaas. Zal vast wel beter gaan als je lang oefent enzo, maar het werkt erg demotiverend om eerst een paar maanden kut-werk te leveren omdat je nog aan het wennen bent...
Yeah, I know, maar dan moet het inken allereerst al lekker gaan, en dat inscannen is soms ook een beetje kut. Ik ga er deze week wel weer mee aan de gang. Was bezig met o.a. Nils Holgersson...quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Precies mijn probleem, ik heb geen zin om maanden te oefenen op een wacom. Wat je nog het beste kunt doen is alles op bijvoorbeeld een a4 tekenen met potlood. daarna erover met een zwarte pen, dan inscannen en digitaal inkleuren en touchups doen.
Yep teveel gedoe voor mij, heb ook geen makkelijke plek om goed te kunnen tekenen. Ik zou het liefst zo kunnen tekenen als de style van To Love Ru.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, I know, maar dan moet het inken allereerst al lekker gaan, en dat inscannen is soms ook een beetje kut. Ik ga er deze week wel weer mee aan de gang. Was bezig met o.a. Nils Holgersson...
Ik zit een beetje tussen een aantal stijlen in. Ik heb niet echt een vaste stijl, en weet ook niet of ik daar wel of niet blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:16 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Yep teveel gedoe voor mij, heb ook geen makkelijke plek om goed te kunnen tekenen. Ik zou het liefst zo kunnen tekenen als de style van To Love Ru.
Voor mij is een verhaal verzinnen een makkie, het uitvoeren niet zo
Eerste waar ik gelijk aan moest denken was Link van Zeldaquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zit een beetje tussen een aantal stijlen in. Ik heb niet echt een vaste stijl, en weet ook niet of ik daar wel of niet blij mee moet zijn.
Ben ook een beetje aan het bekijken in welke stijl ik Nils Holgersson wil doen. Laatst even een snelle schets in de trein gemaakt in mijn schetsboekje, maar ben er nog niet over uit of ik voor die stijl ga, of iets 'ronder'...
[ afbeelding ]
Even snel een foto gemaakt van schets, maar helaas niet echt scherp, want moet eigenlijk minimaal op 1 meter zijn of whatever...
Alles is beter dan wat ik kan tekenen xDquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:43 schreef Xaryna het volgende:
Nu durf ik dus helemaal niks meer te laten zien, he?
Oke okequote:Op woensdag 4 juni 2014 14:48 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Alles is beter dan wat ik kan tekenen xD
SPOILER: yaoi voorbladOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |