Biomegaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou gaan voor een postapocalyptisch cyberpunk iets, met een motor of zo.
Eigenlijk gewoon Biomega maar dan minder smerig.
Geneens Yuriquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:30 schreef Xaryna het volgende:
Ik gebruik Paint Tool SAI en ben van plan om een yaoi webcomic te maken. Heb al een voorpagina en een verhaal.
HxH is voor mij zo dood als een Pitou.quote:
Yaoi is veel mooier.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Yuri is de meest pure vorm van liefde.
Ga je het dan Manga Yaoi maken of zoals het in het echte leven eraan toe zou gaan? Anders zal je onderzoek moeten doen.quote:
quote:
Om het nog erger te maken,quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:51 schreef totalvamp het volgende:
[..]
[..]
Om het nog erger te maken,
Itachi gebruikt zijn tsukuyomi om Sasuke vast te houden, net als Kakashi. Alleen i.p.v. zwaarden , gebruikt hij iets anders om erin te steken.
Dit baart mij wel zorgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:51 schreef totalvamp het volgende:
[..]
[..]
Om het nog erger te maken,
Itachi gebruikt zijn tsukuyomi om Sasuke vast te houden, net als Kakashi. Alleen i.p.v. zwaarden , gebruikt hij iets anders om erin te steken.
Naar beneden gedumpt omdat studio XEBEC over het algemeen goedkope troep aflevert. http://www.animenewsnetwo(...)sp-anime-cast/.75123quote:Op maandag 2 juni 2014 00:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
RAIL WARS speelt zich af in een wereld waar de Japanse NS niet geprivatiseerd is. Het is een betere wereld zonder vertragingen en Prorail-drama. En met schattige meisjes! Dit zou best wel eens erg hilarisch kunnen worden.
eerste rang:
Space Dandy 2 (vervolg, soort van)
Akame ga kill (White Fox)
Terror of Resonance. (Ik weet dat het slecht van me is maar ik hoop echt op een TEH JEWZ DID 9/11-scenario)
Hanamonogatari (vervolg, soort van)
tweede rang:
Aldnoah.Zero (Urobuchi Gen en [misplaatste punctuatie]Zero kwam de vorige keer ook goed)
Glasslip (P.A. Works)
derde rang:
Tokyo Kushu (mits de animatie redelijk is)
Jinsei (mits met affectie voor de krantenmakerij)
SOA 2 (het vervolg die je wist dat zou komen is einderpderplijk hier)
Nobunaga Concerto (mits de animatie redelijk is)
Tokyo ESP (de pinguïn in het promoplaatje deed het 'm, er is nooit iets slechts voortgekomen uit iets met een pinguïn in het promoplaatje, vergeet ijsbeercafé)
shoujo rang:
Barakamon (???)
Sailor Moon (mits de animatie redelijk is)
Gekkan Shoujo Nozaki-kun
Bleu Sping Rock (Ao Haru Ride)
OVA rang:
Mujaki no Rakuen (mits niet pedo)
Ping Pong AOTSquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
De tweede aflevering van Ping Pong is zowaar de beste aflevering van een anime die ik dit jaar gezien heb. Beter dan Kill De La Kill, beter dan Tokio Raven, beter dan Stray God, beter dan Ruimte Dandy, beter dan Logaritme van de Horizontale as, beter dan de twee afleveringen die ik van Mushishi gezien heb en beter dan de paar afleveringen van Isshuukan Friends die nog goed waren.![]()
Als Mushishi er niet was zou het bijna onvoorwaardelijk zonder concurrentie die titel krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |