Ja aan de lopende band helaas. Op een gegeven moment ga je ook twijfelen aan alle intenties en (bij)bedoelingen van een vrouw..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
Op vrijdag 30 mei 2014 15:28 schreef Grutsk het volgende:
Ja, ze reageren daar al helemaal niet. Omdat ze duizenden berichten krijgen van anderen...(logisch)quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Oh shit TS gaat binnekort op een shootingspree omdat alle vrouwen kuthoeren zijn.
Online daten al geprobeerd?
Waarom kan het niet andersom?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd wat voor vrouwen dat dan zijn die jij aanspreekt![]()
Ik ben niet wanhopig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En oh ja wanhopigheid is alles behalve aantrekkelijk.
Dit is wanhopig, kerel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:45 schreef voda1987 het volgende:
Ik ben nu al heel lang single (nooit een relatie gehad). En ik krijg er redelijk veel hoofdpijn van, omdat het uitzichtloos lijkt.
Ik heb alles geprobeerd:
1. Uit huis gegaan op mezelf gaan wonen.
2. Mezelf ontwikkeld (fitness/school/werk)
3. Vrienden uitjes doe ik regelmatig
4. Op dames afstappen om leuk praatje te maken.
En the list goes on...
Ik ben t gwn zat
Het komt niet op me af. Anders was dat al gebeurd...ben nu 27. Het heeft iets wrangsquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:49 schreef iPancakeMix het volgende:
Uit jouw verhaal kan ik opmaken dat je wel heel erg je best doet om een relatie te forceren. Laat het op je afkomen, het leven hangt niet van een vriendin af. Althans, nog niet.
Nee hoor, wat jij doet is de zachtaardige/Vlaamse oplossing. "Amai zenne, da's vervelend. Wa naar voor u. Nou succes he, daag." --> Probleem blijft.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:02 schreef complicate het volgende:
Zeg, mensen doe eens begripvol naar TS toe. Misschien is hij zelfs niet op zoek naar oplossingen maar naar begrip. Amai zeg![]()
Men zegt vaak dat problemen er zijn om opgelost te worden, maar soms gaat het niet om de oplossing maar om gewoon luisteren naar wat er zich in een persoon afspeelt. En zo te horen is TS kwaad, wat we hem niet kwalijk mogen nemen want na meerdere malen hetzelfde shit tegen te komen, mag hij best kwaad worden. Dat is menselijk en acceptabel. En ik ben trouwens zeker dat het tijdelijk is en dat zijn topic gewoon zijn manier is om dit gevoel plaats te geven. Allee denk ik.
Geef dat gevoel en woede gewoon wat tijd. Er is geen enkel, maar echt geen enkel emotie dat niet overgaat.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:46 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ja aan de lopende band helaas. Op een gegeven moment ga je ook twijfelen aan alle intenties en (bij)bedoelingen van een vrouw..
Ik ben van nature spontaan, groet makkelijk mensen, glimlach kan er altijd van af......en dacht altijd: "ik doe het voor mezelf, om me er beter van te voelen"
Op een gegeven moment brokkelt die spontaniteit af. De arrogantie en "het zich superieur voelen" van de gemiddelde vrouw heeft er voor gezorgd, dat ik geen/weinig pogingen meer waag... Ik vind het onzin om haar die credit te geven, die ze niet verdiend...omdat ze het vergooid, snel ontevreden luistert/kijkt naar je en je poging daardoor niet waardeerd/eerbiedigt.
Ik snap wel dat vrouwen eisen hebben, maar ik word ontzettend kwaad van het feit dat ze zich manifesteren als dokter die naar een patiënt kijkt. Die uber arrogantie, heeft al mijn eenvoudige gevoel voor lust/liefde helemaal weggevaagd....
Als ik nu kijk naar een vrouw, dan koester ik (helaas) alleen maar negatieve gedachten. Ik zie een slang die alleen haar gif in je gezicht wilt spuwen...en geen oog heeft voor de menselijke maat.
Geloof me, je hoeft niet met me naar bed of een relatie aan te gaan, als je als vrouw gewoon normaal doet tegen je medemens en ze niet behandelt als 2de rangs/ vuil. Dan was ik al tevreden...
En voor ieder die zegt "vrouwen zijn goed op het sociale vlak", zeg ik het volgende: ja, ze zijn goed om je sociaal te manipuleren en vervolgens opgefokt/opgewonden voor dood achter te laten, omdat het niet goed genoeg is. Die credit kan ik ze meegeven, daar zijn ze heer en meester in.
Exact.quote:
De gemiddelde vrijgezelle Nederlandse vrouw is inderdaad zo.quote:De arrogantie en "het zich superieur voelen" van de gemiddelde vrouw heeft er voor gezorgd, dat ik geen/weinig pogingen meer waag...
Ik voer een intern gevecht. Wellicht is mijn gevoel voor eenzaamheid gecreëerd omdat ik niet wil knielen voor de "duivel/negatieve macht" die alleen oog heeft om je te manipuleren en berooid achter te laten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:07 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
wat
Exact.
Ts, je moet eens uit je zelfopgelegde slachtofferrol kruipen en eens kritisch gaan kijken naar jezelf. Vrouwen en mannen zijn meestal niet zo simpel en kwaadaardig als iemand die faalt in het krijgen van een date ze afschildert. Als het keer op keer op keer niet lukt dan zal het toch echt aan jezelf liggen.
Wie weet is de wanhopigheid of de hebberigheid van je af te lezen wat vrouwen wegjaagt? Misschien is het iets aan je uiterlijk, hygiëne? Misschien wel karaktereigenschappen waarvan je zelf niet goed in de gaten hebt dat ze er zijn? Misschien leg je de lat wel te hoog?
Hoe dan ook, als bovenstaande geen zin heeft omdat je jezelf hebt overtuigd dat het absoluut niet aan jou kan liggen dan adviseer ik simpelweg om het uit je kop te zetten. Ga iets anders najagen in je leven. Ook zonder een relatie kun je voor jezelf gelukkig zijn in je leven en het is ook weer niet het allerbelangrijkste wat er is he.
Je kunt gewoon geen Nederlandse vrouwen versieren omdat je verbaal niet sterk genoeg bent.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:19 schreef OOST het volgende:
[..]
De gemiddelde vrijgezelle Nederlandse vrouw is inderdaad zo.
Voor mijn werk ben ik periodes in het buitenland geweest. Wat hier in Nederland nooit lukte ging daar vrij makkelijk. Doe mij maar een buitenlandse.
Dat zul je inderdaad vast wel denken als het je hier in Nederland nooit lukte.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:19 schreef OOST het volgende:
[..]
Voor mijn werk ben ik periodes in het buitenland geweest. Wat hier in Nederland nooit lukte ging daar vrij makkelijk. Doe mij maar een buitenlandse.
Zulke vrouwen gewoon echt geen aandacht geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:20 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ik voer een intern gevecht. Wellicht is mijn gevoel voor eenzaamheid gecreëerd omdat ik niet wil knielen voor de "duivel/negatieve macht" die alleen oog heeft om je te manipuleren en berooid achter te laten.
Het is een struggle: Ga je vallen of hou je je rugrecht! Bezwijk/kniel je, of behoud je je eer en menselijkheid.
Ik heb 't gevoel....dat de vrouw mij op me knieën wil krijgen. Soort van mind control: volg of stik.
Een vrouw die zich suprieur (in verleiding) voelt, kan ik niet tegen. Ik weiger die voetstappen te volgen.
Mijn rechtvaardigheidsgevoel zegt, kniel niet voor mind control.
Of gewoon van mindset veranderen en versieren alsof u in het buitenland bent: lekker chill en relaxed zonder verwachting van wat er gaat komen/gebeuren.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:19 schreef OOST het volgende:
[..]
Dat zal waar zijn. Maar een deel van het probleem is dat een bepaald soort vrouwen single blijft. Alle leuke vrouwen zijn allang bezet, en daar zit echt wel een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kunt gewoon geen Nederlandse vrouwen versieren omdat je verbaal niet sterk genoeg bent.
Duivel? Negatieve macht? Mind control? Inbeelding van een superieur gevoel bij vrouwen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:20 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ik voer een intern gevecht. Wellicht is mijn gevoel voor eenzaamheid gecreëerd omdat ik niet wil knielen voor de "duivel/negatieve macht" die alleen oog heeft om je te manipuleren en berooid achter te laten.
Het is een struggle: Ga je vallen of hou je je rugrecht! Bezwijk/kniel je, of behoud je je eer en menselijkheid.
Ik heb 't gevoel....dat de vrouw mij op me knieën wil krijgen. Soort van mind control: volg of stik.
Een vrouw die zich suprieur (in verleiding) voelt, kan ik niet tegen. Ik weiger die voetstappen te volgen.
En voor die leuke vrouwen bezet waren heeft er iemand ze wel kunnen versieren. Dus dan klopt het niet hè.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:25 schreef OOST het volgende:
[..]
Dat zal waar zijn. Maar een deel van het probleem is dat een bepaald soort vrouwen single blijft. Alle leuke vrouwen zijn allang bezet, en daar zit echt wel een kern van waarheid in.
Dit is de reden dat je steeds faalt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:45 schreef voda1987 het volgende:
KAN iemand mij koppelen met een leuke dame.....want ik trek t ni meer in me eentje. Of mij helpen hoe ik dit moet aanpakken...want ik zie t niet meer. En me beeld over vrouwen is pikzwart geworden....
Dat kan dan omgekeerd ook van kerels gezegd worden. Met andere woorden: iedereen die leuk is heeft een relatie, en alle vrijgezellen zijn terecht vrijgezel want kansloos.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:25 schreef OOST het volgende:
[..]
Dat zal waar zijn. Maar een deel van het probleem is dat een bepaald soort vrouwen single blijft. Alle leuke vrouwen zijn allang bezet, en daar zit echt wel een kern van waarheid in.
Ik probeer het me niet te laten raken, maar 't gevoel overheerst soms. Nou ben ik niet een typ om een probleem weg te drinken. Wel zorg ik voor een uitlaat klep om veel te sporten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Zulke vrouwen gewoon echt geen aandacht geven.Laat het u niet raken.
Wat is deze shit? Het is maar een vrouw. o0quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:20 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat het probleem is. In het buitenland heb ik niks te verliezen. Hier in Nederland zie ik dat toch op een of andere manier anders. In het buitenland zijn de contacten niet superserieus, hier in Nederland speelt dat ineens wel mee in de gedachte. Ik weet niet hoe ik dat overboord kan zetten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Of gewoon van mindset veranderen en versieren alsof u in het buitenland bent: lekker chill en relaxed zonder verwachting van wat er gaat komen/gebeuren.
Ja, een gifbeker (helaas)quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:27 schreef PeterGliffin het volgende:
[..]
Wat is deze shit? Het is maar een vrouw. o0
Gewoon uw mindset trainen en veel leren relaxen en chillen echt denken dat je niets te verliezen hebt. Je moet uw hersens op een niveau zetten dat u iets kunt bieden en dat een vrouw maar blij zou moeten zijn dat u een gesprek met haar begint. Dus zoveel mogelijk u niet te focussen op vrouw, maar op uzelf en wat u te bieden heeft.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:28 schreef OOST het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat het probleem is. In het buitenland heb ik niks te verliezen. Hier in Nederland zie ik dat toch op een of andere manier anders. In het buitenland zijn de contacten niet superserieus, hier in Nederland speelt dat ineens wel mee in de gedachte. Ik weet niet hoe ik dat overboord kan zetten.
Wat een positieve en nuchtere instelling! TS, neem een voorbeeld aan haar en neem het leven een beetje meer zoals het komt. Zie niet elke vrouw die je tegenkomt als potentieel relatiemateriaal want in feite ben je daarmee net zo onredelijk als die dame die jou na een gesprekje van een paar minuten afwees. Voor vriendschappen in het algemeen en relaties in het bijzonder geldt dat ze 'ontstaan'. Proberen om het af te dwingen of forceren heeft geen zin. Leef je leven, doe dingen die je leuk vindt en laat niet alles afhangen van dat ene dat niet wil lukken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:19 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Oké, duidelijk verwoord. Ik begrijp ook wel wat je bedoelt. Het is niet zo dat ik altijd maar sterk ben hoor. Maar wel redelijk rationeel. Het is een gegeven dat je jezelf niet van het ene op het andere moment een relatie kan geven. Dus wat moet je dan? Wat mij betreft ga je dan proberen ervoor te zorgen dat je toch iets goeds overhoudt aan deze periode. Voor mij is dat 'krachtig worden', voor iemand anders is dat misschien reizen o.i.d.
Dat het moeilijk is, snap ik bestMaar het is wel goed om in ieder geval te streven naar iets positiefs toch? Daarmee houd je jezelf ook positief.
Het afwijken van de norm... tja, dat is een lastige. Zelf ben ik wel iemand van "er bestaat geen scherpe norm. Ieders levenspad is anders". Dat de buitenwereld soms wel oordeelt naar die norm is in feite onterecht. Zij zijn jou/mij niet en kunnen er dus niet over oordelen.
Maar goed, gezien mijn lage energieniveau (en lichte slechthorendheid) ontwikkel ik me sowieso op alle fronten wat anders dan gemiddeld. Soms sneller, soms trager. Dat went. Maar heb ook echt wel periodes gehad dat ik mezelf veel vergeleek met de mensen om me heen. En nog wel neigingen hoor, maar nu corrigeer ik het. Het maakt je niet gelukkiger. Acceptatie maakt het al een stuk makkelijker.
Een sociaal leven opbouwen vereist OOK sociale skills. Versieren gaat verder dan iemand aanspreken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:32 schreef Cruoninga het volgende:
Het is toch ook een misvatting dat relaties ontstaan door onbekenden aan te spreken op straat, de kroeg of andere publieke ruimten? Dat gebeurt toch vooral op school, studie, werk, sportclub, andere verenigingen en feestjes van vrienden. Dan ga je in eerste instantie niet met elkaar om met de intentie een relatie te beginnen en is het contact dus veel meer ontspannen.
Misschien dat ik in een ander universum leef, maar out-of-the-blue vreemde vrouwen aanspreken met een relatie/sex als doel lijkt me echt een gigantische faalfactor als je niet Johnny Depp bent. Volgens mij wordt dat alleen gedaan door de twee type mannen aan beide uiteinden van het spectrum: de gefrustreerde wanhopigen en de zogenaamde "PUA-kings".
Ik zou daar sowieso niet aan beginnen, maar in plaats daarvan een actief en groot sociaal leven opbouwen met verenigingsactiviteiten.
Sporten is inderdaad wel goed als uitlaatklep.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:26 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ik probeer het me niet te laten raken, maar 't gevoel overheerst soms. Nou ben ik niet een typ om een probleem weg te drinken. Wel zorg ik voor een uitlaat klep om veel te sporten.
Maar het onbegrepen Kalimero effect, beklijfd nou eenmaal hardnekkig
Iemand aanspreken op een plek waar je een gedeelde activiteit hebt en elkaar geregeld ziet vereist toch een totaal ander soort social skill dan een vreemde aanspreken op straat? Volgens mij zouden bijna alle mannen hopeloos falen als ze het puur op die manier zouden proberen. Laat staan bij iemand die toch al niet zo lekker in z'n vel zit als het op vrouwen aankomt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Een sociaal leven opbouwen vereist OOK sociale skills. Versieren gaat verder dan iemand aanspreken.
Vooral dat laatste,misschien.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:38 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Iemand aanspreken op een plek waar je een gedeelde activiteit hebt en elkaar geregeld ziet vereist toch een totaal ander soort social skill dan een vreemde aanspreken op straat? Volgens mij zouden bijna alle mannen hopeloos falen als ze het puur op die manier zouden proberen. Laat staan bij iemand die toch al niet zo lekker in z'n fel zit als het op vrouwen aankomt.
Simpelweg door er niet serieus mee bezig te gaan, iets wat ook TS moet doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:28 schreef OOST het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat het probleem is. In het buitenland heb ik niks te verliezen. Hier in Nederland zie ik dat toch op een of andere manier anders. In het buitenland zijn de contacten niet superserieus, hier in Nederland speelt dat ineens wel mee in de gedachte. Ik weet niet hoe ik dat overboord kan zetten.
Misschien moet je het eens bij een andere slag vrouwen proberen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:46 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ja aan de lopende band helaas. Op een gegeven moment ga je ook twijfelen aan alle intenties en (bij)bedoelingen van een vrouw..
Ik ben van nature spontaan, groet makkelijk mensen, glimlach kan er altijd van af......en dacht altijd: "ik doe het voor mezelf, om me er beter van te voelen"
Op een gegeven moment brokkelt die spontaniteit af. De arrogantie en "het zich superieur voelen" van de gemiddelde vrouw heeft er voor gezorgd, dat ik geen/weinig pogingen meer waag... Ik vind het onzin om haar die credit te geven, die ze niet verdiend...omdat ze het vergooid, snel ontevreden luistert/kijkt naar je en je poging daardoor niet waardeerd/eerbiedigt.
Ik snap wel dat vrouwen eisen hebben, maar ik word ontzettend kwaad van het feit dat ze zich manifesteren als dokter die naar een patiënt kijkt. Die uber arrogantie, heeft al mijn eenvoudige gevoel voor lust/liefde helemaal weggevaagd....
Als ik nu kijk naar een vrouw, dan koester ik (helaas) alleen maar negatieve gedachten. Ik zie een slang die alleen haar gif in je gezicht wilt spuwen...en geen oog heeft voor de menselijke maat.
Geloof me, je hoeft niet met me naar bed of een relatie aan te gaan, als je als vrouw gewoon normaal doet tegen je medemens en ze niet behandelt als 2de rangs/ vuil. Dan was ik al tevreden...
En voor ieder die zegt "vrouwen zijn goed op het sociale vlak", zeg ik het volgende: ja, ze zijn goed om je sociaal te manipuleren en vervolgens opgefokt/opgewonden voor dood achter te laten, omdat het niet goed genoeg is. Die credit kan ik ze meegeven, daar zijn ze heer en meester in.
quote:
Juist. Waarom een relatie forceren? Je hebt al vrienden met wie je dingen onderneemt... Waarom wacht je niet tot je écht gevoelens hebt voor een vrouw?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:49 schreef iPancakeMix het volgende:
Uit jouw verhaal kan ik opmaken dat je wel heel erg je best doet om een relatie te forceren. Laat het op je afkomen, het leven hangt niet van een vriendin af. Althans, nog niet.
Ik kan me wel in je verplaatsen. Wat dacht je van datingsites, als het dan tóch moet?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:57 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Het komt niet op me af. Anders was dat al gebeurd...ben nu 27. Het heeft iets wrangs
Het is wel een feit dat mensen die echt gelukkig alleen kunnen zijn, veel vrede en geluk ervaren.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:48 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Juist. Waarom een relatie forceren? Je hebt al vrienden met wie je dingen onderneemt... Waarom wacht je niet tot je écht gevoelens hebt voor een vrouw?
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat mensen die echt gelukkig alleen kunnen zijn, veel vrede en geluk ervaren.
Ik vind het ook ontiegelijk rot voor hem dat hij zó gefrustreerd is, dat hij zijn hand tegen een spiegel heeft geslagen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:02 schreef complicate het volgende:
Zeg, mensen doe eens begripvol naar TS toe. Misschien is hij zelfs niet op zoek naar oplossingen maar naar begrip. Amai zeg![]()
Men zegt vaak dat problemen er zijn om opgelost te worden, maar soms gaat het niet om de oplossing maar om gewoon luisteren naar wat er zich in een persoon afspeelt. En zo te horen is TS kwaad, wat we hem niet kwalijk mogen nemen want na meerdere malen hetzelfde shit tegen te komen, mag hij best kwaad worden. Dat is menselijk en acceptabel. En ik ben trouwens zeker dat het tijdelijk is en dat zijn topic gewoon zijn manier is om dit gevoel plaats te geven. Allee denk ik.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee hoor, wat jij doet is de zachtaardige/Vlaamse oplossing. "Amai zenne, da's vervelend. Wa naar voor u. Nou succes he, daag." --> Probleem blijft.
In het buitenland zijn ze inderdaad wat makkelijker hierin.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:19 schreef OOST het volgende:
[..]
Als je het enkel doet om een vriendin te krijgen wel. Als je dit soort stappen voor jezelf zet is er niets mis mee.quote:
Ook als je wel verbaal sterk bent is dat geen garantie voor succes. Het hangt van zoveel meer dingen af, houding, lichaamstaal, uitstraling. Dat versierpraatje is er puur om je intentie duidelijk te maken en te vissen naar de intentie van de ander.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kunt gewoon geen Nederlandse vrouwen versieren omdat je verbaal niet sterk genoeg bent.
Lieve ts, je stapt op de verkeerde slag vrouwen af.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:20 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Is dit nodig?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee hoor, net als 6 posts achter elkaar plaatsen terwijl je meerdere quotes in één post kunt zetten.quote:
Die leuke vrouwen hebben ook relaties waar een einde aan komt, hoor. Dan zijn zij ook vrijgezel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:25 schreef OOST het volgende:
[..]
Lees deze feiten/cijfers:quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:25 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Duivel? Negatieve macht? Mind control? Inbeelding van een superieur gevoel bij vrouwen?
Dude ben je wel goed snik? Er is geen duivel, er is geen negatieve macht, mind control is onmogelijk behalve als je bepaalde x-men bent en dat zogenaamde superieure gevoel dat je zelf op vrouwen plakt is een verzonnen excuus voor je falen. Zelfs al was het zo dan nog zou je dat niet kunnen weten behalve als ze het je letterlijk vertellen. Neerkijken op negatieve eigenschappen van iemand is niet hetzelfde als jezelf ook superieur voelen.
Kap eens een hele tijd volledig met het bezig zijn met vrouwen en ga je op iets totaal anders focussen. Het is overduidelijk dat je aan je eigen grens zit m.b.t. het hiermee om kunnen gaan dus kap voordat je nog meer waanbeelden verkrijgt.
Ik zit niet op kinderen van een ander te wachten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:58 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Die leuke vrouwen hebben ook relaties waar een einde aan komt, hoor. Dan zijn zij ook vrijgezel.
Want iedereen met een relatie heeft kinderen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:00 schreef OOST het volgende:
[..]
Ik zit niet op kinderen van een ander te wachten.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:00 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Lees deze feiten/cijfers:
1. Aantal zelfdodingen bij mannen 2x hoger dan bij vrouwen (rond de 1200 ieder jaar, dus 3 mannen iedere dag, as we speak!)
2. Steeds hogere schooluitval bij mannen t.o.v. vrouwen
3. 40% van de bevolking voelt zich eenzaam, waarbij mannen meer dan vrouwen.
4. Toenemende mate van porno verslaving onder mannen
Dit is geen toeval meer!
Er is een gericht agenda om zowel de man als de vrouw kapot te maken.
Wel als je wat ouder bent..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Want iedereen met een relatie heeft kinderen?
Het gaat niet om de reis of plaats waar men is, maar om hoe men denkt en dat is niet plaatsgebonden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee hoor, net als 6 posts achter elkaar plaatsen terwijl je meerdere quotes in één post kunt zetten.
Ik vind het altijd zo treurig als mannen 'alle Nederlandse vrouwen' de schuld gaan geven van het feit dat ze niets kunnen versieren. Het lukt miljoenen andere Nederlandse mannen toch wel? Een meisje in het buitenland versieren kan elke mafkees, dat telt niet.
Zoek de cijfers zelf op. I dare you find something else then above.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:01 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
Of je neemt ons in de maling, of je hebt professionele hulp nodig.
En wat zou de oorzaak zijn ??quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:00 schreef voda1987 het volgende:
[..]
1. Aantal zelfdodingen bij mannen 2x hoger dan bij vrouwen (rond de 1200 ieder jaar, dus 3 mannen iedere dag, as we speak!)
Dit is geen toeval meer!
Die cijfers zelf zeggen helemaal niets over de oorzaak van die cijfers.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:05 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Zoek de cijfers zelf op. I dare you find something else then above.
Kap met die onzin en het ridiculiseren van de inhoud.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:03 schreef nietzman het volgende:
Er zijn zo af en toe van die topics hier waarvan ik me afvraag of het niet beter is om maar gewoon een belletje naar bepaalde instanties te doen voordat we met z'n allen moeten gaan oefenen om "Nou nee dat hadden we echt niet achter 'm gezocht hoor." met een geloofwaardig gezicht voor de camera's van Opsporing Verzocht over de bühne te brengen.
En dit is er zo eentje.
Tering.
Wat verwacht je van dit topic?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:08 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Kap met die onzin en het ridiculiseren van de inhoud.
Het stigmatiseren van vele eenzame mannen als "agressief" is onzin, dus kap daarmee.
Het feit al dat je zo (criminal minded) denkt, zegt meer over jou.
Mjah, en dat jij geen idee hebt hoe je overkomt op mensen is een van de redenen dat je alleen bent.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:08 schreef voda1987 het volgende:
Het stigmatiseren van vele eenzame mannen als "agressief" is onzin, dus kap daarmee.
Dank u wel.quote:
Niet alle reacties gelezen. Drink je alcohol? Dat maakt je een stuk losser en op een gegeven moment ga je schijt krijgen hoe anderen naar je kijken of hoe iemand reageert en scoor je makkelijker. Maar geforceerd werkt averechts. Uitgaan met als doel een chick te scoren gaat je geen leuke avond opleveren. Lol maken en ouwehoeren.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:45 schreef voda1987 het volgende:
Beste mensen,
Moet even wat stoom afblazen.
Ik ben nu al heel lang single (nooit een relatie gehad). En ik krijg er redelijk veel hoofdpijn van, omdat het uitzichtloos lijkt.
Ik heb alles geprobeerd:
En the list goes on...
Ik ben t gwn zat
Gister was ik zo boos (na een afwijzing van een dame) dat ik de spiegel heb kapot geslagen met me hand....achteraf wel spijt van deze waardeloze actie. Had tot 10 moeten tellen toen ik thuis kwam..
KAN iemand mij koppelenmet een leuke dame.....want ik trek t ni meer in me eentje. Of mij helpen hoe ik dit moet aanpakken...want ik zie t niet meer. En me beeld over vrouwen is pikzwart geworden....
zo zwart dat denken aan "sex" iets hatelijks is geworden.
ben 27
Groet
Voda
Ik heb nochtans veel leuke en positieve dingen over u gehoord. Misschien onderschat je uzelf wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:12 schreef Kevin24 het volgende:
Ik voel je ts!Ben 28 jaar zonder ooit een relatie te hebben gehad..... En de schuld? Tja, ik ben een ongelofelijke droeftoeter dus die ligt helemaal bij mezelf. Ben (denk ik) niet zo heel erg lelijk maar erg in mezelf gekeerd.
Inderdaad. Ts, eerst voor het huishouden in je hoofd zorgen, voordat je het weer probeert bij een meisje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat mensen die echt gelukkig alleen kunnen zijn, veel vrede en geluk ervaren.
Ik weet liever niet hoe je op een goede manier multiquote dan dat ik andere mensen zomaar af ga zeiken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee hoor, net als 6 posts achter elkaar plaatsen terwijl je meerdere quotes in één post kunt zetten.
Ik vind het altijd zo treurig als mannen 'alle Nederlandse vrouwen' de schuld gaan geven van het feit dat ze niets kunnen versieren. Het lukt miljoenen andere Nederlandse mannen toch wel? Een meisje in het buitenland versieren kan elke mafkees, dat telt niet.
Rustig TS, rustig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:15 schreef voda1987 het volgende:
Ik ben het slachtoffer van het mezelf afzetten tegen deze georganiseerde mind control. Als ik als een schaap zou volgen, dan was er niets aan de hand.
Tmf/MTV/hollywood/nederlandse media, hebben de man geridiculiseerd tot een seks-verslaafde die meerdere vrouwen nodig heeft om aan zijn trekken te komen en de vrouw gebombardeerd tot slet.
Hoe pakt dat zich in de praktijk uit: Afgestompte arrogante kutwijven en steeds groter groep gefrustreerde mannen die niet aan de verwachting voldoen.
Kut feminisme.
Kijk hier naar:
Jij bent ver heen, vriend, jij bent ver heen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:00 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Dit is geen toeval meer!
En vaak hebben mensen van 27 nog niet eens kinderen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Want iedereen met een relatie heeft kinderen?
Er niets mis met me "huishouden".quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:15 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Inderdaad. Ts, eerst voor het huishouden in je hoofd zorgen, voordat je het weer probeert bij een meisje.
Laat het het eerste zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:01 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
Of je neemt ons in de maling, of je hebt professionele hulp nodig.
Alsof Opsporing Verzocht naar ons op zoek zal gaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:03 schreef nietzman het volgende:
Er zijn zo af en toe van die topics hier waarvan ik me afvraag of het niet beter is om maar gewoon een belletje naar bepaalde instanties te doen voordat we met z'n allen moeten gaan oefenen om "Nou nee dat hadden we echt niet achter 'm gezocht hoor." met een geloofwaardig gezicht voor de camera's van Opsporing Verzocht over de bühne te brengen.
En dit is er zo eentje.
Tering.
Nee dat is niet veel gevraagd, maar beseft u dat uw manier van denken in uw nadeel is??quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:19 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Er niets mis met me "huishouden".
Ik wil leven, zonder te knielen. Is dat te veel gevraagd?
Dit hele topic en je geraaskal over mind control is bewijs van het tegendeel.quote:
Oprechte suggestie, zoek een Oostblokker. Die hebben nog de klassieke nederige zouteloze robotvrouwen die slaafs voor jou op de knieën gaan. Lekker makkelijk, hoef je geen moeite voor te doen verder.quote:Ik wil leven, zonder te knielen. Is dat te veel gevraagd?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd op wat voor vrouwen ts valt dat hij steeds op zulke typetjes uitkomt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:08 schreef papernote het volgende:
[..]
Die cijfers zelf zeggen helemaal niets over de oorzaak van die cijfers.
Maargoed... heb je wel eens contact met vrouwen buiten het uitgaan / versieren / relatiemateriaal? Collega's, kennissen, sportvereniging, etc. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je nog nooit een "normale" vrouw bent tegengekomen. De wereld is er vol mee.
Nou... doe dat dan ook niet. Je laat je wel knielen, gezien de negatieve beelden over vrouwen en de samenleving die je hier plaatst. Zo te zien ben je al diep door je knieën gegaan en is het tijd om weer op te staan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:19 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat je eenzaam bent, je gedachten deugen op z'n zachtst gezegd niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:08 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik herken de situaties waar TS over praat wel, maar die vrouwen laat je dan gewoon links liggen. Als je continue op het verkeerde soort vrouwen afstapt, dan is of je radar stuk of je hebt een dikke plaat voor je kop.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:22 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd op wat voor vrouwen ts valt dat hij steeds op zulke typetjes uitkomt.
Algemene praat, heb ik niets aan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:23 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat je eenzaam bent, je gedachten deugen op z'n zachtst gezegd niet.
Jezus, zelfs een deel twee. Zoals ik al eerder heb gezegd:quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:20 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Waar ik op val.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:23 schreef Grutsk het volgende:
Voda, verschillende mensen hebben je al gevraagd op welke types je valt. Zou je deze vraag kunnen beantwoorden?
Wees dan zelf ook concreet en geef eens antwoord op gerichte vragen. Zelf blijf je ook maar in het algemene ouwehoeren, over de "maatschappij" en de "samenleving" en dat alles verpest is door een "agenda". Stop daar dan ook mee.quote:
Beide.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:24 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Waar ik op val.
Wat wil je weten, qua uiterlijk of innerlijk?
Allebei. Het kan zijn dat je teleurgesteld bent geraakt door vrouwen die 'te hoog' zijn voor jou. Zo kan ik als vrouw ook heus niet iedereen krijgen en heb ik op mijn beurt ook weer bepaalde mannen waar ik nooit op zou vallen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:24 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Waar ik op val.
Je leeft in de verkeerde tijdperk...quote:0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 12:19 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Een beetje zelfreflectie zou je goed doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:19 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:24 schreef Westerling het volgende:
[..]
Jezus, zelfs een deel twee. Zoals ik al eerder heb gezegd:
Als jij niet tegen de attitude/vermeende machtspositie van vrouwen kunt, zorg dan gewoon dat je niet (emotioneel) van ze afhankelijk bent. Je kunt prima leven zonder vrouwen. En de grap is, zodra je er zo instaat wordt de kans alleen maar groter dat je er een aan de haak slaat.
Omdat mannelijkheid aantrekkelijk is. En mannelijkheid is autonomie. En wat jij hier tentoonspreid is het absolute tegenovergestelde.
Doe maar allebei. Geef ons een goed beeld van de vrouw op wie je valt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:24 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Waar ik op val.
Omdat dat "hoort".quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:31 schreef Cue_ het volgende:
Als vrouwen zulke verschrikkelijke wezens zijn, waarom wil je ze dan als nog?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:32 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Doe maar allebei. Geef ons een goed beeld van de vrouw op wie je valt.
Ja en dat zou niet mogen want TS is gelovig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:31 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je ziet vrouwen als gifslangen en je denkt in complottheorieën, nuf said?
Zo is de natuur, kan hij niks aan doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:31 schreef Cue_ het volgende:
Als vrouwen zulke verschrikkelijke wezens zijn, waarom wil je ze dan als nog?
Juist.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:34 schreef Cruoninga het volgende:
TS, het lijkt dat je niet bereid bent iets te doen de tips die hier worden gegeven omdat je dan de kleine genoegdoening van het tentoonspreiden van je zelfmedelijden moet opgeven.
Uiterlijk:quote:
Zeer bescheiden lijstje. De meerderheid van de vrouwen die ik ken voldoet hieraan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:36 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Uiterlijk:
-Niet veel korter dan mij (ik ben 191) dus minimaal 165.
-Brunette/Blond
-Dame die voor zich zorgt: qua voorkomen, regelmatig sport. (gwn een fit mens)
-Beetje make-up kan, geen kilo's
-Zachtheid/onschuld uitstraalt (dus geen jongens/ bitch kleding)
Innerlijk:
-In Godsnaam, niet arrogant
-Daadkrachtig karakter
-Uitermate zacht/respectvol
-Zichzelf ontwikkeld en niet stil zit
-Respect heeft tegen over de man, die haar respecteert!
-Geduld heeft en jou niet vergelijkt met 10 potentiële andere mannen
-Jou behandelt als speciaal - dat is een groot gemis![]()
-Die voor haar man zorgt (en de man ook voor haar
Dit is oprecht best wel een eisenpakket. Ik denk dat je eisen wat betreft innerlijk sowieso niet matcht met de meeste Nederlandse vrouwen, want die zijn vrij individualistisch ingesteld. Is het serieus geen idee om een vrouw in een ander land te zoeken?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:36 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Uiterlijk:
-Brunette/Blond
Innerlijk:
-Daadkrachtig karakter
Wow dit is duidelijkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:36 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Uiterlijk:
-Brunette/Blond
Innerlijk:
-Daadkrachtig karakter
Qua innerlijk zou hij sowieso inderdaad niet bij een Nederlandse vrouw passen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:39 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Dit is oprecht best wel een eisenpakket. Ik denk dat je eisen wat betreft innerlijk sowieso niet matcht met de meeste Nederlandse vrouwen, want die zijn vrij individualistisch ingesteld. Is het serieus geen idee om een vrouw in een ander land te zoeken?
whehehequote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon een grietje uit Urk ofzo trouwen. Probleem opgelost
Dat is synoniem voor vulgair.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Qua innerlijk zou hij sowieso inderdaad niet bij een Nederlandse vrouw passen.
Zijn lijstje goed gelezen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:45 schreef papernote het volgende:
[..]! Wat is dat nu weer voor onzin? Anders scheer jij ook even iedereen over één kam, net zoals TS zelf doet.
Tuurlijk is het een beetje generaliserend, maar ik denk dat het in Nederland relatief lastig is om al deze aspecten in één vrouw te vinden. Ik ken ts niet, dus ik weet niet of hij compromissen wil doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:45 schreef papernote het volgende:
[..]! Wat is dat nu weer voor onzin? Anders scheer jij ook even iedereen over één kam, net zoals TS zelf doet.
Ik ken anders wel een Nederlandse dame die voldoet aan het eisenpakket.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, als hij met een Nederlandse vrouw iets wil beginnen , gaat hij aan zijn lijstje paar dingen moeten wegdoen. vergeten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:47 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een beetje generaliserend, maar ik denk dat het in Nederland relatief lastig is om al deze aspecten in één vrouw te vinden. Ik ken ts niet, dus ik weet niet of hij compromissen wil doen.
Ja, jij ook? Waarom zouden er in Nederland geen vrouwen zijn die daaraan voldoen? Welke punten voldoe jij dan niet aan?quote:
Waarheid!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:48 schreef wearingtheclownshoes het volgende:
Leer eerst zelf gelukkig te zijn ZONDER een vrouw , wees tevreden met jezelf en enjoy je dagen ook zonder een meisje.
Ach ja die vrouwen zijn daar echt anders. Mja we gaan niet offtopic hèquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:49 schreef papernote het volgende:
[..]
Ja, jij ook? Waarom zouden er in Nederland geen vrouwen zijn die daaraan voldoen? Welke punten voldoe jij dan niet aan?
Ik vind ze nogal algemeen. Maargoed, ik ga er ook vanuit dat het wensen zijn en geen keiharde breekpunten die tot in het extreme aanwezig moeten zijn bij de potentiële partner. Als TS een perfect matchende partner vind, maar ze heeft rood haar, ga ik er niet vanuit dat 'ie het afkapt. Zo wel: dan is 'ie een sukkel.
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach ja die vrouwen zijn daar echt anders. Mja we gaan niet offtopic hè![]()
Het is ook wel een feit dat de perfecte partner niet bestaat wel iemand die het meest bij u past.
Het zijn juist die imperfecties die iemand soms perfect kan maken.
Wat ze krijgtquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:39 schreef papernote het volgende:
[..]
Zeer bescheiden lijstje. De meerderheid van de vrouwen die ik ken voldoet hieraan.
Maar... wat heb jij te bieden? Je noemt voor de vrouwen een lijstje van in totaal 13 punten. Geef eens 13 pluspunten over jezelf.
Er waren ook positieve dingenquote:
TS focust zich ook enkel op de vrouwen die verschrikkelijk zijn (in zijn ogen). En vergeet dat er ook heel veel mooie/leuke vrouwen zijn. Of hij ziet ze niet, omdat hij enkel bevestiging zoekt in z'n eigen negatieve kijk op vrouwen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Er waren ook positieve dingenMensen die zich alleen op het negatieve focussen
![]()
En dan TS afzeiken!
Wees maar niet bang, dat straal je onbewust echt wel uit. In kleine subtiele dingen die vrouwen oppikken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:01 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ja, als kook van binnen, hoef ik dat niet aan de buitenkant te laten zien. Dat spaar ik ze
Ik ben het hier heel erg mee eens. Vrouwen zijn niet zo ééndimensionaal als TS denkt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
TS focust zich ook enkel op de vrouwen die verschrikkelijk zijn (in zijn ogen). En vergeet dat er ook heel veel mooie/leuke vrouwen zijn. Of hij ziet ze niet, omdat hij enkel bevestiging zoekt in z'n eigen negatieve kijk op vrouwen.
Dat straal je gewoon uit. Vooral wanneer je je best doet om het níet uit te stralen. 9 van de 10 vrouwen hebben dat door.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:01 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ja, als kook van binnen, hoef ik dat niet aan de buitenkant te laten zien. Dat spaar ik ze
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, dat straal je onbewust echt wel uit. In kleine subtiele dingen die vrouwen oppikken.
(neen niet alltijd, nee, niet elke vrouw, maar je zal je verbazen over hoe vaak wel )
Ja, fijn voor ze. Maar nooit zal ik knielen voor een beetje genegenheid.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, dat straal je onbewust echt wel uit. In kleine subtiele dingen die vrouwen oppikken.
(neen niet alltijd, nee, niet elke vrouw, maar je zal je verbazen over hoe vaak wel )
Hoe moet ik dit in de praktijk zien?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:04 schreef voda1987 het volgende:
Maar nooit zal ik knielen voor een beetje genegenheid.
Waarschijnlijk is dat inderdaad zo. Maar die negatieve kijk op vrouwen heeft een oorsprong en daar moet je dan aan werken. En dat heeft weinig met de arrogante vrouw van nu te maken, maar eerder met negatieve ervaringen/afwijzingen uit de jeugd.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of hij ziet ze niet, omdat hij enkel bevestiging zoekt in z'n eigen negatieve kijk op vrouwen.
Toch wil je graag een devil..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:04 schreef voda1987 het volgende:
[..]
[..]
Ja, fijn voor ze. Maar nooit zal ik knielen voor een beetje genegenheid.
I will never kneel for the devil
Tuurlijk zit TS in een negatieve spiraal, maar volgens mij ligt het in eerste instantie aan het feit dat hij al niet gelukkig is met zichzelf.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan dit:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:23 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Na 10min in gesprek te zijn met haar over koetjes en kalfjes...
Zei ze (arrogant): je hebt me niet overtuigd.
Ik zei: huh, van wat?
Ze zei: doei en liep weg...
Ik dacht:
ten eerste, wtf denkt ze niet wel dat ze is, dat ik haar moet overtuigen? Van wat? Om haar voor me te winnen? Ze kan door de stront zakken
ik ga niet een dame zitten overtuigen. Kut arrogant wijf.
ik was beleefd, was oprecht geïnteresseerd, we lachten en kijk hoe denigrerend als een stuk vuil of "1 vd vele" je wordt behandeld
ik zweer, als er een alternatief bestond voor de vrouwen, dan zou ik t nemen. Deze onmenselijkheid loopt me de spuigaten uit
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:29 schreef papernote het volgende:
Iemand die zo reageert als haar is jouw aandacht toch niet waard. Wees blij dat je er al na 10 minuten vanaf was
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:29 schreef pietkanarie het volgende:
Vervelende ervaring met een vrouw die weinig respect toont.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:36 schreef Fera het volgende:
Wat een bitch.Zulke mensen wil je niet daten
En dan waan ik me echt op planeet Mars hier. Ben ik dan de enige die een gigantisch stuk context mist? Wie is die vrouw, waar kende TS haar van, hoe begon hij zijn gesprek? Die opmerking dat hij haar niet overtuigd had zal namelijk echt niet uit de lucht zijn komen vallen lijkt me. Probeerde TS een of andere ''gladde'' pua-methode om haar mee naar huis te krijgen? Dan kan ik me haar reactie namelijk levendig voorstellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:35 schreef complicate het volgende:
Amai wat een reactie van die vrouw zeg!![]()
Als ik geen lust of liefde kon voelen, dan was ik de gelukkigste man op aarde, ik heb alles wat me hartje begeert.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Tuurlijk zit TS in een negatieve spiraal, maar volgens mij ligt het in eerste instantie aan het feit dat hij al niet gelukkig is met zichzelf.
Je beseft toch wel dat je lust/liefde voelt voor the devil hè?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:08 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Als ik geen lust of liefde kon voelen, dan was ik de gelukkigste man op aarde, ik heb alles wat me hartje begeert.
Hier reageer ik later op.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik lees dit:
[..]
En dan dit:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan waan ik me echt op planeet Mars hier. Ben ik dan de enige die een gigantisch stuk context mist? Wie is die vrouw, waar kende TS haar van, hoe begon hij zijn gesprek? Die opmerking dat hij haar niet overtuigd had zal namelijk echt niet uit de lucht zijn komen vallen lijkt me. Probeerde TS een of andere ''gladde'' pua-methode om haar mee naar huis te krijgen? Dan kan ik me haar reactie namelijk levendig voorstellen.
Maar misschien moet ik eerst de rest eens lezen.
Geloof me, daar word je ook niet echt gelukkig van.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:08 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Als ik geen lust of liefde kon voelen, dan was ik de gelukkigste man op aarde, ik heb alles wat me hartje begeert.
U voelt geen lust of liefde, maar het gemis daarvan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:08 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Zo kijk ik er zelf ook weleens tegenaan. Maar tegelijk vraag ik me dan af waarom het me dan toch niet lukt. Wat doet die grootste debiel dan anders? .. die denkt niet zoveel na, is niet zo zelfbewust.quote:Als de grootste debiel al een relatie kan vinden kan TS dat wss ook.
Dat gemis is soms heel zwaar. Al gaat het alleen maar om een arm om je heen. Maar als ik dan naar mezelf kijk dan heeft dat gemis een voedingsbodem vanuit mijn jeugd. En wat mijn gedrag/handelen betreft doe ik juist dingen om dat gemis in stand te houden. De theorie ken ik wel, maarja, om dat in de praktijk te veranderen is een ander verhaal.quote:U voelt geen lust of liefde, maar het gemis daarvan.
Dank u wel.quote:
Andere vijver eens proberen? Open staan voor dingen? Meer vrouwen tegenkomen? Relaties langer de kans geven? Genoeg aspecten waar je wat aan kan aanpassen en wie weet heb je gelukquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:13 schreef OOST het volgende:
Zo kijk ik er zelf ook weleens tegenaan. Maar tegelijk vraag ik me dan af waarom het me dan toch niet lukt. Wat doet die grootste debiel dan anders? .. die denkt niet zoveel na, is niet zo zelfbewust.
De grootste "debiel" legt de nadruk bij zichzelf en laat zijn eigenwaarde niet afhangen van vrouwen en/of wat ze denken over hem. Het kan hem geen barst schelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:13 schreef OOST het volgende:
[..]
Zo kijk ik er zelf ook weleens tegenaan. Maar tegelijk vraag ik me dan af waarom het me dan toch niet lukt. Wat doet die grootste debiel dan anders? .. die denkt niet zoveel na, is niet zo zelfbewust.
Is TS ook heel erg zelfbewust?
Heeft u een gewone vriendin en of vriendinnen in de platonische betekenis van het woord?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:13 schreef OOST het volgende:
Dat gemis is soms heel zwaar. Al gaat het alleen maar om een arm om je heen. Maar als ik dan naar mezelf kijk dan heeft dat gemis een voedingsbodem vanuit mijn jeugd. En wat mijn gedrag/handelen betreft doe ik juist dingen om dat gemis in stand te houden. De theorie ken ik wel, maarja, om dat in de praktijk te veranderen is een ander verhaal.
Nee.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Heeft u een gewone vriendin en of vriendinnen in de platonische betekenis van het woord?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:11 schreef Purrrp het volgende:
Serieuze vraag: hoe is de relatie met je moeder?
Ah ok, ik vroeg het omdat ik denk dat u van een gewone vriendin veel kunt leren en ook wat steun en vriendschap krijgen. En dat kan leiden naar iets meer. Maar in eerste instantie als vrienden oid. Dat kan u helpen bij het benaderen van een meisje als u gewoon niet focust op "versieren", maar op het feit dat ze gewoon een mens is waarmee je zelfs vriendschap mee kunt bouwen en als het erg klikt, waarom niet naar iets meer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:22 schreef OOST het volgende:
[..]
Nee.
Een aantal jaar geleden wel kortstondig gehad overigens. Maar toen bleek die vrouw op zoek te zijn naar een sekscontact, daar had ik op dat moment geen behoefte aan. Dus dat is niks geworden.
Ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:36 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Uiterlijk:
-Niet veel korter dan mij (ik ben 191) dus minimaal 165.![]()
-Brunette/Blond
-Dame die voor zichzelf zorgt: qua voorkomen, regelmatig sport. (gwn een fit mens)
Innerlijk:
-Daadkrachtig karakter
Ik denk dat hij ze niet vindt (meisje volgens zijn lijstje) en dus gewoon zomaar op een meisje afstapt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:32 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
Als jij ook echt op het soort vrouwen viel dat je boven beschrijft, kreeg je geen arrogante gifslangreacties. Er is een verschil tussen bepaalde dingen goede eigenschappen vinden in een vrouw en ook daadwerkelijk op dit soort vrouwen vallen. Jij valt duidelijk op een andere slag vrouwen. Op wat voor vrouwen stap je af, ts? Beschrijf.
Inderdaad, in andere landen matcht de persoonlijkheid van vrouwen vaak meer met wat je beschrijft.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:39 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Dit is oprecht best wel een eisenpakket. Ik denk dat je eisen wat betreft innerlijk sowieso niet matcht met de meeste Nederlandse vrouwen, want die zijn vrij individualistisch ingesteld. Is het serieus geen idee om een vrouw in een ander land te zoeken?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken anders wel een Nederlandse dame die voldoet aan het eisenpakket.Je vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat hij dusdanig irritant/sociaal onvaardig is dat hij zulke extreme reacties bij vrouwen uitlokt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ze niet vindt (meisje volgens zijn lijstje) en dus gewoon zomaar op een meisje afstapt.
Misschien was dit ook het punt van HJ:quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:39 schreef sinecure. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dusdanig irritant/sociaal onvaardig is dat hij zulke extreme reacties bij vrouwen uitlokt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
En dan waan ik me echt op planeet Mars hier. Ben ik dan de enige die een gigantisch stuk context mist? Wie is die vrouw, waar kende TS haar van, hoe begon hij zijn gesprek? Die opmerking dat hij haar niet overtuigd had zal namelijk echt niet uit de lucht zijn komen vallen lijkt me. Probeerde TS een of andere ''gladde'' pua-methode om haar mee naar huis te krijgen? Dan kan ik me haar reactie namelijk levendig voorstellen.
Nederlandse mensen zijn vaak wat botter lomper, afstandelijker en stralen minder onschuld uit dan mensen in het buitenland. Dit zit em gewoon in de Nederlandse cultuur. Het betekent echter niet dat Nederlanders slecht zijn, zijn eisenpakket hoort alleen minder bij deze cultuur dan bij andere culturen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:49 schreef papernote het volgende:
[..]
Ja, jij ook? Waarom zouden er in Nederland geen vrouwen zijn die daaraan voldoen? Welke punten voldoe jij dan niet aan?
Ik vind ze nogal algemeen. Maargoed, ik ga er ook vanuit dat het wensen zijn en geen keiharde breekpunten die tot in het extreme aanwezig moeten zijn bij de potentiële partner. Als TS een perfect matchende partner vind, maar ze heeft rood haar, ga ik er niet vanuit dat 'ie het afkapt. Zo wel: dan is 'ie een sukkel.
Je wordt denk ik ook lang niet altijd verliefd op degene die voldoet aan je eisenpakket, maar iemand voor wie je je eisenpakket zou kunnen laten vallen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach ja die vrouwen zijn daar echt anders. Mja we gaan niet offtopic hè![]()
Het is ook wel een feit dat de perfecte partner niet bestaat wel iemand die het meest bij u past.
Het zijn juist die imperfecties die iemand soms perfect kan maken.
Goed gesproken!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:42 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je wordt denk ik ook lang niet altijd verliefd op degene die voldoet aan je eisenpakket, maar iemand voor wie je je eisenpakket zou kunnen laten vallen.
Ja en ja (met hakken is ze bijna net zo lang als ik (1.82m).quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:42 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Is ze ook brunette/blondine en langer dan 165 cm?
Liefde hèquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:42 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je wordt denk ik ook lang niet altijd verliefd op degene die voldoet aan je eisenpakket, maar iemand voor wie je je eisenpakket zou kunnen laten vallen.
Hele sterke woorden voor iemand die niet zonder vrouw kan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:04 schreef voda1987 het volgende:
[..]
[..]
Ja, fijn voor ze. Maar nooit zal ik knielen voor een beetje genegenheid.
I will never kneel for the devil
De focus ligt bij mij al een paar jaar niet meer op versieren omdat ik niet meer geloof dat ik iemand kan versieren voordat ik van mn problemen af ben. Een vriendschap zou zeker helpen en ook een positieve impuls kunnen geven. Maargoed, daarmee loop ik tegen hetzelfde probleem aan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, ik vroeg het omdat ik denk dat u van een gewone vriendin veel kunt leren en ook wat steun en vriendschap krijgen. En dat kan leiden naar iets meer. Maar in eerste instantie als vrienden oid. Dat kan u helpen bij het benaderen van een meisje als u gewoon niet focust op "versieren", maar op het feit dat ze gewoon een mens is waarmee je zelfs vriendschap mee kunt bouwen en als het erg klikt, waarom niet naar iets meer.
Dit klinkt erg puberaal. Niet als een daadkrachtige kerel die zn emoties onder controle heeft.quote:Ik ben t gwn zat :(
Ja maar wat nog niet is kan nog komen.Vriendschap is ook liefde.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:47 schreef OOST het volgende:
[..]
De focus ligt bij mij al een paar jaar niet meer op versieren omdat ik niet meer geloof dat ik iemand kan versieren voordat ik van mn problemen af ben. Een vriendschap zou zeker helpen en ook een positieve impuls kunnen geven. Maargoed, daarmee loop ik tegen hetzelfde probleem aan.
*legt arm om hem heen* En vergelijk je maar niet met andere mensen. Andere mensen laten vaak van zichzelf zien wat ze willen dat anderen van ze zien. De meeste mensen zijn een beetje wanhopig wat relaties aangaan met het andere geslacht betreft, heb ik het idee. De ik-ben-niet-verliefd-op-je-maar-we-hebben-het-een-beetje-gezellig-samen-en-we-skypen-soms-dus-eigenlijk-zouden-we-vrienden-moeten-zijn-maar-ik-heb-een-penis-en-jij-een-vagina-dus-we-beginnen-maar-een-relatiementaliteit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:13 schreef OOST het volgende:
[..]
Is TS ook heel erg zelfbewust?
[..]
Dat gemis is soms heel zwaar. Al gaat het alleen maar om een arm om je heen. Maar als ik dan naar mezelf kijk dan heeft dat gemis een voedingsbodem vanuit mijn jeugd. En wat mijn gedrag/handelen betreft doe ik juist dingen om dat gemis in stand te houden. De theorie ken ik wel, maarja, om dat in de praktijk te veranderen is een ander verhaal.
Hoeft niet altijd. Ik heb een goede vriend en ik ken geen persoon die ik aardiger vind dan hij. Maar toch zou ik nooit een relatie met hem willen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar wat nog niet is kan nog komen.Vriendschap is ook liefde.
Natuurlijk, maar liefde gaat verder dan alleen maar om seks ed. Goede vrienden kunnen ook een verschil maken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:52 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd. Ik heb een goede vriend en ik ken geen persoon die ik aardiger vind dan hij. Maar toch zou ik nooit een relatie met hem willen.
Maar hij komt vooral "gifslangen" tegen zegt-ie. Ik heb het gevoel dat ts zich aangetrokken voelt tot arrogante vrouwen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ze niet vindt (meisje volgens zijn lijstje) en dus gewoon zomaar op een meisje afstapt.
Dat gaat hij niet graag horen, vrees ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:54 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Maar hij komt vooral "gifslangen" tegen zegt-ie. Ik heb het gevoel dat ts zich aangetrokken voelt tot arrogante vrouwen.
Ik kan je eventueel koppelen, maar dan moet ik even een foto van je zienquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:45 schreef voda1987 het volgende:
Beste mensen,
Moet even wat stoom afblazen.
Ik heb alles geprobeerd:
En the list goes on...
Ik ben t gwn zat
Gister was ik zo boos (na een afwijzing van een dame) dat ik de spiegel heb kapot geslagen met me hand....achteraf wel spijt van deze waardeloze actie. Had tot 10 moeten tellen toen ik thuis kwam..
KAN iemand mij koppelenmet een leuke dame.....want ik trek t ni meer in me eentje. Of mij helpen hoe ik dit moet aanpakken...want ik zie t niet meer. En me beeld over vrouwen is pikzwart geworden....
zo zwart dat denken aan "sex" iets hatelijks is geworden.
ben 27
Groet
Voda
Zie je ts, ze bestaat!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja en ja (met hakken is ze bijna net zo lang als ik (1.82m).
Ik hoop het maar geloof er niet meer zo in. Ik werk wel hard om van mijn problemen af te komen, ik bedoel, ik heb ontslag genomen om meer tijd vrij te maken (ja ik heb voldoende reserves), doe therapie, onderneem ook weer wat sociale dingen. Maar wat ik ook doe, het lijkt nooit goed genoeg te zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:49 schreef complicate het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:46 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hele sterke woorden voor iemand die niet zonder vrouw kan.
Wacht ik volg even niet, wat is precies uw probleem en waarom ontslag genomen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:56 schreef OOST het volgende:
[..]
Ik hoop het maar geloof er niet meer zo in. Ik werk wel hard om van mijn problemen af te komen, ik bedoel, ik heb ontslag genomen om meer tijd vrij te maken (ja ik heb voldoende reserves), doe therapie, onderneem ook weer wat sociale dingen. Maar wat ik ook doe, het lijkt nooit goed genoeg te zijn.
Lots of luckquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:47 schreef OOST het volgende:
[..]
De focus ligt bij mij al een paar jaar niet meer op versieren omdat ik niet meer geloof dat ik iemand kan versieren voordat ik van mn problemen af ben. Een vriendschap zou zeker helpen en ook een positieve impuls kunnen geven. Maargoed, daarmee loop ik tegen hetzelfde probleem aan.
quote:
Ja zeker waar. Maar ik ben bang dat ts dat niet ziet door zijn focus op vrouwen als liefdesmateriaal.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, je kunt zeker wel daadkrachtig en zachtaardig tegelijkertijd zijn. Nelson Mandela, Ghandi... Die dingen gaan perfect samen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:49 schreef sinecure. het volgende:
[..]
Dit klinkt erg puberaal. Niet als een daadkrachtige kerel die zn emoties onder controle heeft.
Overigens zie ik dat je zoekt naar een zachtaardige vrouw die daadkrachtig is. Daadkrachtige types zijn niet zachtaardig, die weten van aanpakken. Wat overigens niet wil zeggen dat ze niet aardig kunnen zijn.
Je klinkt als iemand die nog volwassen moet worden en moet leren zelf verantwoordelijkheid te dragen.
De waarheid moet gezegd worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat gaat hij niet graag horen, vrees ik.
Dat moet je die vrouw niet aan willen doen. Sorry ts, maar eerst moet je jezelf een opknappen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:55 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik kan je eventueel koppelen, maar dan moet ik even een foto van je zien
Sorry klinkt oppervlakkig, maar zie het als online dating, wanneer er een beetje een match is, kun je met haar daten. (Ik zal ook een foto van haar sturen).
Vertel vrouwen dat je genoeg reserves hebt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:56 schreef OOST het volgende:
[..]
Ik hoop het maar geloof er niet meer zo in. Ik werk wel hard om van mijn problemen af te komen, ik bedoel, ik heb ontslag genomen om meer tijd vrij te maken (ja ik heb voldoende reserves), doe therapie, onderneem ook weer wat sociale dingen. Maar wat ik ook doe, het lijkt nooit goed genoeg te zijn.
Nou ja dan ga ik weer verder met TS zijn topic te verstoren.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Wacht ik volg even niet, wat is precies uw probleem en waarom ontslag genomen?
En zou je je partner wel laten vallen voor je vrienden dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:59 schreef complicate het volgende:
[..], al zou ik nooit mijn vrienden laten vallen voor mijn partner.
Kan ook per DM. Of een topic starten. Kies maarquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:03 schreef OOST het volgende:
[..]
Nou ja dan ga ik weer verder met TS zijn topic te verstoren.
In het kort komt het erop neer dat ik bang ben wat anderen van me vinden, me niet leuk vinden, me afwijzen. Dat komt vanuit mijn jeugd. Meestal ontwikkel je van die negatieve gedachten ergens in je jeugd. En dat blijft dan je hele leven bestaan. Wat werk betreft was/ben ik wél succesvol (heb nu een eigen bedrijf, puur om tijd in te kunnen delen om aan mijn problemen te werken, dus ik doe niet veel werken lol), maar prive, tja..
Hangt van veel dingen af.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:03 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En zou je je partner wel laten vallen voor je vrienden dan?
Het is ook een veelvoorkomende fout. Vrouwen doen soms gemeen tegen mij, dus ik haat alle vrouwen. Mensen doen vaak gemeen tegen mij, dus ik haat de hele wereld.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:03 schreef Purrrp het volgende:
TS, ik denk echt dat je in stevige therapie moet. Je (zichzelf versterkende/bevestigende) negatieve denkpatronen, en de manier waarop je ermee bezig lijkt te zijn, lijken me erg ongezond.
Een serie topics op FOK! zorgt er waarschijnlijk niet zo snel voor dat jij vrouwen niet meer zal zien als de duivel.
Je kan geen onderscheid maken tussen vrouwen die wel of niet bij je passen, omdat je gebrand bent op het vinden van negatieve eigenschappen, me dunkt. Tevens gedragen de meeste mensen zich naar hun denkpatronen, en kan het dus zijn dat je daardoor negatieve reacties uitlokt. Voilà, je beeld wordt opnieuw bevestigt.
Misschien val je op een ander soort vrouwen dan de nuchtere Thea's, maar dan nog is je beeld zeer extreem. Dat je alleen maar gifslangen tegenkomt lijkt me trouwens ook erg onwaarschijnlijk.
Wellicht hang ik een andere definitie van zachtaardig aan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:00 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, je kunt zeker wel daadkrachtig en zachtaardig tegelijkertijd zijn. Nelson Mandela, Ghandi... Die dingen gaan perfect samen.
Iemand in zijn situatie kan beter geen vrienden worden met vrouwen. Dan komen er negen van de tien keer gevoelens bij kijken en dat is als man zijnde geen fijne positie om in te zitten (friendzone).quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Iemand in zijn situatie kan beter geen vrienden worden met vrouwen. Dan komen er negen van de tien keer gevoelens bij kijken en dat is als man zijnde geen fijne positie om in te zitten (friendzone).
Ik denk dat ik akkoord ben met uw stelling. Iemand die te graag wil zal het moeilijk hebben om gewoon vrienden te worden/blijven.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is tenminste mijn mening, misschien zie jij het anders.
Beter dan helemaal niks.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Iemand in zijn situatie kan beter geen vrienden worden met vrouwen. Dan komen er negen van de tien keer gevoelens bij kijken en dat is als man zijnde geen fijne positie om in te zitten (friendzone).
Sowieso kun je jezelf beter niet met anderen vergelijken, helemaal niet als je wat 'issues' hebt qua relaties/seks etc. Dat laatste valt denk ik best te verklaren. Geen enkel mens is graag zijn hele leven alleen. Ieder mens hunkert naar erkenning en liefde van andere mensen, alleen heeft niet ieder mens het geluk dat ook te hebben/krijgen. Dat kan komen omdat de juiste tools daarvoor ontbreken (bijvoorbeeld door in de jeugd nooit geleerd te hebben hoe je gevoelens uit), omdat je gewoon pech hebt nooit de juiste persoon te treffen of door vervelende ervaringen. Dat zal zeker af en toe frustratie opleveren, maar getuige dit topic komt het bij meer mensen voor.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:52 schreef Yalesa het volgende:
[..]
*legt arm om hem heen* En vergelijk je maar niet met andere mensen. Andere mensen laten vaak van zichzelf zien wat ze willen dat anderen van ze zien. De meeste mensen zijn een beetje wanhopig wat relaties aangaan met het andere geslacht betreft, heb ik het idee. De ik-ben-niet-verliefd-op-je-maar-we-hebben-het-een-beetje-gezellig-samen-en-we-skypen-soms-dus-eigenlijk-zouden-we-vrienden-moeten-zijn-maar-ik-heb-een-penis-en-jij-een-vagina-dus-we-beginnen-maar-een-relatiementaliteit.
Kijk eens aan TS, er zijn wel aardige vrouwen die je willen helpen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:55 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ik kan je eventueel koppelen, maar dan moet ik even een foto van je zien
Sorry klinkt oppervlakkig, maar zie het als online dating, wanneer er een beetje een match is, kun je met haar daten. (Ik zal ook een foto van haar sturen).
Eh, ben jij mijn onbekende tweelingbroer? Dit klinkt verdomd bekend.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:03 schreef OOST het volgende:
[..]
Nou ja dan ga ik weer verder met TS zijn topic te verstoren.
In het kort komt het erop neer dat ik bang ben wat anderen van me vinden, me niet leuk vinden, me afwijzen. Dat komt vanuit mijn jeugd. Meestal ontwikkel je van die negatieve gedachten ergens in je jeugd. En dat blijft dan je hele leven bestaan. Wat werk betreft was/ben ik wél succesvol (heb nu een eigen bedrijf, puur om tijd in te kunnen delen om aan mijn problemen te werken, dus ik doe niet veel werken lol), maar prive, tja..
Ik denk dat als je gelukkig wordt met jezelf en je wat sociaal vaardiger wordt, je al een heel eind op weg bent naar een relatie.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:59 schreef Snorror het volgende:
Herkenbaar topic alleen dan meer van vroeger toen ik ook boos en hatelijk was.
Al die negativiteit helpt TS ook niet. Het is wel lastig om daar uit te komen, bij mij kwam het met de jaren.
TS geeft vrouwen de schuld maar die ligt bij jezelf. Als je dat realiseert ben je al een stuk verder.
Al stapt hij wel op vrouwen af terwijl ik daar nog te pussy voor ben respect daarvoor.
En mij lukt het ook niet om gelukkig te zijn zonder relatie maar dat zal toch moeten pff
Dat zeker helaas is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Het lijkt een eindeloze weg en motivatie houden valt me persoonlijk erg zwaarquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:21 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik denk dat als je gelukkig wordt met jezelf en je wat sociaal vaardiger wordt, je al een heel eind op weg bent naar een relatie.
Ja, en dat ik het in mijn eentje niet op krijgquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:02 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Vertel vrouwen dat je genoeg reserves hebt.
Als ik zo op fok rondkijk dan denk ik we nog een paar meer onbekende broers hebbenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:48 schreef yats het volgende:
Eh, ben jij mijn onbekende tweelingbroer? Dit klinkt verdomd bekend.
Meesterquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:30 schreef dumrels het volgende:
TS: het probleem is dat je een spel aan het spelen bent zonder dat je de spelregels kent. Dan kun je natuurlijk niet winnen. Leer van de meester:
Zo versier je haar:
http://www.sacred-texts.com/cla/ovid/lboo/lboo58.htm
Als je haar versierd hebt moet je het volgende doen:
http://www.sacred-texts.com/cla/ovid/lboo/lboo59.htm
Een beetje 2000 jaar oude wijsheid kan nooit kwaad.
Is toch niet slecht he Faxie.quote:
Ach ja herhalen kan geen kwaad.quote:
Mooi liedje.quote:
Mijn moeder is een walking angel on earth.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:11 schreef Purrrp het volgende:
Serieuze vraag: hoe is de relatie met je moeder?
Wat vooraf ging:quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik lees dit:
[..]
En dan dit:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee , dat idee heb ik allang.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:56 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben ik de enige die het idee heeft dat sommige hier altijd single zullen blijven?
Emigreer naar het Oostblok of Afrika.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:00 schreef voda1987 het volgende:
Wereld is oneerlijk.
En ik ben de pineut.
Ach ja statistisch zal het vast wel kloppen.....
Idno...heb sinds gister een dame ontmoet op fb...2uur lang gesproken over koetjes en kalfjes (wat behoorlijk langs is voor mijn begrippen) i like her...lets see what happens today.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:41 schreef koekii het volgende:
Ik vind het wel zielig voor jelang niet alle vrouwen zijn verknipt ts.
Met zo'n instelling kom je er vast wel. Serieus zoek hulp. Maar mijn troll alarm gaat alleen maar af van dit topic.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:17 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Idno...heb sinds gister een dame ontmoet op fb...2uur lang gesproken over koetjes en kalfjes (wat behoorlijk langs is voor mijn begrippen) i like her...lets see what happens today.
lets see, wnnr zei t moment van "arrogantie" bereikt of dat ze mij "afwimpelt als 1 vd vele opties"
Enige tips mensen?....ik voorspel dat gaat gebeuren....maar hoe kan ik 't moment uitstellen?
I'm lost
i'm not troll..you are one who thinks like that!quote:Op zondag 1 juni 2014 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kom je er vast wel. Serieus zoek hulp. Maar mijn troll alarm gaat alleen maar af van dit topic.
Hou het maar bij Nederlands. Dat is al moeilijk genoeg voor je.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:23 schreef voda1987 het volgende:
[..]
i'm not troll..you are one who thinks like that!
Deze stoere praatjes missen wel een beetje z'n uitwerking, we weten allemaal dat je elke avond huilend in je bed ligt...dus laat dat voortaan maar achterwege.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:36 schreef voda1987 het volgende:
believe me, mijn principes zijn niet onderhandelbaar. I select what i want, when i want and give the other party a chance to think right or to fuck of
dus f*ck u
basale vraag is hier.quote:
Fijnquote:Op zondag 1 juni 2014 10:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Deze stoere praatjes missen wel een beetje z'n uitwerking, we weten allemaal dat je elke avond huilend in je bed ligt...dus laat dat voortaan maar achterwege.
Hebben jullie elkaar al buiten Facebook om (dus in het echt) gesproken?quote:Op zondag 1 juni 2014 10:52 schreef voda1987 het volgende:
[..]
basale vraag is hier.
wie moet als eerste reageren, na een eerste ontmoeting? En hoe moet je reageren?
ik heb haar maar 1x in t wild gezien (afgelopen jaar in een kroeg) , ze deelde toen alleen een glimlach uit en ik glimlachte terug. Maar verder nooit gesproken.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar al buiten Facebook om (dus in het echt) gesproken?
Even de feiten op een rijtje:quote:Op zondag 1 juni 2014 11:03 schreef voda1987 het volgende:
[..]
ik heb haar maar 1x in t wild gezien (afgelopen jaar in een kroeg) , ze deelde toen alleen een glimlach uit en ik glimlachte terug. Maar verder nooit gesproken.
En nu...op fb, ik nam t initiatief op het gesprek, na een gelijktijdige like en reactie op een post.
Sylvesterrr...quote:Op zondag 1 juni 2014 11:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Even de feiten op een rijtje:
• Jullie hebben elkaar een jaar geleden even gezien (wederzijds glimlach).
• Jullie hebben elkaar gisteren 2 uur via Facebook gesproken na een gelijktijdige like en reactie.
• Je vindt haar (nu al) leuk.
• Je vraagt je nu al af wanneer wanneer zij het moment van "arrogantie" bereikt of dat ze jou "afwimpelt als één van de vele opties".
Ik heb het gevoel dat je straks vrouwen nog méér gaat haten.![]()
Niet iedere vrouw die langer dan 2 minuten met je praat als potentieel relatiemateriaal zienquote:Op zondag 1 juni 2014 10:17 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Idno...heb sinds gister een dame ontmoet op fb...2uur lang gesproken over koetjes en kalfjes (wat behoorlijk langs is voor mijn begrippen) i like her...lets see what happens today.
lets see, wnnr zei t moment van "arrogantie" bereikt of dat ze mij "afwimpelt als 1 vd vele opties"
Enige tips mensen?....ik voorspel dat gaat gebeuren....maar hoe kan ik 't moment uitstellen?
I'm lost
Nee idd niet iedere vrouw.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw die langer dan 2 minuten met je praat als potentieel relatiemateriaal zien
Hoe kun je dat nou weten na 2 uur chatten via Facebook en een glimlach van een jaar geleden.quote:
Dat dus...quote:Op zondag 1 juni 2014 11:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou weten na 2 uur chatten via Facebook en een glimlach van een jaar geleden.
Je wil haar omdat ze je nu aandacht geeft. Had iemand anders 2 uur met je gepraat was je daar wel hoteldebotel van.
Dus ze is nu goedgekeurd door je?quote:
Het antwoord is: nee.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou weten na 2 uur chatten via Facebook en een glimlach van een jaar geleden.
Je wil haar omdat ze je nu aandacht geeft. Had iemand anders 2 uur met je gepraat was je daar wel hoteldebotel van.
Daar zijn geen vaste regels voor.quote:
de lijn tussen "kuthoer" en de perfecte vrouw, is.dun.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus ze is nu goedgekeurd door je?
Kan zij uiteindelijk ook zo'n enorme kuthoer worden zonder respect.. of is ze nu de meest geweldige vrouw op aarde?
Je moet haar niet meer aandacht geven, dan dat ze ook gelijkwaardig terug geeft. En nog belangrijker: je moet niet meer gevoelens voor haar krijgen, dan dat zij voor jou heeft. Dat laatste is lastig, maar wel belangrijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:52 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Het antwoord is: nee.
Nogmaals niet iedere vrouw, niet iedere glimlach en niet ieder gesprek van 2uur of 2min.
Als ik niets voel dan voel ik ook niets, ook al staat ze bekend als fotomodel.
Dus nogmaals, wie moet wat wnnr reageren?
dus elke vrouw die niet relationeel in jou geintresseerd is valt onder een kuthoer? Want dan ben je 1 van de vele mannen die ze niet ziet zitten.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:58 schreef voda1987 het volgende:
[..]
de lijn tussen "kuthoer" en de perfecte vrouw, is.dun.
Slechts het simpele feit van arrogantie of mij t gevoel te geven "1 vd vele"...kan mijn gevoel doen omslaan.
Je hebt oftewel speciaal aandacht voor de gene en bij ontbreken daarvan een no go.
het woord "kuthoer" is jou terminologie...ik zou meer zeggen "arrogant kutwijf"quote:Op zondag 1 juni 2014 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dus elke vrouw die niet relationeel in jou geintresseerd is valt onder een kuthoer? Want dan ben je 1 van de vele mannen die ze niet ziet zitten.
Eh voda, vrouwen zijn soms net mannen. Ze hebben dezelfde behoeftes en houden er ook niet van om op hun muil te gaan. Dat betekent vaak dat ze meerdere opties tegelijk enigszins open houden, zoals ook mannen dat doen. Als dat meteen iemand tot 'kuthoer' maakt vrees ik dat je een probleem hebt, zeker bij de leukere vrouwelijke exemplaren. Zolang je geen relatie hebt kun je je nu eenmaal niet op exclusiviteit beroepen (en soms zelfs binnen een relatie niet). Stel je gewoon niet teveel voor van deze vrouw en heb het gewoon gezellig met haar, dat is het beste advies dat ik je kan geven.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:58 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Slechts het simpele feit van arrogantie of mij t gevoel te geven "1 vd vele"...kan mijn gevoel doen omslaan.
Je hebt oftewel speciaal aandacht voor de gene en bij ontbreken daarvan een no go.
Even mijn mening: het is helemaal niet raar om je aandacht naar meerdere mensen te laten gaan. Exclusiviteit vanaf het eerste moment is onmogelijk. Dat doe je pas als je "verkering" hebt. Maar als jij nu op je teentjes getrapt bent als ze ook met een ander praat, wat drinkt of uit eten gaat; dan moet jij je verwachtingen van vrijblijvend afspreken, praten en daten bijstellen.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:58 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Je hebt of speciaal aandacht voor de gene of je bent een no go, bij het ontbreken daarvan
Waarom is iemand arrogant als ze niet in jou geintresseerd is? Ben je dan van mening dat elke vrouw op jou verliefd zou kunnen worden?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:01 schreef voda1987 het volgende:
het woord "kuthoer" is jou terminologie...ik zou meer zeggen "arrogant kutwijf"
Waarom zo rond de pot draaien? Zeg haar dat je haar beter wilt leren kennen en vraag haar om iets te gaan drinken en zie dan of er een klik is.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:03 schreef voda1987 het volgende:
[..]
ik heb haar maar 1x in t wild gezien (afgelopen jaar in een kroeg) , ze deelde toen alleen een glimlach uit en ik glimlachte terug. Maar verder nooit gesproken.
En nu...op fb, ik nam t initiatief op het gesprek, na een gelijktijdige like en reactie op een post.
ok dit klinkt logischquote:Op zondag 1 juni 2014 11:59 schreef papernote het volgende:
[..]
Je moet haar niet meer aandacht geven, dan dat ze ook gelijkwaardig terug geeft. En nog belangrijker: je moet niet meer gevoelens voor haar krijgen, dan dat zij voor jou heeft. Dat laatste is lastig, maar wel belangrijk.
Als jij na 2 uur chatten hoteldebotel bent (dat mag), maar zij niet, dan gaat 't 'm gewoon niet worden. Maar als jij na 2 uur chatten denkt: leuke meid, wil ik wat mee gaan drinken; en zij denkt dat ook, dan zit te goed. Als de gevoelens van de een disproportioneel harder gaan dan die van de ander, dan werkt het niet; ook al ben je in theorie wellicht wel een match.
Bekijk het eens van haar zijde; jij denkt na 2 uur chatten misschien: leuke jongen, wil ik wat mee drinken. Vervolgens komt ze erachter dat jij hoteldebotel bent geworden. Dan is haar logische reactie: what the fuck heb ik gedaan om dat te veroorzaken??? ik wil gewoon wat drinken, meer (nog) niet. En dan loopt het spaak.
Dus denk niet alleen aan je eigen gevoel, maar leef je ook in in haar en bedenk wat zij voor jou kan voelen (objectief). Is dat gelijk, dan kun je door gaan.
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:03 schreef voda1987 het volgende:
[..]
ok dit klinkt logisch
dus wat is nu mijn te nemen actie? Of moet ik gwn afwachten? Voor hoe lang? En raak ik daarmee haar aandacht niet kwijt?
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg haar dat je haar beter wilt leren kennen en vraag haar om iets te gaan drinken en zie dan of er een klik is.
Is er geen klik, next.
ik wil geen next, ik wil dezequote:Op zondag 1 juni 2014 12:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom zo rond de pot draaien? Zeg haar dat je haar beter wilt leren kennen en vraag haar om iets te gaan drinken en zie dan of er een klik is.
Is er geen klik, next.
Omdat je geen tijd wil verliezen en gefriendzoned worden. Duhquote:Op zondag 1 juni 2014 12:06 schreef voda1987 het volgende:
[..]
ik wil geen next, ik wil deze.
Is deze strategie de juiste? Wnnr moet ik dit doen. Nu?
Waarom zou een vrouw jou interessant moeten vinden als je dit niet eens zelf kan bedenkenquote:Op zondag 1 juni 2014 12:06 schreef voda1987 het volgende:
s deze strategie de juiste? Wnnr moet ik dit doen. Nu?
Er is geen kant-en-klaar schema beschikbaar, zoals je inmiddels wel weet. Je moet je acties afstemmen op de reacties die je van haar krijgt en de gevoelens die je bij haar peilt (die zij voor jou heeft of niet). En niet meteen vanaf 0 willen trouwen.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:03 schreef voda1987 het volgende:
[..]
ok dit klinkt logisch
dus wat is nu mijn te nemen actie? Of moet ik gwn afwachten? Voor hoe lang? En raak ik daarmee haar aandacht niet kwijt?
Op jouw tempo zal hij over een week een topic starten over "waarom heeft ze me gefriendzoned?".quote:Op zondag 1 juni 2014 12:08 schreef papernote het volgende:
[..]
Er is geen kant-en-klaar schema beschikbaar, zoals je inmiddels wel weet. Je moet je acties afstemmen op de reacties die je van haar krijgt en de gevoelens die je bij haar peilt (die zij voor jou heeft of niet). En niet meteen vanaf 0 willen trouwen.
Dus: rustig aan doen, volgende stap maken. Wat logisch is, is om een keer wat te gaan drinken. Dus dan vraag je dat en je peilt haar reactie. Als ze schrikt of het te snel vindt: rustig blijven, uitstellen en gewoon wat meer chatten. Als ze het leuk vindt: bingo en daarna rustig verder.
En je moet niet teleurgesteld zijn als ze je afwijst. Als haar gevoelens uiteindelijk niets blijken te zijn: dan is dat jammer. Maar wees ook eerlijk naar jezelf: je hebt 2 uurtjes gechat, poging gewaagd, niet gelukt; geen tijd en emotie verloren.
Als je zelf te snel gaat (en zij niet), dan is het veel pijnlijker. Maar let wel: het is alleen pijnlijk voor jezelf, want zij was nog lang niet in dat stadium. Samen gelijktijdig opbouwen van gevoelens.
wie zegt dat?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou een vrouw jou interessant moeten vinden als je dit niet eens zelf kan bedenken
Jij.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:13 schreef voda1987 het volgende:
[..]
wie zegt dat?
Ik heb haar heel veel te bieden, kom niets te kort gelukkig, een geduldig persoon zal dat kunnen zien.
Maar ik loop niet te pronken met wat ik heb en wat kan.... daar ben ik (principieel) te bescheiden voor
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:59 schreef Cue_ het volgende:
us elke vrouw die niet relationeel in jou geintresseerd is valt onder een kuthoer?
Dus zeg je in principe dat jij elke vrouw zou moeten kunnen krijgen, want anders is ze een arrogant kutwijf.quote:
Het begint allemaal duidelijk te worden.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:01 schreef voda1987 het volgende:
[..]
het woord "kuthoer" is jou terminologie...ik zou meer zeggen "arrogant kutwijf"
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:58 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Je hebt of speciaal aandacht voor de gene of je bent een no go, bij het ontbreken daarvan
Nee een troll is wat andersquote:Op zondag 1 juni 2014 10:36 schreef voda1987 het volgende:
Troll is iemand die met iedereen naar bed gaat en geen principes heeft.believe me, mijn principes zijn niet onderhandelbaar. I select what i want, when i want and give the other party a chance to think right or to fuck of
dus f*ck u
Oh damn dit gaat eigenlijk boven wat men frustratie mag noemen.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:58 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Die blijft nog wel even single op deze manierquote:Op zondag 1 juni 2014 12:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt echt issues. Je bent voer voor een psycholoog. Serieus ga hulp zoeken jij hebt echt een ontzettend verknipt wereldbeeld.
Ook wel vaak onzekerheid, denk ik. Lekker veilig alles afzeiken zodat je je nooit kwetsbaar hoeft op te stellen en dus altijd in je comfortzone blijft zitten. Tegen de buitenwacht roepen: "ik heb geen relatie want iedereen is lelijk." Intussen hou je niemand voor de gek, alleen jezelf...want iedereen weet dat je zelf gewoon een onwijze kneus met teveel eisen bent. (Jij niet, maar die bekende van jequote:Op zondag 1 juni 2014 13:01 schreef BadObsession het volgende:
Zo ken ik iemand die 36 is inmiddels, maar een vrouw met kinderen een absolute afknapper vindt. Tsja, dan sluit hij meteen 90% van zijn leeftijdsgenoten uitOok vindt hij de meeste vrouwen te dik, te lelijk, weet ik wat. Dan doe je het toch echt zelf.
Ja je hebt haar heel veel te bieden. Zieligdoenerij, ononderhandelbare principes en nog veel meer waanzin.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:13 schreef voda1987 het volgende:
[..]
wie zegt dat?
Ik heb haar heel veel te bieden, kom niets te kort gelukkig, een geduldig persoon zal dat kunnen zien.
Maar ik loop niet te pronken met wat ik heb en wat kan.... daar ben ik (principieel) te bescheiden voor
Dat hij op andermans kinderen niet zit te wachten kan ik heel goed begrijpen. Die kinderen zullen voor zijn vriendin/vrouw altijd op de eerste plaats staan. Die kinderen zitten vaak niet te wachten op een nieuwe ouder, vooral niet anders het al pubers zijn. De ex-man blijft als vader van die kinderen altijd een rol spelen in het leven van jouw vriendin/vrouw en de kinderen, wat tot een hoop drama kan leiden. Als de vrouw al meerdere kinderen heeft zit zij misschien niet te wachten op nog meer kinderen, terwijl hij misschien wel een kinderwens heeft.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:01 schreef BadObsession het volgende:
Serial / spree killer alert
Waar is de NSA / BVD als je ze nodig hebt lol.
@TS
Volgens mij ben je toe aan een psycholoog. En een andere setting met andere vrouwen waarin je je iets prettiger voelt. Je kunt nou eenmaal niet alles krijgen wat jij wil en zoals jij het wilt. Ik geloof persoonlijk dat er ook altijd vrouwen zijn die wel daadwerkelijk interesse in iemand hebben, maakt niet uit hoe nerdy, onpopulair, of weet ik wat die persoon is. Punt is alleen dat die vrouwen waarschijnlijk niet in het plaatje vallen waar je naar zoekt, en zo eindig je dus alleen.
Bijna iedereen die ik spreek die 30+ en nog steeds single is, heeft ook hoge eisen.
Zo ken ik iemand die 36 is inmiddels, maar een vrouw met kinderen een absolute afknapper vindt. Tsja, dan sluit hij meteen 90% van zijn leeftijdsgenoten uitOok vindt hij de meeste vrouwen te dik, te lelijk, weet ik wat. Dan doe je het toch echt zelf.
Dat idee krijg ik eerlijk gezegd ook wel een beetje. Heb net alles doorgelezen. Voelde eerst wel een soort medelijde na de OP, maar mijn gezicht vertrok steeds meer en meer. Alarmbellen all over the place.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:48 schreef Silenus het volgende:
Je kunt beter naar een psycholoog gaan, want m´n creep-alarm gaat heel erg af. Denk dat vrouwen dat ook wel voelen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mjah, en dat jij geen idee hebt hoe je overkomt op mensen is een van de redenen dat je alleen bent.
jou wereldbeeld is pas verknipt. Iemand die niet in het plaatje valt is: achterlijk, agressief en is bereid gewels te gebruiken.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik eerlijk gezegd ook wel een beetje. Heb net alles doorgelezen. Voelde eerst wel een soort medelijde na de OP, maar mijn gezicht vertrok steeds meer en meer. Alarmbellen all over the place.
Wow, dudequote:Op zondag 1 juni 2014 15:35 schreef voda1987 het volgende:
[..]
jou wereldbeeld is pas verknipt. Iemand die niet in het plaatje valt is: achterlijk, agressief en is bereid gewels te gebruiken.
Werkelijk staaltje van: generaliseren van incidenten op elk "anders denkende". Ik heb een prima leven, alleen de vrouwen hebben werkelijk me leven verzuurd op t gebied van lust/liefde.
Het is niet dat ik alle vrouwen de schuld geef. Maar ik irriteer me mateloos over de hogemate van arrogantie waarin de meeste van hen zich opstellen. Kan je dan werkelijk niet normaal communiceren met een man, zonder hem t gevoel te geven dat hij minderwaardig is? Is het lopen met een opgetrokken neus, nou werkelijk het "juiste" wereldbeeld dat ik dien te accepteren.
Ben ik nou gek of heb jij geen enkel benul van wat hier aan de hand is. Ja, er zijn mannem die als puppy's in het schootje vd vrouw gaab zitten, Ja er zijn mannen die 0 eer hebben en schijt hebben als vrouwen over hun heen loopt. Maar ik weiger. Ik weiger deze betutterling te accepteren. Of je behandelt mij als gelijk of je hoepelt maar op met "ik als vrouw heb t recht om begeert te worden"
Gwn wakker worden mensen, dit schapen gedrag van: geef eerst je rechterwang voor een pakslaag..en keer dan je linkerwang voor nog meer.
i reject
Je bent knettergek. Als ik iemand op dit forum zou moeten aanwijzen waarvan ik vermoed dat hij een keer a la die gozer laatst in Los Angeles zomaar wat vrouwen neerknalt ben jij het. Ga hulp zoeken, serieus advies.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:35 schreef voda1987 het volgende:
[..]
jou wereldbeeld is pas verknipt. Iemand die niet in het plaatje valt is: achterlijk, agressief en is bereid gewels te gebruiken.
Werkelijk staaltje van: generaliseren van incidenten op elk "anders denkende". Ik heb een prima leven, alleen de vrouwen hebben werkelijk me leven verzuurd op t gebied van lust/liefde.
Het is niet dat ik alle vrouwen de schuld geef. Maar ik irriteer me mateloos over de hogemate van arrogantie waarin de meeste van hen zich opstellen. Kan je dan werkelijk niet normaal communiceren met een man, zonder hem t gevoel te geven dat hij minderwaardig is? Is het lopen met een opgetrokken neus, nou werkelijk het "juiste" wereldbeeld dat ik dien te accepteren.
Ben ik nou gek of heb jij geen enkel benul van wat hier aan de hand is. Ja, er zijn mannem die als puppy's in het schootje vd vrouw gaab zitten, Ja er zijn mannen die 0 eer hebben en schijt hebben als vrouwen over hun heen loopt. Maar ik weiger. Ik weiger deze betutterling te accepteren. Of je behandelt mij als gelijk of je hoepelt maar op met "ik als vrouw heb t recht om begeert te worden"
Gwn wakker worden mensen, dit schapen gedrag van: geef eerst je rechterwang voor een pakslaag..en keer dan je linkerwang voor nog meer.
i reject
Waarom is dat nodig, hij kan toch gewoon in de daarvoorbestemde reeksen posten. Hij is niet de enige op FOK! die moeite heeft met daten en relaties.quote:
Laat maar joh, hij ziet het toch niet in.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je bent knettergek. Als ik iemand op dit forum zou moeten aanwijzen waarvan ik vermoed dat hij een keer a la die gozer laatst in Los Angeles zomaar wat vrouwen neerknalt ben jij het. Ga hulp zoeken, serieus advies.
I know, maar hij is zo koppig dat hij wel deel 3 zal starten.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom is dat nodig, hij kan toch gewoon in de daarvoorbestemde reeksen posten. Hij is niet de enige op FOK! die moeite heeft met daten en relaties.
Slotje?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom is dat nodig, hij kan toch gewoon in de daarvoorbestemde reeksen posten. Hij is niet de enige op FOK! die moeite heeft met daten en relaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |