abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:45:44 #1
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140563686
Beste mensen,

Moet even wat stoom afblazen.

Ik ben nu al heel lang single (nooit een relatie gehad). En ik krijg er redelijk veel hoofdpijn van, omdat het uitzichtloos lijkt.

Ik heb alles geprobeerd:
1. Uit huis gegaan op mezelf gaan wonen.
2. Mezelf ontwikkeld (fitness/school/werk)
3. Vrienden uitjes doe ik regelmatig
4. Op dames afstappen om leuk praatje te maken.

En the list goes on...

Ik ben t gwn zat :(

Gister was ik zo boos (na een afwijzing van een dame) dat ik de spiegel heb kapot geslagen met me hand....achteraf wel spijt van deze waardeloze actie. Had tot 10 moeten tellen toen ik thuis kwam..

KAN iemand mij koppelen :) met een leuke dame.....want ik trek t ni meer in me eentje. Of mij helpen hoe ik dit moet aanpakken...want ik zie t niet meer. En me beeld over vrouwen is pikzwart geworden....

zo zwart dat denken aan "sex" iets hatelijks is geworden.

ben 27
Groet
Voda
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:46:06 #2
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140563697
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:33 schreef complicate het volgende:

Op vrijdag 30 mei 2014 15:28 schreef Grutsk het volgende:
Ja aan de lopende band helaas. Op een gegeven moment ga je ook twijfelen aan alle intenties en (bij)bedoelingen van een vrouw..

Ik ben van nature spontaan, groet makkelijk mensen, glimlach kan er altijd van af......en dacht altijd: "ik doe het voor mezelf, om me er beter van te voelen"

Op een gegeven moment brokkelt die spontaniteit af. De arrogantie en "het zich superieur voelen" van de gemiddelde vrouw heeft er voor gezorgd, dat ik geen/weinig pogingen meer waag... Ik vind het onzin om haar die credit te geven, die ze niet verdiend...omdat ze het vergooid, snel ontevreden luistert/kijkt naar je en je poging daardoor niet waardeerd/eerbiedigt.

Ik snap wel dat vrouwen eisen hebben, maar ik word ontzettend kwaad van het feit dat ze zich manifesteren als dokter die naar een patiënt kijkt. Die uber arrogantie, heeft al mijn eenvoudige gevoel voor lust/liefde helemaal weggevaagd....

Als ik nu kijk naar een vrouw, dan koester ik (helaas) alleen maar negatieve gedachten. Ik zie een slang die alleen haar gif in je gezicht wilt spuwen...en geen oog heeft voor de menselijke maat.

Geloof me, je hoeft niet met me naar bed of een relatie aan te gaan, als je als vrouw gewoon normaal doet tegen je medemens en ze niet behandelt als 2de rangs/ vuil. Dan was ik al tevreden...

En voor ieder die zegt "vrouwen zijn goed op het sociale vlak", zeg ik het volgende: ja, ze zijn goed om je sociaal te manipuleren en vervolgens opgefokt/opgewonden voor dood achter te laten, omdat het niet goed genoeg is. Die credit kan ik ze meegeven, daar zijn ze heer en meester in.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:47:45 #3
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_140563735
Oh shit TS gaat binnekort op een shootingspree omdat alle vrouwen kuthoeren zijn.

Online daten al geprobeerd?
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:48:03 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140563742
Je kunt beter naar een psycholoog gaan, want m´n creep-alarm gaat heel erg af. Denk dat vrouwen dat ook wel voelen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_140563787
Uit jouw verhaal kan ik opmaken dat je wel heel erg je best doet om een relatie te forceren. Laat het op je afkomen, het leven hangt niet van een vriendin af. Althans, nog niet.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:52:17 #6
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140563836
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Oh shit TS gaat binnekort op een shootingspree omdat alle vrouwen kuthoeren zijn.

Online daten al geprobeerd?
Ja, ze reageren daar al helemaal niet. Omdat ze duizenden berichten krijgen van anderen...(logisch)
pi_140563846
Ben benieuwd wat voor vrouwen dat dan zijn die jij aanspreekt :o

En oh ja wanhopigheid is alles behalve aantrekkelijk.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:54:22 #8
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140563885
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd wat voor vrouwen dat dan zijn die jij aanspreekt :o

Waarom kan het niet andersom?
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En oh ja wanhopigheid is alles behalve aantrekkelijk.
Ik ben niet wanhopig.

Ben kwaad :)
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:57:00 #9
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140563954
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:45 schreef voda1987 het volgende:
Ik ben nu al heel lang single (nooit een relatie gehad). En ik krijg er redelijk veel hoofdpijn van, omdat het uitzichtloos lijkt.

Ik heb alles geprobeerd:
1. Uit huis gegaan op mezelf gaan wonen.
2. Mezelf ontwikkeld (fitness/school/werk)
3. Vrienden uitjes doe ik regelmatig
4. Op dames afstappen om leuk praatje te maken.

En the list goes on...

Ik ben t gwn zat :(
Dit is wanhopig, kerel.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:57:22 #10
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140563960
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:49 schreef iPancakeMix het volgende:
Uit jouw verhaal kan ik opmaken dat je wel heel erg je best doet om een relatie te forceren. Laat het op je afkomen, het leven hangt niet van een vriendin af. Althans, nog niet.
Het komt niet op me af. Anders was dat al gebeurd...ben nu 27. Het heeft iets wrangs :(
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:00:13 #11
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140564032
Wereld is oneerlijk.

En ik ben de pineut.

Ach ja statistisch zal het vast wel kloppen.....
pi_140564067
Stop met zeuren
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:02:43 #13
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_140564092
Russisch bruidje dan maar.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_140564098
Zeg, mensen doe eens begripvol naar TS toe. Misschien is hij zelfs niet op zoek naar oplossingen maar naar begrip. Amai zeg :')

Men zegt vaak dat problemen er zijn om opgelost te worden, maar soms gaat het niet om de oplossing maar om gewoon luisteren naar wat er zich in een persoon afspeelt. En zo te horen is TS kwaad, wat we hem niet kwalijk mogen nemen want na meerdere malen hetzelfde shit tegen te komen, mag hij best kwaad worden. Dat is menselijk en acceptabel. En ik ben trouwens zeker dat het tijdelijk is en dat zijn topic gewoon zijn manier is om dit gevoel plaats te geven. Allee denk ik.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:06:35 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140564189
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:02 schreef complicate het volgende:
Zeg, mensen doe eens begripvol naar TS toe. Misschien is hij zelfs niet op zoek naar oplossingen maar naar begrip. Amai zeg :')

Men zegt vaak dat problemen er zijn om opgelost te worden, maar soms gaat het niet om de oplossing maar om gewoon luisteren naar wat er zich in een persoon afspeelt. En zo te horen is TS kwaad, wat we hem niet kwalijk mogen nemen want na meerdere malen hetzelfde shit tegen te komen, mag hij best kwaad worden. Dat is menselijk en acceptabel. En ik ben trouwens zeker dat het tijdelijk is en dat zijn topic gewoon zijn manier is om dit gevoel plaats te geven. Allee denk ik.
Nee hoor, wat jij doet is de zachtaardige/Vlaamse oplossing. "Amai zenne, da's vervelend. Wa naar voor u. Nou succes he, daag." --> Probleem blijft.

Ik denk niet dat het tijdelijk is, TS heeft immers al 27 jaar geen chickie weten te hosselen. Verder is zijn hele mindset verkeerd. Het is hier PROBLEEM --> OPLOSSING. Niet 'ik heb een probleem - kut voor je'. Aan dat halfbakken vrouwengeblaat heeft niemand wat.

Wil hij van z'n probleem af, dan moet hij ten eerste stoppen met klagen. Met dit gezeur is TS geen leuk persoon en blijft hij de rest van z'n leven maagd.
pi_140564202
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:46 schreef voda1987 het volgende:

[..]

Ja aan de lopende band helaas. Op een gegeven moment ga je ook twijfelen aan alle intenties en (bij)bedoelingen van een vrouw..

Ik ben van nature spontaan, groet makkelijk mensen, glimlach kan er altijd van af......en dacht altijd: "ik doe het voor mezelf, om me er beter van te voelen"

Op een gegeven moment brokkelt die spontaniteit af. De arrogantie en "het zich superieur voelen" van de gemiddelde vrouw heeft er voor gezorgd, dat ik geen/weinig pogingen meer waag... Ik vind het onzin om haar die credit te geven, die ze niet verdiend...omdat ze het vergooid, snel ontevreden luistert/kijkt naar je en je poging daardoor niet waardeerd/eerbiedigt.

Ik snap wel dat vrouwen eisen hebben, maar ik word ontzettend kwaad van het feit dat ze zich manifesteren als dokter die naar een patiënt kijkt. Die uber arrogantie, heeft al mijn eenvoudige gevoel voor lust/liefde helemaal weggevaagd....

Als ik nu kijk naar een vrouw, dan koester ik (helaas) alleen maar negatieve gedachten. Ik zie een slang die alleen haar gif in je gezicht wilt spuwen...en geen oog heeft voor de menselijke maat.

Geloof me, je hoeft niet met me naar bed of een relatie aan te gaan, als je als vrouw gewoon normaal doet tegen je medemens en ze niet behandelt als 2de rangs/ vuil. Dan was ik al tevreden...

En voor ieder die zegt "vrouwen zijn goed op het sociale vlak", zeg ik het volgende: ja, ze zijn goed om je sociaal te manipuleren en vervolgens opgefokt/opgewonden voor dood achter te laten, omdat het niet goed genoeg is. Die credit kan ik ze meegeven, daar zijn ze heer en meester in.
Geef dat gevoel en woede gewoon wat tijd. Er is geen enkel, maar echt geen enkel emotie dat niet overgaat. :) Zelfs positieve emoties gaan over. Niets is een constante.
pi_140564226
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:01 schreef Zolder het volgende:
Stop met zeuren
Exact.
Ts, je moet eens uit je zelfopgelegde slachtofferrol kruipen en eens kritisch gaan kijken naar jezelf. Vrouwen en mannen zijn meestal niet zo simpel en kwaadaardig als iemand die faalt in het krijgen van een date ze afschildert. Als het keer op keer op keer niet lukt dan zal het toch echt aan jezelf liggen.
Wie weet is de wanhopigheid of de hebberigheid van je af te lezen wat vrouwen wegjaagt? Misschien is het iets aan je uiterlijk, hygiëne? Misschien wel karaktereigenschappen waarvan je zelf niet goed in de gaten hebt dat ze er zijn? Misschien leg je de lat wel te hoog?

Hoe dan ook, als bovenstaande geen zin heeft omdat je jezelf hebt overtuigd dat het absoluut niet aan jou kan liggen dan adviseer ik simpelweg om het uit je kop te zetten. Ga iets anders najagen in je leven. Ook zonder een relatie kun je voor jezelf gelukkig zijn in je leven en het is ook weer niet het allerbelangrijkste wat er is he.
pi_140564584
quote:
De arrogantie en "het zich superieur voelen" van de gemiddelde vrouw heeft er voor gezorgd, dat ik geen/weinig pogingen meer waag...
De gemiddelde vrijgezelle Nederlandse vrouw is inderdaad zo.

Voor mijn werk ben ik periodes in het buitenland geweest. Wat hier in Nederland nooit lukte ging daar vrij makkelijk. Doe mij maar een buitenlandse.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:20:04 #19
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140564616
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:07 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

wat

Exact.
Ts, je moet eens uit je zelfopgelegde slachtofferrol kruipen en eens kritisch gaan kijken naar jezelf. Vrouwen en mannen zijn meestal niet zo simpel en kwaadaardig als iemand die faalt in het krijgen van een date ze afschildert. Als het keer op keer op keer niet lukt dan zal het toch echt aan jezelf liggen.
Wie weet is de wanhopigheid of de hebberigheid van je af te lezen wat vrouwen wegjaagt? Misschien is het iets aan je uiterlijk, hygiëne? Misschien wel karaktereigenschappen waarvan je zelf niet goed in de gaten hebt dat ze er zijn? Misschien leg je de lat wel te hoog?

Hoe dan ook, als bovenstaande geen zin heeft omdat je jezelf hebt overtuigd dat het absoluut niet aan jou kan liggen dan adviseer ik simpelweg om het uit je kop te zetten. Ga iets anders najagen in je leven. Ook zonder een relatie kun je voor jezelf gelukkig zijn in je leven en het is ook weer niet het allerbelangrijkste wat er is he.
Ik voer een intern gevecht. Wellicht is mijn gevoel voor eenzaamheid gecreëerd omdat ik niet wil knielen voor de "duivel/negatieve macht" die alleen oog heeft om je te manipuleren en berooid achter te laten.

Het is een struggle: Ga je vallen of hou je je rugrecht! Bezwijk/kniel je, of behoud je je eer en menselijkheid.

Ik heb 't gevoel....dat de vrouw mij op me knieën wil krijgen. Soort van mind control: volg of stik.

Een vrouw die zich suprieur (in verleiding) voelt, kan ik niet tegen. Ik weiger die voetstappen te volgen.

Mijn rechtvaardigheidsgevoel zegt, kniel niet voor mind control.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:20:46 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140564639
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:19 schreef OOST het volgende:

[..]

Voor mijn werk ben ik periodes in het buitenland geweest. Wat hier in Nederland nooit lukte ging daar vrij makkelijk. Doe mij maar een buitenlandse.
Je kunt gewoon geen Nederlandse vrouwen versieren omdat je verbaal niet sterk genoeg bent.
pi_140564645
quote:

[..]

Dat zul je inderdaad vast wel denken als het je hier in Nederland nooit lukte.
Zelfs een lelijke Nederlander kan voor een buitenlandse vrouw als spannend en exotisch worden ervaren dus geen wonder dat in het in het buitenland makkelijker ging.
pi_140564660
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:20 schreef voda1987 het volgende:

[..]

Ik voer een intern gevecht. Wellicht is mijn gevoel voor eenzaamheid gecreëerd omdat ik niet wil knielen voor de "duivel/negatieve macht" die alleen oog heeft om je te manipuleren en berooid achter te laten.

Het is een struggle: Ga je vallen of hou je je rugrecht! Bezwijk/kniel je, of behoud je je eer en menselijkheid.

Ik heb 't gevoel....dat de vrouw mij op me knieën wil krijgen. Soort van mind control: volg of stik.

Een vrouw die zich suprieur (in verleiding) voelt, kan ik niet tegen. Ik weiger die voetstappen te volgen.

Zulke vrouwen gewoon echt geen aandacht geven. :) Laat het u niet raken.
pi_140564673
Ben jij er zo een die denkt dat je gelukkig wordt met een vriendin? Dat je zonder een partner niet gelukkig kan zijn?

Wat anderen hier al zeggen, ga er niet wanhopig achteraan.
Grote kans dat je dan niet krijgt wat je wil.
pi_140564727
Dude als je nog nooit een relatie hebt gehad, is er idd wel wat grondig mis.
Ben je wel jezelf?
pi_140564730
quote:

[..]

Of gewoon van mindset veranderen en versieren alsof u in het buitenland bent: lekker chill en relaxed zonder verwachting van wat er gaat komen/gebeuren. :P
pi_140564746
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je kunt gewoon geen Nederlandse vrouwen versieren omdat je verbaal niet sterk genoeg bent.
Dat zal waar zijn. Maar een deel van het probleem is dat een bepaald soort vrouwen single blijft. Alle leuke vrouwen zijn allang bezet, en daar zit echt wel een kern van waarheid in.
pi_140564771
quote:

[..]

Duivel? Negatieve macht? Mind control? Inbeelding van een superieur gevoel bij vrouwen?

Dude ben je wel goed snik? Er is geen duivel, er is geen negatieve macht, mind control is onmogelijk behalve als je bepaalde x-men bent en dat zogenaamde superieure gevoel dat je zelf op vrouwen plakt is een verzonnen excuus voor je falen. Zelfs al was het zo dan nog zou je dat niet kunnen weten behalve als ze het je letterlijk vertellen. Neerkijken op negatieve eigenschappen van iemand is niet hetzelfde als jezelf ook superieur voelen.

Kap eens een hele tijd volledig met het bezig zijn met vrouwen en ga je op iets totaal anders focussen. Het is overduidelijk dat je aan je eigen grens zit m.b.t. het hiermee om kunnen gaan dus kap voordat je nog meer waanbeelden verkrijgt.
pi_140564772
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:25 schreef OOST het volgende:

[..]

Dat zal waar zijn. Maar een deel van het probleem is dat een bepaald soort vrouwen single blijft. Alle leuke vrouwen zijn allang bezet, en daar zit echt wel een kern van waarheid in.
En voor die leuke vrouwen bezet waren heeft er iemand ze wel kunnen versieren. Dus dan klopt het niet hè. :P
pi_140564777
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:45 schreef voda1987 het volgende:
KAN iemand mij koppelen met een leuke dame.....want ik trek t ni meer in me eentje. Of mij helpen hoe ik dit moet aanpakken...want ik zie t niet meer. En me beeld over vrouwen is pikzwart geworden....
Dit is de reden dat je steeds faalt.
Mokkel met stuntstok
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:26:52 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140564788
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:25 schreef OOST het volgende:

[..]

Dat kan dan omgekeerd ook van kerels gezegd worden. Met andere woorden: iedereen die leuk is heeft een relatie, en alle vrijgezellen zijn terecht vrijgezel want kansloos. :+ Hoop toch niet dat je daadwerkelijk zo denkt.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:26:58 #31
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140564791
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:21 schreef complicate het volgende:

[..]

Zulke vrouwen gewoon echt geen aandacht geven. :) Laat het u niet raken.
Ik probeer het me niet te laten raken, maar 't gevoel overheerst soms. Nou ben ik niet een typ om een probleem weg te drinken. Wel zorg ik voor een uitlaat klep om veel te sporten.

Maar het onbegrepen Kalimero effect, beklijfd nou eenmaal hardnekkig :)
pi_140564803
quote:

[..]

Wat is deze shit? Het is maar een vrouw. o0
pi_140564814
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Of gewoon van mindset veranderen en versieren alsof u in het buitenland bent: lekker chill en relaxed zonder verwachting van wat er gaat komen/gebeuren. :P
Ja ik denk dat dat het probleem is. In het buitenland heb ik niks te verliezen. Hier in Nederland zie ik dat toch op een of andere manier anders. In het buitenland zijn de contacten niet superserieus, hier in Nederland speelt dat ineens wel mee in de gedachte. Ik weet niet hoe ik dat overboord kan zetten.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:30:14 #34
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140564856
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:27 schreef PeterGliffin het volgende:

[..]

Wat is deze shit? Het is maar een vrouw. o0
Ja, een gifbeker (helaas)
pi_140564863
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:28 schreef OOST het volgende:

[..]

Ja ik denk dat dat het probleem is. In het buitenland heb ik niks te verliezen. Hier in Nederland zie ik dat toch op een of andere manier anders. In het buitenland zijn de contacten niet superserieus, hier in Nederland speelt dat ineens wel mee in de gedachte. Ik weet niet hoe ik dat overboord kan zetten.
Gewoon uw mindset trainen en veel leren relaxen en chillen echt denken dat je niets te verliezen hebt. Je moet uw hersens op een niveau zetten dat u iets kunt bieden en dat een vrouw maar blij zou moeten zijn dat u een gesprek met haar begint. Dus zoveel mogelijk u niet te focussen op vrouw, maar op uzelf en wat u te bieden heeft. O+ En ja vooral relaxen , chillen, net als in het buitenland. :P
pi_140564872
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:30 schreef voda1987 het volgende:

[..]

Ja, een gifbeker (helaas)
Doch zelf gevuld.
pi_140564874
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 00:19 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Oké, duidelijk verwoord. Ik begrijp ook wel wat je bedoelt. Het is niet zo dat ik altijd maar sterk ben hoor. Maar wel redelijk rationeel. Het is een gegeven dat je jezelf niet van het ene op het andere moment een relatie kan geven. Dus wat moet je dan? Wat mij betreft ga je dan proberen ervoor te zorgen dat je toch iets goeds overhoudt aan deze periode. Voor mij is dat 'krachtig worden', voor iemand anders is dat misschien reizen o.i.d.

Dat het moeilijk is, snap ik best :) Maar het is wel goed om in ieder geval te streven naar iets positiefs toch? Daarmee houd je jezelf ook positief.

Het afwijken van de norm... tja, dat is een lastige. Zelf ben ik wel iemand van "er bestaat geen scherpe norm. Ieders levenspad is anders". Dat de buitenwereld soms wel oordeelt naar die norm is in feite onterecht. Zij zijn jou/mij niet en kunnen er dus niet over oordelen.
Maar goed, gezien mijn lage energieniveau (en lichte slechthorendheid) ontwikkel ik me sowieso op alle fronten wat anders dan gemiddeld. Soms sneller, soms trager. Dat went. Maar heb ook echt wel periodes gehad dat ik mezelf veel vergeleek met de mensen om me heen. En nog wel neigingen hoor, maar nu corrigeer ik het. Het maakt je niet gelukkiger. Acceptatie maakt het al een stuk makkelijker.
Wat een positieve en nuchtere instelling! TS, neem een voorbeeld aan haar en neem het leven een beetje meer zoals het komt. Zie niet elke vrouw die je tegenkomt als potentieel relatiemateriaal want in feite ben je daarmee net zo onredelijk als die dame die jou na een gesprekje van een paar minuten afwees. Voor vriendschappen in het algemeen en relaties in het bijzonder geldt dat ze 'ontstaan'. Proberen om het af te dwingen of forceren heeft geen zin. Leef je leven, doe dingen die je leuk vindt en laat niet alles afhangen van dat ene dat niet wil lukken.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:32:01 #38
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_140564908
Het is toch ook een misvatting dat relaties ontstaan door onbekenden aan te spreken op straat, de kroeg of andere publieke ruimten? Dat gebeurt toch vooral op school, studie, werk, sportclub, andere verenigingen en feestjes van vrienden. Dan ga je in eerste instantie niet met elkaar om met de intentie een relatie te beginnen en is het contact dus veel meer ontspannen.

Misschien dat ik in een ander universum leef, maar out-of-the-blue vreemde vrouwen aanspreken met een relatie/sex als doel lijkt me echt een gigantische faalfactor als je niet Johnny Depp bent. Volgens mij wordt dat alleen gedaan door de twee type mannen aan beide uiteinden van het spectrum: de gefrustreerde wanhopigen en de zogenaamde "PUA-kings".

Ik zou daar sowieso niet aan beginnen, maar in plaats daarvan een actief en groot sociaal leven opbouwen met verenigingsactiviteiten.
pi_140564941
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:32 schreef Cruoninga het volgende:
Het is toch ook een misvatting dat relaties ontstaan door onbekenden aan te spreken op straat, de kroeg of andere publieke ruimten? Dat gebeurt toch vooral op school, studie, werk, sportclub, andere verenigingen en feestjes van vrienden. Dan ga je in eerste instantie niet met elkaar om met de intentie een relatie te beginnen en is het contact dus veel meer ontspannen.

Misschien dat ik in een ander universum leef, maar out-of-the-blue vreemde vrouwen aanspreken met een relatie/sex als doel lijkt me echt een gigantische faalfactor als je niet Johnny Depp bent. Volgens mij wordt dat alleen gedaan door de twee type mannen aan beide uiteinden van het spectrum: de gefrustreerde wanhopigen en de zogenaamde "PUA-kings".

Ik zou daar sowieso niet aan beginnen, maar in plaats daarvan een actief en groot sociaal leven opbouwen met verenigingsactiviteiten.
Een sociaal leven opbouwen vereist OOK sociale skills. Versieren gaat verder dan iemand aanspreken.
pi_140565016
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:26 schreef voda1987 het volgende:

[..]

Ik probeer het me niet te laten raken, maar 't gevoel overheerst soms. Nou ben ik niet een typ om een probleem weg te drinken. Wel zorg ik voor een uitlaat klep om veel te sporten.

Maar het onbegrepen Kalimero effect, beklijfd nou eenmaal hardnekkig :)
Sporten is inderdaad wel goed als uitlaatklep. :Y Weet je wat ik denk, als je in staat bent om uw lichaam te trainen dan kan je dat ook met uw mindset, hoe moeilijk het ook is. Maar allemaal met babystapjes , Rome was ook niet in 1 dag opgebouwd hè. :P
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:38:52 #41
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_140565068
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Een sociaal leven opbouwen vereist OOK sociale skills. Versieren gaat verder dan iemand aanspreken.
Iemand aanspreken op een plek waar je een gedeelde activiteit hebt en elkaar geregeld ziet vereist toch een totaal ander soort social skill dan een vreemde aanspreken op straat? Volgens mij zouden bijna alle mannen hopeloos falen als ze het puur op die manier zouden proberen. Laat staan bij iemand die toch al niet zo lekker in z'n vel zit als het op vrouwen aankomt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cruoninga op 31-05-2014 11:49:27 ]
pi_140565117
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:38 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Iemand aanspreken op een plek waar je een gedeelde activiteit hebt en elkaar geregeld ziet vereist toch een totaal ander soort social skill dan een vreemde aanspreken op straat? Volgens mij zouden bijna alle mannen hopeloos falen als ze het puur op die manier zouden proberen. Laat staan bij iemand die toch al niet zo lekker in z'n fel zit als het op vrouwen aankomt.
Vooral dat laatste,misschien.

Voor de rest is het mogelijk , ik heb al mijn vrienden op meeste rare plekken leren kennen. Een klik kan overal ontstaan. :) Vaak is het questie van timing en mindset.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:41:59 #43
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:46:46 #44
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140565252
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:28 schreef OOST het volgende:

[..]

Simpelweg door er niet serieus mee bezig te gaan, iets wat ook TS moet doen.

Wat heb je hier precies te verliezen? Ook niks toch? Je hebt geen vrouw, die kun je ook niet verliezen. Er is alleen maar te winnen. Ga lekker chill leven, net zoals je je in het buitenland gedraagt...en dan komen de vrouwen vanzelf op je af.

TS: Vrouwen zijn geen rare diersoort die allemaal samenspannen om jou te laten lijden. Dat zijn ook gewoon onzekere wezens met al hun tekortkomingen...en die willen ook gewoon een vriendje.
pi_140565277
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:46 schreef voda1987 het volgende:

[..]

Misschien moet je het eens bij een andere slag vrouwen proberen.
pi_140565288
Wat een cliché Fokforum topic weer. Ts negeert alle realistische posts waarin via de harde waarheid advies wordt geboden en focust zich liever op de users die simpelweg hem een aai over de bol geven en zeggen arme jij het komt wel goed zonder al teveel onderbouwing. Ts is niet op zoek naar mensen die proberen hem te helpen, Ts wil simpelweg medestanders die hem net zo zielig vinden als hij zichzelf.

Compleet hopeloos topic waarbij iedereen incl Ts zijn tijd verspilt.
pi_140565293
quote:
:D

TS is niet iemand die naar een meisje stapt voor seks hoor. :{w
pi_140565300
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:49 schreef iPancakeMix het volgende:
Juist. Waarom een relatie forceren? Je hebt al vrienden met wie je dingen onderneemt... Waarom wacht je niet tot je écht gevoelens hebt voor een vrouw?
pi_140565321
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:57 schreef voda1987 het volgende:

[..]

Het komt niet op me af. Anders was dat al gebeurd...ben nu 27. Het heeft iets wrangs :(
Ik kan me wel in je verplaatsen. Wat dacht je van datingsites, als het dan tóch moet?
pi_140565337
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:48 schreef Yalesa het volgende:

[..]

Juist. Waarom een relatie forceren? Je hebt al vrienden met wie je dingen onderneemt... Waarom wacht je niet tot je écht gevoelens hebt voor een vrouw?
Het is wel een feit dat mensen die echt gelukkig alleen kunnen zijn, veel vrede en geluk ervaren.
pi_140565353
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Het is wel een feit dat mensen die echt gelukkig alleen kunnen zijn, veel vrede en geluk ervaren.
Wijze woorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')