abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:45:44 #1
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140563686
Beste mensen,

Moet even wat stoom afblazen.

Ik ben nu al heel lang single (nooit een relatie gehad). En ik krijg er redelijk veel hoofdpijn van, omdat het uitzichtloos lijkt.

Ik heb alles geprobeerd:
1. Uit huis gegaan op mezelf gaan wonen.
2. Mezelf ontwikkeld (fitness/school/werk)
3. Vrienden uitjes doe ik regelmatig
4. Op dames afstappen om leuk praatje te maken.

En the list goes on...

Ik ben t gwn zat :(

Gister was ik zo boos (na een afwijzing van een dame) dat ik de spiegel heb kapot geslagen met me hand....achteraf wel spijt van deze waardeloze actie. Had tot 10 moeten tellen toen ik thuis kwam..

KAN iemand mij koppelen :) met een leuke dame.....want ik trek t ni meer in me eentje. Of mij helpen hoe ik dit moet aanpakken...want ik zie t niet meer. En me beeld over vrouwen is pikzwart geworden....

zo zwart dat denken aan "sex" iets hatelijks is geworden.

ben 27
Groet
Voda
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:46:06 #2
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140563697
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:33 schreef complicate het volgende:

Op vrijdag 30 mei 2014 15:28 schreef Grutsk het volgende:
Ja aan de lopende band helaas. Op een gegeven moment ga je ook twijfelen aan alle intenties en (bij)bedoelingen van een vrouw..

Ik ben van nature spontaan, groet makkelijk mensen, glimlach kan er altijd van af......en dacht altijd: "ik doe het voor mezelf, om me er beter van te voelen"

Op een gegeven moment brokkelt die spontaniteit af. De arrogantie en "het zich superieur voelen" van de gemiddelde vrouw heeft er voor gezorgd, dat ik geen/weinig pogingen meer waag... Ik vind het onzin om haar die credit te geven, die ze niet verdiend...omdat ze het vergooid, snel ontevreden luistert/kijkt naar je en je poging daardoor niet waardeerd/eerbiedigt.

Ik snap wel dat vrouwen eisen hebben, maar ik word ontzettend kwaad van het feit dat ze zich manifesteren als dokter die naar een patiënt kijkt. Die uber arrogantie, heeft al mijn eenvoudige gevoel voor lust/liefde helemaal weggevaagd....

Als ik nu kijk naar een vrouw, dan koester ik (helaas) alleen maar negatieve gedachten. Ik zie een slang die alleen haar gif in je gezicht wilt spuwen...en geen oog heeft voor de menselijke maat.

Geloof me, je hoeft niet met me naar bed of een relatie aan te gaan, als je als vrouw gewoon normaal doet tegen je medemens en ze niet behandelt als 2de rangs/ vuil. Dan was ik al tevreden...

En voor ieder die zegt "vrouwen zijn goed op het sociale vlak", zeg ik het volgende: ja, ze zijn goed om je sociaal te manipuleren en vervolgens opgefokt/opgewonden voor dood achter te laten, omdat het niet goed genoeg is. Die credit kan ik ze meegeven, daar zijn ze heer en meester in.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:47:45 #3
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_140563735
Oh shit TS gaat binnekort op een shootingspree omdat alle vrouwen kuthoeren zijn.

Online daten al geprobeerd?
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:48:03 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140563742
Je kunt beter naar een psycholoog gaan, want m´n creep-alarm gaat heel erg af. Denk dat vrouwen dat ook wel voelen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_140563787
Uit jouw verhaal kan ik opmaken dat je wel heel erg je best doet om een relatie te forceren. Laat het op je afkomen, het leven hangt niet van een vriendin af. Althans, nog niet.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:52:17 #6
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140563836
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Oh shit TS gaat binnekort op een shootingspree omdat alle vrouwen kuthoeren zijn.

Online daten al geprobeerd?
Ja, ze reageren daar al helemaal niet. Omdat ze duizenden berichten krijgen van anderen...(logisch)
pi_140563846
Ben benieuwd wat voor vrouwen dat dan zijn die jij aanspreekt :o

En oh ja wanhopigheid is alles behalve aantrekkelijk.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:54:22 #8
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140563885
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd wat voor vrouwen dat dan zijn die jij aanspreekt :o

Waarom kan het niet andersom?
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En oh ja wanhopigheid is alles behalve aantrekkelijk.
Ik ben niet wanhopig.

Ben kwaad :)
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:57:00 #9
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140563954
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:45 schreef voda1987 het volgende:
Ik ben nu al heel lang single (nooit een relatie gehad). En ik krijg er redelijk veel hoofdpijn van, omdat het uitzichtloos lijkt.

Ik heb alles geprobeerd:
1. Uit huis gegaan op mezelf gaan wonen.
2. Mezelf ontwikkeld (fitness/school/werk)
3. Vrienden uitjes doe ik regelmatig
4. Op dames afstappen om leuk praatje te maken.

En the list goes on...

Ik ben t gwn zat :(
Dit is wanhopig, kerel.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:57:22 #10
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140563960
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:49 schreef iPancakeMix het volgende:
Uit jouw verhaal kan ik opmaken dat je wel heel erg je best doet om een relatie te forceren. Laat het op je afkomen, het leven hangt niet van een vriendin af. Althans, nog niet.
Het komt niet op me af. Anders was dat al gebeurd...ben nu 27. Het heeft iets wrangs :(
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:00:13 #11
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140564032
Wereld is oneerlijk.

En ik ben de pineut.

Ach ja statistisch zal het vast wel kloppen.....
pi_140564067
Stop met zeuren
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:02:43 #13
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_140564092
Russisch bruidje dan maar.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_140564098
Zeg, mensen doe eens begripvol naar TS toe. Misschien is hij zelfs niet op zoek naar oplossingen maar naar begrip. Amai zeg :')

Men zegt vaak dat problemen er zijn om opgelost te worden, maar soms gaat het niet om de oplossing maar om gewoon luisteren naar wat er zich in een persoon afspeelt. En zo te horen is TS kwaad, wat we hem niet kwalijk mogen nemen want na meerdere malen hetzelfde shit tegen te komen, mag hij best kwaad worden. Dat is menselijk en acceptabel. En ik ben trouwens zeker dat het tijdelijk is en dat zijn topic gewoon zijn manier is om dit gevoel plaats te geven. Allee denk ik.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:06:35 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140564189
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:02 schreef complicate het volgende:
Zeg, mensen doe eens begripvol naar TS toe. Misschien is hij zelfs niet op zoek naar oplossingen maar naar begrip. Amai zeg :')

Men zegt vaak dat problemen er zijn om opgelost te worden, maar soms gaat het niet om de oplossing maar om gewoon luisteren naar wat er zich in een persoon afspeelt. En zo te horen is TS kwaad, wat we hem niet kwalijk mogen nemen want na meerdere malen hetzelfde shit tegen te komen, mag hij best kwaad worden. Dat is menselijk en acceptabel. En ik ben trouwens zeker dat het tijdelijk is en dat zijn topic gewoon zijn manier is om dit gevoel plaats te geven. Allee denk ik.
Nee hoor, wat jij doet is de zachtaardige/Vlaamse oplossing. "Amai zenne, da's vervelend. Wa naar voor u. Nou succes he, daag." --> Probleem blijft.

Ik denk niet dat het tijdelijk is, TS heeft immers al 27 jaar geen chickie weten te hosselen. Verder is zijn hele mindset verkeerd. Het is hier PROBLEEM --> OPLOSSING. Niet 'ik heb een probleem - kut voor je'. Aan dat halfbakken vrouwengeblaat heeft niemand wat.

Wil hij van z'n probleem af, dan moet hij ten eerste stoppen met klagen. Met dit gezeur is TS geen leuk persoon en blijft hij de rest van z'n leven maagd.
pi_140564202
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:46 schreef voda1987 het volgende:

[..]

Ja aan de lopende band helaas. Op een gegeven moment ga je ook twijfelen aan alle intenties en (bij)bedoelingen van een vrouw..

Ik ben van nature spontaan, groet makkelijk mensen, glimlach kan er altijd van af......en dacht altijd: "ik doe het voor mezelf, om me er beter van te voelen"

Op een gegeven moment brokkelt die spontaniteit af. De arrogantie en "het zich superieur voelen" van de gemiddelde vrouw heeft er voor gezorgd, dat ik geen/weinig pogingen meer waag... Ik vind het onzin om haar die credit te geven, die ze niet verdiend...omdat ze het vergooid, snel ontevreden luistert/kijkt naar je en je poging daardoor niet waardeerd/eerbiedigt.

Ik snap wel dat vrouwen eisen hebben, maar ik word ontzettend kwaad van het feit dat ze zich manifesteren als dokter die naar een patiënt kijkt. Die uber arrogantie, heeft al mijn eenvoudige gevoel voor lust/liefde helemaal weggevaagd....

Als ik nu kijk naar een vrouw, dan koester ik (helaas) alleen maar negatieve gedachten. Ik zie een slang die alleen haar gif in je gezicht wilt spuwen...en geen oog heeft voor de menselijke maat.

Geloof me, je hoeft niet met me naar bed of een relatie aan te gaan, als je als vrouw gewoon normaal doet tegen je medemens en ze niet behandelt als 2de rangs/ vuil. Dan was ik al tevreden...

En voor ieder die zegt "vrouwen zijn goed op het sociale vlak", zeg ik het volgende: ja, ze zijn goed om je sociaal te manipuleren en vervolgens opgefokt/opgewonden voor dood achter te laten, omdat het niet goed genoeg is. Die credit kan ik ze meegeven, daar zijn ze heer en meester in.
Geef dat gevoel en woede gewoon wat tijd. Er is geen enkel, maar echt geen enkel emotie dat niet overgaat. :) Zelfs positieve emoties gaan over. Niets is een constante.
pi_140564226
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:01 schreef Zolder het volgende:
Stop met zeuren
Exact.
Ts, je moet eens uit je zelfopgelegde slachtofferrol kruipen en eens kritisch gaan kijken naar jezelf. Vrouwen en mannen zijn meestal niet zo simpel en kwaadaardig als iemand die faalt in het krijgen van een date ze afschildert. Als het keer op keer op keer niet lukt dan zal het toch echt aan jezelf liggen.
Wie weet is de wanhopigheid of de hebberigheid van je af te lezen wat vrouwen wegjaagt? Misschien is het iets aan je uiterlijk, hygiëne? Misschien wel karaktereigenschappen waarvan je zelf niet goed in de gaten hebt dat ze er zijn? Misschien leg je de lat wel te hoog?

Hoe dan ook, als bovenstaande geen zin heeft omdat je jezelf hebt overtuigd dat het absoluut niet aan jou kan liggen dan adviseer ik simpelweg om het uit je kop te zetten. Ga iets anders najagen in je leven. Ook zonder een relatie kun je voor jezelf gelukkig zijn in je leven en het is ook weer niet het allerbelangrijkste wat er is he.
pi_140564584
quote:
De arrogantie en "het zich superieur voelen" van de gemiddelde vrouw heeft er voor gezorgd, dat ik geen/weinig pogingen meer waag...
De gemiddelde vrijgezelle Nederlandse vrouw is inderdaad zo.

Voor mijn werk ben ik periodes in het buitenland geweest. Wat hier in Nederland nooit lukte ging daar vrij makkelijk. Doe mij maar een buitenlandse.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:20:04 #19
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140564616
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:07 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

wat

Exact.
Ts, je moet eens uit je zelfopgelegde slachtofferrol kruipen en eens kritisch gaan kijken naar jezelf. Vrouwen en mannen zijn meestal niet zo simpel en kwaadaardig als iemand die faalt in het krijgen van een date ze afschildert. Als het keer op keer op keer niet lukt dan zal het toch echt aan jezelf liggen.
Wie weet is de wanhopigheid of de hebberigheid van je af te lezen wat vrouwen wegjaagt? Misschien is het iets aan je uiterlijk, hygiëne? Misschien wel karaktereigenschappen waarvan je zelf niet goed in de gaten hebt dat ze er zijn? Misschien leg je de lat wel te hoog?

Hoe dan ook, als bovenstaande geen zin heeft omdat je jezelf hebt overtuigd dat het absoluut niet aan jou kan liggen dan adviseer ik simpelweg om het uit je kop te zetten. Ga iets anders najagen in je leven. Ook zonder een relatie kun je voor jezelf gelukkig zijn in je leven en het is ook weer niet het allerbelangrijkste wat er is he.
Ik voer een intern gevecht. Wellicht is mijn gevoel voor eenzaamheid gecreëerd omdat ik niet wil knielen voor de "duivel/negatieve macht" die alleen oog heeft om je te manipuleren en berooid achter te laten.

Het is een struggle: Ga je vallen of hou je je rugrecht! Bezwijk/kniel je, of behoud je je eer en menselijkheid.

Ik heb 't gevoel....dat de vrouw mij op me knieën wil krijgen. Soort van mind control: volg of stik.

Een vrouw die zich suprieur (in verleiding) voelt, kan ik niet tegen. Ik weiger die voetstappen te volgen.

Mijn rechtvaardigheidsgevoel zegt, kniel niet voor mind control.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:20:46 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140564639
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:19 schreef OOST het volgende:

[..]

Voor mijn werk ben ik periodes in het buitenland geweest. Wat hier in Nederland nooit lukte ging daar vrij makkelijk. Doe mij maar een buitenlandse.
Je kunt gewoon geen Nederlandse vrouwen versieren omdat je verbaal niet sterk genoeg bent.
pi_140564645
quote:

[..]

Dat zul je inderdaad vast wel denken als het je hier in Nederland nooit lukte.
Zelfs een lelijke Nederlander kan voor een buitenlandse vrouw als spannend en exotisch worden ervaren dus geen wonder dat in het in het buitenland makkelijker ging.
pi_140564660
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:20 schreef voda1987 het volgende:

[..]

Ik voer een intern gevecht. Wellicht is mijn gevoel voor eenzaamheid gecreëerd omdat ik niet wil knielen voor de "duivel/negatieve macht" die alleen oog heeft om je te manipuleren en berooid achter te laten.

Het is een struggle: Ga je vallen of hou je je rugrecht! Bezwijk/kniel je, of behoud je je eer en menselijkheid.

Ik heb 't gevoel....dat de vrouw mij op me knieën wil krijgen. Soort van mind control: volg of stik.

Een vrouw die zich suprieur (in verleiding) voelt, kan ik niet tegen. Ik weiger die voetstappen te volgen.

Mijn rechtvaardigheidsgevoel zegt, kniel niet voor mind control.
Zulke vrouwen gewoon echt geen aandacht geven. :) Laat het u niet raken.
pi_140564673
Ben jij er zo een die denkt dat je gelukkig wordt met een vriendin? Dat je zonder een partner niet gelukkig kan zijn?

Wat anderen hier al zeggen, ga er niet wanhopig achteraan.
Grote kans dat je dan niet krijgt wat je wil.
pi_140564727
Dude als je nog nooit een relatie hebt gehad, is er idd wel wat grondig mis.
Ben je wel jezelf?
pi_140564730
quote:

[..]

Of gewoon van mindset veranderen en versieren alsof u in het buitenland bent: lekker chill en relaxed zonder verwachting van wat er gaat komen/gebeuren. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')