Jij discussieert niet, jij probeert gewoon je eigen mening er doorheen te drukkenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je niet wil/kan discussiëren, blijf dan weg.
Dat is dan aan die landen, als die zich als grote stumpers willen gedragen. Het zou wat zijn om Arabische landen te gaan boycotten om de onzin die de prinsjes en geestelijk leiders daar uitslaan...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In dat geval is het ook niet van belang of SA een gegronde reden heeft of niet, want landen hebben gewoon het recht andere landen te boycotten.
Maar toch leuk dat je weer op de man gaat spelen, weten we meteen met wat voor intelligent persoon we te maken hebben
Ik geef argumenten. Jij geeft geen argumenten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij discussieert niet, jij probeert gewoon je eigen mening er doorheen te drukken
Daarom: handelsblok opstellen met de gehele EU zodat onze mensenrechten niet als chantagemiddel gebruikt kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je het risico op dergelijke boycots zoveel mogelijk beperken.
Dat is inderdaad een ander niveautje.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zucht. Treiteren is niet hetzelfde als miljardenorders annuleren. Treiteren is treiteren, het is niks.
Dat betekent een gezamenlijk Europees buitenlandbeleid. Denk dat uitgerekend Wilders daar nou niet bepaald op zit te wachten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daarom: handelsblok opstellen met de gehele EU zodat onze mensenrechten niet als chantagemiddel gebruikt kunnen worden.
Behalve tegen SA dus ook tegen de VS, China, Rusland, India, Brazilië en Turkije? Gewoon voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daarom: handelsblok opstellen met de gehele EU zodat onze mensenrechten niet als chantagemiddel gebruikt kunnen worden.
Maar Wilders is dan ook niet zo slim.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat betekent een gezamenlijk Europees buitenlandbeleid. Denk dat uitgerekend Wilders daar nou niet bepaald op zit te wachten.
Als die landen ons chanteren op basis van onze mensenrechten: jazeker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve tegen SA dus ook tegen de VS, China, Rusland, India, Brazilië en Turkije? Gewoon voor de zekerheid.
Ik vind het ook overdreven van SA als het boycot echt doorgaat hoor, maar zeggen dat Wilders hier geen enkele schuld aan heeft is mijns inziens gewoon onzin.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:56 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Dat is dan aan die landen, als die zich als grote stumpers willen gedragen. Het zou wat zijn om Arabische landen te gaan boycotten om de onzin die de prinsjes en geestelijk leiders daar uitslaan...
Nu lijkt me toch wel duidelijk dat al dat gelul over vrijheid van meningsuiting van je vrij irrelevant is.quote:
Dat doen ze, zo werkt geopolitiek nou eenmaal.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als die landen ons chanteren op basis van onze mensenrechten: jazeker.
Dat is al het geval, maar nergens staat geschreven dat Saoedische overheidsbedrijven niet selectief diensten en/of producten mogen inkopen. Daar gaat het hier uiteindelijk om.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Treiterende kindertjes worden gestraft, TC03. Zie ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zucht. Treiteren is niet hetzelfde als miljardenorders annuleren. Treiteren is treiteren, het is niks.
...
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:51 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Bullshit. Jij mag prima zeggen dat SA achterbaks is, niemand die erom geeft. Als een belangrijk politiek figuur zoiets roept dan heeft dat repercussies. En dat is de verantwoordelijkheid van die politicus. Klaar.
tja, bijt nooit in de hand die je voedt he...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel leuk dat wij vrijheid van meningsuiting kennen, maar wij vormen helaas een uitzondering in deze nog steeds zeer verneukte wereld.
Beetje tact is daarom wel wenselijk. Gewoon even nadenken voordat je iets doet. Meer vraag ik niet.
Wilders is de oorzaak, maar niet de schuldige.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven van SA als het boycot echt doorgaat hoor, maar zeggen dat Wilders hier geen enkele schuld aan heeft is mijns inziens gewoon onzin.
TC03 wil dat de EU een blok vormt tegen Saudi-Arabië en in gezamenlijkheid het land boycot als reactie op de sancties.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is al het geval, maar nergens staat geschreven dat Saoedische overheidsbedrijven niet selectief diensten en/of producten mogen inkopen. Daar gaat het hier uiteindelijk om.
Zucht. SA straft niet de treiterende kinderen in kwestie, maar de kinderen van een hele andere school in een hele andere stad die er niks mee te maken hebben. Dat is het verschil.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:01 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Treiterende kindertjes worden gestraft, TC03.
Wellicht kunnen we meteen Jupiter koloniseren, dat lijkt me ongeveer even realistisch.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
TC03 wil dat de EU een blok vormt tegen Saudi-Arabië en in gezamenlijkheid het land boycot als reacties op de sancties.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
TC03 wil dat de EU een blok vormt tegen Saudi-Arabië en in gezamenlijkheid het land boycot als reacties op de sancties.
Een handelsembargo is niet realistisch? Als ik de geschiedenis van de afgelopen 100 jaar bekijk, is het routinewerk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we meteen Jupiter koloniseren, dat lijkt me ongeveer even realistisch.
Wilders heeft wel degelijk verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:01 schreef TC03 het volgende:
Zo zie ik het hier ook. Wilders had normaal kunnen doen, dan was het niet gebeurd, maar je moet de schuld leggen bij de verantwoordelijke partijen. Wilders heeft geen verantwoordelijkheid, SA wel.
Een collectief handelsembargo lijkt Reya weinig realistisch.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een handelsembargo is niet realistisch? Als ik de geschiedenis van de afgelopen 100 jaar bekijk, is het routinewerk.
Damn, hoe vaak kom je nog met deze debiele vergelijkingen? SA bijt niet Wilders, SA bijt een bedrijf dat 0,0 met Wilders te maken heeft. Een toerist die op het strand ligt ofzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wilders heeft wel degelijk verantwoordelijkheid.
Hij gaat tussen de haaien zwemmen en dan geef jij de schuld aan de haai dat de haai bijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |