Niet zeuren, het is gewoon een goed verhaal.. panterprint, alles.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
Oh ik zie de OP en ga weer even krassen hoor, moment.
Nee man mijn minderwaardigheidscomplex maakt overuren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet zeuren, het is gewoon een goed verhaal.. panterprint, alles.
Ninja edit!.. ik vind het ook te dikke tetten hoor.. maar het gaat om het verhaal.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man mijn minderwaardigheidscomplex maakt overuren.
Ik plaag je maar man, die tetten zien er niet uit, net 2 bowlingballen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ninja edit!.. ik vind het ook te dikke tetten hoor.. maar het gaat om het verhaal.
Past prima bij mijn stegemanquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik plaag je maar man, die tetten zien er niet uit, net 2 bowlingballen.
meatballs!quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan had ik meoten zeggen, grote gehaktballen
Nee, die Toren C sketch van je.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
Nu zijn tetten ook al niet meer interessant? Rare gozer ben je.
SCHANDE!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
Tja ik ben niet hooggeleid zoals Tem het noemt, dan krijg je dat he?
Ik stuiter ook alle kanten opquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een collega die dat ook was, nog nooit zo een hyperactief mens gezien ook
Nee die kijken cricket of polo denk ik. Of schaken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:43 schreef sp3c het volgende:
ja daar ben ik dus geen lid van he, niemand daar kijkt ijshockey gok ik
De enige sport die ik echt kijk is mountainbiken...quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die kijken cricket of polo denk ik. Of schaken.
Ben je wel eens naar zo'n bijeenkomst geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mensa_%28organisatie%29
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
ja vooral denksporten enzo, dan gaan ze doen alsof dat lekker belangrijk is ofzo
maar niemand gaat met een oranje heineken hoed op de tribune zitten voor het wk schaken
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De enige sport die ik echt kijk is mountainbiken...
En ik moest net keihard lachen want ik zit New Kids te kijken en die kampmoeder heet Corrie
Ik moest ergens aan denken en toen moest ik lachenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:49 schreef sp3c het volgende:
verder is er geen ijshockey in Noord Holland, het is meer een zuidelijk dingetje al zijn de Belgen er gek genoeg helemaal niet goed in
Nee.. ik zeg ook ook altijd dat ik schijt op MENSA..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar zo'n bijeenkomst geweest.
die is gek genoeg fan van belgenhockeyquote:
Ja maar dan weer niet van belgenvoetbalquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
die is gek genoeg fan van belgenhockey
snapjij het, snap ikhet
IJmuiden, Amsterdam is idd het dichst bij, naast Haarlem. Maar als het IJshockey moet zijn doe mij dan maar meteen Amerikaans...quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:48 schreef sp3c het volgende:
gewoon ijshockey kijken yoki, waar woonde je ook weer?
iets met de atlantikwall ofzo, Amsterdam zal wel het dichtst in de buurt zijn
JA, geniaalquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
Die moeder bij New Kids heet ook Corrie.
Amerikaanser wordt het niet in continentaal europaquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
IJmuiden, Amsterdam is idd het dichst bij, naast Haarlem. Maar als het IJshockey moet zijn doe mij dan maar meteen Amerikaans...
Maar ik ben niet zo van de sporten hoor, behalve rallyrijden, RedBull extreme sports, mountainbiken.. daar wil ik nog wel eens aandacht aan schenken..
Wat is dat? Klinkt als schaafijsquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:57 schreef sp3c het volgende:
ik heb in een grijs verleden wel eens mee gedaan aan redbull crashed ice
dat vond ik te eng
Ik zag het al, beetje zoals hoe heet dat, rollerball? Dat op rolschaatsen racen in een baan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:59 schreef sp3c het volgende:
als een debiel bergaf schaatsen met heuveltjes enzo
das gewoon te extreem
Dat is wel vet mans, restecpt!quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:57 schreef sp3c het volgende:
ik heb in een grijs verleden wel eens mee gedaan aan redbull crashed ice
dat vond ik te eng
Oh ja zo heet het.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:00 schreef sp3c het volgende:
rollerderby
maar dan met schaatsen en op ijs en bergafwaarts
crazy
Ik kon redelijk goed schaatsen maar ook niet echt meer gedaan behalve een poosje terug hier in het Olympisch Stadion maar daar kon je niet echt goed uit de weg. Hopelijk volgend jaar of zo weer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:05 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben pro inline skater geweest.. wat ik op skates kan kan ik ook op ijshockeyschaatsen. Al zal ik ff 2 weken trainen nodig hebben om weer in te komen.
Ik deed dit soort dingen, en demo rijdenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon redelijk goed schaatsen maar ook niet echt meer gedaan behalve een poosje terug hier in het Olympisch Stadion maar daar kon je niet echt goed uit de weg. Hopelijk volgend jaar of zo weer.
Overigens ook alleen op ijshockeyschaatsen, op Noren is me nooit gelukt.
Nee zo goed ben ik ook weer nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik deed dit soort dingen, en demo rijden
We hebben van alles geprobeerd, tot aan frituurvet aan toe, maar Sex Wax was altijd het beste.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
Beetje zoals zonnebrandcreme als je op het strand per ongeluk in het zand terecht komt.
Ik zie op jouw plaatje staan, for drummers, dat je meer grip hebt op je drumstokjes?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ja.. goed spul hoor... echt., ruikt ook lekker.
Ik stomp en schop hem helemaal gek.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:41 schreef YokiKater het volgende:
Hahaha, 109 kilo... ik schop zijn kontje!
Damhooligans ook goed?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]dat zou wat zijn, schaakhoelies die met elkaar op de vuist gaan. Ik zou het gaan kijken man.
Beter zelfsquote:
Raar, je hebt toch een pimp abbo?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:14 schreef arjan1112 het volgende:
kreeg net een pup up reclame van google plus op fok! met mercedus o.i.d
is dat nieuw
Goede instelling!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:20 schreef arjan1112 het volgende:
niet al te veel doen anders word je moe
Kun je zien of ze die persoon gered hebben?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is al over Corrie dr dak heen.. zet nu de landing in op VUMC.
Ik kan alleen maar aannemen dat ze hem/haar inmiddels gevonden en aan wal hebben en vaststellen dat de inzet van het MMT niet meer nodig is.. dat kan gunstig zijn of een slecht verhaal zijn. Persoon is iig uit het water.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je zien of ze die persoon gered hebben?
Ik hoop dat het gunstig is, maar ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar aannemen dat ze hem/haar inmiddels gevonden en aan wal hebben en vaststellen dat de inzet van het MMT niet meer nodig is.. dat kan gunstig zijn of een slecht verhaal zijn. Persoon is iig uit het water.
Een cancel van het MMT hoeft niet meteen einde verhaal te betekenen.. volgens richtlijnen van de inzetcriteria vliegt hij soms standaard uit.. blijkbaar was het nu niet nodig want hij is vrij snel gecanceld.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gunstig is, maar ik vrees het ergste.
Oh gelukkig!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:40 schreef YokiKater het volgende:
Persoon is zelf aan wal gekomen, gezondheid OK.. einde van het spannende verhaal
Wat, ik vind het naar als mensen doodgaan. Ook als ik ze niet ken.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat, ik vind het naar als mensen doodgaan. Ook als ik ze niet ken.
Ohja The Living Daylights, ik lig op de bank politieseries te kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik switch een beetje tussen James Bond, teh internetz en het luchtbeeld.
Nee, gewone, met lijken en daders enzulks.quote:
Het schijnt dat die van Yoki zoemt als een bij.quote:
4 x 920kv motorenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het schijnt dat die van Yoki zoemt als een bij.
Corrie schijnt ook zoiets te hebben, maar is weer opvallend afwezig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het schijnt dat die van Yoki zoemt als een bij.
Had die niet een voebel meet?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie schijnt ook zoiets te hebben, maar is weer opvallend afwezig.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die Silvo kruiden zijn de truc voor goede ballen, anders kan ik er ook geen zak van hoor
Uiteraard!quote:
Hmmm, ik krijg gewoon zin om te koken.. maar dat kan ik nu maar beter even uitstellen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Die is inderdaad wel lekker. Ik doe ook wel gewoon peper en zout en dan tomatensaus erbij.
Ik vind koken erg leuk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmmm, ik krijg gewoon zin om te koken.. maar dat kan ik nu maar beter even uitstellen.
Ik heb ook wel bak en braad hoor....maar nooit margarine ofzo, dat noemde mijn oma wagensmeer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gruwelijk! Zodra je een Ara hebt gaan we trouwen, oké?
Bak en braad heb ik geen ervaring mee, ik sta overal voor open.. behalve margarine.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel bak en braad hoor....maar nooit margarine ofzo, dat noemde mijn oma wagensmeer.
En krijsen als een gek.. Ik heb zulke leuke ervaringen met een Ara, maar ik weet niet zeker of ik er wel 1 kan houden. Die beesten zijn nog gekker dan ik ben.quote:
Ik was pas bij mensen...die hadden halverinequote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bak en braad heb ik geen ervaring mee, ik sta overal voor open.. behalve margarine.
Je hebt in wezen een kind van 4 dat nooit ouder wordt, da's mij te hard werken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En krijsen als een gek.. Ik heb zulke leuke ervaringen met een Ara, maar ik weet niet zeker of ik er wel 1 kan houden. Die beesten zijn nog gekker dan ik ben.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was pas bij mensen...die hadden halverinedip je brood dan in water.
Heb je er grijze roodstaarten bij zitten?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt in wezen een kind van 4 dat nooit ouder wordt, da's mij te hard werken.
Die kleine vogeltjes van mij zijn al tuig genoeg.
Nee, twee valkparkieten en een pyrrhura.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je er grijze roodstaarten bij zitten?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, twee valkparkieten en een pyrrhura.
Grijsjes zijn wel heel tof en fantastische praters, zou wel een kaketoe willen, maat als die gaat krijsen word ik in een asocontainer gestopt denk ik.
Nouquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]Oké, cool! Dus je hebt geen té drukke vogels?
Ik ben 2 grijze roodstaarten in een kooi (het muziekale duo) en een los vliegende Ara gewend...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Noumaar ze halen gelukkig wat minder decibel.
Wat tof!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben 2 grijze roodstaarten in een kooi (het muziekale duo) en een los vliegende Ara gewend...
Nee, dat was van vroeger.. in een growshopquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:12 schreef Uccie het volgende:
De pyrrhura lacht om Erik van Muiswinkel....wat eigenlijk grappiger is dan, Erik van Muiswinkel
Oh ja, die kunnen goed waken en kneiterhard bijten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat was van vroeger.. in een growshopDie Ara was de waakvogel.. en dat deed hij goed ook.. Prachtbeesten
Coco heette hij.. Coco Loco zei hij altijd, knikkend en zwaaiend met die kop en op 2 meter hoogte door die tent heen vliegen.. of met zijn snavel aan een deurrand zichzelf optrekken.. Pitbull onder de vogels
Wat een ontzettend en indrukwekkend beest was dat!
Die knipt zo je vinger eraf... wij gaven hem altijd van die houten ijslolly stockjes.. die gingen er als maiskolfjes doorheen.. Helemaal gek dat beest, tenzij je een bekende was.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ja, die kunnen goed waken en kneiterhard bijten.
Je kan ze ook echt van alles leren, dat is wel leuk als je de tijd ervoor hebt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die knipt zo je vinger eraf... wij gaven hem altijd van die houten ijslolly stockjes.. die gingen er als maiskolfjes doorheen.. Helemaal gek dat beest, tenzij je een bekende was.
Voor het raam hing er van dat betonvlechtijzer.. daar hing hij ook altijd in.. en dan krijsen en maf doen als een gek... Als je niet bekend was met dat beest dan maakte dat echt indruk. Ik was gelukkig goede vriendjesZal het nooit vergeten.. Coco? Coco loco?
Knikken en schudden met die kop... alleen die nagels... oh my god. Maar als je een echte tamme hebt dan zijn ze wel mega cool hoor.
De PH-PXC politie heli vliegte momenteel boven Den Haag.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan ze ook echt van alles leren, dat is wel leuk als je de tijd ervoor hebt.
Volgens mij hoorde ik hem net ja, maar nu niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De PH-PXC politie heli vliegte momenteel boven Den Haag.
Hij is ook niet aan het zoeken, geen specieke actie.. Gewoon extra ogen vanuit de lucht. Gaat straks richting Schiphol om de landing in te zetten en dat ga ik nu ook doen. Welterusten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik hem net ja, maar nu niet.
Wat moet jij nou op Schiphol.....ga gewoon je bed inquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is ook niet aan het zoeken, geen specieke actie.. Gewoon extra ogen vanuit de lucht. Gaat straks richting Schiphol om de landing in te zetten en dat ga ik nu ook doen. Welterusten.
Eens. Smerige drek.quote:
Yup, 2 grote mokken. Vroeger dronk ik liters koffie op een dag man.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:25 schreef arjan1112 het volgende:
2 mokken nog wel ?
dat is dan 4 senseo's in één keer ?
mja..
drink er soms 6 op een dag...
of meer
mja
Je moet het leren drinken denk ik. Maar ik hou het gewoon bij thee.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:46 schreef Peunage het volgende:
Wat is er lekker aan dan? De smaak is bitter, vies, onnatuurlijk.
Dat doe ik ook. Water en appelsap is gewoon lekker.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:46 schreef arjan1112 het volgende:
Mja peun. wat is er lekker aan bier , cola en sigaretten ? als je dat voor het eerst neem dan is het ook smerig en vies
Drink jij dan maar appelsap en water ofzo
Sandalenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:50 schreef Specularium het volgende:
Stelletje hippie's met jullie thee en water.
Jullie lopen ook op sandalen zeker?
cafetièrequote:Op zondag 1 juni 2014 20:00 schreef Uccie het volgende:
Ah koffie dat drink ik dan weer wel, lekkere gemaakt met een cafetière.
Sandalen heb ik niet, maar ik loop sowieso bijna nooit op platte schoenen.
Ach, die berichten veranderen ook steeds weer en ik drink niet zo heel veel koffie meer, dus ik waag het erop.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
cafetière![]()
Doe ik ook. Veel lekkerder alleen minder goed voor je cholesterol geloof ik.
Is ook zo, ik drink als ik vrij ben alleen in de ochtend die mokken. Mijn vriendin drinkt geen koffie.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach, die berichten veranderen ook steeds weer en ik drink niet zo heel veel koffie meer, dus ik waag het erop.
Ben jij zo'n heels meisje? Had ik niet echt gedacht, al ben je wel klein natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 20:00 schreef Uccie het volgende:
Ah koffie dat drink ik dan weer wel, lekkere gemaakt met een cafetière.
Sandalen heb ik niet, maar ik loop sowieso bijna nooit op platte schoenen.
Niet, hahaha ja ik ben wel zo'n tuttebelletje hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben jij zo'n heels meisje? Had ik niet echt gedacht, al ben je wel klein natuurlijk
Glazen kan, die je koffie in en gekookt water. Laat je even staan en dan duw je het filter omlaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kun je plaatjes kleiner maken?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ah okee, nooit gezien. Wordt de koffie dan ook sterker?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Glazen kan, die je koffie in en gekookt water. Laat je even staan en dan duw je het filter omlaag.
[ afbeelding ]
Als je veel koffie gebruikt wel, ik doe er suiker in dus ik zet meestal wel redelijk sterk.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah okee, nooit gezien. Wordt de koffie dan ook sterker?
Ik had van mijn ouders hun espresso geleend, toen mijn koffieapparaat stuk ging.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Is ook zo, ik drink als ik vrij ben alleen in de ochtend die mokken. Mijn vriendin drinkt geen koffie.
Heb ook nog een espresso apparaat maar die gebruik ik nooit.
Vind het ook maar een gedoe. Duur ding wel maar nu staat 'ie te verstoffen.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had van mijn ouders hun espresso geleend, toen mijn koffieapparaat stuk ging.
Maar gebruikte steeds de cafetiere, dus heb hem weer teruggeven en een cheapo senseo gekocht bij de Aldi voor erbij.
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet, hahaha ja ik ben wel zo'n tuttebelletje hoor
Maar ook omdat ik hele smalle voeten heb, en schoenen met hakken juist smal vallen.
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Nou, hoe moet ik het anders noemen.
Ik draag vaak jurken/rokken en gebruik best wel wat make up als ik naar mijn werk ga of feestje ofzo.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik draag vaak jurken/rokken en gebruik best wel wat make up als ik naar mijn werk ga of feestje ofzo.
Een knotjequote:Op zondag 1 juni 2014 22:55 schreef arjan1112 het volgende:
hakken rokjes lippenstift een bril en een knotje en een indiase prinses
mja
super leuk
In het weekend ook wel, met schoonmaken enzo. Dan ga ik me niet plamuren om de boodschappen te doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik loop er altijd bij als een slons. Heb toch al een vriend.
Gewoon lekker in joggingpak naar buitenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
In het weekend ook wel, met schoonmaken enzo. Dan ga ik me niet plamuren om de boodschappen te doen.
Wat is jouw fetish?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:57 schreef arjan1112 het volgende:
een leuk wit verpleegsterpakje dat 2 maten te klein is , das ook wel leuk, anders
Boven?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk dat ik ook mijn haar kort laat knippen, lekker makkelijk.
Ik woon naast de super, dus ben weleens met jas aan over mijn huispak erheen gegaan tijdens een kookcrisisquote:Op zondag 1 juni 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon lekker in joggingpak naar buiten
Denk dat ik ook mijn haar kort laat knippen, lekker makkelijk.
Meid, wat ordinair! Ik hou ervan!quote:Op zondag 1 juni 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woon naast de super, dus ben weleens met jas aan over mijn huispak erheen gegaan tijdens een kookcrisis
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woon naast de super, dus ben weleens met jas aan over mijn huispak erheen gegaan tijdens een kookcrisis
quote:
Ik heb ze hier ook wel in ochtendjas en op pantoffels om 0800uur in de supermarkt zien staan.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach, niemand die er op let
Mijn zusje gaat wel eens in haar pyjama naar de AH.
Oeh....dan zou ik in mijn panterjas kunnen gaanquote:Op zondag 1 juni 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach, niemand die er op let
Mijn zusje gaat wel eens in haar pyjama naar de AH.
Boven kort en onder langquote:
Soort joggingpak maar dan van dat zachte verloursstof.quote:
Alsof iemand op die mascara letquote:Op zondag 1 juni 2014 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ken vrouwen die dat dus echt nooooooit zouden doen.
Dat gaat dan van: kut geen kerriepoeder.....eerst even mijn mascara goeddoen
Ik zag vorige week weer zo'n typisch kort pittig kapsel....zwart met zo'n rood plukje en dan daaronder zo'n net te dikke vrouw die zichzelf heel hip vindt. Zelfs mijn moeder zei: zo ga je er toch niet bijlopenquote:
Haha. Jouw moeder is niet zo hip dus?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zag vorige week weer zo'n typisch kort pittig kapsel....zwart met zo'n rood plukje en dan daaronder zo'n net te dikke vrouw die zichzelf heel hip vindt. Zelfs mijn moeder zei: zo ga je er toch niet bijlopen
Die van mij wel, maar die zet ik niet op, dan ben ik net een criminele tuinkabouter.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:06 schreef arjan1112 het volgende:
zit er ook een capouchon bij ?
want anders moet je nog eerst je haar kammen ofzo
Nee, die is erg degelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha. Jouw moeder is niet zo hip dus?
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die van mij wel, maar die zet ik niet op, dan ben ik net een criminele tuinkabouter.
Ja lach maar, voor je het weet zit je in Opsporing Verzocht, toegangsverbod voor de super en alles.quote:
Living on the edge!quote:Op zondag 1 juni 2014 23:11 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga even mijn struik bij de zijgevel water geven, gewoon in trainingsbroek en zo.
In de straat bij mijn ouders achter is het verschrikkelijk. Hoe het hier bij mij in de straat is weet ik nog niet. Er hangt iig nog niets. Ik zou het niet zo heel erg vinden maar die goedkope plastic kutvlaggetjes maken zo'n pokkeherrie als er ook maar een beetje wind staat.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:23 schreef Uccie het volgende:
Ik woon in een redelijk oranjeloze wijk, niet dat ik het erg vind.
Vriendin van mij -met snobachtige trekjes- wel, en elke twee jaar is het weer klagen dat ze het zo vreselijk vindt
De pizzaturk doet wel de pizzas in de aanbieding als NL of Turkije (doen die ddze keer mee?) gewonnen hebben.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In de straat bij mijn ouders achter is het verschrikkelijk. Hoe het hier bij mij in de straat is weet ik nog niet. Er hangt iig nog niets. Ik zou het niet zo heel erg vinden maar die goedkope plastic kutvlaggetjes maken zo'n pokkeherrie als er ook maar een beetje wind staat.
Turkije doet deze keer niet mee.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
De pizzaturk doet wel de pizzas in de aanbieding als NL of Turkije (doen die ddze keer mee?) gewonnen hebben.
Geen toeterturken dus, en weinig goedkope pizza.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Turkije doet deze keer niet mee.
Nederland eigenlijk ook niet.
Ik schat in 1 keertje....noteer 18 juni alvast maar in je agenda voor een goedkope pizza.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen toeterturken dus, en weinig goedkope pizza.
Waar spelen we dan tegen?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik schat in 1 keertje....noteer 18 juni alvast maar in je agenda voor een goedkope pizza.
Ik wist niet eens dat ze daar een beetje op niveau voetbalden, is toch meer een rugby-land.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Australië.
Dat moet wel een pizza op kunnen leveren.
Heel klein beetje op niveau, maar elk continent mag landen afvaardigen en vergeleken bij de Salomon-eilanden en Tuvalu is Australië een wereldtopper.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze daar een beetje op niveau voetbalden, is toch meer een rugby-land.
Alhoewel NL kennende, zouden ze de Ozzies weleens zo kunnen onderschatten, dat mijn pizza ineens weer volle mep gaat zijn.
Ohja, dat is waar. Wat dat betreft zit je in Europa en Zuid-Amerika natuurlijk niet gunstig.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel klein beetje op niveau, maar elk continent mag landen afvaardigen en vergeleken bij de Salomon-eilanden en Tuvalu is Australië een wereldtopper.
Wat zit daar aan hoger niveau? Zuid-Korea, Japan en nog meer?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Australië heeft zich moeten kwalificeren tegen de Aziatische landen en niet tegen die uit Oceanie zoals Tuvalu maar dat geheel terzijde.
Dat is het wel zo'n beetje qua landen van niveau, het vierde land namens Azië op het wk zal Iran zijn. Niet echt denderend dus maar zeker wel beter dan die eilandjes. Japan schat ik zeker hoger in dan Australië.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat zit daar aan hoger niveau? Zuid-Korea, Japan en nog meer?
Als ik aan een voetbal nitwit onzin verhalen loop te vertellen, dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat er een paardenlul die grapjes komt verstieren. De dorpspastoor uithangen doe je maar ergens anders ja!quote:Op zondag 1 juni 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Australië heeft zich moeten kwalificeren tegen de Aziatische landen en niet tegen die uit Oceanie zoals Tuvalu maar dat geheel terzijde.
Het is werkelijk een plaag dat blaag.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik aan een voetbal nitwit onzin verhalen loop te vertellen, dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat er een paardenlul die grapjes komt verstieren. De dorpspastoor uithangen doe je maar ergens anders ja!
Mijn naam is Johannes en ik steun dit bericht.quote:
Ik zat jou voor de gek te houden over exotische eilandjes als Tuvalu en ipv dat je zelf beledigt bent, neem je het op voor dat gelhoofd met z'n overacting?quote:
DM nog even wat VI-quotes, want ik ben er doorheen aan het raken.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn naam is Johannes en ik steun dit bericht.
Als deze SC cabaret wordt haak ik af.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DM nog even wat VI-quotes, want ik ben er doorheen aan het raken.
Je moet even de Gouden Koppel filmpjes kijken op Youtube, dan ben je weer helemaal bij.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DM nog even wat VI-quotes, want ik ben er doorheen aan het raken.
Ik heb jouw jaarlijkse top-10 doorgeploegd, maar op mijn leeftijd is het grote probleem dat er weinig meer blijft hangen. Ik moet ook al een brilletje opzetten als ik het nieuws voor moet lezen.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet even de Gouden Koppel filmpjes kijken op Youtube, dan ben je weer helemaal bij.
Gouden condoom was Rockbitch, maar die zijn ook alweer een tijdje gestopt.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:09 schreef Tem het volgende:
Gouden koppel? Robert Jensen en Jan Paparazzi?
Ik kan wel wat happy weer gebruiken.. fucking heibel in shit in de familia, jongste broertje is helemaal de weg kwijt.. speelt al een tijdje, met zijn kuthoer van een aanstaande vrouw en zit aan de harddrugs en al die shit en dat breekt mijn moeder al een tijdje.. en nu is het dus echt over en heeft de schijt de ventilator geraakt en mijn broer en ik zijn fucking mad as hell maar houden ons gelukkig in.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Karina het volgende:
Er komt lekker weer aan mensen, met de Pinksteren zowaar
[ afbeelding ]
Thnxs voor de tip! Mathijs was erg heftig.. ben er nog steeds erg van onder de indruk. Want je weet, het is zo herkenbaar.. Bij Mathijs leek het alsof ik naar mijzelf aan het kijken was... tranen in mijn ogen. Maar ik heb gelukkig uiteindelijk wel de juiste hulp gevonden, godzijdank.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef Webschip het volgende:
Na de " Regels van Matthijs" komt vanavond een nieuwe docu op tv: " Het beste voor Kees" Om 20.20 op Ned.2.
Dit keer de " klassieke" variant binnen ASS.
Wil ik zien.
Post je hem zelf in het ASS topic of moet ik dat doen?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:40 schreef Webschip het volgende:
Na de " Regels van Matthijs" komt vanavond een nieuwe docu op tv: " Het beste voor Kees" Om 20.20 op Ned.2.
Dit keer de " klassieke" variant binnen ASS.
Wil ik zien.
Dit is al 25 delen een ASS topic.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Post je hem zelf in het ASS topic of moet ik dat doen?
Wil jij het doen?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Post je hem zelf in het ASS topic of moet ik dat doen?
Inderdaad de docu over Matthijs was extreem heftig. Inderdaad het triggert dwars door je heen.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thnxs voor de tip! Mathijs was erg heftig.. ben er nog steeds erg van onder de indruk. Want je weet, het is zo herkenbaar.. Bij Mathijs leek het alsof ik naar mijzelf aan het kijken was... tranen in mijn ogen. Maar ik heb gelukkig uiteindelijk wel de juiste hulp gevonden, godzijdank.
Die schreeuw om hulp ging door merg en been.. en uiteindelijk zelfmoord.. zo zonde. Ben er nog kapot van. Het was de ultieme spiegel voor mij.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Inderdaad de docu over Matthijs was extreem heftig. Inderdaad het triggert dwars door je heen.
Gelukkig dat jij de juiste hulp hebt gevonden.
Ik krijg het er nog koud van als ik eraan terug denkquote:Op maandag 2 juni 2014 17:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die schreeuw om hulp ging door merg en been.. en uiteindelijk zelfmoord.. zo zonde. Ben er nog kapot van. Het was de ultieme spiegel voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |