Niet zeuren, het is gewoon een goed verhaal.. panterprint, alles.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
Oh ik zie de OP en ga weer even krassen hoor, moment.
Nee man mijn minderwaardigheidscomplex maakt overuren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet zeuren, het is gewoon een goed verhaal.. panterprint, alles.
Ninja edit!.. ik vind het ook te dikke tetten hoor.. maar het gaat om het verhaal.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man mijn minderwaardigheidscomplex maakt overuren.
Ik plaag je maar man, die tetten zien er niet uit, net 2 bowlingballen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ninja edit!.. ik vind het ook te dikke tetten hoor.. maar het gaat om het verhaal.
Past prima bij mijn stegemanquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik plaag je maar man, die tetten zien er niet uit, net 2 bowlingballen.
meatballs!quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan had ik meoten zeggen, grote gehaktballen
Nee, die Toren C sketch van je.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
Nu zijn tetten ook al niet meer interessant? Rare gozer ben je.
SCHANDE!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
Tja ik ben niet hooggeleid zoals Tem het noemt, dan krijg je dat he?
Ik stuiter ook alle kanten opquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een collega die dat ook was, nog nooit zo een hyperactief mens gezien ook
Nee die kijken cricket of polo denk ik. Of schaken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:43 schreef sp3c het volgende:
ja daar ben ik dus geen lid van he, niemand daar kijkt ijshockey gok ik
De enige sport die ik echt kijk is mountainbiken...quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die kijken cricket of polo denk ik. Of schaken.
Ben je wel eens naar zo'n bijeenkomst geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mensa_%28organisatie%29
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
ja vooral denksporten enzo, dan gaan ze doen alsof dat lekker belangrijk is ofzo
maar niemand gaat met een oranje heineken hoed op de tribune zitten voor het wk schaken
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De enige sport die ik echt kijk is mountainbiken...
En ik moest net keihard lachen want ik zit New Kids te kijken en die kampmoeder heet Corrie
Ik moest ergens aan denken en toen moest ik lachenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:49 schreef sp3c het volgende:
verder is er geen ijshockey in Noord Holland, het is meer een zuidelijk dingetje al zijn de Belgen er gek genoeg helemaal niet goed in
Nee.. ik zeg ook ook altijd dat ik schijt op MENSA..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar zo'n bijeenkomst geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |