da's minderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moest plassen en was nog moe, maar ik kan niet meer slapen daarna
Ik was al wakker van 7uquote:
Das het leven zeker?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:08 schreef Dven het volgende:
Eerste dagje nieuw kantoor. Aan het eind van de berg/het bos waar ik aan het begin woon. Elke dag een mooie natuurwandeling naar kantoor en 's avonds even bijkomen halverwege op beerpoint met een goed glas bier
Wat is het Groene Haas toernooi?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
ach ja dan slaap ik vanavond ook vroeger en ben ik uitgerust voor het groene haas toernooi morgen
Het leven begint pas als ik met een paar weekjes naar de kust verhuisquote:
Baasquote:
Misschien passen ze wel in de brievenbus zat ik nog te denken. Vanmiddag moet ik ook nog eventjes weg, dus ik hoop dat ze voor een uur of 3 komen. Het andere pakje past sowieso niet in de brievenbus, ook kleren trouwensquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook maar eens op pad, zal je net zien, worden de jurkjes geleverd
is het wat? ik ga vanmiddag kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK heb nog een hele zooi van dat haarkrijt liggen
Wie is dat dan?quote:
Is toch maar een Audi?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh Depay, ik dacht iemand anders
patsertje
200.000 las ik..quote:
Nieuw wel maar dat is deze toch niet, wel een leuke wagen verder hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
200.000 las ik..
.. ach die gasten mogen met hun geld doen wat ze willen natuurlijk.. al komt het wel een beetje over of ze zichzelf al Mr. Bigstar vinden. De tijd zal leren of Depay zijn talent net zo groot is als zijn ego.
Zou me niet verbazen als hij nog meer auto's heeft, waaronder mogelijk ook een fatsoenlijke 4-deurs gezinsauto met achterbak voor de hond.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wel, maar echt mooi is die auto niet. Koop dan echt wat fatsoenlijks.
Van de sponsor sowieso dus wel logisch dat je dan voor jezelf wat sportievers koopt, maar hij had natuurlijk ook met die andere auto kunnen komen, is ook wat netter naar je werkgever toe.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij nog meer auto's heeft, waaronder mogelijk ook een fatsoenlijke 4-deurs gezinsauto met achterbak voor de hond.
Zo ik heb ook de gok gewaagdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:36 schreef Karina het volgende:
Zo boodschappen zijn binnen. Ik zag net hier in de straat iemand zijn auto opladen, hing een heel lang snoer uit het raamLekker handig. Vraag me af hoeveel dat nou kost aan stroom.
Ik zit nog steeds te wachtenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo ik heb ook de gok gewaagd
Boodschappen binnen, nieuwe scheenbeschermers, tape, klein boompje voor in de tuin inclusief potEn de post is nog niet geweest
Nou eigenlijk ben ik hard aan het sparenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten![]()
Je hebt geld teveel zeker he
Hier nog helemaal niks... maar maandag zal het bij de AH wel losbarsten denk ik en misschien volgt de straat dan ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:17 schreef sararaats het volgende:
zelfs op m'n vrijwilligerswerk is het versierd
Oh dat valt nog mee, ik heb ook een beetje geld uitgegeven deze week, mocht van mezelf, want ik had geld van de belasting teruggekregen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben ik hard aan het sparen
Maar scheenbeschermers had ik weer nodig en dat boompje incl pot was maar 5,50
Buitenland, maar in september pas (misschien is nog helemaal niet zeker) maar ik vind het altijd leuk om gewoon alleen maar te kijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
VakantieNederland of buitenland?
Ik ga me boodschappen even uitpakken
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Buitenland, maar in september pas (misschien is nog helemaal niet zeker) maar ik vind het altijd leuk om gewoon alleen maar te kijken
Voorpret is bijna nog leuker dan de reis somsquote:
Ja ik vroeg ook of hij niet te groot werd, want ik en planten/bloemen zijn een dramaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:29 schreef Karina het volgende:
Oh dat is een prima boompje voor zo weinig geld
[..]
Voorpret is bijna nog leuker dan de reis somsKutte is wel dat ALS ik dan iets heel leuks zie ik dat ook per se wil en niks anders meer leuk vind.
Omdat HMFquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom heb jij een beeld van Hmf in je tuin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |