da's minderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moest plassen en was nog moe, maar ik kan niet meer slapen daarna
Ik was al wakker van 7uquote:
Das het leven zeker?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:08 schreef Dven het volgende:
Eerste dagje nieuw kantoor. Aan het eind van de berg/het bos waar ik aan het begin woon. Elke dag een mooie natuurwandeling naar kantoor en 's avonds even bijkomen halverwege op beerpoint met een goed glas bier
Wat is het Groene Haas toernooi?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
ach ja dan slaap ik vanavond ook vroeger en ben ik uitgerust voor het groene haas toernooi morgen
Het leven begint pas als ik met een paar weekjes naar de kust verhuisquote:
Baasquote:
Misschien passen ze wel in de brievenbus zat ik nog te denken. Vanmiddag moet ik ook nog eventjes weg, dus ik hoop dat ze voor een uur of 3 komen. Het andere pakje past sowieso niet in de brievenbus, ook kleren trouwensquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook maar eens op pad, zal je net zien, worden de jurkjes geleverd
is het wat? ik ga vanmiddag kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK heb nog een hele zooi van dat haarkrijt liggen
Wie is dat dan?quote:
Is toch maar een Audi?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh Depay, ik dacht iemand anders
patsertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |