Zo kwam het een beetje over.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat er iets mis mee is?
Wat een onzin. Je kan best van voetbal houden en een team supporten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je het Wk gaat kijken puur en alleen voor het Nederlands elftal, dan ben je geen voetballiefhebber.
Je bent dan of een gezelligheidskijker of een doorgewinterde Nationalist.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij noemde jou eens de Kim Holland van FOK!
Sowieso, ik hoop elke wedstrijd te kunnen zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo kwam het een beetje over.
Maar goed jij als voetballiefhebber gaat natuurlijk met ons meekijken naar Ivoorkust Japan he
Dat is toch niet om aan te gluren! Die spleetogen tegen die grote negers. Nou wat die in hun broek hebben hangen is al groter dan zo'n heel elftal van die jappen!quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo kwam het een beetje over.
Maar goed jij als voetballiefhebber gaat natuurlijk met ons meekijken naar Ivoorkust Japan he
Uiteraard, maar ik vroeg je of je alleen naar de wedstrijden van Nederland ging kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kan best van voetbal houden en een team supporten.
Man dat wordt gewoon een topshow. Hopelijk hebben ze wel een beetje strakke broekies danquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch niet om aan te gluren! Die spleetogen tegen die grote negers. Nou wat die in hun broek hebben hangen is al groter dan zo'n heel elftal van die jappen!
Als er een leuke wedstrijd ook wel hoor. En als ik kan kijken want werk 5 avonden per weekquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vroeg je of je alleen naar de wedstrijden van Nederland ging kijken.
Ik doe ook nooit stoer, alleen is dat nu eenmaal mijn imago. Daar kom je niet van af.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die voor alle VI Hooligans op
Tja.. ik werk ook..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als er een leuke wedstrijd ook wel hoor. En als ik kan kijken want werk 5 avonden per week
Ga je nu op al die oude posts reageren?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe ook nooit stoer, alleen is dat nu eenmaal mijn imago. Daar kom je niet van af.
Kapiteintje deed dat ook altijd en dat is mijn grote voorbeeld op dit forum.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je nu op al die oude posts reageren?
Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kapiteintje deed dat ook altijd en dat is mijn grote voorbeeld op dit forum.
Xerxes, Neptunus, DHZ, Sparta 20, etc.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld?
Aha dus hij juicht voor de stad Rotterdamquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Xerxes, Neptunus, DHZ, Sparta 20, etc.
Das niet zo best in het 20e van Sparta.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Xerxes, Neptunus, DHZ, Sparta 20, etc.
Het kan mij allemaal niet meer schelen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zorgvuldig opgebouwde internetreputaties gaan kapot na een paar seconden reallife
Dat kan je wel zeggen, hij is vlakbij het Sparta stadion geboren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aha dus hij juicht voor de stad Rotterdam
Wak! Glad vergetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Andere tijden sport Nederland 1. Echt leuk van WK 2002
Tx was het ook vergeten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goede acteur wel..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
Louis is ook altijd al irritant geweest he
Met van gaal? hoogstens paar wedstrijden..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat weer genieten worden op het WK.
Ook gekeken, was leukquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik moest plassen en was nog moe, maar ik kan niet meer slapen daarnaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch alleen maar prettig als blijkt dat je genoeg slaap hebt gehad voordat dat ding afgaat
Owjaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:47 schreef Karina het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar ik wil eigenlijk niet weg want ik verwacht 2 pakjes. O.a. de flagdress
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |