Dit trekt wel wat volk aanquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
Ah nee Mortaxx dat is echt niet coolGodver.
Verdomme zeg.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja jij bent er als eerste bij he. En nee dat gaan we niet doen.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
Tieten zijn toch overrated op die leeftijd
Ik ben dan ook een klootzakquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]heej dat is niet lief he. Ze mogen er nog best zijn, nee nogmaals, geen pics.
Weet ik toch, je doet alleen maar stoer, ik ken het verschijnselquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook heel lief en schattig.
Volgens mij gaat die voor alle VI Hooligans opquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik toch, je doet alleen maar stoer, ik ken het verschijnsel
Ja dat denk ik serieus. Paar heb ik al gezien en dat zijn gewoon hartstikke aardige gozers.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die voor alle VI Hooligans op
Zorgvuldig opgebouwde internetreputaties gaan kapot na een paar seconden reallifequote:Op donderdag 29 mei 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat denk ik serieus. Paar heb ik al gezien en dat zijn gewoon hartstikke aardige gozers.
Nog niet echt, maar begint wel te komen hoor, ik heb al oranje jurkjes en shitquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:03 schreef theunderdog het volgende:
Hebben jullie al zin in het wk?![]()
Ik niet.. en daar begrijp ik geen zak van. Misschien komt het nog.
Ach mijn reputatie van nette dame is ook meteen wegquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zorgvuldig opgebouwde internetreputaties gaan kapot na een paar seconden reallife
Bij wie heb jij die reputatie danquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach mijn reputatie van nette dame is ook meteen weg
Weet ik ut. En niet zo brutaal he? Wou je zeggen dat ik niet netjes ben of zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij wie heb jij die reputatie dan
Hehe, speciaal voor de groepswedstrijden?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog niet echt, maar begint wel te komen hoor, ik heb al oranje jurkjes en shit
[..]
Ach mijn reputatie van nette dame is ook meteen weg
Hij noemde jou eens de Kim Holland van FOK!quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik ut. En niet zo brutaal he? Wou je zeggen dat ik niet netjes ben of zo
Niet zo pessimistisch he? ALhoewel, anti-jinx is goed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hehe, speciaal voor de groepswedstrijden?
Godver mij vergelijken met dat lelijke mokkelquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij noemde jou eens de Kim Holland van FOK!
Pessimistisch? heb je die verdediging van ons al gezien..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch he? ALhoewel, anti-jinx is goed.
Nee, jij bent niet echt netjes nee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik ut. En niet zo brutaal he? Wou je zeggen dat ik niet netjes ben of zo
Heej je weet wat ze zeggen, in een toernooi groeit iedereen boven zichzelf, of zoietsquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pessimistisch? heb je die verdediging van ons al gezien..![]()
Ooh, maar dat klopt ook, je hebt er alleen zo weinig aan als je de eerste paar wedstrijden al gaat verliezen..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej je weet wat ze zeggen, in een toernooi groeit iedereen boven zichzelf, of zoiets
Het was ook maar een grapje hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet echt netjes nee.
Als je dat denkt heb je echt een slecht zelfbeeld. Het is trouwens maar hoe je netjes definieert. Ik schaal jou meer onder de categorie "one of the guys" .
Ik zie dat als een compliment, maar dat zal jij wel niet zo opvatten
Dat bedoelde ik inderdaad. Volgens mij ben je wel netjes wat betreft het huishouden. Als ik lees hoe vaak je de was doet en gaat strijkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje hoorIK vind mezelf ook niet netjes, dat doet me denken aan een tutje en dat ben ik helemaal niet.
En ik vind het een compliment hoor, dankjewel
Oh, er zullen zeker mooie wedstrijden zijn, maar Nederland mag de koffers al pakken na de groepsface.quote:
Ik geef dan ook weinig neuks over Nederlands elftal.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, er zullen zeker mooie wedstrijden zijn, maar Nederland mag de koffers al pakken na de groepsface.
Ik ben alles behalve een nationalist, en dus ook geen gelegenheidsnationalist. Maar volledig neutraal zo,n toernooi kijken vind ik niet leuk, dusja.. dan kies ik wel voor het land waar ik geboren ben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geef dan ook weinig neuks over Nederlands elftal.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad. Volgens mij ben je wel netjes wat betreft het huishouden. Als ik lees hoe vaak je de was doet en gaat strijken![]()
Ach ja deze UI is ook nog van het vorige EKquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ooh, maar dat klopt ook, je hebt er alleen zo weinig aan als je de eerste paar wedstrijden al gaat verliezen..
Maar leuk voor over 2 jaar ..
Ik hoop dat die tuinkabouter weer eens volledig door het ijs zaktquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef theunderdog het volgende:
Ik hoop dat Lionel Messi gaat schitteren op het Wk...
En ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe Neymar het gaat doen.
Waarom?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat die tuinkabouter weer eens volledig door het ijs zakt
Oranje natuurlijk. Al hoeven ze niet goed te spelen, gaat om winnenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom?
En wie hoop jij goed te zien voetballen dan? en van wie verwacht je veel?
Jij bent geen voetballiefhebber?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oranje natuurlijk. Al hoeven ze niet goed te spelen, gaat om winnen
Nee hoor ook van Ajax. En andere Nederlandse clubs wil ik bij Europese competities ook wel aanmoedigenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent geen voetballiefhebber?
Je kijkt ook alleen de wedstrijden van het Nederlands elftal?
Oh, je houdt niet echt van voetbal, maar kijkt gewoon gezellig mee..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor ook van Ajax. En andere Nederlandse clubs wil ik bij Europese competities ook wel aanmoedigen
Dat vind ik ook altijd wel mooi inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:19 schreef Karina het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk als een outsider het goed gaat doen. Zoals jaren terug Kameroen bijvoorbeeld. Zoiets.
Wat is dat nu weer voor rare conclusiequote:Op donderdag 29 mei 2014 22:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, je houdt niet echt van voetbal, maar kijkt gewoon gezellig mee..
Als je het Wk gaat kijken puur en alleen voor het Nederlands elftal, dan ben je geen voetballiefhebber.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor rare conclusie
Ik zeg toch niet dat er iets mis mee is?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
En al was het zo, wat dan nog? Niks mis met gezellig meekijken. Doet mijn vriend ook en die is niet echt van het voetbal
Zo kwam het een beetje over.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat er iets mis mee is?
Wat een onzin. Je kan best van voetbal houden en een team supporten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je het Wk gaat kijken puur en alleen voor het Nederlands elftal, dan ben je geen voetballiefhebber.
Je bent dan of een gezelligheidskijker of een doorgewinterde Nationalist.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij noemde jou eens de Kim Holland van FOK!
Sowieso, ik hoop elke wedstrijd te kunnen zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo kwam het een beetje over.
Maar goed jij als voetballiefhebber gaat natuurlijk met ons meekijken naar Ivoorkust Japan he
Dat is toch niet om aan te gluren! Die spleetogen tegen die grote negers. Nou wat die in hun broek hebben hangen is al groter dan zo'n heel elftal van die jappen!quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo kwam het een beetje over.
Maar goed jij als voetballiefhebber gaat natuurlijk met ons meekijken naar Ivoorkust Japan he
Uiteraard, maar ik vroeg je of je alleen naar de wedstrijden van Nederland ging kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kan best van voetbal houden en een team supporten.
Man dat wordt gewoon een topshow. Hopelijk hebben ze wel een beetje strakke broekies danquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch niet om aan te gluren! Die spleetogen tegen die grote negers. Nou wat die in hun broek hebben hangen is al groter dan zo'n heel elftal van die jappen!
Als er een leuke wedstrijd ook wel hoor. En als ik kan kijken want werk 5 avonden per weekquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vroeg je of je alleen naar de wedstrijden van Nederland ging kijken.
Ik doe ook nooit stoer, alleen is dat nu eenmaal mijn imago. Daar kom je niet van af.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die voor alle VI Hooligans op
Tja.. ik werk ook..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als er een leuke wedstrijd ook wel hoor. En als ik kan kijken want werk 5 avonden per week
Ga je nu op al die oude posts reageren?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe ook nooit stoer, alleen is dat nu eenmaal mijn imago. Daar kom je niet van af.
Kapiteintje deed dat ook altijd en dat is mijn grote voorbeeld op dit forum.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga je nu op al die oude posts reageren?
Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kapiteintje deed dat ook altijd en dat is mijn grote voorbeeld op dit forum.
Xerxes, Neptunus, DHZ, Sparta 20, etc.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld?
Aha dus hij juicht voor de stad Rotterdamquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Xerxes, Neptunus, DHZ, Sparta 20, etc.
Das niet zo best in het 20e van Sparta.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Xerxes, Neptunus, DHZ, Sparta 20, etc.
Het kan mij allemaal niet meer schelen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zorgvuldig opgebouwde internetreputaties gaan kapot na een paar seconden reallife
Dat kan je wel zeggen, hij is vlakbij het Sparta stadion geboren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aha dus hij juicht voor de stad Rotterdam
Wak! Glad vergetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Andere tijden sport Nederland 1. Echt leuk van WK 2002
Tx was het ook vergeten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goede acteur wel..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
Louis is ook altijd al irritant geweest he
Met van gaal? hoogstens paar wedstrijden..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat weer genieten worden op het WK.
Ook gekeken, was leukquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik moest plassen en was nog moe, maar ik kan niet meer slapen daarnaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch alleen maar prettig als blijkt dat je genoeg slaap hebt gehad voordat dat ding afgaat
Owjaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:47 schreef Karina het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar ik wil eigenlijk niet weg want ik verwacht 2 pakjes. O.a. de flagdress
da's minderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moest plassen en was nog moe, maar ik kan niet meer slapen daarna
Ik was al wakker van 7uquote:
Das het leven zeker?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:08 schreef Dven het volgende:
Eerste dagje nieuw kantoor. Aan het eind van de berg/het bos waar ik aan het begin woon. Elke dag een mooie natuurwandeling naar kantoor en 's avonds even bijkomen halverwege op beerpoint met een goed glas bier
Wat is het Groene Haas toernooi?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
ach ja dan slaap ik vanavond ook vroeger en ben ik uitgerust voor het groene haas toernooi morgen
Het leven begint pas als ik met een paar weekjes naar de kust verhuisquote:
Baasquote:
Misschien passen ze wel in de brievenbus zat ik nog te denken. Vanmiddag moet ik ook nog eventjes weg, dus ik hoop dat ze voor een uur of 3 komen. Het andere pakje past sowieso niet in de brievenbus, ook kleren trouwensquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook maar eens op pad, zal je net zien, worden de jurkjes geleverd
is het wat? ik ga vanmiddag kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK heb nog een hele zooi van dat haarkrijt liggen
Wie is dat dan?quote:
Is toch maar een Audi?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh Depay, ik dacht iemand anders
patsertje
200.000 las ik..quote:
Nieuw wel maar dat is deze toch niet, wel een leuke wagen verder hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
200.000 las ik..
.. ach die gasten mogen met hun geld doen wat ze willen natuurlijk.. al komt het wel een beetje over of ze zichzelf al Mr. Bigstar vinden. De tijd zal leren of Depay zijn talent net zo groot is als zijn ego.
Zou me niet verbazen als hij nog meer auto's heeft, waaronder mogelijk ook een fatsoenlijke 4-deurs gezinsauto met achterbak voor de hond.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wel, maar echt mooi is die auto niet. Koop dan echt wat fatsoenlijks.
Van de sponsor sowieso dus wel logisch dat je dan voor jezelf wat sportievers koopt, maar hij had natuurlijk ook met die andere auto kunnen komen, is ook wat netter naar je werkgever toe.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij nog meer auto's heeft, waaronder mogelijk ook een fatsoenlijke 4-deurs gezinsauto met achterbak voor de hond.
Zo ik heb ook de gok gewaagdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:36 schreef Karina het volgende:
Zo boodschappen zijn binnen. Ik zag net hier in de straat iemand zijn auto opladen, hing een heel lang snoer uit het raamLekker handig. Vraag me af hoeveel dat nou kost aan stroom.
Ik zit nog steeds te wachtenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo ik heb ook de gok gewaagd
Boodschappen binnen, nieuwe scheenbeschermers, tape, klein boompje voor in de tuin inclusief potEn de post is nog niet geweest
Nou eigenlijk ben ik hard aan het sparenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten![]()
Je hebt geld teveel zeker he
Hier nog helemaal niks... maar maandag zal het bij de AH wel losbarsten denk ik en misschien volgt de straat dan ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:17 schreef sararaats het volgende:
zelfs op m'n vrijwilligerswerk is het versierd
Oh dat valt nog mee, ik heb ook een beetje geld uitgegeven deze week, mocht van mezelf, want ik had geld van de belasting teruggekregen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben ik hard aan het sparen
Maar scheenbeschermers had ik weer nodig en dat boompje incl pot was maar 5,50
Buitenland, maar in september pas (misschien is nog helemaal niet zeker) maar ik vind het altijd leuk om gewoon alleen maar te kijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
VakantieNederland of buitenland?
Ik ga me boodschappen even uitpakken
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Buitenland, maar in september pas (misschien is nog helemaal niet zeker) maar ik vind het altijd leuk om gewoon alleen maar te kijken
Voorpret is bijna nog leuker dan de reis somsquote:
Ja ik vroeg ook of hij niet te groot werd, want ik en planten/bloemen zijn een dramaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:29 schreef Karina het volgende:
Oh dat is een prima boompje voor zo weinig geld
[..]
Voorpret is bijna nog leuker dan de reis somsKutte is wel dat ALS ik dan iets heel leuks zie ik dat ook per se wil en niks anders meer leuk vind.
Omdat HMFquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom heb jij een beeld van Hmf in je tuin?
En toch moet ik weer lachen hequote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je hebt zelf lekkere tietjes
De voorspelbaarheid
Ik ben ook wel ondeugend, kruip de laatste tijd wat uit mn schulpquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:41 schreef Karina het volgende:
[..]
En toch moet ik weer lachen he![]()
Wel een beetje ondeugend hoor Mans.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben ook wel ondeugend, kruip de laatste tijd wat uit mn schulp
Jij ook nog niks? Soms komen ze hier pas rond een uur of 6 dus ik heb nog hoop.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Karina ik denk dat we pech hebben vandaag
Nee nog niks, de normale postbode is wel geweest, geen idee of ze met pakketpost komen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook nog niks? Soms komen ze hier pas rond een uur of 6 dus ik heb nog hoop.
Ik wilde een van die truitjes die ik ook had besteld morgenavond aan, dus ik hoop wel dat ze er dan zijn.
Dat weet ik ook niet, het supertrash jurkje kwam wel als pakketje. De normale post is hier nog niet geweest, die is er altijd pas rond 4 uur geloof ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee nog niks, de normale postbode is wel geweest, geen idee of ze met pakketpost komen?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:08 schreef Karina het volgende:
Ik blijf niet aan de gang hoorIk heb nu wel genoeg zooi
heel veel water drinkenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:17 schreef Halcon het volgende:
Ik heb een nogal vervelende hoofdpijn. Al sinds vanochtend.
RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:17 schreef Halcon het volgende:
Ik heb een nogal vervelende hoofdpijn. Al sinds vanochtend.
Had ik gisteren... zo ineens opgekomen... Cataflam doet wonderenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, alcohol is in elk geval niet de oorzaak.
Dan nog veeel water drinkenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, alcohol is in elk geval niet de oorzaak.
Waarom rijdt die dashcam gast door.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:37 schreef banaantjeEE het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)aculeuze-wijze.dhtml
Waar houden sommige mensen zich mee bezig
Biker Roulette...
Bij mij ook. Niks geks gedaan, werd wakker en een nogal vervelende hoofdpijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:35 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Had ik gisteren... zo ineens opgekomen... Cataflam doet wonderen
Omdat dit in Rusland is....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom rijdt die dashcam gast door.
quote:
Helpt een gewone pijnstiller dan bij jou? Algostase, Parcetamol,...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij mij ook. Niks geks gedaan, werd wakker en een nogal vervelende hoofdpijn.
bijna is een goed synoniemquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:02 schreef Karina het volgende:
ik ga afsluiten moet zo weg.
Toedeloe, misschien tot later![]()
En nog steeds geen post trouwens![]()
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:02 schreef Karina het volgende:
ik ga afsluiten moet zo weg.
Toedeloe, misschien tot later![]()
En nog steeds geen post trouwens![]()
Nog heel effe dan ben mijn schoenen aan het aantrekkenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat ga je doen?![]()
Ik moet ook zo naar familie toe
quote:
Ja, vind ik altijd fijn. Beetje wandelen, slenteren,...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog heel effe dan ben mijn schoenen aan het aantrekken
Mijn vriend van de bushalte halen, die is onderweg hiernaar toe. Niet dat hij de weg nog niet weet, maar vind ik gewoon leukIk weet hoe laat de trein aankomt en dan moet hij 2 haltes met de bus.
en dat vind jequote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:07 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]![]()
Ik woon aan de Waalse grens, net onder Brussel
Ja omwille van de verfransing...gelukkig ben ik goed tweetalig, maar vind het jammer.quote:
Ibuprofen heb ik. Helpt wel (een tijdje).quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Helpt een gewone pijnstiller dan bij jou? Algostase, Parcetamol,...
owja frans.... ik haat frankrijkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:13 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja omwille van de verfransing...gelukkig ben ik goed tweetalig, maar vind het jammer.
Ingesteldheid van onze zuiderburen is totaal anders dan de onze...
Ja dat bedoel ik net. Hier ook. Ze helpen soms, maar niet altijd. En als ze helpen, komt te hoofdpijn terug na 30 minuten. Vandaar Cataflamquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ibuprofen heb ik. Helpt wel (een tijdje).
En hoe titels van Films vertaald worden en series gedubdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja frans.... ik haat frankrijkEn de taal frans
Cataflam ken ik niet. Is gewoon bij de apotheek te halen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik net. Hier ook. Ze helpen soms, maar niet altijd. En als ze helpen, komt te hoofdpijn terug na 30 minuten. Vandaar Cataflam
Neen, is op voorschrift. Is een ontstekingsremmende pijnstiller (diclofenac), maar slecht voor het hart. Dus te mijden als je hartproblemen hebt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Cataflam ken ik niet. Is gewoon bij de apotheek te halen?
Dat klinkt een beetje als met een kanon op een mug schieten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Neen, is op voorschrift. Is een ontstekingsremmende pijnstiller (diclofenac), maar slecht voor het hart. Dus te mijden als je hartproblemen hebt.
Ik neem het in tegen migraine, maar wordt hoofdzakelijk gebruikt tegen reuma en artritis...
Wel als geen enkele pijnstiller helpt en een losse flodder blijkt te zijn, heb je soms een kanon nodig. Na 15 minuten is mijn hoofdpijn pardoes weg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als met een kanon op een mug schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |