Je hebt voor iedere wk dag al watquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:11 schreef Karina het volgende:
Kom net van het Kruidvat vandaan, Oranje boxer en hipster gekocht
Valt wel mee hoor. Flagdress (die is nog niet binnen), Supertrash jurkje, Bavaria jurkje (wat ik niet ga gebruiken want die is stom) en deze slips dus.quote:
Ik doe alles op 1 dag, ik ben te moe om het elke dag bij te houdenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:10 schreef Karina het volgende:
Ik doe nooit alles op 1 dag, elke dag iets, wit of donker of fijn.
Libelletopic
De NL wedstrijden wel denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Flagdress (die is nog niet binnen), Supertrash jurkje, Bavaria jurkje (wat ik niet ga gebruiken want die is stom) en deze slips dus.
Kruidvat gewoon open bij julliequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:11 schreef Karina het volgende:
Kom net van het Kruidvat vandaan, Oranje boxer en hipster gekocht
Ik spaar het op per 'soort' omdat ik alleen ben duurt het altijd even voordat ik een volle wasmachine heb.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe alles op 1 dag, ik ben te moe om het elke dag bij te houden
Ik dacht ik gok het er gewoon op en hij was open, de Hema ook, ben ik ook nog eventjes geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kruidvat gewoon open bij jullie![]()
Hier alleen de plus en ah van 12:00 - 17:00
ja dat is waarquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik spaar het op per 'soort' omdat ik alleen ben duurt het altijd even voordat ik een volle wasmachine heb.
Ja soms merk ik een beetje laat dat ik niet zoveel handdoeken meer hebquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
En dan vergeet ik het soms door een te druk weekend, en dan heb ik weekend erop weer veel te veel
Oh jij bent er ook zo eentje, ik weet het ook nooitquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb werkelijk geen idee
Ik ga wel kijkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja soms merk ik een beetje laat dat ik niet zoveel handdoeken meer hebDan moet het opeens snel.
Die supertrash heb ik wel even gestreken, als het mooi weer is doe ik die aan naar de VI Oranje meet.
alleen bietjes?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij bent er ook zo eentje, ik weet het ook nooitVanavond heb ik bietjes (potje), ik wist echt niks te verzinnen.
Ik heb niks gehaald, eigenlijk wil ik gewoon wat bestellenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij bent er ook zo eentje, ik weet het ook nooitVanavond heb ik bietjes (potje), ik wist echt niks te verzinnen.
Het is wel bij een uitzending dus ik ben bang dat we op tv komen jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken
Of komen jullie niet op tv
Ik heb nog een tartaartje en röstiquote:
dan heb je wel een maaltijdquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel bij een uitzending dus ik ben bang dat we op tv komen ja
[..]
Ik heb nog een tartaartje en rösti
Dan ga ik het ook opnemenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel bij een uitzending dus ik ben bang dat we op tv komen ja
Ach ja, morgen moet ik weer wat verzinnen... gelukkig is mijn vriend wat creatiever die mag op zaterdag en zondag wat bedenkenquote:
Hopelijk is er iemand die een MP4 post, ik kan niet opnemen. Nou ja wel terugkijken met RTL gemist, maar MP4 is handiger.quote:
Ik heb Karina een keer gezien, en weet hoe LR eruit ziet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je niet weet wie wie is (in mijn geval) schiet ik daar ook niet veel mee op
Eigenlijk moeten we een geheim signaal bedenken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je niet weet wie wie is (in mijn geval) schiet ik daar ook niet veel mee op
Ik heb dat ook weleens al ben ik degene die thuis kooktquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja, morgen moet ik weer wat verzinnen... gelukkig is mijn vriend wat creatiever die mag op zaterdag en zondag wat bedenken
Zie de OP van het topic. Evertjan weet ik niet zeker, moet hij nog even doorgeven. Jimbo komt volgens mij ook wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb Karina een keer gezien, en weet hoe LR eruit ziet.
Wie gaan er nog meer?
een fok badgequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een geheim signaal bedenken.
Jimbo ken ik wel, de rest nog nooit gezienquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie de OP van het topic. Evertjan weet ik niet zeker, moet hij nog even doorgeven. Jimbo komt volgens mij ook wel.
Ze zijn zo vindingrijk hier, er zullen heus wel fokkers zijn die screenshots van jullie makenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zoiets, niet te opvallend want dat mag denk ik niet, reclame en zo.
Ik ben heel benieuwd naar Johannesquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jimbo ken ik wel, de rest nog nooit gezien
Een oranje bloem in het haar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zoiets, niet te opvallend want dat mag denk ik niet, reclame en zo.
Ja de mannen ook dat valt zeker opquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een oranje bloem in het haar.
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar iedereenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar JohannesEcht geen flauw idee hoe hij eruit ziet.
Ik heb Mexicano, LR, Jimbo en sp3c weleens gezien. Dus bijna iedereen eigenlijk.
Ja jammer joh. Had me ook leuk geleken als je mee kon.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar iedereen
Ik baal er echt van dat ik niet kan
Ik ben te chaotisch voor ik op vakantie gaquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jammer joh. Had me ook leuk geleken als je mee kon.
Nee dan moet je donderdag sowieso inpakken en zo en als het dan laat wordt woensdag is het niet te doen inderdaad. Nou ja je ziet ons wel op tvquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben te chaotisch voor ik op vakantie ga
En ik ga vrijdagochtend 6:00 uur al vliegen
Dus van alles gepland die dag enzoIs gewoon niet te doen
Mmm ben ik niet zo weg van. Heb ik 1x gegeten maar nee. Liever iets van de snackbar of Chinees.quote:
ja maar dat is niet zo heel erg gezondquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ben ik niet zo weg van. Heb ik 1x gegeten maar nee. Liever iets van de snackbar of Chinees.
Ach Chinees valt toch wel mee?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat is niet zo heel erg gezond
Bij de subway heb je ook gezonde broodjes
chinees eet ik altijd nasi met satequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach Chinees valt toch wel mee?
En of die broodjes nou zo gezond zijnVolgens mij zit er altijd een zooi mayo op en zo
Ja met sate is het niet meer zo erg gezondquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
chinees eet ik altijd nasi met sateEn een berg mini loempia's
Je hoeft er geen mayo op te nemen
Trek is het lelijkste woord van de Nederlandse taal.quote:
Ik bestel niet zo vaak iets hoor. Nog niet eens 1x per maand. Nou nog niet eens 1x in de 3 maanden denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
verwonderlijk dat jij zo mager bent karina
Corrie zegt dat ook altijd, alsof je nooit gewoon honger hebt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trek is het lelijkste woord van de Nederlandse taal.
Waarom?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trek is het lelijkste woord van de Nederlandse taal.
Wat doe jij nou hier, verdwaald?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie zegt dat ook altijd, alsof je nooit gewoon honger hebt.
Wij bestellen echt nooit eten. Halen sowieso nauwelijks iets bij afhaalgelegenheden. Eens in de 6 maanden eens bij de Chinees.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bestel niet zo vaak iets hoor. Nog niet eens 1x per maand. Nou nog niet eens 1x in de 3 maanden denk ik
Je hebt zin in iets of je hebt honger.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef Karina het volgende:
Trek is als je geen honger hebt maar gewoon trek in wat lekkers.
de gezonde subwaybroodjesquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met sate is het niet meer zo erg gezond![]()
Zonder mayo is het te droogOh laatst hadden we Surinaams besteld en dat was erg lekker, mals vlees en zo, wel een beetje duur, maar was het wel waard.
Nee het betekent dat je gewoon wilt eten maar niet meteen omvalt van de honger.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het geeft blijk van Nederlands calvinisme.
Zin heb ik ook weleens jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt zin in iets of je hebt honger.
Je hebt nooit trek.
Die veggie lijkt me gewoon vies he?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de gezonde subwaybroodjes
Ik neem de Teriyaki
Subs onder 6 gram vet
Beef
Chicken Teriyaki
Gegrilde Kipfilet
Ham
Kalkoenfilet
Subway Club®
Veggie Delite®
Broodje slaquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Zin heb ik ook weleens ja
[..]
Die veggie lijkt me gewoon vies he?
Nou dat heb ik wel vaker met woorden, dan denk ik opeens: wat een raar woord is dat eigenlijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
raar woord ook trek
zeg maar eens 10 keer
"ik heb trek"
Dan heb je toch juist de hele dag om in te keuken te staan en iets lekkers te makenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bestel op dagen zoals Hemelvaartsdag
Ja of iets met kikkererwten of zoietsquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Broodje sla![]()
Daar moet gewoon een lading saus tussen anders is het zeker droog
Nee dan ben ik luiquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je toch juist de hele dag om in te keuken te staan en iets lekkers te maken
Met elk woord wat je vaak achter elkaar zegt wordt het belachelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat heb ik wel vaker met woorden, dan denk ik opeens: wat een raar woord is dat eigenlijk
Zomaar, verwachtte je niet hier te zien. Maar leuk hoorquote:
Waarom?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik eet 3 keer per week pizza laatste tijd.
Met van die nepkaas erop?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Al denk ik dat als ik op mezelf ga wonen het ook vooral ongezond eten wordt elke dagquote:
Ik ben dat aan het minderen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan niet koken, vriendin werkt vaak 's avonds.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom?
Als ik dat zou doen dan kom ik zeker weten kilo's aan
Als ik gewerkt heb dan ben je nog redelijk actief, dan kom je thuis en dan ga je koken. Gaat veel makkelijker dan wanneer je heel de dag lui aan het doen benquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al denk ik dat als ik op mezelf ga wonen het ook vooral ongezond eten wordt elke dag. Puur uit luiheid.
[..]
Ik ben dat aan het minderen.
Ik ga zo even douchen, vind het ook koud, ik zou bijna de verwarming weer aandoenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het gewoon weer koud
Na het eten maar eerst sporten denk ik
Van pizza's etenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan niet koken, vriendin werkt vaak 's avonds.
En ik ben 10kg afgevallen laatste 2 maanden
die heb ik gewoon aanquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo even douchen, vind het ook koud, ik zou bijna de verwarming weer aandoen
Als ik nu thuis kom uit school wil ik al meteen relax doen en niet te veel doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik gewerkt heb dan ben je nog redelijk actief, dan kom je thuis en dan ga je koken. Gaat veel makkelijker dan wanneer je heel de dag lui aan het doen ben
ow jeetje, dat wordt wat laterquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik nu thuis kom uit school wil ik al meteen relax doen en niet te veel doen.
Maar ik ben dan ook de luiheid himself
Ik eet echt bijna niets verder laatste tijd, alleen thee zonder suiker en sigaretten.quote:
Ja dat laatste snap ik wel, je blijft pissen als je bier drinktquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het pizza dieet
Ik val af van bier
Pas uit huis gaan als ik een vriendin heb dus.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow jeetje, dat wordt wat later
Ja en als je teveel drinkt, dan kots je het nog uit ookquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat laatste snap ik wel, je blijft pissen als je bier drinktIk tenminste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ervan, nou ja ik![]()
Een vriendin is geen huishoudster hequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pas uit huis gaan als ik een vriendin heb dus.
Zal wel worden als ik een jaar of 40-45 ben.
Kunnen we je niet volgen? Soort van RLS ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pas uit huis gaan als ik een vriendin heb dus.
Zal wel worden als ik een jaar of 40-45 ben.
huishoudsterquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vriendin is geen huishoudster heGa dan goed verdienen en neem een huishoudster EN een vriendin.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en als je teveel drinkt, dan kots je het nog uit ook
En je gaat aan deZoveel drinken dat ik moet kotsen heb ik al een hele tijd niet meer gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ervan, nou ja ikDat andere heb ik ook weleens ja, valt het een beetje verkeerd denk ik.
Betere bodem leggenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ja en als je teveel drinkt, dan kots je het nog uit ook
Wel iemand die je dan tenminste nog achterna zit als je te lui bent.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vriendin is geen huishoudster heGa dan goed verdienen en neem een huishoudster EN een vriendin.
Wat is er boeiend aan iemand die thuis chillt om series te kijken enzo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen we je niet volgen? Soort van RLS ofzo
ik heb een poolse huishoudster, altijd gesprek met haar voeren in pools.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel willen. Als ik weer werkte tenminste, nu is het onzin.
dan valt het bij mij altijd verkeerdquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoveel drinken dat ik moet kotsen heb ik al een hele tijd niet meer gehadDat andere heb ik ook weleens ja, valt het een beetje verkeerd denk ik.
Je wordt een daggie ouder he, je maag kan het niet meer aanquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan valt het bij mij altijd verkeerd
Vroeger had ik dat echt niet, maar nu elke keer als ik ga zuipen
Kotsen heb ik de laatste keer nog gedaan, gewoon op de wc in de kroeg, en daarna weer verder met bier
nee vriendin krijgen enzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er boeiend aan iemand die thuis chillt om series te kijken enzo?
's ochtends?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als je nou al om 11 uur begint? (aanstaande zaterdag dus)
Ik denk hetquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wordt een daggie ouder he, je maag kan het niet meer aan
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:54 schreef Karina het volgende:
Ik moet er niet aan denken, 11 uur beginnen en dan de hele dag door zuipen, dat trek ik echt niet. Vroeger ook niet trouwens, ZOVEEL.
Er zijn ook mensen die utopia kijken.quote:
Dat ken ik niet eens, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die utopia kijken.
Jij zal vast interessanter zijn
daar ben ik mee gestopt. Volg alleen het Charlotte wordt dikker topicquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die utopia kijken.
Jij zal vast interessanter zijn
Dan gaat het er wel af, de vraag is alleen of je de kcal die je inneemt uit pizza moet halenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet echt bijna niets verder laatste tijd, alleen thee zonder suiker en sigaretten.
300 kcal hooguit buiten avondeten
Spannend hoor!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar JohannesEcht geen flauw idee hoe hij eruit ziet.
Ik heb Mexicano, LR, Jimbo en sp3c weleens gezien. Dus bijna iedereen eigenlijk.
Jah heb maar een klein halfuurtje zitten wekenquote:
buiten???quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jah heb maar een klein halfuurtje zitten weken.
Daarna nog wat buiten gezeten
Bwah viel nog mee. Is 17-18 graden hierquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
buiten???
Weet je hoe koud het is buiten
Is waarschijnlijk het weertje afkomstig uit België danquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
Er komt wel een lekker weertje aan
[ afbeelding ]
Dat wel,quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:22 schreef banaantjeEE het volgende:
Nuja, je hebt vandaag toch ook al veel werk verzet hé
Nog steeds bewolking hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
Er komt wel een lekker weertje aan
[ afbeelding ]
Hoeveel afleveringen nog te gaan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wel,
En bijna klaar met Revenge
En weinig windquote:
Bijna klaar met 20quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen nog te gaan?
Zeker niet maar na een dag zoals vandaag ben ik allang blij als er een beetje zon is en het niet regentquote:
Je kan het!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bijna klaar met 20
Daarna nog 2 dus
Welke series heb je allemaal al gekeken dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja nog 1,5 uur
Daarna even verzinnen met welke serie ik dan verder ga
Uh wil je dat allemaal weten?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke series heb je allemaal al gekeken dan?
Resurrection natuurlijk!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja nog 1,5 uur
Daarna even verzinnen met welke serie ik dan verder ga
Waar je nog niet klaar mee bent of die je nog wil kijken danquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh wil je dat allemaal weten?
Of de series waar ik nog niet klaar mee ben
Is dat negerinnenporno?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Resurrection natuurlijk!
Zijn er mensen die Black Box volgen?
Nee ik moet even niet met nieuwe series beginnen, eerst de oude afmakenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Resurrection natuurlijk!
Zijn er mensen die Black Box volgen?
series/films kijkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Man ik verveel me![]()
Weet nooit wat te doen op vrije dagen
Ja maar kan ik enkel 's avonds *zucht*quote:
Opruimen? Wassen? Sporten?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:39 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja maar kan ik enkel 's avonds *zucht*
Een boek lezen, gamen, tekenen, hardlopen, aan je pik trekken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Man ik verveel me![]()
Weet nooit wat te doen op vrije dagen
done, done, kan ik niet, doe ik niet, geen zin inquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een boek lezen, gamen, tekenen, hardlopen, aan je pik trekken.
over 20 minuten is het avondquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
done, done, kan ik niet, doe ik niet, geen zin in
Zou beter terug herbeginnen met fitness
Hehe, kijk al uit naar morgenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
over 20 minuten is het avondNog even volhouden dus
Niets speciaals maar alleszins iets actiever dan vandaagquote:
2 Broke Girls (vanaf S01E01)quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je nog niet klaar mee bent of die je nog wil kijken dan
Zo lange tijd geleden dat ik de eerste 4 afleveringen heb gezien, dat ik niet eens meer weet waar het over gaatquote:
Van dit rijtje kijk ik alleen Game of Thrones. De rest ziet er uit als een heleboel aids.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 Broke Girls (vanaf S01E01)
Believe (vanaf S01E02)
Continuum (vanaf S01E05)
Defiance (vanaf S01E01)
Divorce (vanaf S01E02)
Game of Thrones (vanaf S04E02)
Revolution (vanaf S02E13)
Teen Wolf (vanaf S02E03)
The 100 (vanaf S01E08)
True Blood (vanaf S05E05)
Alcatraz (vanaf S01E01)
Bones (vanaf S01E01)
Following (vanaf S01S01)
Stargate Universe (vanaf S02E12)
en dan zijn er ook heel veel series die afgelopen zijn, en waar ik bij mee benquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van dit rijtje kijk ik alleen Game of Thrones. De rest ziet er uit als een heleboel aids.
Dan kijk ik opzich best weinig series. Maar ik ben dan ook heel kieskeurig met wat ik ga kijken. Moet wel een beetje goed zijn en aangeraden worden door veel mensenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan zijn er ook heel veel series die afgelopen zijn, en waar ik bij mee ben
Ja? Ik twijfel of ik die ga kijken, omdat ik die vanaf aflevering 1 moet kijkenquote:
Ik vind gewoon heel veel leukquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kijk ik opzich best weinig series. Maar ik ben dan ook heel kieskeurig met wat ik ga kijken. Moet wel een beetje goed zijn en aangeraden worden door veel mensen
Echt niet. Jij denkt zelfs dat ik zwart haar hebquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb Karina een keer gezien, en weet hoe LR eruit ziet.
Wie gaan er nog meer?
Ik ben wel kieskeurig jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of je daar ook niet kieskeurig mee bent ja
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt niet. Jij denkt zelfs dat ik zwart haar heb
Goedzo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel kieskeurig jaDonker haar is altijd goed
hoe kom je er nou weer bij dat ik denk dat jij zwart haar hebquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht dat ik mij daar een keer aan heb gewaagd maar dan nog heb ik geen zwart haar
Blauwe ogen ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel kieskeurig jaDonker haar is altijd goed
Zegt niks. Zo vaak WK-voorbereiding geweest die slecht of goed ging en op het toernooi het tegenovergestelde was. Zegt natuurlijk wel iets over spelers die wel of niet een kans gaan krijgen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:07 schreef M.FR12 het volgende:
Ben erg benieuwd hoe we het gaan doen tegen Ghana, zal veel zeggen over hoe wij dalijk op het WK gaan presteren... Tot nu toe niet onder de indruk!
David Bowie heeft een groen en een blauw oog. Maar die is dan weer blond.quote:
Nopequote:Op donderdag 29 mei 2014 18:33 schreef tong80 het volgende:
Nu een item in één vandaag over baardtransplantatisch. Ik heb een zware baard. Haat scheren. Doe het maar één keer per week.
Donker haar, blauwe ogen en een stoppelbaard. Is dat iets ?
Niet hoogstaand qua niveau van de serie. Vooral spannend en fast pacequote:Op donderdag 29 mei 2014 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja? Ik twijfel of ik die ga kijken, omdat ik die vanaf aflevering 1 moet kijkenMaar ik hoor er goede verhalen over.
[..]
Ik vind gewoon heel veel leuk
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik hou niet zo van baardjes
Toppers lijkt me ook wel leukquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
zie dit voorbij komen op facebook
[ afbeelding ]
gelijkspelquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen kameroen - paraguay
jongens, zeg het maar.
1-1quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jongens, zeg het maar.
ownee, dat is waar. Alleen als je gay bentquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
als hetero gozer ga je daar toch niet voor je plezier heen
Is dat een oefenduel? Lijkt mij sterk dat het dan een bloedeloos gelijkspel wordt eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jongens, zeg het maar.
Eens, en dat zegt de nog altijd volhoudende heteroman met een interesse in roze sjaals.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ownee, dat is waar. Alleen als je gay bent
ja vriendschappelijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat een oefenduel? Lijkt mij sterk dat het dan een bloedeloos gelijkspel wordt eigenlijk.
Dat meen je toch niet?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
ow ex on the beach kijk ik ook nog
Ik zeg 1-0quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jongens, zeg het maar.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens, en dat zegt de nog altijd volhoudende heteroman met een interesse in roze sjaals.
Ik vind het leukquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet?
De nieuwe MTV rage!
Jeetjequote:
Jah, heb nooit geluk in pronostieken...dat beloofd voor deze waar ik aan meedoe met vriendenquote:
quote:
Sterft Emily?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij vindt die boxer nog cool ookDammit dacht hem te pakken te hebben.
Ik heb nog steeds een beetje een stijve nek, dus ik denk dat ik morgen juist even wat meer moet bewegen. Wilde ook opruimen, er zit hier een tweedehands winkel en ik heb nog wat kleren 'over' misschien willen ze het kopen, al is het maar 50 euro, maakt niet uit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben in een opruimbui geloof ik
Alleen krijg ik nu last van me rug, dus ik ga maar kappen ermee
welke tweedehands winkel? Rataplan zit ook in Amsterdam en die kopen niet inquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een beetje een stijve nek, dus ik denk dat ik morgen juist even wat meer moet bewegen. Wilde ook opruimen, er zit hier een tweedehands winkel en ik heb nog wat kleren 'over' misschien willen ze het kopen, al is het maar 50 euro, maakt niet uit.
Weet de naam niet zit hier om de hoek, is gewoon een privézaakje.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke tweedehands winkel? Rataplan zit ook in Amsterdam en die kopen niet in
owww, nee die in amsterdam zijn groot die van onsquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet de naam niet zit hier om de hoek, is gewoon een privézaakje.
Nee dit is gewoon alleen kleren en schoenen. Ik had weleens geprobeerd op marktplaats, maar daar staat zoveel kleding te koop, dat is niks.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owww, nee die in amsterdam zijn groot die van ons
Kut is dat. Had ik laatst met het kabeltje van mijn camera.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben mijn kabel kwijt van mijn mediaplayer, dat was de reden dat ik ging opruimen
Maar die heb ik nog niet gevonden
Nee via marktplaats lukt dat echt niet, had 2 burberry polo's erop staan en 2 dure jassen. Nou ze hangen nog steeds in de kastquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon alleen kleren en schoenen. Ik had weleens geprobeerd op marktplaats, maar daar staat zoveel kleding te koop, dat is niks.
Ik heb echt overal gezochtquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Kut is dat. Had ik laatst met het kabeltje van mijn camera.
We hadden het over wassen vanmiddag, ik moest toch ook even snel wassen, ik had geen sokken meer
Ik weet niet of ik nog wel durfquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi MortaxxBinnenkort kun je me in het echie zien he
Veel te veel keus, moet je gewoon mazzel hebben dat ze jouw shit zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee via marktplaats lukt dat echt niet, had 2 burberry polo's erop staan en 2 dure jassen. Nou ze hangen nog steeds in de kast
[..]
Ik heb echt overal gezochtIk heb hem echt nodig
Grrrrrrr
Sokken, laatst heb ik gewoon sokken gekocht, omdat ik geen tijd had om te wassen
Mwah liever die 50 euro kwijt dan een avond met de VI Hooligansquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Je had toch al betaald manIK ben heul niet eng hoor.
Doe niet zo raar manquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah liever die 50 euro kwijt dan een avond met de VI Hooligans
Dat volk verkoos Demen Bulbul moven mij :S doet nog altijd pijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe niet zo raar manZijn allemaal aardige gasten.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat volk verkoos Demen Bulbul moven mij :S doet nog altijd pijn
waren die in de aanbieding dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef tong80 het volgende:
Dacht ik ga naar de WK-Slowchat. Gaat het over HEMA-sokken die in de aanbieding zijn.
Niet op gelet, ik had een zeem nodigquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waren die in de aanbieding dan?
Ja, strings ook. Maar ik heb al een viool.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3e paar gratis bij de enkelsokjesquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze wel. Zelfs met extra ondersteuning bij de hiel!quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die zitten niet lekker, dus had ik toch niet gekocht
Ze zakken altijd in mijn schoen, dat zit echt kut.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb ze wel. Zelfs met extra ondersteuning bij de hiel!
Oh dat heb ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zakken altijd in mijn schoen, dat zit echt kut.
Dat wordt gezellig 26 juni!quote:
Ik draag alleen zwarte sokkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
ik koop nooit sokken bij de hema, die hebben geen leuke kleurtjes
Je wilt niet een keer wat anders proberen? Paars ofzo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig 26 juni!
[..]
Ik draag alleen zwarte sokken
Wordt lachen man let maar op. Het is ook niet zo een grote groep dat is wel lekker vind ik kun je met iedereen praten anders krijg je van die kliekjes.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig 26 juni!
[..]
Ik draag alleen zwarte sokken
Nee het is 25quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ow het is 26-06? Op welke dag is dat
Help ik word gek
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is 25HIj maakt me ook in de war.
Neeeeee je neemt me in de maling he? Het is woensdag. Kijk in het topic man.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Uh nee ik heb 26-6 staan. Die donderdag hadden we afgesproken. Wacht ik kijk de bevestiging even
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Neeeeee je neemt me in de maling he? Het is woensdag. Kijk in het topic man.
Wanneer heb je dat aangepast?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Neeeeee je neemt me in de maling he? Het is woensdag. Kijk in het topic man.
Nee man Johannes heeft voor hem geboekt en die wist zeker dat het de 25e was.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
Ik app lr even. Hij heeft ook 26 gedaan. Weet ik zeker
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man Johannes heeft voor hem geboekt en die wist zeker dat het de 25e was.
Waarom ga ik er nog op in.
Alweerquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik trapte er wel eventjes in, sukkel die ik ben
Dat wordt wat na die meetquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach man ik ben zo makkelijkMij heb je zo te pakken.
Ja lekker braziliaansachtigquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
Die van Portugal klinkt wel lekker
quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me laptop uitgooien en Pretty Little Liars kijken
Ciao
Ze zingen zelfs in het Braziliaansquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lekker braziliaansachtig
[..]ja voer me maar dronken dan is het nog erger.
Ja in het Braziliaans joh?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zingen zelfs in het Braziliaans![]()
Oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |