Je hebt voor iedere wk dag al watquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:11 schreef Karina het volgende:
Kom net van het Kruidvat vandaan, Oranje boxer en hipster gekocht
Valt wel mee hoor. Flagdress (die is nog niet binnen), Supertrash jurkje, Bavaria jurkje (wat ik niet ga gebruiken want die is stom) en deze slips dus.quote:
Ik doe alles op 1 dag, ik ben te moe om het elke dag bij te houdenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:10 schreef Karina het volgende:
Ik doe nooit alles op 1 dag, elke dag iets, wit of donker of fijn.
Libelletopic
De NL wedstrijden wel denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Flagdress (die is nog niet binnen), Supertrash jurkje, Bavaria jurkje (wat ik niet ga gebruiken want die is stom) en deze slips dus.
Kruidvat gewoon open bij julliequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:11 schreef Karina het volgende:
Kom net van het Kruidvat vandaan, Oranje boxer en hipster gekocht
Ik spaar het op per 'soort' omdat ik alleen ben duurt het altijd even voordat ik een volle wasmachine heb.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe alles op 1 dag, ik ben te moe om het elke dag bij te houden
Ik dacht ik gok het er gewoon op en hij was open, de Hema ook, ben ik ook nog eventjes geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kruidvat gewoon open bij jullie![]()
Hier alleen de plus en ah van 12:00 - 17:00
ja dat is waarquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik spaar het op per 'soort' omdat ik alleen ben duurt het altijd even voordat ik een volle wasmachine heb.
Ja soms merk ik een beetje laat dat ik niet zoveel handdoeken meer hebquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
En dan vergeet ik het soms door een te druk weekend, en dan heb ik weekend erop weer veel te veel
Oh jij bent er ook zo eentje, ik weet het ook nooitquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb werkelijk geen idee
Ik ga wel kijkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja soms merk ik een beetje laat dat ik niet zoveel handdoeken meer hebDan moet het opeens snel.
Die supertrash heb ik wel even gestreken, als het mooi weer is doe ik die aan naar de VI Oranje meet.
alleen bietjes?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij bent er ook zo eentje, ik weet het ook nooitVanavond heb ik bietjes (potje), ik wist echt niks te verzinnen.
Ik heb niks gehaald, eigenlijk wil ik gewoon wat bestellenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij bent er ook zo eentje, ik weet het ook nooitVanavond heb ik bietjes (potje), ik wist echt niks te verzinnen.
Het is wel bij een uitzending dus ik ben bang dat we op tv komen jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken
Of komen jullie niet op tv
Ik heb nog een tartaartje en röstiquote:
dan heb je wel een maaltijdquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel bij een uitzending dus ik ben bang dat we op tv komen ja
[..]
Ik heb nog een tartaartje en rösti
Dan ga ik het ook opnemenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel bij een uitzending dus ik ben bang dat we op tv komen ja
Ach ja, morgen moet ik weer wat verzinnen... gelukkig is mijn vriend wat creatiever die mag op zaterdag en zondag wat bedenkenquote:
Hopelijk is er iemand die een MP4 post, ik kan niet opnemen. Nou ja wel terugkijken met RTL gemist, maar MP4 is handiger.quote:
Ik heb Karina een keer gezien, en weet hoe LR eruit ziet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je niet weet wie wie is (in mijn geval) schiet ik daar ook niet veel mee op
Eigenlijk moeten we een geheim signaal bedenken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je niet weet wie wie is (in mijn geval) schiet ik daar ook niet veel mee op
Ik heb dat ook weleens al ben ik degene die thuis kooktquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja, morgen moet ik weer wat verzinnen... gelukkig is mijn vriend wat creatiever die mag op zaterdag en zondag wat bedenken
Zie de OP van het topic. Evertjan weet ik niet zeker, moet hij nog even doorgeven. Jimbo komt volgens mij ook wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb Karina een keer gezien, en weet hoe LR eruit ziet.
Wie gaan er nog meer?
een fok badgequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een geheim signaal bedenken.
Jimbo ken ik wel, de rest nog nooit gezienquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie de OP van het topic. Evertjan weet ik niet zeker, moet hij nog even doorgeven. Jimbo komt volgens mij ook wel.
Ze zijn zo vindingrijk hier, er zullen heus wel fokkers zijn die screenshots van jullie makenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zoiets, niet te opvallend want dat mag denk ik niet, reclame en zo.
Ik ben heel benieuwd naar Johannesquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jimbo ken ik wel, de rest nog nooit gezien
Een oranje bloem in het haar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zoiets, niet te opvallend want dat mag denk ik niet, reclame en zo.
Ja de mannen ook dat valt zeker opquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een oranje bloem in het haar.
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar iedereenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar JohannesEcht geen flauw idee hoe hij eruit ziet.
Ik heb Mexicano, LR, Jimbo en sp3c weleens gezien. Dus bijna iedereen eigenlijk.
Ja jammer joh. Had me ook leuk geleken als je mee kon.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar iedereen
Ik baal er echt van dat ik niet kan
Ik ben te chaotisch voor ik op vakantie gaquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jammer joh. Had me ook leuk geleken als je mee kon.
Nee dan moet je donderdag sowieso inpakken en zo en als het dan laat wordt woensdag is het niet te doen inderdaad. Nou ja je ziet ons wel op tvquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben te chaotisch voor ik op vakantie ga
En ik ga vrijdagochtend 6:00 uur al vliegen
Dus van alles gepland die dag enzoIs gewoon niet te doen
Mmm ben ik niet zo weg van. Heb ik 1x gegeten maar nee. Liever iets van de snackbar of Chinees.quote:
ja maar dat is niet zo heel erg gezondquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ben ik niet zo weg van. Heb ik 1x gegeten maar nee. Liever iets van de snackbar of Chinees.
Ach Chinees valt toch wel mee?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat is niet zo heel erg gezond
Bij de subway heb je ook gezonde broodjes
chinees eet ik altijd nasi met satequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach Chinees valt toch wel mee?
En of die broodjes nou zo gezond zijnVolgens mij zit er altijd een zooi mayo op en zo
Ja met sate is het niet meer zo erg gezondquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
chinees eet ik altijd nasi met sateEn een berg mini loempia's
Je hoeft er geen mayo op te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |