Niet hoogstaand qua niveau van de serie. Vooral spannend en fast pacequote:Op donderdag 29 mei 2014 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja? Ik twijfel of ik die ga kijken, omdat ik die vanaf aflevering 1 moet kijkenMaar ik hoor er goede verhalen over.
[..]
Ik vind gewoon heel veel leuk
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik hou niet zo van baardjes
Toppers lijkt me ook wel leukquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
zie dit voorbij komen op facebook
[ afbeelding ]
gelijkspelquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen kameroen - paraguay
jongens, zeg het maar.
1-1quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jongens, zeg het maar.
ownee, dat is waar. Alleen als je gay bentquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
als hetero gozer ga je daar toch niet voor je plezier heen
Is dat een oefenduel? Lijkt mij sterk dat het dan een bloedeloos gelijkspel wordt eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jongens, zeg het maar.
Eens, en dat zegt de nog altijd volhoudende heteroman met een interesse in roze sjaals.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ownee, dat is waar. Alleen als je gay bent
ja vriendschappelijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat een oefenduel? Lijkt mij sterk dat het dan een bloedeloos gelijkspel wordt eigenlijk.
Dat meen je toch niet?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
ow ex on the beach kijk ik ook nog
Ik zeg 1-0quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jongens, zeg het maar.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens, en dat zegt de nog altijd volhoudende heteroman met een interesse in roze sjaals.
Ik vind het leukquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet?
De nieuwe MTV rage!
Jeetjequote:
Jah, heb nooit geluk in pronostieken...dat beloofd voor deze waar ik aan meedoe met vriendenquote:
quote:
Sterft Emily?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij vindt die boxer nog cool ookDammit dacht hem te pakken te hebben.
Ik heb nog steeds een beetje een stijve nek, dus ik denk dat ik morgen juist even wat meer moet bewegen. Wilde ook opruimen, er zit hier een tweedehands winkel en ik heb nog wat kleren 'over' misschien willen ze het kopen, al is het maar 50 euro, maakt niet uit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben in een opruimbui geloof ik
Alleen krijg ik nu last van me rug, dus ik ga maar kappen ermee
welke tweedehands winkel? Rataplan zit ook in Amsterdam en die kopen niet inquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een beetje een stijve nek, dus ik denk dat ik morgen juist even wat meer moet bewegen. Wilde ook opruimen, er zit hier een tweedehands winkel en ik heb nog wat kleren 'over' misschien willen ze het kopen, al is het maar 50 euro, maakt niet uit.
Weet de naam niet zit hier om de hoek, is gewoon een privézaakje.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke tweedehands winkel? Rataplan zit ook in Amsterdam en die kopen niet in
owww, nee die in amsterdam zijn groot die van onsquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet de naam niet zit hier om de hoek, is gewoon een privézaakje.
Nee dit is gewoon alleen kleren en schoenen. Ik had weleens geprobeerd op marktplaats, maar daar staat zoveel kleding te koop, dat is niks.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owww, nee die in amsterdam zijn groot die van ons
Kut is dat. Had ik laatst met het kabeltje van mijn camera.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben mijn kabel kwijt van mijn mediaplayer, dat was de reden dat ik ging opruimen
Maar die heb ik nog niet gevonden
Nee via marktplaats lukt dat echt niet, had 2 burberry polo's erop staan en 2 dure jassen. Nou ze hangen nog steeds in de kastquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon alleen kleren en schoenen. Ik had weleens geprobeerd op marktplaats, maar daar staat zoveel kleding te koop, dat is niks.
Ik heb echt overal gezochtquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Kut is dat. Had ik laatst met het kabeltje van mijn camera.
We hadden het over wassen vanmiddag, ik moest toch ook even snel wassen, ik had geen sokken meer
Ik weet niet of ik nog wel durfquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi MortaxxBinnenkort kun je me in het echie zien he
Veel te veel keus, moet je gewoon mazzel hebben dat ze jouw shit zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee via marktplaats lukt dat echt niet, had 2 burberry polo's erop staan en 2 dure jassen. Nou ze hangen nog steeds in de kast
[..]
Ik heb echt overal gezochtIk heb hem echt nodig
Grrrrrrr
Sokken, laatst heb ik gewoon sokken gekocht, omdat ik geen tijd had om te wassen
Mwah liever die 50 euro kwijt dan een avond met de VI Hooligansquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Je had toch al betaald manIK ben heul niet eng hoor.
Doe niet zo raar manquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah liever die 50 euro kwijt dan een avond met de VI Hooligans
Dat volk verkoos Demen Bulbul moven mij :S doet nog altijd pijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe niet zo raar manZijn allemaal aardige gasten.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat volk verkoos Demen Bulbul moven mij :S doet nog altijd pijn
waren die in de aanbieding dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef tong80 het volgende:
Dacht ik ga naar de WK-Slowchat. Gaat het over HEMA-sokken die in de aanbieding zijn.
Niet op gelet, ik had een zeem nodigquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waren die in de aanbieding dan?
Ja, strings ook. Maar ik heb al een viool.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3e paar gratis bij de enkelsokjesquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze wel. Zelfs met extra ondersteuning bij de hiel!quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die zitten niet lekker, dus had ik toch niet gekocht
Ze zakken altijd in mijn schoen, dat zit echt kut.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb ze wel. Zelfs met extra ondersteuning bij de hiel!
Oh dat heb ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zakken altijd in mijn schoen, dat zit echt kut.
Dat wordt gezellig 26 juni!quote:
Ik draag alleen zwarte sokkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
ik koop nooit sokken bij de hema, die hebben geen leuke kleurtjes
Je wilt niet een keer wat anders proberen? Paars ofzo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig 26 juni!
[..]
Ik draag alleen zwarte sokken
Wordt lachen man let maar op. Het is ook niet zo een grote groep dat is wel lekker vind ik kun je met iedereen praten anders krijg je van die kliekjes.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig 26 juni!
[..]
Ik draag alleen zwarte sokken
Nee het is 25quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ow het is 26-06? Op welke dag is dat
Help ik word gek
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is 25HIj maakt me ook in de war.
Neeeeee je neemt me in de maling he? Het is woensdag. Kijk in het topic man.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Uh nee ik heb 26-6 staan. Die donderdag hadden we afgesproken. Wacht ik kijk de bevestiging even
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Neeeeee je neemt me in de maling he? Het is woensdag. Kijk in het topic man.
Wanneer heb je dat aangepast?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Neeeeee je neemt me in de maling he? Het is woensdag. Kijk in het topic man.
Nee man Johannes heeft voor hem geboekt en die wist zeker dat het de 25e was.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
Ik app lr even. Hij heeft ook 26 gedaan. Weet ik zeker
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man Johannes heeft voor hem geboekt en die wist zeker dat het de 25e was.
Waarom ga ik er nog op in.
Alweerquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik trapte er wel eventjes in, sukkel die ik ben
Dat wordt wat na die meetquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach man ik ben zo makkelijkMij heb je zo te pakken.
Ja lekker braziliaansachtigquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
Die van Portugal klinkt wel lekker
quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me laptop uitgooien en Pretty Little Liars kijken
Ciao
Ze zingen zelfs in het Braziliaansquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lekker braziliaansachtig
[..]ja voer me maar dronken dan is het nog erger.
Ja in het Braziliaans joh?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zingen zelfs in het Braziliaans![]()
Oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |