jou bericht in mijn sig blijft geniaalquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij moet je hier zijn: SPT / Noobs: stel hier je tennisvragen
Dank je wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jou bericht in mijn sig blijft geniaal
lolquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van dit:
[ afbeelding ]
Dat werd ook gedacht van Chardy tegen Djokovic.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:20 schreef F.M.D. het volgende:
wat een tegenvaller deze wedstrijd. ik dacht dat thiem nadal echt moeilijk ging maken.
En ik van die enge maniertjes van Nadal, jezus wat een freak .quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:17 schreef grrrrg het volgende:
Ik word wel een beetje moe van het zuchtmeisje
ja omdat hij van federer won in romequote:Op donderdag 29 mei 2014 14:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat werd ook gedacht van Chardy tegen Djokovic.
Je ziet hem voor het eerst spelen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:23 schreef Pugg het volgende:
[..]
En ik van die enge maniertjes van Nadal, jezus wat een freak .
Ik ook.quote:
Lol waarom wilde hij niet meer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:55 schreef Max23 het volgende:
Rojer met zijn dubbelpartner Tecau trouwens door in het dubbelspel. Zijn oude dubbelpartner Qureshi, die niet meer met Rojer wilde dubbelen is wel uitgeschakeld net
Ja dat wel, maar Rojer/Qureshi stonden wel top 8 van de wereld samenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Er wordt sowieso redelijk veel gestoelendanst in de dubbelwereld, met wisselend resultaat, dit is verre van uitzonderlijk.
Heftig kwart hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leo Mayer waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Ik vond hem gewoon goed en overtuigend. Wat vond je er matig aan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Alleen de laatste set gezien, maar Nadal was behoorlijk matig, [...]
Die dubbelen nu ook weer samenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ook daarbinnen. Nestor en Zimonjic waren bijvoorbeeld nummer 1.
Slappe ballen, veel viel kort zonder al te veel vaart, zijn spin voelde niet overweldigend. Normaal wint hij nog wel aardig wat punten met een plotselinge versnelling langs een lijn, of door zijn forehand inside out weg te leggen, maar nu was het puur foutjes wachten, die bij de onervaren Thiem in overvloed kwamen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond hem gewoon goed en overtuigend. Wat vond je er matig aan?
Nadal heeft inderdaad niet veel winners geslagen en niet veel plotseling versneld, maar ik vond hem verre van passief spelen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Slappe ballen, veel viel kort zonder al te veel vaart, zijn spin voelde niet overweldigend. Normaal wint hij nog wel aardig wat punten met een plotselinge versnelling langs een lijn, of door zijn forehand inside out weg te leggen, maar nu was het puur foutjes wachten, die bij de onervaren Thiem in overvloed kwamen.
volg jij ook tennisquote:
waarom maakt nadal bijna minder winners dan zijn tegenstanders vooral als hij wint?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal heeft inderdaad niet veel winners geslagen en niet veel plotseling versneld, maar ik vond hem verre van passief spelen.
Misschien niet in de eerste twee sets, maar de derde set is het beste tekstboek voorbeeld van passief dat ik kan bedenken. Hij deed niks, veel ballen halfcourt, weinig hoeken, weinig tegenvoets en als ik dacht: hier komt de inside out forehand winner was het een laffe bal.zonder vaart waar Thiem makkelijk bij kon.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal heeft inderdaad niet veel winners geslagen en niet veel plotseling versneld, maar ik vond hem verre van passief spelen.
Omdat hij vaak uiteindelijk meer wint op vastheid dan op aanvallend spel. Zijn tegenstanders worden vaak gedwongen om risico's te nemen omdat ze dielange rally;s niet van hem winnen. Dat gaat natuurlijk altijd wel een aantal keer goed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waarom maakt nadal bijna minder winners dan zijn tegenstanders vooral hij wint?
Oké, in de derde set heb ik er eigenlijk niet meer op gelet, dus dat kan goed kloppen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Misschien niet in de eerste twee sets, maar de derde set is het beste tekstboek voorbeeld van passief dat ik kan bedenken. Hij deed niks, veel ballen halfcourt, weinig hoeken, weinig tegenvoets en als ik dacht: hier komt de inside out forehand winner was het een laffe bal.zonder vaart waar Thiem makkelijk bij kon.
Bij Frankrijk denk ik eerder aan Clara Morganequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij Frankrijk denk ik eerder aan Clara Morgane![]()
https://www.google.nl/sea(...)366&bih=643#imgdii=_
Voorbeeldje:Lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
voor wie ben je?quote:
6-3 derde set gewonnen!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ter info (voor wat het waard is): Rooowbin staat nu ook te dubbelen, met Begemann. Eerste set 6-3 gewonnen, tweede set breakie achter. Thank you!
Twitterfittie! Mevrouw Pavluychenkova beklaagt zich over het gedrag van de Nederlandse supporters en Kiki Bertens zelf, en mevrouw Mesker springt in de brestwitter:marcellamesker twitterde op donderdag 29-05-2014 om 16:56:37@NastiaPav @SI_BTBaseline if she thinks the Dutch fans were disrespectful what does she think of the French crowd?……ask Riske or Townsend reageer retweet
Ik zei toch dat het een trut wasquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:04 schreef F.M.D. het volgende:
@NastiaPav19 min
Impressed,how disrespectful was my opponent and the Duch crowd today due to my condition!#RolandGarros
Ik was er niet bij dus kan er niet over oordelen.
Nishikoriquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:03 schreef hhh38 het volgende:
Wie vinden jullie qua tennis de meest kleurloze speler uit de top 20?
Gasquet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:03 schreef hhh38 het volgende:
Ferrer en Milosjquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:03 schreef hhh38 het volgende:
Anderson? Heeft die gast ooit wat gepresteerd...quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:03 schreef hhh38 het volgende:
robredoquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:03 schreef hhh38 het volgende:
Je PI.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Meest kleurloos, met een magnifiek eind voor op de rest, is Robredo. [...]
Ja, inderdaad. Net een boekhouder.quote:
Ja, weet ik, nou en.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ja, inderdaad. Net een boekhouder.
Mooie duik, maar ik vond het er akelig uitzien hoe hij terechtkwam.quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:34 schreef F.M.D. het volgende:
'Nastya says that Kiki was cheering the winners when Nastya had to serve underarm serves. Kiki fistpumped and shouted "Come on" in her face.'
Als het waar is, vind ik dat eigenlijk maar een lage actie van Kiki en niet verwacht van haar ook
http://nos.nl/video/65440(...)avljoetsjenkova.htmlquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:56 schreef TheGeneral het volgende:
Op het filmpje van de NOS is te zien dat ze na een onderhandse service op SP, die ze ook wint, inderdaad 'come on' roept. Maar dat vind ik op SP niet zo vreemd. Je bent na meer dan 2 uur toch blij dat je de set pakt. Je weet ook niet hoe zij na een behandeling weer die 3e set aan kan. Maar die schreeuw was iig niet in haar gezicht ofzo.
Nastya schreeuwt toch ook als Kiki een bal in het net slaat en zij daardoor de eerste set wint? Ook not dun vind ik al vind ik het allemaal wat kinderachtig. Als een tegenstander provoceert serveer je gewoon een keer vol op zn lichaam.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/65440(...)avljoetsjenkova.html
Vanaf 2:10 dus. Ik vind het wel een beetje een rare schreeuw van d'r hoor, kan me prima voorstellen dat je daar als tegenstander achteraf toch even wat over wilt zeggen.
Dat zal onderhands niet heel hard aankomen denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:11 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nastya schreeuwt toch ook als Kiki een bal in het net slaat en zij daardoor de eerste set wint? Ook not dun vind ik al vind ik het allemaal wat kinderachtig. Als een tegenstander provoceert serveer je gewoon een keer vol op zn lichaam.
Dan is het al te laat. Deed ik met dubbel wel eens. Als tegenstanders onsportief waren dan sloeg ik natuurlijk een paar keer vol op die netspeler. Probleem opgelost en speler weg bij het net. Twee vliegen in één klap.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal onderhands niet heel hard aankomen denk ik.
Maar ik heb het over dit geval he. Juichen na mazzel met een netbal vind ik eigenlijk minder ongepast dan juichen na een punt dat je puur maakt omdat je tegenstander niks meer kan dan onderhands serveren en vervolgens op haar plek blijven staan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dan is het al te laat. Deed ik met dubbel wel eens. Als tegenstanders onsportief waren dan sloeg ik natuurlijk een paar keer vol op die netspeler. Probleem opgelost en speler weg bij het net. Twee vliegen in één klap.
Eens hoor. Maar goed allemaal neuroten die vrouwen. Vrouwentennis is echt zenuwslopend om naar te kijken. Dat het gros zo spectaculair serveert en een rally niet kan dicteren is zo frustrerend.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ik heb het over dit geval he. Juichen na mazzel met een netbal vind ik eigenlijk minder ongepast dan juichen na een punt dat je puur maakt omdat je tegenstander niks meer kan dan onderhands serveren en vervolgens op haar plek blijven staan.
Kiki wilde vast bewijzen dat ze nog steeds 100% gefocust was ook al is haar tegenstandster geblesseerd. Want je ziet vaak dat je eigen concentratie afneemt als je tegenstandster een blessure heeft, en dat is niet goed. Heb wedstrijden gezien dat daardoor gewoon nog partijen werden verloren. Kan me ook nog Gaudio tegen Coria herinneren oid. Kiki wilde gewoon zichzelf op blijven peppen en niet verslappen denk ik.quote:
dat zal best, maar ingetogen blijdschap had hier meer op zijn plaats geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kiki wilde vast bewijzen dat ze nog steeds 100% gefocust was ook al is haar tegenstandster geblesseerd. Want je ziet vaak dat je eigen concentratie afneemt als je tegenstandster een blessure heeft, en dat is niet goed. Heb wedstrijden gezien dat daardoor gewoon nog partijen werden verloren. Kan me ook nog Gaudio tegen Coria herinneren oid. Kiki wilde gewoon zichzelf op blijven peppen en niet verslappen denk ik.
Hoeveel ervaring heeft Kiki nu? Net als die Arantxa zo bleu voor de camera. Man man man die Russische meisjes van 16 zijn al zo zelfbewust.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:23 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
dat zal best, maar ingetogen blijdschap had hier meer op zijn plaats geweest.
Idd, die Anastasia heeft toch al een keer in de kwart finale van RG gestaan, en nog op een andere GS ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:23 schreef Lagrinta het volgende:
Ik denk dat Kiki eerder dacht dat dit één van de grootste overwinningen uit haar loopbaan zal zijn.
muah kiki is wel gewoon lekker spontaan altijd. daarintegen bij aranxta komt er echt niks uit. antwoorden moet je echt uit haar trekken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:26 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hoeveel ervaring heeft Kiki nu? Net als die Arantxa zo bleu voor de camera. Man man man die Russische meisjes van 16 zijn al zo zelfbewust.
Nou op dit moment is ze wel wat spontaner. Een eerdere keer op RG ging ze toch janken omdat ze verloren had?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:34 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
muah kiki is wel gewoon lekker spontaan altijd. daarintegen bij aranxta komt er echt niks uit. antwoorden moet je echt uit haar trekken.
Dat is toch ook spontaan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nou op dit moment is ze wel wat spontaner. Een eerdere keer op RG ging ze toch janken omdat ze verloren had?
ja het huilen staat kiki nader dan het lachen wanneer ze verloren heeft, maar dat zie ik veel liever dan de totaal emotieloze aranxta rus.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nou op dit moment is ze wel wat spontaner. Een eerdere keer op RG ging ze toch janken omdat ze verloren had?
Ik vond dat het Franse publiek toen echt schandalig, hoe ze tekeer gingen tegen een 18-jarig meisje. Hingis was wel arrogant bezig, maar die vijandigheid van het Franse publiek daar, was gewoon buiten alle proporties.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:39 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nou eerder zielig. Een jankende Hingis tegen Graf op RG; fantasties wat een dom kind.
Klopt wel wat je zegt maar wat is dat dat publiek 'gemeen' kan zijn bij tennis. Zie je het voor je dat Ajax spelers zeggen dat het Feyenoord publiek gemeen is? Ja dat moet je meer in de categorie beledigen zien denk ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik vond dat het Franse publiek toen echt schandalig, hoe ze tekeer gingen tegen een 18-jarig meisje. Hingis was wel arrogant bezig, maar die vijandigheid van het Franse publiek daar, was gewoon buiten alle proporties.
Het kan aardig bedreigend zijn als je het gevoel hebt dat een heel stadion tegen je is. Bij voetbal is het wat 'normaler' als er oerwoudgeluiden of dingen als 'kankerjood' worden geroepen, bij tennis zeker niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:40 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt maar wat is dat dat publiek 'gemeen' kan zijn bij tennis. Zie je het voor je dat Ajax spelers zeggen dat het Feyenoord publiek gemeen is? Ja dat moet je meer in de categorie beledigen zien denk ik.
Bedreigend bedreigend, ja intimiderend ja. Maar het zijn geen hooligans alleen tennis is wel een mind-game en sport waar concentratie zeer belangrijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:43 schreef grrrrg het volgende:
Ik heb de b
[..]
Het kan aardig bedreigend zijn als je het gevoel hebt dat een heel stadion tegen je is. Bij voetbal is het wat 'normaler' als er oerwoudgeluiden of dingen als 'kankerjood' worden geroepen, bij tennis zeker niet.
Inderdaad, en dan kunnen dingen als 'come on' roepen bij een fout van de tegenstander al invloed hebben. Ik heb de beelden van Bertens en Pavlyuchenkova gezien, er zat inderdaad wat spanning tussen die twee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:45 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Bedreigend bedreigend, ja intimiderend ja. Maar het zijn geen hooligans alleen tennis is wel een mind-game en sport waar concentratie zeer belangrijk.
Ik helaas ook. Hoe anders waren de afgelopen tien jaar op RG mogelijk verlopen als Coria die partij had gewonnen. Als niet Federer maar Coria steeds Feders finaletegenstander was geweest had dat echt episch graveltennis opgeleverd denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kiki wilde vast bewijzen dat ze nog steeds 100% gefocust was ook al is haar tegenstandster geblesseerd. Want je ziet vaak dat je eigen concentratie afneemt als je tegenstandster een blessure heeft, en dat is niet goed. Heb wedstrijden gezien dat daardoor gewoon nog partijen werden verloren. Kan me ook nog Gaudio tegen Coria herinneren oid. Kiki wilde gewoon zichzelf op blijven peppen en niet verslappen denk ik.
Wat heeft huilen met domheid te maken?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:39 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nou eerder zielig. Een jankende Hingis tegen Graf op RG; fantasties wat een dom kind.
Ja, maar of je nu zo doet tegen een elftal met volwassen mannen of tegen een meisje van 18 vind ik een enorm verschil.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:40 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt maar wat is dat dat publiek 'gemeen' kan zijn bij tennis. Zie je het voor je dat Ajax spelers zeggen dat het Feyenoord publiek gemeen is? Ja dat moet je meer in de categorie beledigen zien denk ik.
tja je kunt smerig winnen of je kunt winnen met klasse. ik kies voor het laatste. als topsporter ben je ten slotte ook een uithangbord, een voorbeeld voor de jeugd. federer en nadal zijn niet alleen enorme iconen vanwege hun tennis, maar ook vanwege hun doen en laten op en buiten de baan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:57 schreef BeamofLight het volgende:
Fuck wat een gezeik over een come-on en een vuistje. Fernando Couto liep de eerste 10 minuten van een wedstrijd ellebogen uit te delen aan alles en iedereen wat niet bij zijn ploeg hoorde. Effe laten zien wie er de baas is. En dan gaan janken over een come on. Dit is topsport. Dit mag.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:46 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
tja je kunt smerig winnen of je kunt winnen met klasse. ik kies voor het laatste. als topsporter ben je ten slotte ook een uithangbord, een voorbeeld voor de jeugd. federer en nadal zijn niet alleen enorme iconen vanwege hun tennis, maar ook vanwege hun doen en laten op en buiten de baan.
ja klopt. Ze heeft smerig gewonnen. Sorry. Totaal ontoelaatbaar. Onderzoek instellen, dit kan niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:46 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
tja je kunt smerig winnen of je kunt winnen met klasse. ik kies voor het laatste. als topsporter ben je ten slotte ook een uithangbord, een voorbeeld voor de jeugd. federer en nadal zijn niet alleen enorme iconen vanwege hun tennis, maar ook vanwege hun doen en laten op en buiten de baan.
Hier heb je wel gelijk, maar sport is ook emotie, en dus kunnen dit soort dingen af en toe best wel eens gebeuren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:46 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
verdient een 3e setterquote:
Hij heeft iets wat de vrouwen leuk vinden. Is altijd zijn vijfde WTA-relatie volgens mij.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hebben die een relatie? Hoe is het mogelijk. Vind die Radek zo'n mafkees.
Nog niet. Duurt niet lang meer, Woz is net vrijgezel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hebben die een relatie? Hoe is het mogelijk. Vind die Radek zo'n mafkees.
Dan is ze voor mijquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Nog niet. Duurt niet lang meer, Woz is net vrijgezel.
cibulkova deed het net wel heel aardigquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet heel interessant toch? Stosur sloopt.
slet van het atp tourquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij heeft iets wat de vrouwen leuk vinden. Is altijd zijn vijfde WTA-relatie volgens mij.
Voor wie ben jij deze Roland Garros, Federer-fan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:47 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Stosur het uitserveert en dat de NOS dan naar Federer gaat.
Voor Nadal.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor wie ben jij deze Roland Garros, Federer-fan?
Leuk, ik ben ook voor Nadal. Denk wel dat wij de enige zijn hierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor Nadal.Maar Federer mag van mij ook winnen. En als zij niet winnen graag Janowicz.
zojuist een livestream gevonden van federerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:47 schreef Federer-fan het volgende:
Scheelt niet veel. Wij en alors volgens mij.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Leuk, ik ben ook voor Nadal. Denk wel dat wij de enige zijn hier![]()
Ik vind hem wel aardig. En hij is wel de meest intense speler sinds Connors vind ik.quote:Janowicz vind ik dan weer zo'n onsympathieke lul...pff
Djokovic-Cilic staat op het program.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:47 schreef Federer-fan het volgende:
Da's waarschijnlijk interessanter.quote:
Nja, je ziet ook weleens dat de toppers zo goed spelen als nodig is. Ze kunnen vaak ook nog wel winnen op 75%. Maar dat geld tnatuurlijk niet als ze tegen echt goede spelers moeten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:59 schreef Rosario het volgende:
Eurosport heeft Federer - Tursunov.
Kans voor een upset.. Federer was niet veel tegen Schwartzman, liet ik mij vertellen.
Federer zal wel winnen, maar deze wedstrijd is toch wel zo'n vijf keer interessanter dan Cilic - Djokovic.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, je ziet ook weleens dat de toppers zo goed spelen als nodig is. Ze kunnen vaak ook nog wel winnen op 75%. Maar dat geld tnatuurlijk niet als ze tegen echt goede spelers moeten.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:05 schreef Rosario het volgende:
[..]
Federer zal wel winnen, maar deze wedstrijd is toch wel zo'n vijf keer interessanter dan Cilic - Djokovic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
O, en ik dacht juist dat dat spannend kon worden. Cilic is toch best goed?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tursunov kan het elke set spannend houden. Cilic heeft gewoon geen schijn van kans.
Mja. Het is ook maar een prognose.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, en ik dacht juist dat dat spannend kon worden. Cilic is toch best goed?
Hoop wel dat in elk geval één van die wedstrijden spannend wordt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:13 schreef Rosario het volgende:
[..]
Mja. Het is ook maar een prognose.
Straks heeft Djokovic drie tiebreaks nodig. En Federer staat nu al op het punt van breaken.
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoop wel dat in elk geval één van die wedstrijden spannend wordt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:10 schreef Federer-fan het volgende:
Het is misschien een beetje vloeken in de kerk, maar wat ik bij Federer weleens een beetje arrogant vind, is hoe hij speelt. Soms lijkt het alsof hij - door bijvoorbeeld lang te wachten tot hij een bal slaat of schijnbewegingen te maken - zijn tegenstander een beetje aan het dollen is, zoals een clubkampioen die tegen een veel zwakkere clubspeler speelt.Nadal dan, met zijn lelijke grafsmoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is fucking lelijk.
FedererGOAT
lekker faxen heel de dag echt genot
Ik ben ook voor Nadalquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Leuk, ik ben ook voor Nadal. Denk wel dat wij de enige zijn hier![]()
Valt wel mee toch? Maar ook al is het zo, dat heeft toch weinig te maken met sportiviteit of met tenniskwaliteiten?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nadal dan, met zijn lelijke grafsmoel.
Hij is fucking lelijk.
[...]
Liever niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:32 schreef 1239758715981 het volgende:
Jongens het is wel even belangrijk dat Djokovic hier het hele toernooi wint
Dat zeg je niet als het hier over het uiterlijk van de vrouwen gaatquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Maar ook al is het zo, dat heeft toch weinig te maken met sportiviteit of met tenniskwaliteiten?
Ook bij de vrouwen heeft het uiterlijk weinig te maken met sportiviteit of tenniskwaliteiten toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:40 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Dat zeg je niet als het hier over het uiterlijk van de vrouwen gaat
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:24 schreef 1239758715981 het volgende:
Nadal is een geweldige speler, echt een topper. Helaas ben ik Federer-fan en hoop ik daarom dat Nadal niet over de 17 slams heen gaat. Daarom ben ik voor Djokovic deze twee weken
en Goran is een baas
Je mag ook gewoon voor Federer zijn hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:24 schreef 1239758715981 het volgende:
Nadal is een geweldige speler, echt een topper. Helaas ben ik Federer-fan en hoop ik daarom dat Nadal niet over de 17 slams heen gaat. Daarom ben ik voor Djokovic deze twee weken
en Goran is een baas
Wie is het dikkertje?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:45 schreef Rosario het volgende:
Over lelijke tennissters gesproken; dat dikkerdje staat flink te verliezen.
Voor jou wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
Fed fan heb je nog een leuke zelfverzonnen grap
Even voor de afwisseling
Hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor jou wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Federer wint niet van Nadalquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Je mag ook gewoon voor Federer zijn hoor
[..]
Voor jou wel.Haha, die is slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heb je ooit problemen gehad met de assistent bedrijfsleider toevallig?
[..]
Voor jou wel.Ik neem aan dat je 'de alcohol vloeit rijkelijk' bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taylor Townsend.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wie is het dikkertje?
Nadal is trouwens niet lelijk imo. Vind Wawrinka er altijd lelijk uitzien. Maar verder een top gozert!
http://www.toochic.com/ ???quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:51 schreef Rosario het volgende:
Hebben jullie ook al aandelen Too Chic gekocht?
Nee, maar klonk leuk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, die is slecht. Heb je ooit problemen gehad met de assistent bedrijfsleider toevallig?
Nee, ik bedoel het zoals het er staat. Is een belangrijk onderdeel van slecht zelfbedachte grappen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:50 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 'de alcohol vloeit rijkelijk' bedoelt
ik wil een nieuwe RG winnaar 8 is genoeg voor nadalquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:32 schreef 1239758715981 het volgende:
Jongens het is wel even belangrijk dat Djokovic hier het hele toernooi wint
Waterreus is een baasquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben jij een grote Ronald Waterreus fan?
Nee, het is niet genoeg. Doet me denken aan de James Bondfilm De wereld is geen ei.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik wil een nieuwe RG winnaar 8 is genoeg voor nadal
Op de wta tour kan je daar nog mee wegkomen. Op de ATP tour kan jenhet je niet veroorloven om onnodige kilo's mee te sjouwen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wow inderdaad, voor een top sporter wel aan de zware kant. Ze is ook pas 18 jaar
mwa Cilic maakt alleen kans op grasquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, en ik dacht juist dat dat spannend kon worden. Cilic is toch best goed?
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:04 schreef Hazzard het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel en hoe ongezond je moet eten om zo dik te worden als topsportster zijnde op je 18e. Je zou toch denken dat met zo goed als elke dag intensief sporten dit aardig onmogelijk is (als je jezelf niet elke dag zit vol te kanen bij de Mac).
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het is niet genoeg. Doet me denken aan de James Bondfilm De wereld is geen ei.
Nog 1 GS en Nadal evenaart Sampras. En dan nog 3 erbij en dan evenaart hij Federer. Ben heel benieuwd of hem dat gaat lukken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik wil een nieuwe RG winnaar 8 is genoeg voor nadal
Ja dat snap ik dus ook niet...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:04 schreef Hazzard het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel en hoe ongezond je moet eten om zo dik te worden als topsportster zijnde op je 18e. Je zou toch denken dat met zo goed als elke dag intensief sporten dit aardig onmogelijk is (als je jezelf niet elke dag zit vol te kanen bij de Mac).
The World is not an Oeuf.quote:
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nog 1 GS en Nadal evenaart Sampras. En dan nog 3 erbij en dan evenaart hij Federer. Ben heel benieuwd of hem dat gaat lukken.
watte?quote:
Ze is niet heel dik obv, maar voor een topsporter zijnde is dit al dik. In het gewone leven zou dit gewoon normaal zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:04 schreef Hazzard het volgende:
neuh dat valt best meequote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Set Tursunov met een mooie winner langs de lijn. Federer was eigenlijk de betere in de set.
2e geplaatst.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:50 schreef Mykonos het volgende:
[..]
5-7 6-4. Nu 3e set. Tegen Peya/Soares, dat is wel een topduo volgens mij.
Die jongens kunnen aardig ballen, maar niet zoals Rooowbinnn hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:50 schreef Mykonos het volgende:
[..]
5-7 6-4. Nu 3e set. Tegen Peya/Soares, dat is wel een topduo volgens mij.
The World is not Enough.quote:
Juist niet, de toppers zijn allemaal heel sterk in tiebreaks.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:30 schreef suus21 het volgende:
het valt me op dat die toppers vaak tiebreaks verliezen..
noooouuuuuquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:18 schreef Rosario het volgende:
Tursunov is gezien hoor. Zit geen kracht meer in.
Hm, ik kijk nu even naar Isner.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
noooouuuuu
Ik zie het nog wel 2-2 in sets worden
npo is vaak beter.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:51 schreef truedestiny het volgende:
NOS stream loopt gewoon achter op de Roland Garros app.
Eurosport tv loopt zelfs achter. Niet geheel verrassend imo.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:51 schreef truedestiny het volgende:
NOS stream loopt gewoon achter op de Roland Garros app.
Omdat hij gister daarvoor het commentaar deed. Het verbaast me nog dat hij nog nooit 'en de goal' heeft gezegd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:17 schreef suus21 het volgende:
waarom noemt die noob djoko haase? Ik heb het even gemist..
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:21 schreef suus21 het volgende:
hij vergist zich in de naam? Hoe onnozel...
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:21 schreef suus21 het volgende:
hij vergist zich in de naam? Hoe onnozel...
Vervelend. Ik keek net uit naar Tsonga-Janowicz. Is er gezegd of het een korte of een lange bui is?quote:
Paar spatjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vervelend. Ik keek net uit naar Tsonga-Janowicz. Is er gezegd of het een korte of een lange bui is?
Gelukkig.quote:
omdat bij de NOS alleen maar noobs werken die zichzelf helemaal de shit vindenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:38 schreef 1239758715981 het volgende:
Waarom spreken ze bij de NOS allemaal Lenglen verkeerd uit
Komt goed hoor ik. Ze zeggen net dat na regen zonneschijn komt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vervelend. Ik keek net uit naar Tsonga-Janowicz. Is er gezegd of het een korte of een lange bui is?
Je bedoelt als Langlen in plaats van als Langlan? Ik spreek het ook zelf verkeerd uit, omdat dat een stuk makkelijker in de mond ligt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:38 schreef 1239758715981 het volgende:
Waarom spreken ze bij de NOS allemaal Lenglen verkeerd uit
Ow.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat het toch harder regenen.
Serieus? Gaat de goede kant op dus.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Komt goed hoor ik. Ze zeggen net dat na regen zonneschijn komt.
Langlen zou al wat zijn. Nee, ze zeggen allemaal lenglen, alsof het Nederlands isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt als Langlen in plaats van als Langlan? Ik spreek het ook zelf verkeerd uit, omdat dat een stuk makkelijker in de mond ligt.
Da's wel verschrikkelijk ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:00 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Langlen zou al wat zijn. Nee, ze zeggen allemaal lenglen, alsof het Nederlands is
quote:16:47
Hurray! The covers are coming off - well, on Chatrier and No.1 and least. They remain in place on Lenglen, but not for long ... Plus to resume soon, hopefully!
Die Fransen hebben het dus zelf ook over Lenglen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |