jou bericht in mijn sig blijft geniaalquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij moet je hier zijn: SPT / Noobs: stel hier je tennisvragen
Dank je wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jou bericht in mijn sig blijft geniaal
lolquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van dit:
[ afbeelding ]
Dat werd ook gedacht van Chardy tegen Djokovic.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:20 schreef F.M.D. het volgende:
wat een tegenvaller deze wedstrijd. ik dacht dat thiem nadal echt moeilijk ging maken.
En ik van die enge maniertjes van Nadal, jezus wat een freak .quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:17 schreef grrrrg het volgende:
Ik word wel een beetje moe van het zuchtmeisje
ja omdat hij van federer won in romequote:Op donderdag 29 mei 2014 14:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat werd ook gedacht van Chardy tegen Djokovic.
Je ziet hem voor het eerst spelen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:23 schreef Pugg het volgende:
[..]
En ik van die enge maniertjes van Nadal, jezus wat een freak .
Ik ook.quote:
Lol waarom wilde hij niet meer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:55 schreef Max23 het volgende:
Rojer met zijn dubbelpartner Tecau trouwens door in het dubbelspel. Zijn oude dubbelpartner Qureshi, die niet meer met Rojer wilde dubbelen is wel uitgeschakeld net
Ja dat wel, maar Rojer/Qureshi stonden wel top 8 van de wereld samenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Er wordt sowieso redelijk veel gestoelendanst in de dubbelwereld, met wisselend resultaat, dit is verre van uitzonderlijk.
Heftig kwart hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leo Mayer waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Ik vond hem gewoon goed en overtuigend. Wat vond je er matig aan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Alleen de laatste set gezien, maar Nadal was behoorlijk matig, [...]
Die dubbelen nu ook weer samenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ook daarbinnen. Nestor en Zimonjic waren bijvoorbeeld nummer 1.
Slappe ballen, veel viel kort zonder al te veel vaart, zijn spin voelde niet overweldigend. Normaal wint hij nog wel aardig wat punten met een plotselinge versnelling langs een lijn, of door zijn forehand inside out weg te leggen, maar nu was het puur foutjes wachten, die bij de onervaren Thiem in overvloed kwamen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond hem gewoon goed en overtuigend. Wat vond je er matig aan?
Nadal heeft inderdaad niet veel winners geslagen en niet veel plotseling versneld, maar ik vond hem verre van passief spelen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Slappe ballen, veel viel kort zonder al te veel vaart, zijn spin voelde niet overweldigend. Normaal wint hij nog wel aardig wat punten met een plotselinge versnelling langs een lijn, of door zijn forehand inside out weg te leggen, maar nu was het puur foutjes wachten, die bij de onervaren Thiem in overvloed kwamen.
volg jij ook tennisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |