quote:Op zondag 1 juni 2014 17:54 schreef BredeBroeder het volgende:
Zijn jullie allemaal al aangebrande negers
Place your bets. Ik zeg Argentinië.quote:
Volgende weekquote:
Misschien achter m'n vizierquote:Op zondag 1 juni 2014 17:54 schreef BredeBroeder het volgende:
Zijn jullie allemaal al aangebrande negers
Durf toe te geven dat je jaloers bent.quote:
nope, tanlinesquote:Op maandag 2 juni 2014 00:13 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Durf toe te geven dat je jaloers bent.
Boeit me niet want zoals je kan zien draag ik mn klok toch permanent. Ga toch ook niet in mn blote piel werken omdat ik zo nodig geen lijnen op mn buik en benen wil.quote:
nou, wat dacht je van gewoon korte broek aanquote:Op maandag 2 juni 2014 11:28 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Boeit me niet want zoals je kan zien draag ik mn klok toch permanent. Ga toch ook niet in mn blote piel werken omdat ik zo nodig geen lijnen op mn buik en benen wil.
Faalhaas dan staan er toch ook lijnen op mn benenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
nou, wat dacht je van gewoon korte broek aan
die zie je toch niet smartass.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:47 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Faalhaas dan staan er toch ook lijnen op mn benenI just don't give a shit. En wat AchJa zegt: wijf.
Mn horlogeband toch ook niet als ik m de hele dag draag wijsneus.quote:
ik ben dan ook burgerquote:Op maandag 2 juni 2014 13:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een beetje militair is t/m twee vingers boven de elleboog bruin en heeft een bruine harses.
Moet hem nog zien, dat je je bek maar houdt.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:01 schreef Royyy het volgende:
De nieuwe Game of Thrones aflevering, heftig...
Dit.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet hem nog zien, dat je je bek maar houdt.
Ik geef toch ook geen detailsquote:Op maandag 2 juni 2014 16:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet hem nog zien, dat je je bek maar houdt.
Wel een intrigerende filosofie over beestjes hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:01 schreef Royyy het volgende:
De nieuwe Game of Thrones aflevering, heftig...
Ik wil bij jou wel twee bruine vingers halen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een beetje militair is t/m twee vingers boven de elleboog bruin en heeft een bruine harses.
Que?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Royyy het volgende:
Naar aanleiding van deze posts maar eens wat filmpjes van BF3 bekeken, wilde ik hem gaan kopen... blijkt ie vandaag en morgen bij EA gratis te downloaden te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |