quote:
je zult ongetwijfeld IETS hebben gedaan. maakt niet uit wat.quote:
Nicequote:
Zeg dat wel, baal er enorm van dat ik nu in Twente woon.quote:
Ach zie je, ik hoef helemaal niet op vakantie, alles is hier.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg dat wel, baal er enorm van dat ik nu in Twente woon.
Mis de thuishaven toch wel.
Nou, mijn vakantie-uitje wordt waarschijnlijk ook Amsterdam. Wil nog steeds een keer naar het Rijksmuseum.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach zie je, ik hoef helemaal niet op vakantie, alles is hier.
Jij bent hier de baas he? Dus je kunt het gewoon aanpassen, oliebol.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:04 schreef sp3c het volgende:
nou ik was het niet hoor
en Twente is gewoon kut
Naja gewoon Noord-Holland in z'n algemeenheid, prachtig. De mensen, het accent, de karakters, het landschap, de steden, ik mis alles daar. Rij er ook regelmatig heen gewoon omdat ik er zin aan heb en het mis. Maar ach, het huis staat weer elders helaas.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach zie je, ik hoef helemaal niet op vakantie, alles is hier.
ik heb het over Twente hequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent zelf gay. En die ijsbaan is supermooi. Dat wel al is er geen ijshockey meer.
Dat is gewoon een vlaggetje man. Oliebol.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:06 schreef Specularium het volgende:
Zit nog steeds troep op je gezicht.
[ afbeelding ]
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is gewoon een vlaggetje man. Oliebol.
Hell yeah!quote:
Zodat ik er naar kan kwijlen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:19 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je je broek maar half aantrekken?
Ik schop 'm m'n bed niet uit hoor.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik schop 'm m'n bed niet uit hoor.
Dat jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
Niet dat die er ooit in zou willen belanden, maar dat daargelaten.
Ah, Voortent heeft een minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
Niet dat die er ooit in zou willen belanden, maar dat daargelaten.
Nou nee, m'n ex is model, dus ik heb geen minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ah, Voortent heeft een minderwaardigheidscomplex.
Wat schattig,.
Indeed, klein detail.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Dat ja
Die V zie ik wel over het hoofd.
Heb jij Pamela gevoeldquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:25 schreef sp3c het volgende:
zijn ex is natuurlijk gewoon model
die van mij ook hoor, die speelde in Baywatch maar toen was ik 12 ofzo, dan mag je alleen een beetje voelen
Was ik maar zo simpel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:26 schreef Specularium het volgende:
Een model is een versimpelde weergave van de werkelijkheid.
hier zit een grap in maar ik weet effe niet welke.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:27 schreef sp3c het volgende:
nee de truc is dat je geen namen noemt
en ik ben nog steeds een baasje maar dan groter
Ik maakte niet eens een grap.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:25 schreef sp3c het volgende:
zijn ex is natuurlijk gewoon model
die van mij ook hoor, die speelde in Baywatch maar toen was ik 12 ofzo, dan mag je alleen een beetje voelen
Gewoon, voor kleding en ondergoed.quote:
Wat een homo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon, voor kleding en ondergoed.
Hobiequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:30 schreef sp3c het volgende:
ik ook niet man, keihard lachen op dat strand daar met de Hoff en al die gekke gasten
Gelukkig wel ja.quote:
echt hoorquote:
nee die ben ik niet he, met zijn kopquote:
ja technisch gezien is het een soort baanquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
Maar ik zou het niet aanraden, ze zijn altijd weg voor shoots enzo of anders wel de sportschool, geen fuck aan.
Ik zei niet dat jij dat was he? Ik zei alleen dat het een kneus was. Jij was vast zo een gast die met een oranje ding in de rondte rende.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee die ben ik niet he, met zijn kop
ik pikte altijd zijn lunch omdat ik een baas was enzo
Geef mij maar gewoon iemand met een kantoorbaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja technisch gezien is het een soort baan
maar dan voor hommels
het verhaal is niet echt he corriequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei niet dat jij dat was he? Ik zei alleen dat het een kneus was. Jij was vast zo een gast die met een oranje ding in de rondte rende.
Lijkt wel op Marijke Helwege met iets minder chirurgie.quote:
Ik denk dat hij slaapt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:10 schreef arjan1112 het volgende:
3 uur... Bier ! 4 uur Bier ! 5 uur koken en bier drinken... 6 uur bier ... 7 uur bier.. 8 uur huilen ruzie maken 9 uur slapen
oh en dat huilen is ook gewoon OK?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:40 schreef sp3c het volgende:
zonder dat ruzie maken klinkt dat gewoon als een goede dag
en een goed gevoel voor humor, dat is wel duidelijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:40 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vrouw, ik kan zien dat ze veel wijsheid bezit.
als je moet huilen moet je huilen daar valt niets aan te doenquote:
Armenen hebben geen smaak, is wel weer duidelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:40 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vrouw, ik kan zien dat ze veel wijsheid bezit.
als het door de drank komt is het wel minder hoor. ik huil zo vaak, kutleven heb ik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je moet huilen moet je huilen daar valt niets aan te doen
ja morgen is vrijdag, doei.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon slapen stelletje kojaken
tot morgen enzo
Ho ho, het is geen vleeskeuring. Lekker oppervlakkig weer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:41 schreef Karina het volgende:
kijken of ik nog een plekje over heb, dit is ook weer een krasmomentje, mooie vrouw met dikke tieten.
oh ja ben ik ook nog, oppervlakkig. was ik vergeten te noemen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ho ho, het is geen vleeskeuring. Lekker oppervlakkig weer.
Trusten enzo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:42 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon slapen stelletje kojaken
tot morgen enzo
Ik kijk bijvoorbeeld vooral naar de dikke artistieke waardes.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
oh ja ben ik ook nog, oppervlakkig. was ik vergeten te noemen.
Van artistieke dingen heb ik geen verstand.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik kijk bijvoorbeeld vooral naar de dikke artistieke waardes.
Dan moet je naar mooie mannen kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik kijk bijvoorbeeld vooral naar de dikke artistieke waardes.
Roken.quote:
Godverquote:Op donderdag 29 mei 2014 04:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook net.................
Hoe lang bent u dan? Zelf ben ik 1.86m 85kgs.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:09 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook vrij kleine voeten voor mijn lengte volgens mij, 39.
1.76quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hoe lang bent u dan? Zelf ben ik 1.86m 85kgs.
normale lengtequote:Op donderdag 29 mei 2014 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
1.76
en je hoeft geen u te zeggen hoor.
beter als van die zeeschuitenquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:09 schreef Karina het volgende:
In d'r vogelnestje.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:56 schreef Specularium het volgende:
362 wil in Corrie d'r boomhut zo te zien.
Ik ook, alleen ben ik iets kleiner dan jij. Maar 39 is toch niet zo klein?quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:09 schreef Karina het volgende:
Voor een vrouw niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook, alleen ben ik iets kleiner dan jij. Maar 39 is toch niet zo klein?
Nee gewoon gemiddeld denk ik, in Nederland dan. In frankrijk vinden ze 38 al grootquote:
Jij bent gewoon een gezond Hollands meiske, ik snap al die fascinatie en fixatie op gewicht, lengte en maten en alles niet zo.. Vrouwen vinden zich al dik als ze niet in maatje 36 passen.. dat is gewoon onzin. Gaan ze dat nu ook al doortrekken naar schoenmaten?quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee gewoon gemiddeld denk ik, in Nederland dan. In frankrijk vinden ze 38 al groot
Bij mijn lengte is het dacht iets kleiner dan gemiddeldquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook, alleen ben ik iets kleiner dan jij. Maar 39 is toch niet zo klein?
Je tieten of je schoenmaat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mijn lengte is het dacht iets kleiner dan gemiddeld
Nee zo bedoelde ik het niet hoor, denk niet dat we in de westerse wereld gefocust zijn op kleine voetjesquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een gezond Hollands meiske, ik snap al die fascinatie en fixatie op gewicht, lengte en maten en alles niet zo.. Vrouwen vinden zich al dik als ze niet in maatje 36 passen.. dat is gewoon onzin. Gaan ze dat nu ook al doortrekken naar schoenmaten?![]()
Ik kijk verder dan een modellenbureau of "perfecte" maten.
Nobody is special, everybody is different.
Ook daarin lijken karina en ik op elkaar.quote:
Mjah, toch zijn de meeste vrouwen er enorm mee bezig of maken zich er vreselijk druk om en dat terwijl er vaak nog weinig aan de hand is.. of je moet wel enorm vadzig en lelijk zijn. Feit is dat het de meeste mannen niet eens zoveel uitmaakt, als er eenmaal een klik is dan is er een klik.. zo werkt dat... en een maatje meer is echt wel beter dan een skelet in sexy kleding.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet hoor, denk niet dat we in de westerse wereld gefocust zijn op kleine voetjes
Dat is meer iets voor china.
Best wel goud eigenlijk.. kan beter maar dat heeft iedereen. Ik zit en heb het vrij goed moet ik eerlijk zeggen. En hoe gaat het met jou dan, en de business en family?quote:
Ik ookquote:
Druk en druk, zeker die kids.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Best wel goud eigenlijk.. kan beter maar dat heeft iedereen. Ik zit en heb het vrij goed moet ik eerlijk zeggen. En hoe gaat het met jou dan, en de business en family?
quote:Ik ook
Het is dat je voor mij nog even net iets te duur bent want ik heb tzt wel een knap en flink dressoir nodig voor mijn woning, maar dat wordt dus gewoon IKEA.. Ik heb al een tijdje niet op je site gekeken maar vind het wel mooi wat je doetquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Druk en druk, zeker die kids.
[..]
[..]
Ik moet die site een keer updaten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is dat je voor mij nog even net iets te duur bent want ik heb tzt wel een knap en flink dressoir nodig voor mijn woning, maar dat wordt dus gewoon IKEA.. Ik heb al een tijdje niet op je site gekeken maar vind het wel mooi wat je doetAls ik het geld had dan had ik zo iets laten maken
Mijn pa (timmerman opleiding) was ook onder de indruk.
Goed bezig
http://www.funda.nl/koop/gemonde/huis-4140247-boomstraat-18/quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:16 schreef YokiKater het volgende:
Dat ene leuke pandje bij jou in de buurt is volgens mij verkocht btw... dus mocht ik eens de loterij winnen dan moet ik weer opnieuw gaan kijken.
1.000.000 voor die verouderde meuk?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/gemonde/huis-4140247-boomstraat-18/
Kunnen we achterburen worden. Zijn perceel grenst tegen de onze aan.
Die is ook wel nice... maar ik ging echt voor die ander man... dat was gewoon op maat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/gemonde/huis-4140247-boomstraat-18/
Kunnen we achterburen worden. Zijn perceel grenst tegen de onze aan.
Volgens mij is het ook nog eens een monument, mag je geen zak mee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
hier is helemaal niks up. niet letterlijk en niet figuurlijk.
Duur huisje betyar, als Yoki dat kan betalen ga ik hem versieren, want dan is hij rijk
Correct.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
1.000.000 voor die verouderde meuk?
Je mag nog wel 1 mil uittrekken voor het herinrichten ervan.
Hi Gordon!quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
1.000.000 voor die verouderde meuk?
Je mag nog wel 1 mil uittrekken voor het herinrichten ervan.
Oh dan zit je dus waarschijnlijk te koukleumen omdat er geen CV in mag bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook nog eens een monument, mag je geen zak mee.
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in dat huis.quote:
http://www.funda.nl/koop/gemonde/huis-84286378-besselaar-18-a/quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die is ook wel nice... maar ik ging echt voor die ander man... dat was gewoon op maat.
Maar hier kan ik ook wel wat mee... beetje opknappen.
Ik koop wel een extra lot, gaan we straks een biertje doen bij de kikkervijver
Ze hebben daar inderdaad een paar houtkachels in staan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zit je dus waarschijnlijk te koukleumen omdat er geen CV in mag bijvoorbeeld.
Goh nog een nieuw woordje geleerd he? Alleen dat dichtbij klopt niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:22 schreef sp3c het volgende:
tante corrie, obstinaat,recalcitrant en altijd dichtbij
Wow... ik dacht het verkocht was.. Dat is dus gewoon ech mijn droom heh.. fantastisch perceel/woning.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/gemonde/huis-84286378-besselaar-18-a/
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:24 schreef sp3c het volgende:
ik sla vanaf nu iedere dag het woordenboek open voor een mooi woordje, dit gaat helemaal goedkomen
Ach, ons huis hebben wij in 2006 verbouwd en er mag weer een nieuwe vloer, nieuwe keuken, stukadoren.............quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in dat huis.
Nah geen zwembad, dus laat maarquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/gemonde/huis-84286378-besselaar-18-a/
Dan kom je toch lekker nietquote:
In de Laan is ie een nieuw huis aan het bouwen, heel het perceel heeft een kelder en het lijkt net een paleis.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:26 schreef YokiKater het volgende:
Godsamme.. daar kan je echt alles kwijt.. autoverzameling.. schaapjes.. lekker wonen.. biertje met betyar doen. Brabant
Zo mooi als het misschien is, ik zou daar echt niet willen wonen hoor. Wat moet ik met zo een groot huis trouwens in mijn uppiequote:Op donderdag 29 mei 2014 20:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan kom je toch lekker nietNeem eens de tijd om te kijken wat voor hok dat wel niet is.. dat is een fucking paleis man met alle mogelijkheden van dien.. Wil je een zwembad dan kan dat er ook nog wel vanaf.. zo'n opblaasbare op de parkeerplaats
Nee echt, dit vind ik 1 van de mooiste luxe/dure shit wat er momenteel op de markt is. Voor mij is het een droom. Ik zou het zonder twijfel kopen als ik het geld had.
Heel de dag poetsenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo mooi als het misschien is, ik zou daar echt niet willen wonen hoor. Wat moet ik met zo een groot huis trouwens in mijn uppieHeb ik toch niets aan.
Ja daar ben je inderdaad wel de hele week zoet mee denk ik en als je klaar bent kun je weer opnieuw beginnenquote:
Ga jij lekker in het gastenhuis zitten en dan gaan we elk weekend een FOK! meeting houden.. Gezellie!quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo mooi als het misschien is, ik zou daar echt niet willen wonen hoor. Wat moet ik met zo een groot huis trouwens in mijn uppieHeb ik toch niets aan.
Dat kan ook natuurlijk, je zocht toch nog werk?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar ben je inderdaad wel de hele week zoet mee denk ik en als je klaar bent kun je weer opnieuw beginnen
Meh ik woon toch liever in de stad hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga jij lekker in het gastenhuis zitten en dan gaan we elk weekend een FOK! meeting houden.. Gezellie!
Je hebt daar alle ruimte en vrijheid gek.. en Brabantse gezelligheid.
Nou kijk als ik ervoor betaald word is een ander verhaal hequote:Op donderdag 29 mei 2014 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, je zocht toch nog werk?Nee.. ik zie mij daar echt wel zitten.. Mooiste object wat er momenteel te koop is IMHO.
Context, mensen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou kijk als ik ervoor betaald word is een ander verhaal he![]()
Mijn ouders zouden al in het gastenhuis verblijven.. dan mag jij gewoon in de kelderquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou kijk als ik ervoor betaald word is een ander verhaal heAlleen een beetje ver om te forenzen.
Als die jas eroverheen mag dan doe ik hetquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden al in het gastenhuis verblijven.. dan mag jij gewoon in de kelder![]()
En als je elke dag in panterlingerie gaat schoonmaken dan krijg je van mij een goed salaris
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Spannend! Zometeen dan maar snel wat gaan doen want vannacht wordt het hier een zooitje dus.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
ik kan er niet tegen als het te groot is en je dat randje ziet
quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik krijg nog niks door mijn keel.
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
Ik vind het leuk maar je moet er wel even inkomen.
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou kijk als ik ervoor betaald word is een ander verhaal he
Elke avond ga je gewoon de kooi in.. als een echte panter.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Als die jas eroverheen mag dan doe ik hetWil ik ook reiskosten natuurlijk want het is ver weg.
deze past er prima tussenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
Je hebt het echt allemaal bewaard, godverdomme
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
Je hebt het echt allemaal bewaard, godverdomme
Adriaan is opvallend afwezig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:39 schreef YokiKater het volgende:
Een kleine selectie dames en heren
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij is een aanwinst ja, en jij ook.. post eens iets leuks. Wat heb je gedaan vandaag?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem echt een leuke gozer jaMoet altijd lachen om hem met zijn verhalen.
Vanmorgen heb ik schoongemaakt, gezogen en gedweild, je kent het wel. Daarna ben ik naar het Kruidvat gelopen en naar de Hema. Bij het Kruidvat heb ik een WK hipster gekochtquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is een aanwinst ja, en jij ook.. post eens iets leuks. Wat heb je gedaan vandaag?
Goed verhaalquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmorgen heb ik gezogen, je kent het wel..
Hehe als ik een nieuwe stofzuiger nodig had ging ik daar kijkenquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe als ik een nieuwe stofzuiger nodig had ging ik daar kijken
Het was ook niet de bedoeling om geil te zijn Yoki. Sowieso ben je dat op mijn leeftijd natuurlijk nooit meer he.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]Dat is niet geil, Corrie..Je had moeten vragen of ik nog stof had om te zuigen.
Gewoon erop spugen, je verspeelt de hele sfeer, Corrie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was ook niet de bedoeling om geil te zijn Yoki. Sowieso ben je dat op mijn leeftijd natuurlijk nooit meer he.
Als je erop spuugt is het niet echt he? Dat telt niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon erop spugen, je verspeelt de hele sfeer, Corrie.
Ik heb een hete baquette met roomkaas, misschien helpt dat wat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je erop spuugt is het niet echt he? Dat telt niet.
Nou dat klinkt wel lekker ja. Als je het over stokbrood hebt hequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een hete baquette met roomkaas, misschien helpt dat wat?
Ja, romantisch voorspel gedoe en zo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat klinkt wel lekker ja. Als je het over stokbrood hebt he
Nee man kan ook met een abo niet, of heb je het over dat stokbrood?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef sp3c het volgende:
met een abo zou dat wel gewoon moeten kunnen
Romantisch hoeft niet per se maar voorspel mag wel. geen kaarsjes en shit dat is stom.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, romantisch voorspel gedoe en zo.
Kaarsje in je hol?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Romantisch hoeft niet per se maar voorspel mag wel. geen kaarsjes en shit dat is stom.
AH je deed het erom hequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]Dankuwel.. die kan in de verzameling
Valt nog erg tegenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:34 schreef sp3c het volgende:
hoeveel mb is die verzameling eigenlijk inmiddels?
ik zou het kopen voor een dollar
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Valt nog erg tegen
[ afbeelding ]
Maar ik volg haar alleen in dit topic.
deze maar ff overgeheveld uit een andere SCquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach man ik ben zo makkelijkMij heb je zo te pakken.
Ik heb daar ook al gepost.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze maar ff overgeheveld uit een andere SC
Wat.. we kunnen makkelijk een corrie searchbot schrijven hoor.. paar keywords en fok.nl als source en dan komt er vast wel meer naar bovenquote:
Heej dat mag niet he? Dat is gewoon valsspelen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die is wel nice!quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Was dat niet 320 euro met eten erbij?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:46 schreef sp3c het volgende:
gewoon doen, kost maar 55 euro en dan heb je de hele dag voetbla
Nee hoor 55 euro, dan ga je eerste BBQ'en en daarna VI ORanje bijwonen en als je wil ook nog een wedstrijd kijken daarna.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was dat niet 320 euro met eten erbij?
Als Zlatan ze nou kwam gooien, die gaat toch niet naar het WKquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:47 schreef sp3c het volgende:
das met overnachten, dan gaan ze snachts gouden voetballen naar je hoofd gooien ofzo
En dan zit iedereen de hele tijd op zijn telefoon te posten hoe tof het is?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor 55 euro, dan ga je eerste BBQ'en en daarna VI ORanje bijwonen en als je wil ook nog een wedstrijd kijken daarna.
Das niet duur..quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
Nee hoor 55 euro, dan ga je eerste BBQ'en en daarna VI ORanje bijwonen en als je wil ook nog een wedstrijd kijken daarna.
Nou ik denk dat je telefoon uit moet, dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan zit iedereen de hele tijd op zijn telefoon te posten hoe tof het is?
Je snapt hem weer eens niet...quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah hoop geld wel, ik hoorde dat het bij het EK 25? was zoiets.
Wat, je broek?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:50 schreef sp3c het volgende:
als het uit moet dan laat ik het gewoon aan
Ik zei toch, barbecue, dus eten en ik dacht 2 drankjes.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:51 schreef Specularium het volgende:
55 euro,.
Wat een jodenstreek eigenlijk,.
Krijg je daar 2 consumptiebonnen voor?
Ik ben dan ook geen Bifi worstje, maar val in de Stegeman catagoriequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat denk je maarDit keer hapte ik gewoon niet.
Zul je zien dat je zo'n laf karbonaadje krijgt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:52 schreef sp3c het volgende:
gewoon voor 40 euro vlees van de bbq eten, dat moet te doen zijn
En patat hoop ik. Sla hoef ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:52 schreef sp3c het volgende:
gewoon voor 40 euro vlees van de bbq eten, dat moet te doen zijn
Oh jij moet inmiddels?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:55 schreef sp3c het volgende:
maar meld je ff aan specularium, anders zit ik tussen al die gare interh00lies met 1 karbonaadje voetbla te kijken en dat moeten we niet willen
Niks moet, hij vindt het gewoon leuk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh jij moet inmiddels?
Dan kan ik er wel over nadenken.
Ja, dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks moet, hij vindt het gewoon leuk.
Batata!! goede shit man.. ik ga er straks wat frituren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zou echt geen maaginhoud verspillen aan aardappels. Dat is wat mijn eten eet.
Nee en wie weet zit er een leuke gast, Dries Roelvink of zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
Het kan in ieder geval niet erger zijn dan DWDD met Sonja Barend.
Mmm ik denk dat dat wel meevalt eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:59 schreef sp3c het volgende:
bovendien is er bbq en iedereen zal wel roken zoals het hoort
Als ik serieus naar die meet zou gaan en VI spel zou spelen dan zou ik een Corrie poppetje in panterjas maken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:59 schreef sp3c het volgende:
Volgens mij is het meerendeel vrij jong en rookvrij.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:59 schreef sp3c het volgende:
Check! Blijft goed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:00 schreef Specularium het volgende:
Hey, New Kids Nitro op CC.
Alweer, maar toch.
Ja is op zich niks mis met batata. Maar als je 55 euro betaalt voor een BBQ...al het vlees opeten!quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Batata!! goede shit man.. ik ga er straks wat frituren.
Jij mag niet aan tafel zitten he? Gerard Joling zou ook leuk zijn trouwens, die was een tijdje terug een leuke gast bij VI.quote:
Ja volgens mij ook, alleen Mortaxx misschien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het meerendeel vrij jong en rookvrij.
Nee man die was echt leuk vorige keer. Wie zou jij dan willen zien?quote:
Dat is Kieft.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
Zit je dan met je crackpijp en je goeie gedrag.
ik zeg doen!quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die kan ik wel halen bij de feestwinkel hoor
Ik ben jong en rook nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, alleen Mortaxx misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |