abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140465882
Zwangerschap & geboorte

2014

08 juni: Hobbesje (meisje)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87 (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
22 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje
10 november: DevilsAndDust
15 november: JufMariska
16 november: Heliotrope
21 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle
26 november: Lingue
29 november: Sicilia

2 december: AwayTL
2 december: Radyhyn
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette
19 december: snoenk
19 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_140465936
Over ziek zijn

quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:57 schreef Hilmo het volgende:
Blue, helemaal waar! Ik herken veel van wat je schrijft. Dankje voor de mooie woorden!!

Het is bij mij zo ingewikkeld dat ik niet goed kan omschrijven wáárom ik thuis zit. Ik ben niet meer ziek, misselijkheid is (behalve vandaag) weg, het is nu puur dat mijn lichaam het niet aankan, volledige dagen te werken. Maandag gewerkt, drie uurtjes ;( en dan kapot thuiskomen en de dinsdag hele dag lamlendig. VK zegt ook wel, als je lichaam aangeeft dat het niet kan, dan kan het niet. Maar het komt zo ongeloofwaardig over naar mijn leidinggevende toe als ze vraagt 'waarom ben je nog ziek thuis als je je weer goed voelt, van: Ja ik kan het niet aan. Ik wil me nooit ziek melden, en ik ben nu al vanaf week 6 ziek thuis, in het begin hartstikke ziek, maar nu heb ik weer de puf om leuke dingen te ondernemen en geniet ik van dagjes uit, ik zie alles weer rooskleurig, maar werken niet... :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat blueeyes zegt & meis, denk goed om jezelf. Wat zegt je Arbo arts?
En als je vk aangeeft dat je lichaam het nu aangeeft, en dat werken gewoon even niet kan. dat zegt ook wel wat. :*
pi_140468465
Okay reality check nummer zoveel. Ik wil net mijn teennagels gaan knippen maar ik kom er echt niet meer bij. Dikke fail!

Toch maar even een pedicure benaderen dan want no way dat ik mijn man zijn gang laat gaan. Als ik zie hoe kort die het altijd knipt :X
pi_140468749
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:16 schreef Zoë23 het volgende:
Over ziek zijn

[..]

Wat blueeyes zegt & meis, denk goed om jezelf. Wat zegt je Arbo arts?
En als je vk aangeeft dat je lichaam het nu aangeeft, en dat werken gewoon even niet kan. dat zegt ook wel wat. :*
De arbo arts heb ik alleen in het begin 1x moeten zien als formaliteit. Ik heb een verzuimcoach. Ik stel zelf voor om meer te werken dan dat zij voorstelt, dus tsja, die pusht ook absoluut niet.
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:03:48 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_140469247
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Okay reality check nummer zoveel. Ik wil net mijn teennagels gaan knippen maar ik kom er echt niet meer bij. Dikke fail!

Toch maar even een pedicure benaderen dan want no way dat ik mijn man zijn gang laat gaan. Als ik zie hoe kort die het altijd knipt :X
Je kan 'm toch vragen om iets minder rigoreus te snoeien? :D
disclaimer
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:05:15 #6
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_140469288
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:38 schreef Twinkle20 het volgende:

Ik zou mijn man ook niet vertrouwen met een nagelschaar in de buurt van mijn tenen :P Gelukkig kan ik met een hoop acrobatiek er nog bij :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_140469340
Ik ben als de dood dat ie in 'het leven' knipt. Daarom mag hij van mij ook de nageltjes van dreumes niet knippen.. doe ik altijd :D

Hij knipt wel altijd de nagels van de katten.. snap niet dat ze dat pikken :D
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:21:02 #8
52229 Chanty
pi_140469848
Ik kan hier zooooo van genieten O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb een enorm probleem. Ik ben uitgenodigd voor een super toffe functie. Maar het is geen gewoon gesprek, maar een vaststaande selectiedag… op 18 juni :') Wat moet ik nou? Ik ben dan net bevallen of sta echt op het punt om te bevallen. Maar dit is wel echt een supertoffe baan.
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:29:09 #9
52229 Chanty
pi_140470133
Fuuuuucccckkk. Heb gebeld en moet ze mailen en dan maar hopen dat er iets te regelen valt :'( Maar dat hoor ik pas volgende week.
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:29:35 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_140470152
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:21 schreef Chanty het volgende:
Ik kan hier zooooo van genieten O+

SPOILER
En ik heb een enorm probleem. Ik ben uitgenodigd voor een super toffe functie. Maar het is geen gewoon gesprek, maar een vaststaande selectiedag… op 18 juni :') Wat moet ik nou? Ik ben dan net bevallen of sta echt op het punt om te bevallen. Maar dit is wel echt een supertoffe baan.
blijft fantastisch om te zien O+
Wb baan: ik zou in dit geval zeggen: jammer dan, er komt wel weer een andere voorbij. Dit lijkt me niet haalbaar, hoe spijtig ook -O- :*
disclaimer
pi_140470256
Ons eigenwijze kind lag met de voetjes voor de billen O+ gelukkig rekte het zich na 10 minuten porren toch nog even uit en konden we even gluren: We krijgen een meisje! :D O+ O+ O+
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:34:58 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_140470308
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:33 schreef krijgerrtje het volgende:
Ons eigenwijze kind lag met de voetjes voor de billen O+ gelukkig rekte het zich na 10 minuten porren toch nog even uit en konden we even gluren: We krijgen een meisje! :D O+ O+ O+
Whiej, hamburger galore! Leuk! *O*
disclaimer
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:37:44 #13
52229 Chanty
pi_140470413
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

blijft fantastisch om te zien O+
Wb baan: ik zou in dit geval zeggen: jammer dan, er komt wel weer een andere voorbij. Dit lijkt me niet haalbaar, hoe spijtig ook -O- :*
Mja dat vast wel, maar dit is echt een megatoffe baan en dit komt echt niet vaak voorbij. Sterker nog; ik had nooit gedacht hiervoor te worden uitgenodigd. Echt, waarom niet een paar weken later :')
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:38:17 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_140470434
Murphy is een eikel!
disclaimer
pi_140470492
Chanty gewoon de situatie uitleggen. Misschien dat ze voor jou toch een uitzondering kunnen maken dat je voor of na de bevalling op gesprek kunt.

Nee heb je, ja kun je krijgen!
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:41:14 #16
52229 Chanty
pi_140470551
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Chanty gewoon de situatie uitleggen. Misschien dat ze voor jou toch een uitzondering kunnen maken dat je voor of na de bevalling op gesprek kunt.

Nee heb je, ja kun je krijgen!
Ja ik heb ze idd gebeld en moest ze erover mailen en dan kijken ze volgende week maar aangezien ze een enorm aanbod hadden qua sollicitanten verwacht ik niet dat ze erg hun best gaan doen om iets te regelen. Andere optie is NU bevallen :+
pi_140470649
Ik kom weer even om de hoek kijken. Ben niet vooruit te branden met die vermoeidheid. En kan wel hele dagen slapen als mijn hoofd het toe zou laten. Lichamelijk dood moe en mentaal te wakker om te ontspannen/slapen.

Kom nog wel even Enfermera feliciteren! Mooie namen. Geniet ervan!

Verder kan ik het allemaal even niet onthouden...

@Chanty: lastig hoor de keuze. Denk dat je idd moet hopen dat er wat met hun te regelen is dat je eerder/later aan het proces mag deelnemen. En anders laten afhangen hoe goed jij je voelt als je net bevallen bent. Maar zou er nu geen beslissingen over nemen. Misschien is die kleine er nog niet, of misschien is de kleine er eerder, of misschien willen ze je dus wel een andere keer zien.
pi_140470663
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ja ik heb ze idd gebeld en moest ze erover mailen en dan kijken ze volgende week maar aangezien ze een enorm aanbod hadden qua sollicitanten verwacht ik niet dat ze erg hun best gaan doen om iets te regelen. Andere optie is NU bevallen :+
Wat houdt je tegen.... ;)
:%
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:45:39 #19
52229 Chanty
pi_140470702
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:44 schreef Roosje84 het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen.... ;) Hup :%
Fernando die er nog niet uit lijkt te willen :+
pi_140470770
Chanty wat een mooie beelden! Mijnes beweegt het meest als ik op mijn zij lig, maar als ik dat film is het perspectief echt heel raar.
Wat leuk en tegelijkertijd balen van die uitnodiging! Hopelijk is er alsnog een optie om jezelf te laten zien!

Verder dank voor de mooie en wijze woorden in het vorige deel. Weet niet meer wie het zei, maar al je "goede momenten" opgebruiken aan je werk - das niet goed. Nou heb ik gelukkig veel goede momenten en voel ik me lichamelijk best ok momenteel. Maar ik merk dat ik gewoon niet kan wennen aan het feit dat er een heus kind bij ons komt wonen. Mijn man is er zo rustig onder, haha, die denkt dat het alleen knuffelen is als ze geboren is. Haha. Heb niet het idee dat hij overziet hoeveel er komt kijken bij zo'n kleintje :D

Vraagje trouwens: wanneer willen jullie het eerste bezoek ontvangen? Uren na de geboorte, dagen? En hoe lang?
Wij zitten zo in dubio over wanneer we familie moeten laten overkomen. Iedereen woon zo ver weg. :/
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:48:10 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_140470782
gewoon persen :{w als je nu al begint met 'm altijd zijn zin te geven wordt het nooit wat :N
disclaimer
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:50:28 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_140470849
Room, de opa's en oma's mogen best al na een paar uur komen, de rest heb ik liever wat gespreid denk ik. Maar bijna iedereen woont vlakbij (lees: binnen 10 km) en kan makkelijk voor een half uurtje langs komen, maar in jouw geval moet je waarschijnlijk een andere afweging maken. Je kan ze niet na een uur wegsturen, dus kunnen ze beter komen als jullie je draai al een beetje hebt gevonden :)
disclaimer
pi_140470856
Chanty, balen zeg! Maar hopelijk kunnen ze nog wat voor je regelen!
En Kwak - succes vandaag en geniet ervan ^O^ !

Ik ga straks mijn lieftallige echtgenoot verrassen met een wellness-weekendje om te vieren dat we maandag exact 10 jaar bij elkaar zijn *O* . Lekker winkelen en wandelen zaterdag, een hotelovernachting en dan zondag de hele dag chillrelaxontspan in de sauna en het bubbelbad. Nu al zin in *) .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2014 15:50:53 ]
pi_140471014
Ja, moeilijk Chanty. Maar dit is wel een heel ongelukkige timing! Zie het als een compliment en ga er maar vanuit dat er echt nog wel een keer zo'n kans voorbij komt!

Lekker, Razz. Geniet ervan!

Ik vind overigens dat je bezoek de eerste dagen na de bevalling wel degelijk na een uurtje 'weg kunt sturen' ook al komen ze van ver. Langer dan dat trek je over het algemeen nog helemaal niet, en de meeste mensen weten dat ook. Het gaat ook niet om hoe lang je de pasgeborene kunt zien, maar dat je de baby kunt zien toch?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:56:21 #25
52229 Chanty
pi_140471082
quote:
12s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon persen :{w als je nu al begint met 'm altijd zijn zin te geven wordt het nooit wat :N
:D _O- Goed punt!

@roomsnoes: ik heb daar nog geen besluit over genomen. Ik laat het van de situatie dan afhangen. Hoe heftig was de bevalling? Of is het toch een keizersnede geworden? Mag ik direct naar huis of moet ik nog blijven? Hoe laat is de kleine geboren. Hoe ben ik eraan toe?

Wordt de kleine bv om 8 uur s ochtends geboren via de normale uitgang en voel ik me verder prima, dan vind ik het geen probleem dat mijn ouders s middags even langskomen (even, geen uren dus maar dat weten ze zelf ook). Maar als ik compleet in de lappenmand lig dan wachten ze maar een dagje hoor.

In jouw geval moet je familie zelfs vliegen toch? Weet niet hoe snel een vlucht en hotel te regelen zijn?
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:57:28 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_140471134
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:54 schreef Franny_G het volgende:
Ja, moeilijk Chanty. Maar dit is wel een heel ongelukkige timing! Zie het als een compliment en ga er maar vanuit dat er echt nog wel een keer zo'n kans voorbij komt!

Lekker, Razz. Geniet ervan!

Ik vind overigens dat je bezoek de eerste dagen na de bevalling wel degelijk na een uurtje 'weg kunt sturen' ook al komen ze van ver. Langer dan dat trek je over het algemeen nog helemaal niet, en de meeste mensen weten dat ook. Het gaat ook niet om hoe lang je de pasgeborene kunt zien, maar dat je de baby kunt zien toch?
Dan moeten ze dus niet meteen komen ;) maar voor een uurtje naar Noorwegen vliegen kun je niet verwachten van mensen vind ik.
disclaimer
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:59:34 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_140471214
Ik neem alles terug over weinig voelen trouwens. Het lijkt alsof het blaasgestamp elke dag een factor 5 toeneemt :')
disclaimer
pi_140471367
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem alles terug over weinig voelen trouwens. Het lijkt alsof het blaasgestamp elke dag een factor 5 toeneemt :')
Ja das nu te laat, terug nemen kan niet voelen zul je t })
S. 2014
J. 2016
pi_140471371
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan moeten ze dus niet meteen komen ;) maar voor een uurtje naar Noorwegen vliegen kun je niet verwachten van mensen vind ik.
Het is ook wat ze zelf willen en ervoor over hebben. Het lijkt me iets om vooraf even goed met elkaar te bespreken om teleurstellingen aan beide kanten te voorkomen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 28 mei 2014 @ 16:03:18 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_140471378
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:03 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Het is ook wat ze zelf willen en ervoor over hebben. Het lijkt me iets om vooraf even goed met elkaar te bespreken om teleurstellingen aan beide kanten te voorkomen.
Dat sowieso :Y
disclaimer
  woensdag 28 mei 2014 @ 16:04:22 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_140471426
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ja das nu te laat, terug nemen kan niet voelen zul je t })
Het is nog nu wel leuk hoor, ik moet er constant van grinniken :') O+
Het zijn nog niet zulke hele krachtige pootjes natuurlijk :D

inb4 "wacht maar" :+
disclaimer
pi_140471433
Nou ja dat is het lastige dus. Als mijn familie (en het gaat om 1 persoon vooral, heb niet veel familie en op deze persoon na kunnen ze wel ff wachten) langskomt kost het ze veel geld en even voor een dagje is gewoon extreem kostbaar. Dus dat ze langer komen is prima, ik verwacht niet anders :D.
De eerste dagen liggen we sowieso in een soort kraamhotel, dat is het gebruikelijk een dag of 3-4 (daartegenover staat dat er hier geen kraamzorg is). Dus mijn voorstel was dat ze dan bij ons thuis bivakkeren en zo af en toe eens een uurtje komt buurten in het ziekenhuis. Maar zodra we thuis komen na die 3 dagen weet ik nou niet of ik op 24/7 bezoek zit te wachten. Maar om ze nou naar een hotel te sturen vind ik ook weer zo wat. Maarja ik weet gewoone echt totaal niet hoe ik me ga voelen natuurlijk :S
We gaan het uiteraard overleggen natuurlijk. Maar het liefst wil ik vantevoren weten wat ik wil, maar ik enmijn hormonen worden het niet eens, en mijn man als 3e part al helemaal niet :P
pi_140471467
Nou SQ, 'geniet' ervan. :D . :* .
  woensdag 28 mei 2014 @ 16:06:06 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_140471486
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef Roomsnoes het volgende:
Nou ja dat is het lastige dus. Als mijn familie (en het gaat om 1 persoon vooral, heb niet veel familie en op deze persoon na kunnen ze wel ff wachten) langskomt kost het ze veel geld en even voor een dagje is gewoon extreem kostbaar. Dus dat ze langer komen is prima, ik verwacht niet anders :D.
De eerste dagen liggen we sowieso in een soort kraamhotel, dat is het gebruikelijk een dag of 3-4 (daartegenover staat dat er hier geen kraamzorg is). Dus mijn voorstel was dat ze dan bij ons thuis bivakkeren en zo af en toe eens een uurtje komt buurten in het ziekenhuis. Maar zodra we thuis komen na die 3 dagen weet ik nou niet of ik op 24/7 bezoek zit te wachten. Maar om ze nou naar een hotel te sturen vind ik ook weer zo wat. Maarja ik weet gewoone echt totaal niet hoe ik me ga voelen natuurlijk :S
We gaan het uiteraard overleggen natuurlijk. Maar het liefst wil ik vantevoren weten wat ik wil, maar ik enmijn hormonen worden het niet eens, en mijn man als 3e part al helemaal niet :P
Kunnen ze geen vakantiehuisje huren in de buurt misschien? Ik weet niet of dat er is, maar dan kunnen ze er meteen een Noorse vakantie aan vast plakken?
En anders plan je het langere bezoek een paar maandjes later in. Dat is voor iedereen leuker denk ik!
disclaimer
pi_140471592
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het is nog nu wel leuk hoor, ik moet er constant van grinniken :') O+
Het zijn nog niet zulke hele krachtige pootjes natuurlijk :D

inb4 "wacht maar" :+
~O>
  woensdag 28 mei 2014 @ 16:08:42 #36
52229 Chanty
pi_140471601
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik zou het zelf niet gek vinden om naar een hotel te verkassen na een paar dagen. Het is toch logisch dat je rustig wilt wennen aan de nieuwe situatie. Bespreek het gewoon met de persoon in kwestie.
  woensdag 28 mei 2014 @ 16:09:19 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_140471629
Ik heb het nu even aan mijn Russische collega gevraagd en zij heeft het bezoek van haar moeder aan laten sluiten op het vertrek van de kraamhulp, dus een dagje of tien. Zij heeft dat zelf wel als heel positief ervaren, maar iedere persoonlijke situatie is natuurlijk anders.
disclaimer
pi_140471671
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik had een afscheidsfeestje van mn zus drie dagen voor mn UD en daar ben ik niet heen geweest, maar achteraf gezien had het prima gekund als het iets dichterbij was geweest. Ik voelde me echt prima, alleen langer dan een half uur in de auto was oncomfortabel, dus dat was de enige reden waarom het niet ging.

Dus ik zou lekker kijken hoe je je voelt op die dag en dan beslissen als ze niks kunnen regelen. Als je je goed voelt krijg je vast pluspunten voor doorzettingsvermogen ;)
pi_140471744
Dat heb je hier niet echt helaas. Het lastige is dat ik diegene wel heel graan zsm hier wil hebben, voor mij en voor haar (heeft een beetje met de situatie te maken zeg maar), maar niet typ 24/7. Maar 5 dagen lang een uurtje of 2 bezoek zou ik heel fijn vinden.
Kreeg nu net een geniale ingeving: ze kan misschien wel bij een familielid van manlief overnachten. Dan is ze toch in de buurt maar niet op onze lip. Voor allebei het beste denk ik!
Dank voor het meedenken <3 Is nie altijd makkelijk nie, zo geëmigreerd zijn :)
  woensdag 28 mei 2014 @ 16:23:30 #40
52229 Chanty
pi_140472220
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:10 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik had een afscheidsfeestje van mn zus drie dagen voor mn UD en daar ben ik niet heen geweest, maar achteraf gezien had het prima gekund als het iets dichterbij was geweest. Ik voelde me echt prima, alleen langer dan een half uur in de auto was oncomfortabel, dus dat was de enige reden waarom het niet ging.

Dus ik zou lekker kijken hoe je je voelt op die dag en dan beslissen als ze niks kunnen regelen. Als je je goed voelt krijg je vast pluspunten voor doorzettingsvermogen ;)
Als er niks geregeld kan worden dan doe ik dat zeker. Maar ik ben dan 40+6 en ze willen me ivm stuitligging niet langer laten lopen dan die 41 weken. Dus tel uit je winst :') Zou verder mijn man vragen om me daarheen te brengen. Ga zeker niet meer zelf rijden. Maar goed… hoor volgende week meer.
pi_140472441
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het nu even aan mijn Russische collega gevraagd en zij heeft het bezoek van haar moeder aan laten sluiten op het vertrek van de kraamhulp, dus een dagje of tien. Zij heeft dat zelf wel als heel positief ervaren, maar iedere persoonlijke situatie is natuurlijk anders.
Mijn moeder is ook 5 dagen in huis geweest nadat de kraam weg was.

Dit was echt geweldig en super fijn O+ (iets van 5 uur per dag, ze bleef niet bij ons slapen)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_140472680
Dat is dus ook een punt. Want we hebben geen kraamzorg, en een paar extra handen kan zomaar ook heel fijn zijn. Maargoed. We zien t wel haha. Zennn
pi_140472720
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:23 schreef Chanty het volgende:

[..]

Als er niks geregeld kan worden dan doe ik dat zeker. Maar ik ben dan 40+6 en ze willen me ivm stuitligging niet langer laten lopen dan die 41 weken. Dus tel uit je winst :') Zou verder mijn man vragen om me daarheen te brengen. Ga zeker niet meer zelf rijden. Maar goed… hoor volgende week meer.
Handig idd :X
pi_140473643
Ik twijfel nog om mn moeder te vragen om n paar dagen te helpen als de kraam weg is... Lijkt me heerlijk maar misschien vind ik dat dan weer helemaal niet!

Kloterige timing idd chanty...
S. 2014
J. 2016
  woensdag 28 mei 2014 @ 17:16:22 #45
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140474162
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik twijfel nog om mn moeder te vragen om n paar dagen te helpen als de kraam weg is... Lijkt me heerlijk maar misschien vind ik dat dan weer helemaal niet!

Kan je goed met je moeder overweg? Ik vond het zelf heerlijk dat we het na de kraamweek zelf 'mochten' doen. Had er niemand bij gewild. Maar misschien ervaart een ander dat weer heel anders :).
KuikenGuppy
  woensdag 28 mei 2014 @ 17:27:03 #46
344469 Amsel
zonder t
pi_140474522
Roomsnoes, ik zou inderdaad ook voor de optie gaan dat ze bij een ander overnachten maar dan wel bij jou langs kunnen komen op de momenten dat jij ze er wilt hebben ;)

Wij hebben het "geluk" dat ons huis zo klein is dat er sowieso geen logés in passen. Mijn schoonouders zijn het dus gewend dat we ze in een hotel stoppen als ze overkomen. Wij zullen hen wel een seintje geven zodra de weeën beginnen, zodat ze een vlucht kunnen boeken en niet al te laat aankomen. Andere mensen krijgen het waarschijnlijk pas te horen als de baby er daadwerkelijk is.
  woensdag 28 mei 2014 @ 17:27:30 #47
52229 Chanty
pi_140474542
quote:

Mijn moeder heeft het aangeboden maar houd zelf de boot af. Ken mezelf een beetje en denk dat ik straks echt liever gewoon met ons drietjes ben. Maar wellicht als ik wel een keizersnede moet, dat ik het overweeg. Vraag je inderdaad af hoe goed je je mams een aantal dagen om je heen kunt hebben. Ik hou zielsveel van mijn moeder, maar het is ook vermoeiend ;) Dus als het niet nodig is...
pi_140474697
quote:

Ik had daarom met mijn moeder afgesproken dat ik het waarschijnlijk wel zou willen, maar dat ik het eerlijk kon zeggen als ik het liever niet had.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_140474700
Mijn ouders op ruim 2 uur rijden (ruim 3 uur ov voor hun) komen dag 2 en weten hoe en wat en dat ze lekker alles zelf uit mogen zoeken. Zijn al afspraken over gemaakt. Wil ze heel graag snel zien, maar voor 1 uurtje 6 uur reizen gaat me te ver.

En mijn moeder erna langer dan een dag over de vloer gaat oorlog worden, hoe lief en alles ook bedoeld.
Dat trek ik totaal niet, dus een bezoekje prima maar binnen 24 uur is het ook over.
pi_140474817
Mijn moeder en schoonmoeder kwamen geregeld eten brengen, wat echt geniaal was. Ware het niet dat het eten van m'n moeder enigszins groenteloos is en toen ik vroeg om iets met groente kregen we een rode kool schotel met voor mij een stukje zonder kool omdat ik bv gaf :D

Maar ik hoor hier helemaal niet O-)
  woensdag 28 mei 2014 @ 17:45:51 #51
52229 Chanty
pi_140475191
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 17:31 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn ouders op ruim 2 uur rijden (ruim 3 uur ov voor hun) komen dag 2 en weten hoe en wat en dat ze lekker alles zelf uit mogen zoeken. Zijn al afspraken over gemaakt. Wil ze heel graag snel zien, maar voor 1 uurtje 6 uur reizen gaat me te ver.

En mijn moeder erna langer dan een dag over de vloer gaat oorlog worden, hoe lief en alles ook bedoeld.
Dat trek ik totaal niet, dus een bezoekje prima maar binnen 24 uur is het ook over.
Mijn ouders moeten ook twee uur rijden, maar ze hoeven voor mij ook echt niet na een uur al weg. Wellicht wel het bezoek wat splitsen, bv twee uurtjes en dat ik dan twee uurtjes kan rusten en dan ze dan nog eens twee uurtjes langskomen. Maar ze gaven zelf al aan dat ze niet verwachtten dat ze uren mogen blijven als ik net ben bevallen.

En mijn schoonouders wonen dus in Spanje en komen 10 juni deze kant op en hebben een huisje gehuurd een uurtje rijden hier vandaan. Daar geldt wat mij betreft hetzelfde voor (liever af en toe iets korter zelfs want kan mijn schoonmams niet zo heel lang om me heen hebben).

Was ook leuk; ze hadden gevraagd of ze mijn auto mochten lenen (ze blijven drie weken) en ik heb nee gezegd want zolang ik niet bevallen ben wil ik de auto gewoon voor de deur hebben dat ik nog makkelijk weg kan. Dacht da het daarmee was afgehandeld maar maandag zei mijn man dat zijn ouders hadden gevraagd of ze de auto mochten lenen want huren was zo duur. Dus ik zei ook: ik heb al nee gezegd en dat is het nog steeds.

Voel me wel een bitch :@ Maar die auto is mijn bewegingsvrijheid en anders moet ik of met OV naar den haag voor bv zkh-controles of moet mijn man steeds vrij nemen. Boodschappen doen kan ik dan ook niet meer, en even bij een vriend langs in Den Haag wordt ook meteen een dure lange trip met het OV waar ik niet op zit te wachten. Nu afgesproken dat ze de auto mogen zodra ik bevallen ben, maar niet daarvoor.
pi_140475363
Zeg NTS, waarom sta jij eigenlijk niet in de OP? En zijn er al meer januari dames? w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 28 mei 2014 @ 17:57:00 #53
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_140475594
quote:
17s.gif Op woensdag 28 mei 2014 17:50 schreef Vlindur het volgende:
Zeg NTS, waarom sta jij eigenlijk niet in de OP? En zijn er al meer januari dames? w/
Ik vind 6+6 nog een beetje vroeg :@.

Jij bent eerder aan de beurt volgens mij ;).

Wanneer heb jij je echo?
pi_140475989
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 17:57 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Ik vind 6+6 nog een beetje vroeg :@.

Jij bent eerder aan de beurt volgens mij ;).

Wanneer heb jij je echo?
Volgende week donderdag. Dan ben ik 8.4. Ik ben nu 7.3.

Denk ik. HOOP ik O+

Volgens je ticker ben je nog 7.4 :*
Ik hoop echt dat ie blijft plakken. Heb je er zelf vertrouwen in?

[ Bericht 10% gewijzigd door Vlinder op 28-05-2014 18:13:49 ]
pi_140476283
Helemaal geen bitch Chanty, zij blijven het grensoverschrijdend vragen terwijl je redenering heel begrijpelijk is!

Wat een dag, ik had hem al te vol staan met ingewikkelde dingen, alles liep mis waardoor iedereen boos, de energie moest echt uit mijn tenen komen om het nog op te lossen terwijl ik liever in tranen wilde uitbarsten :P en stom ook wel, want nu heb ik braaf hard gewerkt en ben ik de komende dagen gesloopt./einde klaagzang.
pi_140476370
Ik vind je ook geen kreng hoor Chanty, jij hebt dat ding toch gewoon zelf nodig? 8)7
pi_140476946
Chanty ik vind dat je assertief gehandeld hebt en ik geef je groot gelijk! Als het ding nu al weken ongebruikt op de oprit staat en het ziet er naar uit dat dat nog even zo blijft.. dan is het iets anders.

Overigens.. ik was een week na de bevalling alweer op de rit (en op de fiets). Ik zeg niet dat het bij iedereen zo voorspoedig gaat maar houd er wel rekening mee dat je misschien ook na je bevalling weer snel wat kunt ondernemen.

Happy hormons hier! We hebben DE kleur voor de babykamer. Ik ben blij dat mijn man en ik dezelfde smaak hebben. We hebben echt nooit gezeik over de inrichting en wat er op de vloer en op de muur moet. Dus hij gaat de komende dagen wat aan het klussen. Mag ook wel.. want ben bijna 32 weken :O en er is nog niks gedaan. Eens kijken of ik hem morgen ook zo ver krijg om mee te gaan kijken voor een nieuwe klerenkast voor dreumes. Baby heeft een inbouwkast op de kamer :)
pi_140477140
Mijn ma zou sowieso niet blijven slapen, geen plek, maar ik denk dat ik na de bevalling wel kijk, het lijkt me ook wel fijn om met zn 3en te zijn... We'll see.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 28 mei 2014 @ 18:38:38 #59
52229 Chanty
pi_140477168
Gebruik de auto nu haast elke dag want heel krom, het is ondanks hoge bezinekosten goedkoper dan het OV :') En sowieso sneller. Dus hij staat hier zeker niet weg te roesten. Mocht ik daarna snel op de been zijn dan is mijn man thuis dus staat er sowieso een auto dus dat maakt even niet zoveel uit.

Ben benieuwd welke kleur het geworden is; hint? :P
pi_140477328
Ik vind het ook niet bitchy hoor Chanty!

En wat jij gaat doen qua bezoek van ouders zo zal het hier ook gaan. Dat ze even weggaan shoppen oid in Amstelveen of Amsterdam. Sowieso het hele natje/droogje verhaal heeft mn moeder al van gezegd dat regelen ze zelf, en wij (vriend en ik) gaan lekker rondteuten met le beeb en de kraamzorg.
  woensdag 28 mei 2014 @ 19:26:31 #61
52229 Chanty
pi_140479003
Herkent iemand van de LLM's eigenlijk dit gevoel: alsof er een paar bakstenen onderin je buik liggen? :') Heb ineens een heel zwaar gevoel onder in mijn buik, beetje trekken ook. Sowieso sinds gisteren wat spanning op mijn buik. Zit te wachten op en tijgerprintje eigenlijk, maar ook van binnen voelt het gewoon alsof er druk op staat. Beetje hard, maar geen harde buik. Buik lijkt voor mijn gevoel ook lager te zitten, eens een foto maken morgen en vergelijken met vorige week :D
  woensdag 28 mei 2014 @ 19:45:08 #62
386633 Adnap
I love Life !
pi_140479864
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef Chanty het volgende:
Herkent iemand van de LLM's eigenlijk dit gevoel: alsof er een paar bakstenen onderin je buik liggen? :') Heb ineens een heel zwaar gevoel onder in mijn buik, beetje trekken ook. Sowieso sinds gisteren wat spanning op mijn buik. Zit te wachten op en tijgerprintje eigenlijk, maar ook van binnen voelt het gewoon alsof er druk op staat. Beetje hard, maar geen harde buik. Buik lijkt voor mijn gevoel ook lager te zitten, eens een foto maken morgen en vergelijken met vorige week :D
ben bij lange na geen LLM meer maar dit herken ik van mijn beide zwangerschappen van het indalen en de tijd net voor de geboorte. Voelde alsof uk al naar buiten wenste te gaan.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_140480594
De limonetest he... I failed.. :')
S. 2014
J. 2016
pi_140480670
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:26 schreef Chanty het volgende:
Zou het, zou het? :D (ik bedoel dat ie goed gedraaid is en lekker met het hoofdje aan het indalen is). Zou zo fijn zijn voor jullie!

Ik durf je eigenlijk niet meer te zeggen hoe dat voelde :@ .. Weet het gewoon niet meer van de vorige keer. Maar mijn buik voelt ook al weken zo gespannen aan dat ik bang ben dat de tijgerstrepen er elk moment in schieten. Maar tot nog toe is me dat 'bespaard' gebleven *O*

Hmmm de kleur .. Heb even geprobeerd een plaatje te zoeken maar kon niet echt iets vinden wat erop leek. Het is mintgroen geworden. In combi met een redelijk donkere laminaatvloer en gewoon wit plafond gaat het er echt wel vetjes uit zien! In ieder geval beter als nu. Want nu zijn de muren gewoon heel saai gebroken wit :')
  woensdag 28 mei 2014 @ 20:05:32 #65
52229 Chanty
pi_140480760
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:45 schreef Adnap het volgende:

[..]

ben bij lange na geen LLM meer maar dit herken ik van mijn beide zwangerschappen van het indalen en de tijd net voor de geboorte. Voelde alsof uk al naar buiten wenste te gaan.
Ex-LLM's mogen ook reageren :D
pi_140480821
Ooh, twinkle, leuke kleur! Ik wil ook mintgroen, maar zit nog een beetje te twijfelen wat ik dan op de andere muur doe :p
  woensdag 28 mei 2014 @ 20:08:12 #67
52229 Chanty
pi_140480883
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:02 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Zou het, zou het? :D (ik bedoel dat ie goed gedraaid is en lekker met het hoofdje aan het indalen is). Zou zo fijn zijn voor jullie!

Ik durf je eigenlijk niet meer te zeggen hoe dat voelde :@ .. Weet het gewoon niet meer van de vorige keer. Maar mijn buik voelt ook al weken zo gespannen aan dat ik bang ben dat de tijgerstrepen er elk moment in schieten. Maar tot nog toe is me dat 'bespaard' gebleven *O*

Hmmm de kleur .. Heb even geprobeerd een plaatje te zoeken maar kon niet echt iets vinden wat erop leek. Het is mintgroen geworden. In combi met een redelijk donkere laminaatvloer en gewoon wit plafond gaat het er echt wel vetjes uit zien! In ieder geval beter als nu. Want nu zijn de muren gewoon heel saai gebroken wit :')
Nee gedraaid is hij niet dat zou ik merken. Denk dat hij verder met zijn bips is ingedaald of daarmee bezig is. Er is iig iets aan het gebeuren :+

En klinkt goed. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Groen is sowieso O+

En limonetest faal *O*
  woensdag 28 mei 2014 @ 20:30:13 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140481886
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:D heb je wel op tijd waardig afscheid genomen? :P
KuikenGuppy
pi_140482751
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

:D heb je wel op tijd waardig afscheid genomen? :P
Nee :'( na de vorige groeispurt ging t nog wel maar nu kan ik er niet meer bij... Dus op hoop van zegen en hopen dat k geen bloedbad aanricht... :P
S. 2014
J. 2016
pi_140482835
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
+1 :')

Ik probeer het maar op gevoel, maar grote kans dat ik het straks allemaal wel prima vind en het laat voor wat het is :+
pi_140482914
Wat is de limonetest :?
pi_140482979
Er is trouwens voor het eerst iemand voor me opgestaan O+ Ik stond bij het bushokje te wachten toen een hele lieve dame me haar plekje op het bankje aanbood.

In de bus zelf heb ik altijd zelf al kunnen zitten, ik hoop altijd stiekem dat het zo druk is dat er iemand op moet staan :@ (liefst 1 van die aso-jongeren die heel breed op een invalidenplek gaan zitten), maar dat is nog niet nodig geweest :P
  woensdag 28 mei 2014 @ 20:52:13 #74
52229 Chanty
pi_140483130
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Nee :'( na de vorige groeispurt ging t nog wel maar nu kan ik er niet meer bij... Dus op hoop van zegen en hopen dat k geen bloedbad aanricht... :P
You will. Heb me tot nu toe elke keer gesneden. Scheer nu eens per week dan is de schade wat beperkter :')
pi_140483257
quote:
_O-

Ik slaag nog :7
pi_140483464
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:52 schreef Chanty het volgende:

[..]

You will. Heb me tot nu toe elke keer gesneden. Scheer nu eens per week dan is de schade wat beperkter :')
:X
S. 2014
J. 2016
pi_140484415
Mijn man doet dat bij mij :') ... En mijn benen ook :') . En dat was al ver voordat ik zwanger was :') .. Enige wat ik zelf scheer is mijn oksels :')
  woensdag 28 mei 2014 @ 21:16:26 #78
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_140484497
Kwak, hoe is het gegaan vandaag? ^O^
Heel leuk jurkje en goede tip die link ;)

De limonetest.. geniaal _O-
Twinkle :o :D _O_

Vandaag voor het eerst het hartje gehoord bij de VK O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_140485381
O+ Mooi he, radyhyn! Heerlijk geluid is het toch :D

Ik voel me hier vaak zo'n onverzorgde sloddervos :') Ik heb echt een pokkehekel aan scheren, dus doe het ook echt alleen als het echt nodig is :+

De Limone test kende ik heel nog niet! Zal er even op letten. :P

En qua bezoek.. M'n schoonouders wonen hier in de stad en m'n ouders 25 minuutjes rijden.. Dus dat is verder geen probleem, en met de rest van de visite wacht ik nog eventjes. Al zou ik m'n kind wel snel aan m'n oma's willen showen denk ik, gewoon.. Een klasgenoot zei vanmiddag al dat ze ook zo benieuwd was, dat ze direct diezelfde avond nog wel langs zou komen.. Eeeeeh, nou, nee bedankt. :{w Eerste dagen dus niks op Facebook of twitter zetten :+ Lekker even met z'n drietjes (+ kraam)

Ennn voor de liefhebbers nog plaatjes van vanmiddag:
SPOILER
Gezicht liet ze niet even zien... :{w En m'n placenta ligt schijnbaar in de weg, dus het zal waarschijnlijk ook nog wel even duren voor ik haar begin te voelen :+ Maar toch nu al het leukste meisje dat er is O+
pi_140485523
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn man doet dat bij mij :') ... En mijn benen ook :') . En dat was al ver voordat ik zwanger was :') .. Enige wat ik zelf scheer is mijn oksels :')
Waarom?

Edit: klinkt misschien wat bot.. Zo bedoel ik t niet.
S. 2014
J. 2016
pi_140485587
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Waarom??
Dat is ook wat ik me afvroeg :P
pi_140485671
Ik kan me voorstellen dat schaamhaar scheren bij je lief iets van geils heeft ofzo, maar beenhaar?
pi_140485828
Hahaha nee het heeft echt totaal niks met geiligheid te maken ofzo.

Ik weet niet, het is er ooit zo in geslopen :?
En om heel eerlijk te zijn, of hij het doet of dat ik het zelf doe .. bij hem is het resultaat wel veul beter. Ik vind het wel hendig eigenlijk :9 . En het is echt een vanzelfsprekend iets geworden in de loop der jaren. Ik denk dat het hem zou verbazen als ik nu ineens zelf aan de slag zou gaan.
pi_140485979
hier wonen de schoonouders op 3 uur afstand (mijnes) en de anderen in engeland (zijnes)... op zich hebben we wel twee kamers waar we gasten in kwijt kunnen, maar het precieze ervan moeten we het nog even over hebben denk ik!.. iig komt iedereen met kerstmis hier, dat staat al wel vast.

verder weet ik niet of ik dit hier moet posten, wil niemand van streek maken.. mits hevige hormonen, niet lezen!
SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door Crumpette op 29-05-2014 10:55:03 ]
pi_140485992
:D

Ik kan mij er zo niks bij voorstellen, (ik denk in plaatjes *evil* )

Nee zelf nu het op goed geluk moet doe ik het mooi zelf...zou mij erg ongemakkelijk voelen denk ik.
S. 2014
J. 2016
pi_140486193
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:43 schreef Crumpette het volgende:
hier wonen de schoonouders op 3 uur afstand (mijnes) en de anderen in engeland (zijnes)... op zich hebben we wel twee kamers waar we gasten in kwijt kunnen, maar het precieze ervan moeten we het nog even over hebben denk ik!.. iig komt iedereen met kerstmis hier, dat staat al wel vast.

verder weet ik niet of ik dit hier moet posten, wil niemand van streek maken.. mits hevige hormonen, niet lezen!
SPOILER
Och... Ik denk dat jouw blijk van medeleven iets is waar zij het meeste waarde aan zal hechten...
  woensdag 28 mei 2014 @ 21:49:02 #87
52229 Chanty
pi_140486272
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Jij durft. Net als met nagelschaartjes vertrouw ik mijn man ook niet met scheermesjes aan mijn lijf :P
pi_140486328
Jeetje Crumpette, wat een heftige situatie! Lijkt me heel heel moeilijk.

Hmm.. is zo'n gipsafdruk voor handje/voetje iets? Of is dat te confronterend? Ik heb dit zelf ook gedaan met mijn dreumes toen ze een paar weekjes was. Maar goed, dit is even een totaal andere situatie natuurlijk.

Ik zou iets geven wat haar later herinnert aan deze periode. Kleertjes vind ik altijd heel persoonlijk. Wat jij mooi vindt vindt zij misschien niks aan en andersom.

Een mooi fotolijstje idem dito. Tenzij dat je haar heel heel goed kent en haar smaak weet. Dan kan een mooi fotolijstje ook een mooi cadeau zijn.
pi_140486378
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Chanty het volgende:

[..]

Jij durft. Net als met nagelschaartjes vertrouw ik mijn man ook niet met scheermesjes aan mijn lijf :P
Ja krom is dat eigenlijk he :D .. Ik vertrouw hem voor geen meter met nagelschaartjes maar met een scheermes laat ik hem zijn gang gaan _O-
pi_140486574
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Jeetje Crumpette, wat een heftige situatie! Lijkt me heel heel moeilijk.

Hmm.. is zo'n gipsafdruk voor handje/voetje iets? Of is dat te confronterend? Ik heb dit zelf ook gedaan met mijn dreumes toen ze een paar weekjes was. Maar goed, dit is even een totaal andere situatie natuurlijk.

Ik zou iets geven wat haar later herinnert aan deze periode. Kleertjes vind ik altijd heel persoonlijk. Wat jij mooi vindt vindt zij misschien niks aan en andersom.

Een mooi fotolijstje idem dito. Tenzij dat je haar heel heel goed kent en haar smaak weet. Dan kan een mooi fotolijstje ook een mooi cadeau zijn.
iets van een mooi lijstje had ik ook aan gedacht idd, maar wil ook niet "op de zaken vooruitlopen".. als je begrijpt wat ik bedoel. (8> zegt dat we gewoon niks brengen maar gaan, en steunen. dingen brengen kan altijd nog..

wel gek is dat het tot nu toe nog niet in mijn lijf zit, de schok en het verdriet.. alsof er een zelfbeschermingsding aan de gang is. Nouja zal morgen misschien wel anders zijn.
  woensdag 28 mei 2014 @ 21:54:46 #91
52229 Chanty
pi_140486608
Rady hartje gehoord Zo tof O+

Krijgertje een meiske O+

Crumpette wat heftig. Ik heb geen tips maar het is goed dat je gaat. En dikke knuffel en er voor haar zijn meer kun je niet
pi_140486751
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef Crumpette het volgende:

[..]

iets van een mooi lijstje had ik ook aan gedacht idd, maar wil ook niet "op de zaken vooruitlopen".. als je begrijpt wat ik bedoel. (8> zegt dat we gewoon niks brengen maar gaan, en steunen. dingen brengen kan altijd nog..

wel gek is dat het tot nu toe nog niet in mijn lijf zit, de schok en het verdriet.. alsof er een zelfbeschermingsding aan de gang is. Nouja zal morgen misschien wel anders zijn.
Ik dacht idd hetzelfde als je vriend.. Gewoon er zijn is denk ik het waardevolste wat je nu kunt geven...
Wisten ze het tijdens ze zwangerschap al of werd het pas na de bevalling duidelijk? Vreselijk zeg... :'(
S. 2014
J. 2016
pi_140486770
Misschien ook omdat het nog een 'ver-van-je-bed-show' is? Ik kon mij echt niks voorstellen bij mijn eerste baby. En nu bij nr 2 eigenlijk ook nog niet.

Terwijl, nu ik een kindje heb rond rennen hier, ik echt enorm emotioneel kan worden als ik kleine kinderen op tv zie met hartverscheurende situaties. Dan kan je me opvegen.

Ik kan mij nu pas ook veel beter inleven in leed wat andere ouders soms mee moeten maken. Misschien betrek ik het dan (heel egoistisch :? ) op mijzelf en op mijn kindje. Voordat ik kinderen had raakte mij het op de een of andere manier niet echt. Niet dat ik een gevoelloos mens ben, maar ik kon mij er weinig bij voorstellen.

Ik snap bijvoorbeeld nu ook heel goed dat mensen zeggen: Als iemand mijn kind wat aan doet, ik maak hem af.

En inderdaad, er voor die persoon kunnen zijn zal al enorm gewaardeerd worden! En ik snap dat je niet op de zaken vooruit wil lopen. Blijven lastige dingen. Doe waar jij je goed bij voelt, dan doe je het altijd goed! :)
pi_140487034
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik dacht idd hetzelfde als je vriend.. Gewoon er zijn is denk ik het waardevolste wat je nu kunt geven...
Wisten ze het tijdens ze zwangerschap al of werd het pas na de bevalling duidelijk? Vreselijk zeg... :'(
..

[ Bericht 21% gewijzigd door Crumpette op 29-05-2014 10:55:47 ]
pi_140487145
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Misschien ook omdat het nog een 'ver-van-je-bed-show' is? Ik kon mij echt niks voorstellen bij mijn eerste baby. En nu bij nr 2 eigenlijk ook nog niet.

Terwijl, nu ik een kindje heb rond rennen hier, ik echt enorm emotioneel kan worden als ik kleine kinderen op tv zie met hartverscheurende situaties. Dan kan je me opvegen.

Ik kan mij nu pas ook veel beter inleven in leed wat andere ouders soms mee moeten maken. Misschien betrek ik het dan (heel egoistisch :? ) op mijzelf en op mijn kindje. Voordat ik kinderen had raakte mij het op de een of andere manier niet echt. Niet dat ik een gevoelloos mens ben, maar ik kon mij er weinig bij voorstellen.

Ik snap bijvoorbeeld nu ook heel goed dat mensen zeggen: Als iemand mijn kind wat aan doet, ik maak hem af.

En inderdaad, er voor die persoon kunnen zijn zal al enorm gewaardeerd worden! En ik snap dat je niet op de zaken vooruit wil lopen. Blijven lastige dingen. Doe waar jij je goed bij voelt, dan doe je het altijd goed! :)
ik geloof je meteen qua inleven hoor, ik ga er vanuit dat dat heel sterk wordt als je eenmaal moeder bent. Thanks iig :*
pi_140487185
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:02 schreef Crumpette het volgende:

[..]

werd na de bv pas duidelijk. t kindje had wel groeiachterstand en is 4 weken te vroeg geboren, maar ik denk dat na de bv pas duidelijk werd waarom het groeiachterstand had.. tis hoe dan ook allemaal heel verdrietig :{ ;(
:'( sterkte.
S. 2014
J. 2016
pi_140487465
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

:'( sterkte.
:* dankjewel
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:12:36 #98
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_140487514
Crumpette.. wat vreselijk ;(
Misschien is een klein knuffeltje of een muziekdoosje wel passend..
Maar ik denk dat jullie bezoek en medeleven belangrijker is :*
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:14:59 #99
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_140487657
Krijgerrtje een meissie! O+
Echfoto's zijn altijd bijzonder om te zien :Y
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:32:56 #100
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_140488465
Crumpette heftig is dat. Er heen gaan en er voor ze zijn is nu belangrijker dan iets meebrengen :* .

En ik zag mooie echo's van krijgertje. En idd lastig om in de echofoto met meisje ook een meisje te ontdekken. Hier ook altijd: op het moment is het heel duidelijk, achteraf vraag ik met wel eens af waarvan de echo is... Hier is na de 20 weken echo nooit meer te zien geweest of het nog steeds een meisje is. Of de beentjes ervoor, of het kontje zover onder mijn ribben dat het niet meer te zien was. Nu maar hopen dat het goed was. *nog 6 dagen*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')