quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
You will. Heb me tot nu toe elke keer gesneden. Scheer nu eens per week dan is de schade wat beperkter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezicht liet ze niet even zien...En m'n placenta ligt schijnbaar in de weg, dus het zal waarschijnlijk ook nog wel even duren voor ik haar begin te voelen
Maar toch nu al het leukste meisje dat er is
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn man doet dat bij mij... En mijn benen ook
. En dat was al ver voordat ik zwanger was
.. Enige wat ik zelf scheer is mijn oksels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Crumpette op 29-05-2014 10:55:03 ]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:43 schreef Crumpette het volgende:
hier wonen de schoonouders op 3 uur afstand (mijnes) en de anderen in engeland (zijnes)... op zich hebben we wel twee kamers waar we gasten in kwijt kunnen, maar het precieze ervan moeten we het nog even over hebben denk ik!.. iig komt iedereen met kerstmis hier, dat staat al wel vast.
verder weet ik niet of ik dit hier moet posten, wil niemand van streek maken.. mits hevige hormonen, niet lezen!Och... Ik denk dat jouw blijk van medeleven iets is waar zij het meeste waarde aan zal hechten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij durft. Net als met nagelschaartjes vertrouw ik mijn man ook niet met scheermesjes aan mijn lijfquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn man doet dat bij mij... En mijn benen ook
. En dat was al ver voordat ik zwanger was
.. Enige wat ik zelf scheer is mijn oksels
Ja krom is dat eigenlijk hequote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij durft. Net als met nagelschaartjes vertrouw ik mijn man ook niet met scheermesjes aan mijn lijf
iets van een mooi lijstje had ik ook aan gedacht idd, maar wil ook niet "op de zaken vooruitlopen".. als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Jeetje Crumpette, wat een heftige situatie! Lijkt me heel heel moeilijk.
Hmm.. is zo'n gipsafdruk voor handje/voetje iets? Of is dat te confronterend? Ik heb dit zelf ook gedaan met mijn dreumes toen ze een paar weekjes was. Maar goed, dit is even een totaal andere situatie natuurlijk.
Ik zou iets geven wat haar later herinnert aan deze periode. Kleertjes vind ik altijd heel persoonlijk. Wat jij mooi vindt vindt zij misschien niks aan en andersom.
Een mooi fotolijstje idem dito. Tenzij dat je haar heel heel goed kent en haar smaak weet. Dan kan een mooi fotolijstje ook een mooi cadeau zijn.
Ik dacht idd hetzelfde als je vriend.. Gewoon er zijn is denk ik het waardevolste wat je nu kunt geven...quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef Crumpette het volgende:
[..]
iets van een mooi lijstje had ik ook aan gedacht idd, maar wil ook niet "op de zaken vooruitlopen".. als je begrijpt wat ik bedoel.zegt dat we gewoon niks brengen maar gaan, en steunen. dingen brengen kan altijd nog..
wel gek is dat het tot nu toe nog niet in mijn lijf zit, de schok en het verdriet.. alsof er een zelfbeschermingsding aan de gang is. Nouja zal morgen misschien wel anders zijn.
..quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik dacht idd hetzelfde als je vriend.. Gewoon er zijn is denk ik het waardevolste wat je nu kunt geven...
Wisten ze het tijdens ze zwangerschap al of werd het pas na de bevalling duidelijk? Vreselijk zeg...
ik geloof je meteen qua inleven hoor, ik ga er vanuit dat dat heel sterk wordt als je eenmaal moeder bent. Thanks iigquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Misschien ook omdat het nog een 'ver-van-je-bed-show' is? Ik kon mij echt niks voorstellen bij mijn eerste baby. En nu bij nr 2 eigenlijk ook nog niet.
Terwijl, nu ik een kindje heb rond rennen hier, ik echt enorm emotioneel kan worden als ik kleine kinderen op tv zie met hartverscheurende situaties. Dan kan je me opvegen.
Ik kan mij nu pas ook veel beter inleven in leed wat andere ouders soms mee moeten maken. Misschien betrek ik het dan (heel egoistisch) op mijzelf en op mijn kindje. Voordat ik kinderen had raakte mij het op de een of andere manier niet echt. Niet dat ik een gevoelloos mens ben, maar ik kon mij er weinig bij voorstellen.
Ik snap bijvoorbeeld nu ook heel goed dat mensen zeggen: Als iemand mijn kind wat aan doet, ik maak hem af.
En inderdaad, er voor die persoon kunnen zijn zal al enorm gewaardeerd worden! En ik snap dat je niet op de zaken vooruit wil lopen. Blijven lastige dingen. Doe waar jij je goed bij voelt, dan doe je het altijd goed!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:02 schreef Crumpette het volgende:
[..]
werd na de bv pas duidelijk. t kindje had wel groeiachterstand en is 4 weken te vroeg geboren, maar ik denk dat na de bv pas duidelijk werd waarom het groeiachterstand had.. tis hoe dan ook allemaal heel verdrietig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |