abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140466187
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee die doen veel ergere dingen.
Oh, wat hebben zij richting Nederland dan zoal gedaan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_140466223
quote:
5s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die vuile flikkers hebben ons geboycot omdat...uuuhm, omdat een Nederlandse politicus het land tot op het bot heeft beledigd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_140466224
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja, dat is ernstig subjectief. Feit is dat ik nog geen politicus uit SA de Nederlandse vlag en identiteit heb zien besmeuren of beledigen.
Dat zou dan net zo kinderachtig zijn als de actie van Wilders.

Het geciviliseerde verschil met SA is dan dat wij daar geen flikker om geven. Laat ze toch lekker hun kont afvegen met onze nationale driekleur of laat ze toch lekker hun afkeer uitspreken over die pedante molens, die übervrolijke tulpen en onze traditionale klederdrachten. Boeien.

Er zal geen politicus of multinational zijn die zich daar aan stoort.....of wacht, Wilders natuurlijk wel, maar ja, dat is net zo'n klein kind als SA.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_140466276
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:25 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dat zou dan net zo kinderachtig zijn als de actie van Wilders.

Het geciviliseerde verschil met SA is dan dat wij daar geen flikker om geven. Laat ze toch lekker hun kont afvegen met onze nationale driekleur of laat ze toch lekker hun afkeer uitspreken over die pedante molens, die übervrolijke tulpen en onze traditionale klederdrachten. Boeien.
Ik vermoed dat FOK! te klein is wanneer de Saudi's hun reet afvegen met onze vlag.
pi_140466291
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:25 schreef Montagui het volgende:
Dat zoue dan net zo kinderachtig zijn als de actie van Wilders.

Maar dat doen ze niet. Dus is dat wellicht dan toch nog het geciviliseerde verschil tussen (bepaalde) politici hier en politici daar? Zo zie je maar hoe subjectief de term 'geciviliseerd' is.

quote:
Er zal geen politicus of multinational zijn die zich daar aan stoort.....of wacht, Wilders natuurlijk wel, maar ja, dat is net zo'n klein kind als SA.
Dat is uiteraard nog maar de vraag. Je schetst een hypothetische situatie tegenover een feitelijke situatie.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:39:56 #56
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140466660
quote:
5s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bedrijven geschoffeerd door hen om onzinnige redenen miljarden door de neus te boren.

En daarnaast onderdrukken ze hun eigen bevolking structureel (is nog het ergst van allemaal).
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:41:08 #57
53267 TC03
pi_140466690
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar dat doen ze niet. Dus is dat wellicht dan toch nog het geciviliseerde verschil tussen (bepaalde) politici hier en politici daar? Zo zie je maar hoe subjectief de term 'geciviliseerd' is.
Ja, het is subjectief, maar niet 'enorm' subjectief. Het is vrij simpel.

SA is barbaars, Nederland niet. SA lakt mensenrechten aan hun laars, Nederland niet. SA wordt geregeerd door fundamentalistische mensen die niet voor rede vatbaar zijn, Nederland niet.
pi_140466847
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Aan alleen het beledigen van een vlag zou ik de mate van het geciviliseerd zijn niet willen ophangen.
pi_140466885
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vermoed dat FOK! te klein is wanneer de Saudi's hun reet afvegen met onze vlag.
Uiteraard. En dat mag ook.

Maar het zal geen sancties opleveren.
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:54:05 #60
53267 TC03
pi_140467002
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:49 schreef Montagui het volgende:

[..]

Uiteraard. En dat mag ook.

Maar het zal geen sancties opleveren.
Deze redenatiefout wordt zo vaak gemaakt. Altijd van die vergelijkingen die net geen hout snijden. -O-
pi_140467027
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Had nog 10x harder gekund. Maar hij was wel scherp ja. En waarom is het Johan Derksen, een hoofdredacteur van een voetbaltijdschrift, die dat moet doen? Waarom zijn de politici en presentatoren zo zwijgzaam? Ze geven die gast gewoon 8 minuten de tijd om SA-propaganda te verspreiden.
Vrijheid van meningsuiting?
Vreemd toch dat jij daar zo'n dubbele moraal over hanteert.
blablablabla
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:57:14 #62
53267 TC03
pi_140467095
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting?
Vreemd toch dat jij daar zo'n dubbele moraal over hanteert.
Hoezo dubbele moraal? Natuurlijk heeft hij vrijheid van meningsuiting! Ik zeg toch niet dat hij vervolgd moet worden? :') De zoveelste vergelijking die nergens op slaat.

Ik vind alleen dat men (= de presentatoren) zich niet kritisch genoeg opstelt als iemand overduidelijk als marionet van SA wordt gebruikt om onzin te verkondigen.
pi_140467180
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

Deze redenatiefout wordt zo vaak gemaakt. Altijd van die vergelijkingen die net geen hout snijden. -O-
Het is dan ook geen vergelijking. Jouw veronderstelling dat niemand in ons land het boeit wanneer onze vlag door het slijk wordt gehaald, is alleen hilarisch optimistisch.
pi_140467229
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja? ben jij zo kleinzielig en snel geraakt dat je daar boos om zou worden? ik zou een tweede vlag klaar leggen :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 28 mei 2014 @ 14:03:03 #65
53267 TC03
pi_140467240
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is dan ook geen vergelijking. Jouw veronderstelling dat niemand in ons land het boeit wanneer onze vlag door het slijk wordt gehaald, is alleen hilarisch optimistisch.
Was niet mijn vergelijking. Maar het is wel waar, in NL zijn wel veel relaxter. Als iemand iets doen met onze vlag wat niet normaal is, dan zal een verdwaalde politicus daar hoogstens vraagtekens bij stellen. Andersom gaan ze massaal de straat op met vuur in het ogen en dreigen met sancties enzo. Staat niet echt in verhouding tot elkaar.
pi_140467300
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:02 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ja? ben jij zo kleinzielig en snel geraakt dat je daar boos om zou worden? ik zou een tweede vlag klaar leggen :)
Oh nee, ik niet. Maar genoeg hersenlozen op dit forum die zich daar wel over opwinden.
pi_140467325
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoezo dubbele moraal? Natuurlijk heeft hij vrijheid van meningsuiting! Ik zeg toch niet dat hij vervolgd moet worden? :') De zoveelste vergelijking die nergens op slaat.

Ik vind alleen dat men (= de presentatoren) zich niet kritisch genoeg opstelt als iemand overduidelijk als marionet van SA wordt gebruikt om onzin te verkondigen.
Je nodigt iemand uit waarvan je van te voren weet hoe hij er in staat.
Overigens hadden ze dan ook wel wat kritischer mogen zijn aangaande de CU en die Poolse partij.

Al is dat je taak niet als host faciliteer je het debat je hoeft er niet altijd fanatiek aan deel te nemen. Liever zo min mogelijk wat dat betreft zijn K&B journalistiek beter dan P&W die mensen uitnodigen om hun visie te vertellen om ze vervolgens publiekelijk neer te sabelen
blablablabla
  woensdag 28 mei 2014 @ 14:08:03 #68
53267 TC03
pi_140467385
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Je nodigt iemand uit waarvan je van te voren weet hoe hij er in staat.
Overigens hadden ze dan ook wel wat kritischer mogen zijn aangaande de CU en die Poolse partij.

Al is dat je taak niet als host faciliteer je het debat je hoeft er niet altijd fanatiek aan deel te nemen. Liever zo min mogelijk wat dat betreft zijn K&B journalistiek beter dan P&W die mensen uitnodigen om hun visie te vertellen om ze vervolgens publiekelijk neer te sabelen
First things first, ben je het ermee eens dat jouw opmerking over de 'dubbele moraal' die ik zou hanteren niet klopte?

Ten tweede zeg ik niet dat ze actief moeten deelnemen, ik zeg dat ze kritischere vragen moeten stellen.
  woensdag 28 mei 2014 @ 14:11:14 #69
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_140467480
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het is van de zotte dat we uberhaupt zaken doen met een gestoord apenland als Saudi Arabië. En al die kneusje die nu roepen hoezeer Wilders ons economische schade berokkent. :') Gut gut.

Als het gaat om homo-, vrouwen en rechten voor religieuze minderheden in Islamitische landen is het altijd verdacht stil ter linkerzijde. Dan is opeens alleen de markt heilig, hoeveel we eraan verdienen. Frappant toch. Een soort opposite-day.
Geld moet er altijd verdiend worden en gescheiden worden met het strijden voor vrijheid.
Hier in Zuid-Europa hebben we het erg goed maar in landen als Rusland, SA, China, etc is het slechter gesteld met de mensenrechten.

Moeten we dan zeggen? Heey jongens jullie zijn stout dus die olie, import shizzle en dadels hoeven we niet, wij gaan wel gewoon op banenen uit Afrika leven en bloemolie.
pi_140468616
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

First things first, ben je het ermee eens dat jouw opmerking over de 'dubbele moraal' die ik zou hanteren niet klopte?

Ten tweede zeg ik niet dat ze actief moeten deelnemen, ik zeg dat ze kritischere vragen moeten stellen.
Door kritische vragen te stellen neem je toch automatisch actiever deel aan het debat joh :')
Wat betreft die dubbele moraal lijken het vooral mensen die er sympathieën op nahouden die jou aanspreken alles te mogen zeggen (Wilders) waarbij je je constant beroept op vrijheid van meningsuiting terwijl (hoe verwerpelijk ook) zo'n overgelopen PVV'er in het debat meer weerstand zou moeten krijgen omdat jij het daar kennelijk niet mee eens bent.
blablablabla
pi_140469015
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Was niet mijn vergelijking. Maar het is wel waar, in NL zijn wel veel relaxter. Als iemand iets doen met onze vlag wat niet normaal is, dan zal een verdwaalde politicus daar hoogstens vraagtekens bij stellen. Andersom gaan ze massaal de straat op met vuur in het ogen en dreigen met sancties enzo. Staat niet echt in verhouding tot elkaar.
Veronderstelling. Niet vergelijking.
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:29:25 #72
53267 TC03
pi_140470145
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Door kritische vragen te stellen neem je toch automatisch actiever deel aan het debat joh :')
Wat betreft die dubbele moraal lijken het vooral mensen die er sympathieën op nahouden die jou aanspreken alles te mogen zeggen (Wilders) waarbij je je constant beroept op vrijheid van meningsuiting terwijl (hoe verwerpelijk ook) zo'n overgelopen PVV'er in het debat meer weerstand zou moeten krijgen omdat jij het daar kennelijk niet mee eens bent.
Ik ben niet zo kortzichtig. Mijn mening is onafhankelijk van mijn sympathieën.
pi_140470220
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:47 schreef Montagui het volgende:

[..]

Aan alleen het beledigen van een vlag zou ik de mate van het geciviliseerd zijn niet willen ophangen.
Het ging wel iets verder dan het beledigen van een vlag. Maar goed, als jij het geciviliseerd vindt om elkaar voor rotte vis uit te maken..
Allah Al Watan Al Malik
pi_140470225
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt, want Fokkers zijn geen politici.
Allah Al Watan Al Malik
pi_140470282
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:39 schreef TC03 het volgende:

[..]

Bedrijven geschoffeerd door hen om onzinnige redenen miljarden door de neus te boren.

En daarnaast onderdrukken ze hun eigen bevolking structureel (is nog het ergst van allemaal).
Dat laatste is in deze discussie irrelevant. Dat eerste is een reactie op een actie van een Nederlandse politicus. Dat jij dat een onzinnige reden vindt is een tweede. Zij zijn niet begonnen met ons te schofferen.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')