abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140452684
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ho, ik ben het niet eens met de stupide manier van Wilders. En inderdaad, eenzelfde behandeling van Rusland zou ook op boycots komen te staan. Ik zou de anti-PVVers wel eens willen zien als dat gebeurt. Samsom en Timmerfrans mogen klagen (en zelfs zinspelen op een boycot) over Russische xeno- en homofobie, maar Wilders niet?
Je leest ook echt gewoon niet wat ik schrijf, hè?

Laat ook maar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_140453193
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, dan wijs je de misstanden aan en doe je dat op een beschaafde manier.

Die lui tot op het beledigen door hun vlag en religie te beledigen is gewoon stupide. Een dergelijke behandeling van Poetin zou ik ook niet bepleiten.

Dat is gewoon bewust stupide bezig zijn.
Saudi-Arabie is de topleverancier en financier van de enge clubjes die in Syrie een oorlog aan het uitvechten zijn. Zij hebben het 'morele' recht niet om een boycot uit te roepen over een stom stickertje van Wilders dat verder niemand kwaad doet.

Ik kan die Saudi's verzekeren dat er waarschijnlijk nog wel meer dubieuze dingen met die vlag gedaan (gaan) worden. Overigens is ieder land dat zaken doet met zulke fascisten helemaal knetter, maar helaas ligt daar een grote plas olie.
pi_140455007
Gelukkig dat die Arabieren zelf nooit nationale vlaggen van andere landen onteren of in de fik steken of zo. Anders zou die boycot toch wat hypocriet over komen.

Overigens zijn er geruchten dat Duitsland zich nu bij de boycot tegen Nederland wil aansluiten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hond waarvoor je niet hoeft te bukken krijgt meer aaitjes.
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:36:12 #29
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140464534
http://www.powned.tv/nieu(...)lam_is_sekte_af.html

Dit gezien? Wat stuitend. Wat me vooral stoort is dat Van Doorn zegt dat hier niet goed met moslims om wordt gegaan. News flash: er wordt in Nederland 100x beter omgegaan met moslims dan in Saudi-Arabië.

Ten tweede maakt hij op een gegeven moment de vergelijking tussen 'tokkies met bierbuik en tattoeages' vs. 'arabieren' en dan vraagt hij zich af wie de barbaar is. Nou, die 'tokkie' niet, want die tokkie executeert geen mensen als ze van hun geloof afstappen.

Hoe moeilijk is het om te snappen dat een land dat mensenrechten aan hun laars lapt per definitie bijna oneindig inferieur is? Een land waarin mensen geen vrijheid hebben is gewoon het laagste van het laagste.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140464593
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:36 schreef TC03 het volgende:

Dit gezien? Wat stuitend. Wat me vooral stoort is dat Van Doorn zegt dat hier niet goed met moslims om wordt gegaan. News flash: er wordt in Nederland 100x beter omgegaan met moslims dan in Saudi-Arabië.

Ten tweede maakt hij op een gegeven moment de vergelijking tussen 'tokkies met bierbuik en tattoeages' vs. 'arabieren' en dan vraagt hij zich af wie de barbaar is. Nou, die 'tokkie' niet, want die tokkie executeert geen mensen als ze van hun geloof afstappen.

Hoe moeilijk is het om te snappen dat een land dat mensenrechten aan hun laars lapt per definitie bijna oneindig inferieur is? Een land waarin mensen geen vrijheid hebben is gewoon het laagste van het laagste.
Je moet dat figuur niet al te serieus nemen. Hij is van het ene extreem naar het andere gesprongen, oftewel het is een nogal makkelijk beïnvloedbaar type dat niet voor zichzelf kan denken. Het is een nuttige idioot.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_140464678
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 23:59 schreef Nintex het volgende:

[..]

Saudi-Arabie is de topleverancier en financier van de enge clubjes die in Syrie een oorlog aan het uitvechten zijn. Zij hebben het 'morele' recht niet om een boycot uit te roepen over een stom stickertje van Wilders dat verder niemand kwaad doet.

Ik kan die Saudi's verzekeren dat er waarschijnlijk nog wel meer dubieuze dingen met die vlag gedaan (gaan) worden. Overigens is ieder land dat zaken doet met zulke fascisten helemaal knetter, maar helaas ligt daar een grote plas olie.
Saudi's interesseert het geen ene fliereflikker of ze wel of niet het morele recht hebben; ze doen het gewoon.

Verder geef ik de voorkeur aan de pragmatische aanpak. Drijf handel met dergelijke landen en wijs ze zo nu en dan op hun fouten. De wereldverbeteraar uithangen wordt ook niemand wijzer van.
pi_140464751
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:36 schreef TC03 het volgende:

Hij leek het wel prima te vinden wat er in Saudi-Arabië gebeurt.
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:42:22 #33
53267 TC03
pi_140464753
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:37 schreef waht het volgende:

[..]

Je moet dat figuur niet al te serieus nemen. Hij is van het ene extreem naar het andere gesprongen, oftewel het is een nogal makkelijk beïnvloedbaar type dat niet voor zichzelf kan denken. Het is een nuttige idioot.
Klopt. Maar waarom zeggen mensen dat aan tafel niet? Waarom krijgt hij zo weinig tegengas en mag hij ongestoord zijn onzin verkondigen? Oké, die CU'er en Johan Derksen geven nog wat tegengas, maar waarom durven ze hem niet gewoon écht de waarheid te vertellen? Het is zo helder: SA is een barbaars land, Nederland niet. Elke kritiek vanuit SA op hoe wij in Nederland met moslims omgaan is daarom per definitie onterecht.
pi_140464795
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt. Maar waarom zeggen mensen dat aan tafel niet? Waarom krijgt hij zo weinig tegengas en mag hij ongestoord zijn onzin verkondigen? Oké, die CU'er en Johan Derksen geven nog wat tegengas, maar waarom durven ze hem niet gewoon écht de waarheid te vertellen? Het is zo helder: SA is een barbaars land, Nederland niet. Elke kritiek vanuit SA op hoe wij in Nederland met moslims omgaan is daarom per definitie onterecht.
Derksen klapte er vol op hoor. _O-
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:47:36 #35
53267 TC03
pi_140464945
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:43 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Derksen klapte er vol op hoor. _O-
Had nog 10x harder gekund. Maar hij was wel scherp ja. En waarom is het Johan Derksen, een hoofdredacteur van een voetbaltijdschrift, die dat moet doen? Waarom zijn de politici en presentatoren zo zwijgzaam? Ze geven die gast gewoon 8 minuten de tijd om SA-propaganda te verspreiden.
pi_140465547
En als je dan toch de wereldverbeteraar uit wil hangen, doe dat in EU-verband. S-A zal minder een snel het complete handelsblok boycotten.
pi_140465693
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:42 schreef TC03 het volgende:

[..]

Derksen gaf inderdaad prima aan hoe de situatie was. Van Doorn wuift vervolgens alles weg met 'Nederland is ook niet perfect', zo gaan discussies met die lui.
pi_140465696
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Had nog 10x harder gekund. Maar hij was wel scherp ja. En waarom is het Johan Derksen, een hoofdredacteur van een voetbaltijdschrift, die dat moet doen? Waarom zijn de politici en presentatoren zo zwijgzaam? Ze geven die gast gewoon 8 minuten de tijd om SA-propaganda te verspreiden.
Omdat ook hij het recht heeft om zijn SA-propaganda te verspreiden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_140465732
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
En als je dan toch de wereldverbeteraar uit wil hangen, doe dat in EU-verband. S-A zal minder een snel het complete handelsblok boycotten.
Waarom zou de EU de handen in het vuur moeten steken voor Wilders?
Allah Al Watan Al Malik
pi_140465765
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom zou de EU de handen in het vuur moeten steken voor Wilders?
Doe me een lol: kom niet zomaar een discussie binnenvallen. De context ontgaat je en ik heb geen zin om het uit te leggen.
pi_140465786
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Doe me een lol: kom niet zomaar een discussie binnenvallen. De context ontgaat je en ik heb geen zin om het uit te leggen.
Luilak.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:13:30 #42
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_140465856
Mooi toch, nu nog Rusland verder boycotten en het komt helemaal goed met Nederland.
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:13:32 #43
53267 TC03
pi_140465857
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat ook hij het recht heeft om zijn SA-propaganda te verspreiden.
Joh. Ik zeg ook niet dat hij de cel in moet, ik zeg dat ze kritische vragen moeten stellen.
pi_140465897
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Joh. Ik zeg ook niet dat hij de cel in moet, ik zeg dat ze kritische vragen moeten stellen.
Dat doen ze ook.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:15:25 #45
53267 TC03
pi_140465913
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat doen ze ook.
Dat valt tegen.
pi_140465939
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat valt tegen.
Tja, dat is ernstig subjectief. Feit is dat ik nog geen politicus uit SA de Nederlandse vlag en identiteit heb zien besmeuren of beledigen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_140466027
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja, dat is ernstig subjectief. Feit is dat ik nog geen politicus uit SA de Nederlandse vlag en identiteit heb zien besmeuren of beledigen.
Dat komt doordat ze te lui zijn.
pi_140466095
quote:
15s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:19 schreef waht het volgende:

[..]

Dat komt doordat ze te lui zijn.
Inderdaad. En middeleeuws.
Allah Al Watan Al Malik
pi_140466150
quote:

[..]

Hoax. Ze hebben geen politici in S-A.
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:24:16 #50
53267 TC03
pi_140466179
quote:

[..]

Nee die doen veel ergere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')