Ik ben weer heen en weer aan het lopenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, kwam je toevallig net binnen of zag je ze en dacht je meteen 'ESS!'
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben weer heen en weer aan het lopenTussendoor wat anders aan het doen.
Had jij hem vanmorgen niet?quote:
Om in te vluchten?quote:
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:24 schreef Deceit het volgende:
Royalty Line Domestic style messenset met blok gekocht van royalty line switzerland maar kan hem online niet vinden, twv 170 euro als ik het goed had gelezen (nu 18 euro voor betaald)
Van messen heb ik niet zoveel verstand, maar van dat merk heb ik wel goede kwaliteit pannen besteldquote:
Liefde om je hart te luchtenquote:
Sowieso kloppen die adviesprijzen nooit hè? Maar je moet zelf een beetje gaan denken of jij die (hoeveel was het, 18 euro?) over hebt voor die messen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:32 schreef Deceit het volgende:
Ik kan die messenset niet online vinden, hoe kan deze dan een waarde hebben van 170 euro :-) alle andere messensets van dat merk zijn rond de 50 euro namelijk
We knowquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:34 schreef Idanue het volgende:
Even voor wie op de box zitten te wachten:
Wees er zeker van dat je ingelogd bent. (een collega van mij was te laat vanochtend omdat hij nog in moest loggen.)
Na het klikken kom je op de pagina om je gegevens te controleren, doe dat niet maar klik gewoon verder, als je besteld hebt kun je dat nog wel aanpassen.
Gewoon zo snel mogelijk bij het betaalscherm komen want dan heb je hem.
nee i know, heb het er zeker voor over, die 18 euro, maar altijd leuk om te vergelijkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso kloppen die adviesprijzen nooit hè? Maar je moet zelf een beetje gaan denken of jij die (hoeveel was het, 18 euro?) over hebt voor die messen.
Truequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef Deceit het volgende:
[..]
nee i know, heb het er zeker voor over, die 18 euro, maar altijd leuk om te vergelijken
Ben er zeker blij mee!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:39 schreef essnhills het volgende:
True Maar als je ze niet kan vinden gaat dat lastig natuurlijk
Ben je er blij mee?
Alsnog is van 50 naar 18 euro een goede aanbieding natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:42 schreef Deceit het volgende:
alia91 @ 27-05-2014 17:24
Mooie lulverhaal over die messenblok Ibood…
De winkelprijs van die royalty line is 49 euro ipv de hondertnogwat die vermeld stond.
>>>> Adviesprijs adviesprijs adviesprijs… Kom op mensen..
[..]
Ben er zeker blij mee!
Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:49 schreef Rockiejj het volgende:
Nee hoef ik ook niet, mooi, etenstijd. Kusjekroel.
quote:
Straks lekker quiche etenquote:
Ah, ik was ook al aan het zoeken naar een uccie post om te quotenquote:
Maar deze waaien niet stukquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje duur voor een plu en ik heb er al een stuk of 3 (goedkope dan).
Nooit zo een last van en gek genoeg heb ik niet eens zo vaak een plu nodig. Al regent het nu al een paar dagen, 's morgens was het steeds droog bijvoorbeeld.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:19 schreef Karina het volgende:
Maar ik ga weer verplaatsenIk liep weer even naar 'binnen'.
Ik heb de mijne toch al meerdere keren gretig gebruiktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit zo een last van en gek genoeg heb ik niet eens zo vaak een plu nodig. Al regent het nu al een paar dagen, 's morgens was het steeds droog bijvoorbeeld.
Ja, op 10 seconde ookquote:
quote:
Ssssst, stilmaar meid, het lag niet aan jouquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik deed nog zo m'n best om je te roepen
quote:
quote:
It isn't you....it is mequote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik deed nog zo m'n best om je te roepen
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ssssst, stilmaar meid, het lag niet aan jou
Van die leuke relatie dooddoenersquote:
Tegen mij zeiden ze altijd dat het aan mij lag hoorquote:
Nee, gister alleen maar voor de mystery box gegaan.. Vandaag jeuken mijn handen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je nog wat gekocht naast je messen en de weegschaal?
Echt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tegen mij zeiden ze altijd dat het aan mij lag hoor
Onverwoestbaarquote:
Blijkbaar.quote:
Ja duh, ze hebben natuurlijk eerst een tijdmachine uitgevonden om 100 jaar terug in de tijd te gaanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ze testen dat het 100 jaar data opslaat? In 1914 was deze technologie er echt nog niet hoor
Oeh, misschien zit die in de boxquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja duh, ze hebben natuurlijk eerst een tijdmachine uitgevonden om 100 jaar terug in de tijd te gaan
Preciesquote:
Ja, ik geloof het welquote:
2 dagen hè?quote:
quote:
Was er vijf minuten geledenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:45 schreef Deceit het volgende:
Hopelijk komt er nog een goede tablet voorbij
Het is wel een iets, teveel mensen weten wat het wel is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Is het een Iets of een Huh?
Zolang het maar geen impulsaankopen zijn idd. Dat mag alleen met de box.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Als je ze toevallig nodig hebt is er niets mis mee toch?
Microsoft ding, tablet en laptop combinatiequote:
Ahja. Niet zoals die fitbit of wat het ook wasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is wel een iets, teveel mensen weten wat het wel is.
Preciesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:47 schreef Piger het volgende:
[..]
Zolang het maar geen impulsaankopen zijn idd. Dat mag alleen met de box.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:49 schreef Deceit het volgende:
Zit ook op het werk dus zit er niet echt relaxt achter
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:50 schreef Piger het volgende:
Heeft iemand een overzicht van de boxen deze hunt? Tijden en prijzen?
Tabletquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:49 schreef Deceit het volgende:
Tablet, Nuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:49 schreef Deceit het volgende:
De laatste box was om 07:00 vanochtend.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:50 schreef Piger het volgende:
Heeft iemand een overzicht van de boxen deze hunt? Tijden en prijzen?
Positief blijven, hij komt vast nog eens langsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:52 schreef Uccie het volgende:
Het is weer tabletavond zo te ziendie Senz kan ik wel vergeten.
Ik heb er net eentje gekocht, voor heul veul geld, maar ik wil er eentje extra.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Positief blijven, hij komt vast nog eens langs
Nee, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:58 schreef Deceit het volgende:
Tablet, max 150 euro, liefste een galaxy tab.. moet haalbaar zijn toch?
of een zak met lolliesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zitten er dan alleen wat batterijen in, gewoon om iemand te naaien
150 lolliesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
en 150 Jellybeansquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:03 schreef Fiorano het volgende:
Ik ga sporten, als enige man in een klasje. Loop weer eens achter m'n vriendin aan....
ja hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef Deceit het volgende:
is er ooit weleens een slechte box vergeven?
Ja er zitten wel eens slechte boxen tussen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef Deceit het volgende:
is er ooit weleens een slechte box vergeven?
niet altijd, alleen binnen 8 werkdagen..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja er zitten wel eens slechte boxen tussen.
maar je mag altijd terugsturen hè?
Heuj, ik zie nu dat jij nu versie 3.3 bentquote:
Hier twee duimen voor je postquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:03 schreef Fiorano het volgende:
Ik ga sporten, als enige man in een klasje. Loop weer eens achter m'n vriendin aan....
Nou vooruit dan. Je mag altijd binnen de voorwaarden terugsturen hè?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet altijd, alleen binnen 8 werkdagen..
das al een half jaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heuj, ik zie nu dat jij nu versie 3.3 bent
Maar je mag hem ook buiten de voorwaarden terugsturen. Krijg je alleen je geld niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Je mag altijd binnen de voorwaarden terugsturen hè?
De meeste zijn dat niet hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:06 schreef Idanue het volgende:
Ik hoop dat mijn eerste box niet zo slecht is dat ik hem terug moet sturen.
Maar het valt me nu pas opquote:
Uiteraard, maar dat lijkt me een beetje zonde van je geldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:07 schreef Piger het volgende:
[..]
Maar je mag hem ook buiten de voorwaarden terugsturen. Krijg je alleen je geld niet.
nog een half jaar dan zal het een 3.4 wordenquote:
T is jou gelukt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:06 schreef Idanue het volgende:
Ik hoop dat mijn eerste box niet zo slecht is dat ik hem terug moet sturen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:08 schreef Deceit het volgende:
Ah ok, dat wist ik niet dat je een box ook mog retourneren
[..]
T is jou gelukt?
Netjessss
Goed bezigquote:
Ohja werkt dat zoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog een half jaar dan zal het een 3.4 worden
Jup. Wilde jij die ook dan?quote:
trots op jequote:
yep, lief is aan de 4.7 toe..... das veul ergerquote:
nee, maar ik heb hem wel gemistquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup. Wilde jij die ook dan?
Uccie was net 10 seconden te laat thuis![]()
Jupquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
trots op je
Maar ja, wet koop op afstand heeft altijd recht op binnen 8 werkdagen te retourneren. ongeacht of het een surprise aankoop is of precies bekend wat er in zit.
Ja vanochtend gelukt voor het eerst, ik zal jullie laten weten wat er in zit. (zelfs als het te erg is en hij terug moet.)quote:
Ga je ook een unboxing filmpje maken?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:11 schreef Idanue het volgende:
[..]
Ja vanochtend gelukt voor het eerst, ik zal jullie laten weten wat er in zit. (zelfs als het te erg is en hij terug moet.)
dat klopt idd, maar das ook logisch aangezien je voor een dienst niet kan zeggen dat je het terug stuurt en een op maat gemaakt pak bijv ook wat lastig is om weer te verkopen voor de verkoper.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
JupWet koop op afstand geldt alleen niet voor echt op maat gemaakte producten en diensten geloof ik
Preciesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat klopt idd, maar das ook logisch aangezien je voor een dienst niet kan zeggen dat je het terug stuurt en een op maat gemaakt pak bijv ook wat lastig is om weer te verkopen voor de verkoper.
Ik kwam net thuis, toen hij oversprong naar de weegschaalquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kwam net thuis, toen hij oversprong naar de weegschaal
Of kado doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:10 schreef Piger het volgende:
Elke mannelijke fokker heeft deze boxershorts nodig.
Dus kopen!
Misschien, iig wel foto's.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je ook een unboxing filmpje maken?
40 eu voor een weegschaal. Why?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:16 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik twijfel over de weegschaal bij ibood health..
Ik twijfelde ook heel de dag, totdat er een van 15 euro langskwam met bijna dezelfde functiesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:16 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik twijfel over de weegschaal bij ibood health..
Deze heeft bluetooth.. En stuurt de info dus gelijk naar je mobiel.. Maar ja aan de andere kant, opschrijven moet ook geen probleem zijn..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook heel de dag, totdat er een van 15 euro langskwam met bijna dezelfde functies
wauw, een wegschaal met bluetooth?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:18 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Deze heeft bluetooth.. En stuurt de info dus gelijk naar je mobiel.. Maar ja aan de andere kant, opschrijven moet ook geen probleem zijn..
Wel high tech, als ik geen andere aanbieding had gezien had ik waarschijnlijk die gekochtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:18 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Deze heeft bluetooth.. En stuurt de info dus gelijk naar je mobiel.. Maar ja aan de andere kant, opschrijven moet ook geen probleem zijn..
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
![]()
Waar is de snelheid van vroeger?![]()
Bambino?
nee, compleet nutteloos, maar ik snap dat jij hem tof vindquote:
MOet ook gebeuren af en toequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:22 schreef Uccie het volgende:
Ik zit me weer veel te vol te proppen met eten
Ik word anders heel blij van dat soort nutteloze dingen waar je zo snel aan went dat je het daarna nooit meer kwijt wilt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, compleet nutteloos, maar ik snap dat jij hem tof vind
wat eet je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:22 schreef Uccie het volgende:
Ja, maar niet tot je half benauwd op de bank hangt.quote:
dat is anders. hier snap ik wel dat mensen geld aan uit gevenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:23 schreef CookieSlikker het volgende:
Subwoofer![]()
Voor 30 euro heb je er een met 2 boxen bij de action
Ik at nu indisch rundvlees met rijst, maar ik had al een loempia opquote:
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar niet tot je half benauwd op de bank hangt.
Oh Hoezo dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, compleet nutteloos, maar ik snap dat jij hem tof vind
Melleyn zit in Frankrijk, Myraela was er gister heel ffies, en de rest komt en gaat. Valt best mee eigenlijjkquote:
Toch geen KFC he?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:22 schreef Uccie het volgende:
Die heb ik ook, ik moet ze nog even in de blender doen met sinaasappel maar ik heb geen zin.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat klopt
Ik heb trek gekregen in fruit nu. Ik ga kijken of er een paar nectarines rijp zijn
Alleen jij gaat voor de volle 48h?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melleyn zit in Frankrijk, Myraela was er gister heel ffies, en de rest komt en gaat. Valt best mee eigenlijjk
Geen banaan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat klopt
Ik heb trek gekregen in fruit nu. Ik ga kijken of er een paar nectarines rijp zijn
Ik maak smoothies altijd met gewoon alleen fruit hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik ook, ik moet ze nog even in de blender doen met sinaasappel maar ik heb geen zin.
En ik ben de yoghurt vergeten, dus ik kan geen smoothie maken
lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik at nu indisch rundvlees met rijst, maar ik had al een loempia op
omdat jij ook al met die rare armband bezig was enzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:24 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Oh Hoezo dan?
Pinda vriend vind ook altijd dat ik mn geld uitgeef aan onzin, en uiteindelijk koop het hij allemaal ook.
Nee, de loempia was van de chinees en het vlees had ik zelf gemaakt.quote:
Ik heb gewoon allebei de nachten lekker geslapen hoorquote:
Ik wel, ik ontbijt ook altijd in de ochtend met kwark en vers fruit (als ik het heb).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik maak smoothies altijd met gewoon alleen fruit hoor![]()
Maar ik hou dan ook niet van yoghurt
Die hoef ik niet te kijken, ik weet dat die rijp zijnquote:
Maar met deze ben ik verplicht te verhuizen naar een hutje op een weilandquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is anders. hier snap ik wel dat mensen geld aan uit geven
Mijn moeder heeft mijn bananen gejatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te kijken, ik weet dat die rijp zijn
Ik vind geen enkele yoghurt lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel, ik ontbijt ook altijd in de ochtend met kwark en vers fruit (als ik het heb).
waarom?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:27 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Maar met deze ben ik verplicht te verhuizen naar een hutje op een weiland
Dat is aan jouquote:
Straciatella kwark!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele yoghurt lekker![]()
Altijd die zurige nasmaak die aan je gehemelte blijft plakken
Zelfs fruityoghurt of stracciatella yoghurtijs vind ik vies daardoor
Oh dat kan hoor, niet iedereen vind hetzelfde lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele yoghurt lekker![]()
Altijd die zurige nasmaak die aan je gehemelte blijft plakken
Zelfs fruityoghurt of stracciatella yoghurtijs vind ik vies daardoor
Het kan nog...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:28 schreef Uccie het volgende:
Had ik deze toch bijna gekocht, niet dat ik NOG een keukenmachine nodig heb...maar hij ziet er zo leuk uit!!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te kijken, ik weet dat die rijp zijn
Aparte definitie van jatten welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mijn bananen gejatof eigenlijk ben ik ze gewoon vergeten mee te nemen van de week.
Watquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind dit geen leuke opmerking. Doet me pijn. Niet van jou verwacht.
Nee, ik moet me maar eens leren beheersenquote:
60 eu maar. Die andere op Marktplaatsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik moet me maar eens leren beheersenen misschien komt er nog wat nutteloos voorbij dat ik kan kopen.
Ik had een paar boodschappen meegenomen toen ik daar ging eten o.a. bananen die ook in het eten moesten. Maar ze heeft denk ik de hele kam gehoudenquote:
Ik twijfelde evenquote:
Geluid, bas. Met de action heb ik al buren gezeikquote:
dat ligt aan hoe hard je het zetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:31 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Geluid, bas. Met de action heb ik al buren gezeik
Dan heb je een hartritmestoornisdectectie-stoornisquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:32 schreef essnhills het volgende:
Wat nou als je bloeddrukmeter een storing heeft waardoor die aangeeft dat je een hartritmestoornis hebt?![]()
Je zou er spontaan een hartritmestoornis van krijgen
Ik bedoel maar!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:34 schreef Piger het volgende:
[..]
Dan heb je een hartritmestoornisdectectie-stoornis
Wat voor ijsje?quote:
Een Liuk.quote:
Nee ik denk 2, hij stond tussendoor even op 50%quote:
Nu iets voor jou?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik denk 2, hij stond tussendoor even op 50%
Ze hadden er nog 2 denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
Lol daar is die vibrator weer van 2 hunts of zo geleden.
quote:
Waarom is dat nou weer iets voor mij?quote:
teruggestuurd geweestquote:
Refurbishedquote:
quote:
Nee, hij komt straks in jouw boxquote:
perfect voor moederdagquote:
quote:
Die heeft de afstandsbediening.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:44 schreef Piger het volgende:
Snap alleen niet wat die man nog moet doen? Beetje meekijken? Of is dat ding zo klein?
Ongeveer hetzelfdequote:
Nee, dit is geen vibrator hoorquote:
quote:
ik heb nog nooit van het merk gehoordquote:
En wie zei dat dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef Sala-adin het volgende:
Ik lees net in de chat dat morgen ook een hunt is
Ik ook dus nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van het merk gehoord
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
3 huntdagen zou natuurlijk wel uitstekend passen bij de 3 is de nieuwe 2
Whutquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
Ja kon je je mond niet houden! 3 is teveel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef essnhills het volgende:
Heb je nog een monitor nodig toevallig?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef Maruna het volgende:
Oorthermometer op de kop getikt, was ik al een tijdje naar op zoek en kwam toevallig langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |