quote:
waar wil je staan?quote:
Nu welquote:
Asus 7 x 4quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:00 schreef essnhills het volgende:
Moet er nog iets bij in het wensenlijstje?
Jelly beans, goproquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:00 schreef essnhills het volgende:
je had gisteren mijn kilo kunnen kopenquote:
Oja das waar. Maar das dubbel verzenden he..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je had gisteren mijn kilo kunnen kopen
Details detailsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:10 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
das een scheeraparaat, geen tondeuse...
kunt schijnbaar adres veranderen. zo heeft ess eens kussens voor mij gekochtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:10 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Oja das waar. Maar das dubbel verzenden he..
En jij wilde er lollies
Welnee, als hij de adresgegevens aanpast is het maar 1x verzendkostenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:10 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Oja das waar. Maar das dubbel verzenden he..
En jij wilde er lollies
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunt schijnbaar adres veranderen. zo heeft ess eens kussens voor mij gekocht
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, als hij de adresgegevens aanpast is het maar 1x verzendkosten
Mag ik er als lurker ook op?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:00 schreef essnhills het volgende:
maar ja, dan zou pinda mij haar adres moeten geven. zo close zijn we nog niet hequote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik er als lurker ook op?
Een sporttas...
Ohja das waar, wij kennen elkaar natuurlijk al zólangquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, dan zou pinda mij haar adres moeten geven. zo close zijn we nog niet he
Maar nu je in de OP staat moet je natuurlijk wel minder lurkenquote:
langer dan 1 dag in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja das waar, wij kennen elkaar natuurlijk al zólang
Ik zal m'n best doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar nu je in de OP staat moet je natuurlijk wel minder lurken
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar nu je in de OP staat moet je natuurlijk wel minder lurken
Ja nou vooruitquote:
quote:
Sta jij er ook nog niet in dan?quote:
Dat is het gevaarlijke met verslavingen hè?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:15 schreef tralalala het volgende:
Nu zit ik alsnog al een half uur op Ibood te kijken
Nee idd, eerst maar eens raden of ik een man of vrouw benquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, dan zou pinda mij haar adres moeten geven. zo close zijn we nog niet he
Sta ik er 2x in? Even kijkenquote:
ik blijf bij vrouw, en wil nog steeds bewijs (met bril)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:16 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nee idd, eerst maar eens raden of ik een man of vrouw ben
3 is de nieuwe 2 hè?quote:
zou er in zetten dat melleyn gemist wordt..quote:
Mijn internet is nog niet weggevallen vandaagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Overigens gaat het lekker; Windows Verkennen opnieuw opgestart net
nou daar is ie danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:22 schreef Verbodsbord het volgende:
Nog steeds op een samsung SSD aan het wachten van 250GB....
daar is diequote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:22 schreef Verbodsbord het volgende:
Nog steeds op een samsung SSD aan het wachten van 250GB....
altijd alert blijvenquote:
koop een puzzelsetquote:
loop maar eens bij een snoepwinkel naar binnen.quote:
misschien de machine voor karinaquote:
Uhuhquote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:43 schreef NoCigar het volgende:
Er zIt een tandenstoker bij: gaat er werkelijk iemand zijn tanden stoken met een multitool?
Bart ging geloof ik net wat eten fixenquote:
Nee deze was 500, hij wou die 250quote:
dan zet hij maar de helft vol..quote:
Is dat die gast die in Happy Gilmore een spijker in zijn hoofd heeft?quote:
HOAX fokkers werken nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan multitasken
Ik FOK!
Ik bel
Ik notuleer
Ik DM
Nee, dit is Jaws uit een oude James Bond.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat die gast die in Happy Gilmore een spijker in zijn hoofd heeft?
Ik bedoel of het dezelfde acteur isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, dit is Jaws uit een oude James Bond.
[ afbeelding ]
Oh, dus je kan weer uit de OP?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:50 schreef Verbodsbord het volgende:
Bedankt voor de melding, heb nu al voor 10 euro extra ergens anders de 250GB besteld
Niet via Amazon? Dan was je goedkoper uit geweestquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:50 schreef Verbodsbord het volgende:
Bedankt voor de melding, heb nu al voor 10 euro extra ergens anders de 250GB besteld
Ja klopt, maar dat was via Duitsland volgens mij,nu weet ik zeker dat ik em morgen binnen heb, en daar heb ik wel 8 euro voor overquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet via Amazon? Dan was je goedkoper uit geweest
raar staal voor de messen welquote:
quote:
ja, koop er 2quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is maar voor 1 persoon trouwens zo'n voucher
huh wat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:58 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik Vond echt dat Apocalyps op een meisje leek. Echt zonde, want alle X-men gingen dood door hem.. En nu lijkt hij op een meisje
Wat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:58 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik Vond echt dat Apocalyps op een meisje leek. Echt zonde, want alle X-men gingen dood door hem.. En nu lijkt hij op een meisje
je krijg voor dat geld nog een pot jellybeans er bijquote:
chipsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:02 schreef Pindasoepje het volgende:
Ow chips, verkeerde topic :s
Gaat lekker
not sure if jokingquote:
Ik had m'n PI even moeten aanpassen zeker?quote:
zou helpen jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had m'n PI even moeten aanpassen zeker?
Ohquote:
5,95 geloof ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:11 schreef Bartcoah het volgende:
http://www.thunderplugs.nl/webshop/
Op de site zelf zijn de thunderplugs ¤8,95...
Hoeveel waren ze op iBOOD?
Ook zo iets maar je kreeg 2 paarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:11 schreef Bartcoah het volgende:
Scheelde iig niet veel, misschien waren ze ¤5 ex bezorging.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:11 schreef Bartcoah het volgende:
daarom speelgoedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee niet kopen Hercules is een $@#$@merk.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:20 schreef [url=http://forum.fok.nl/user
/profile/383791]essnhills[/url] het volgende:
Angrybirds?
Cinderella is heul geen troepquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:23 schreef CookieSlikker het volgende:
Serieus... waarom koopt ibood deze troep in?
Omdat ze er schijnbaar een aardige marge op kunnen makenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:23 schreef CookieSlikker het volgende:
om te verkopenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:23 schreef CookieSlikker het volgende:
Op angry birds?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:25 schreef RicDan het volgende:
[..]
Omdat ze er schijnbaar een aardige marge op kunnen maken
is misschien nog uit de hoogtijdagen van angry birdsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:29 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Op angry birds?![]()
Waarom dan nooit als dagaanbieding? juist...
en betere ook nogquote:
en ook totaal geen nutquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef essnhills het volgende:
Het nieuws op de radio: Het alcoholverbod voor jongeren tot 18 jaar heeft nauwelijks effect!
Joh
Ohquote:
Beetje tegenstrijdig wel jaquote:
Kan niet openen op het werkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/Sea(...)chSource=Q&pageView=
Schiet op jongen, het wacht op jequote:
Heb je iets gemist?quote:
Wist je niet dat er hunt was?quote:
fml.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wist je niet dat er hunt was?
Dit is al dag 2
koop snel deze hdmi kabelsquote:
Nog een tv, emmer of tablet nodig?quote:
Ham is ook 1 keer langsgeweestquote:
I knowquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zag ze inderdaad! Die zijn zo fucking lekker eh
Jaquote:
12 cent per stuk is best te doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
Maar 18 euro uitgeven aan lollies vind ik dan weer zo overdreven
Truequote:
Nee. 150 salmiakknotsen zijn de shit. Beste product wat ik tot nu toe heb gekocht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
Maar 18 euro uitgeven aan lollies vind ik dan weer zo overdreven
Al op neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee. 150 salmiakknotsen zijn de shit. Beste product wat ik tot nu toe heb gekocht.
Maar áls ze binnen waren, had je ze al op.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet eens binnen. Wat het maar zo'n feest.
Ik heb alleen nog die lamp gekochtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee. 150 salmiakknotsen zijn de shit. Beste product wat ik tot nu toe heb gekocht.
Tenzij ze pas net 2 minuten binnen waren natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar áls ze binnen waren, had je ze al op.
Nee.. Ook dan..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tenzij ze pas net 2 minuten binnen waren natuurlijk
Bambino geen idee, Uccie en Karina komen zo af en toe binnenvallen, Cev was er gister wel eventjes, Melleyn zit in Frankrijk met crappy internetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef Rockiejj het volgende:
Waar is de rest van de hunters eigenlijk?
Dan had ik die natuurlijk allang verorbert.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar áls ze binnen waren, had je ze al op.
Kijk, daar heb ik wat aan!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bambino geen idee, Uccie en Karina komen zo af en toe binnenvallen, Cev was er gister wel eventjes, Melleyn zit in Frankrijk met crappy internet
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef Toto69 het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag![]()
![]()
Staat genoteerd in de OPquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:55 schreef Rockiejj het volgende:
Ik wacht op een WiFi range extender, een laptop en snoep.
quote:
Te laatquote:
Ik heb deze alquote:
ik ook. heb ze al eens bijgevuldquote:
Nog 7 uur te gaanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:00 schreef T_Fuff het volgende:
Nou heb alle deals zo'n beetje gemist zie ik, haha.
Wel een hotelbon gescoord :p
Welnee, de adviesprijzen van ibood zijn altijd accuraatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Adviesprijzen zijn volgensmij ook een beetje hoog he...
Ik proef hier sarcasme, mevrouw Hills.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, de adviesprijzen van ibood zijn altijd accuraat
Dat heb jij goed geproefdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik proef hier sarcasme, mevrouw Hills.
Heb je geen ananasselfie gestuurd?quote:
Wat, daar kon je ook pizza mee winnenquote:
Geen ananassen in huis.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat, daar kon je ook pizza mee winnen
Slechte voorbereiding op de huntquote:
Ben ik die enige die 1dk open heeft staan?quote:
Nee! Maar ik heb lekker quiche gemaaktquote:
Nee ik heb hem ook openstaan. Maar ik zag die ananasselfie ook niet hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben ik die enige die 1dk open heeft staan?
Ze gaven dit keer 3 pizza's weg (3 is de nieuwe 2!) eentje via facebook, eentje via twitter en eentje via ananas-selfie
Er staat nu alleen nog onder die ronddraaiende pizza:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee ik heb hem ook openstaan. Maar ik zag die ananasselfie ook niet hoor
quote:Ennnnn.... de winnaars zijn:
Twitter: @creukers
Facebook: Youri Kool
Ananas-selfie: sjaakswartje
Ja I know babequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat nu alleen nog onder die ronddraaiende pizza:
[..]
Thunderplugs voor je!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat nu alleen nog onder die ronddraaiende pizza:
[..]
quote:
quote:Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Je bestelling:
1x Duopack Thunderplugs siliconen oordoppen, geniet van de muziek zonder piep! ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 5.95
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:13 schreef gianni61 het volgende:
ik ga naar huis. als er nou nog een koptelefoon langskomt bestel ik hem uit principe bij bax shop
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |