Beetje tegenstrijdig wel jaquote:
Kan niet openen op het werkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/Sea(...)chSource=Q&pageView=
Schiet op jongen, het wacht op jequote:
Heb je iets gemist?quote:
Wist je niet dat er hunt was?quote:
fml.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wist je niet dat er hunt was?
Dit is al dag 2
koop snel deze hdmi kabelsquote:
Nog een tv, emmer of tablet nodig?quote:
Ham is ook 1 keer langsgeweestquote:
I knowquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zag ze inderdaad! Die zijn zo fucking lekker eh
Jaquote:
12 cent per stuk is best te doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
Maar 18 euro uitgeven aan lollies vind ik dan weer zo overdreven
Truequote:
Nee. 150 salmiakknotsen zijn de shit. Beste product wat ik tot nu toe heb gekocht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know
Maar 18 euro uitgeven aan lollies vind ik dan weer zo overdreven
Al op neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee. 150 salmiakknotsen zijn de shit. Beste product wat ik tot nu toe heb gekocht.
Maar áls ze binnen waren, had je ze al op.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet eens binnen. Wat het maar zo'n feest.
Ik heb alleen nog die lamp gekochtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee. 150 salmiakknotsen zijn de shit. Beste product wat ik tot nu toe heb gekocht.
Tenzij ze pas net 2 minuten binnen waren natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar áls ze binnen waren, had je ze al op.
Nee.. Ook dan..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tenzij ze pas net 2 minuten binnen waren natuurlijk
Bambino geen idee, Uccie en Karina komen zo af en toe binnenvallen, Cev was er gister wel eventjes, Melleyn zit in Frankrijk met crappy internetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef Rockiejj het volgende:
Waar is de rest van de hunters eigenlijk?
Dan had ik die natuurlijk allang verorbert.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar áls ze binnen waren, had je ze al op.
Kijk, daar heb ik wat aan!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bambino geen idee, Uccie en Karina komen zo af en toe binnenvallen, Cev was er gister wel eventjes, Melleyn zit in Frankrijk met crappy internet
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef Toto69 het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag![]()
![]()
Staat genoteerd in de OPquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:55 schreef Rockiejj het volgende:
Ik wacht op een WiFi range extender, een laptop en snoep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |