DETAILS!quote:
dat scheelt, ik heb ook maar 2 handenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat scheelt, ik heb ook maar 2 handen
Toch wel in sexy outfit hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik heb een poster van essnhills gekocht
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gister deze gekocht [ afbeelding ]
kilo jelly beans gisterenquote:
Naakt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Leuk hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gister deze gekocht
[ afbeelding ]
Dat dit kan in Portugalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar toch zijn sommige dingen mooier dan andere
quote:
En ik zocht nog een lamp voor m'n plafond ook, check de OP maarquote:
Zit je nu weer in daar?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat dit kan in Portugal
Nog anderhalf uur tot lunch
Ik moet eens ontbijten nuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat dit kan in Portugal
Nog anderhalf uur tot lunch
quote:
Nicequote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
En ik zocht nog een lamp voor m'n plafond ook, check de OP maar![]()
![]()
dat vraag ik me ook afquote:
Dat telt niet!!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gisteren een toetsenbord (wel bij de Mediamarkt)
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee, bij zon leuk Rastafa restautrantje die het eten uit een kofferbak verkoopt
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar toch zijn sommige dingen mooier dan andere
Watquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:26 schreef Renn het volgende:
Komen de essnhils naaktposters nog weer langs? Wat denken jullie..
Ohja ik zie hetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
En ik zocht nog een lamp voor m'n plafond ook, check de OP maar![]()
![]()
zal ik met deze pan jou eens op je billen slaan?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee niet fantastisch, mag niet van de wetgevaaaaah
quote:
Je moet 3x bieden, 3 is de nieuwe 2quote:
Maar je moet voorzichtig doen met mijn billen, ik heb er maar 2quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zal ik met deze pan jou eens op je billen slaan?
daarom verkopen ze ook 2 pannenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je moet voorzichtig doen met mijn billen, ik heb er maar 2
Wel canvas laten maken van je rode billetjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je moet voorzichtig doen met mijn billen, ik heb er maar 2
Oh is dat hetquote:
quote:
ik weet niet waarom, maar ik wil ook met snoerquote:
Jij moet dat klb,topic eens lezen ess, met je moshimoshiquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verkoopt ess dr billen?
Achter het station zeker?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij moet dat klb,topic eens lezen ess, met je moshimoshi
Watquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verkoopt ess dr billen?
Achter het station zeker?
Ja ehh, hoho, moet je niet bij mij klagen, maar bij iboodquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
KLB / mensen die japansen woorden en poppetjes gebruiken
Dit topic dus ess
Wilde ze bijna kopenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:49 schreef Bartcoah het volgende:
Niet die MicroSDHC kopen dan gooi je je eigen ruiten in.
Zijn ze zo zwaar ja? dat je je ruiten ermee kan ingooien?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:49 schreef Bartcoah het volgende:
Niet die MicroSDHC kopen dan gooi je je eigen ruiten in.
Je kan voor dezelfde prijs een MicroSDXC 64GB halen. Overigens ook van Sandisk.quote:
Loei zwaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn ze zo zwaar ja? dat je je ruiten ermee kan ingooien?
Waar dan? Kan niks vindenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:59 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je kan voor dezelfde prijs een MicroSDXC 64GB halen. Overigens ook van Sandisk.
[..]
Loei zwaar.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn ze zo zwaar ja? dat je je ruiten ermee kan ingooien?
Das ook niet handig voor een microSD kaartquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:59 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je kan voor dezelfde prijs een MicroSDXC 64GB halen. Overigens ook van Sandisk.
[..]
Loei zwaar.
Niet als ik eerst ben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:03 schreef Toto69 het volgende:
Als ik later groot ben ga ik met Es trouwen
Es wil je met me trouwen?quote:
Nog nooit eerder vertoond!quote:
Jij bent een banaanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet als ik eerst ben.
[..]
Es wil je met me trouwen?
houdt*quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee een lange afstands relatie gaat werken denk je? Misschien houd ze wel van bananen
Das echt niet het probleem, wij dachten goed te zitten met 46'' maar eenmaal neergezet viel het toch wel tegenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:06 schreef gianni61 het volgende:
vraag me toch af wie zomaar even 1000 euro neerlegt in zo'n hunt
en plaats heeft voor een 55" tv..
ik vind mn 37" op zich groot zat..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:07 schreef Woods het volgende:
[..]
Das echt niet het probleem, wij dachten goed te zitten met 46'' maar eenmaal neergezet viel het toch wel tegen
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:08 schreef essnhills het volgende:
Handig dit, er wordt gewoon even over gekibbeld wie er met me gaat trouwen. Hoef ik daar zelf niet meer over na te denken.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:08 schreef essnhills het volgende:
Handig dit, er wordt gewoon even over gekibbeld wie er met me gaat trouwen. Hoef ik daar zelf niet meer over na te denken.
Ik vind het een grappige naam dus ik zeg altijd MrBanaan4501quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Voelt altijd zo serieus als ik met mn hele naam word aangesproken ipv alleen banaan
2 maal 3 6, wiedewiedewiet en 3 is 9quote:
Fantastischquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind het een grappige naam dus ik zeg altijd MrBanaan4501
Pech, ik trouw al met haarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als dit een indirecte diss is, dan wordt het geen leuk huwelijk.
dit "ding" wil ik wel hebbenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:19 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vroeger ooit op mijn partijtje een mickey mouse ontbijtset gehad
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:22 schreef gianni61 het volgende:
voor straf dat ik gisteren de accuboor niet kocht, komt mn koptelefoon nu ook niet meer langs
Waar loop je me allemaal van te beschuldigen netquote:
Dat je Japanse woorden gebruikt en je kontje verkoopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar loop je me allemaal van te beschuldigen net
Maar ik zei moshi moshi omdat deze er was http://www.ibood.com/nl/n(...)_luidsprekerhandset/quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat je Japanse woorden gebruikt en je kontje verkoopt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, je post is goedgekeurd
#teamess
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik twijfelde alleen over het JapanseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor meisjes van 14
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]ik las: hoe kont jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik wist niet eens dat het Japans wasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfelde alleen over het Japanse
Dat is voor meisjes van 14
Kontje met 2 billen?quote:
Ik ken ze wel, ook steeds minder thoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het Japans was![]()
En ik ken niet zoveel meisjes van 14 eigenlijk
1dk chatquote:
Nee dat is multi, dat staat er nietquote:
als ze nu mooi waren...quote:
Je had nog iets duidelijker moeten zeggen dat je een maatje groter wilde, niet kleinerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze nu mooi waren...
en een maat groter...
ik merk hetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had nog iets duidelijker moeten zeggen dat je een maatje groter wilde, niet kleiner
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had nog iets duidelijker moeten zeggen dat je een maatje groter wilde, niet kleiner
Eau De Toilettequote:
DDT spray, houdt iedereen op afstandquote:
quote:
\ja dat is zodat niemand je mooie nieuwe overhemden bevuildquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
DDT spray, houdt iedereen op afstand
is trouwens eau de toilette
had ik dit geweten, dan had ik zaterdag niet al nieuwe gekochtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
DDT spray, houdt iedereen op afstand
is trouwens eau de toilette
Welke, S, M, of L?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
\ja dat is zodat niemand je mooie nieuwe overhemden bevuild
vond die andere beterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef Bartcoah het volgende:
Boys dat hugo boss luchtje is zeker aan te raden!
Heb je niet alledrie die maten gekocht?quote:
Er valt door de product spatie expert natuurlijk ontzettend veel te vertellen over deze wijnquote:
great minds enzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef Pindasoepje het volgende:
Jongens er is een expert voor de wijn aanwezig!
zou een productexpert meer weten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er valt door de product spatie expert natuurlijk ontzettend veel te vertellen over deze wijn
Die kan iig zijn functie spellenquote:
Veel plezier gaat toch niet lukken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Men roept daar dat dadelijk een box komt
Jimbo had hier toen een mailtje over gestuurd, dat zijn zusje van 14 of whatever dit ook kon bestellen, want ze hebben geen controle op leeftijden bij iboodquote:
HAHAHAquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimbo had hier toen een mailtje over gestuurd, dat zijn zusje van 14 of whatever dit ook kon bestellen, want ze hebben geen controle op leeftijden bij ibood
trekt wel weer wegquote:
Ik smeer mezelf helemaal volquote:
Is al geweestquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Bartcoah het volgende:
Waar de K%#$ blijft die Asus 7?! Ik wil er één of vier.
Bedankt! Ik ben dol op zilveren oogschaduw zeker icm zwarte lipliner.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:03 schreef gianni61 het volgende:
perfect voor moederdag
*besteld voor pindasoepje
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Bedankt! Ik ben dol op zilveren oogschaduw zeker icm zwarte lipliner.
Lil kim is mn grote voorbeeld
Hij is al 2 keer geweestquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Bedankt capt. Ik doel natuurlijk op een 2e ronde.
Dat zegt natuurlijk niet zoveel tijdens een huntquote:
Ik zie ook glittersquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Bedankt! Ik ben dol op zilveren oogschaduw zeker icm zwarte lipliner.
Lil kim is mn grote voorbeeld
Nee hoor. Ik ben een coole mama. Thug life enzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef gianni61 het volgende:
ik hoop echt zo dat pindasoepje een grap maakt
ik dacht dat jij een nerdje was...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:09 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een coole mama. Thug life enzo
Moet je even naar buiten lopen. Gratis water.quote:
nexus tab in 3....2.....1.....quote:
En daarna gelijk de boxquote:
ik snap de logica daar niet vanquote:
Ja, en als het koud is of als ik koude handen heb ofzo, dan kun je je handen aan deze glazen niet eens opwarmenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap de logica daar niet van
als ik mn handen verbrand aan de mok, dan weet ik dat ik de thee nog niet kan drinken..
Zijn zo handig. Aangezien ik mijn thee altijd te lang laat staan en dat ie dan koud is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap de logica daar niet van
als ik mn handen verbrand aan de mok, dan weet ik dat ik de thee nog niet kan drinken..
Nee, want het glas wordt wel een beetje warm, alleen niet meer loeiheet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, en als het koud is of als ik koude handen heb ofzo, dan kun je je handen aan deze glazen niet eens opwarmen
En dus idd ook niet 'testen' hoe heet het drinken is zonder je mond te verbranden.
gelukkig weet ik nog hoe die uitzet van de vorige 20 keer dat die langs kwamquote:
zou daarom het plaatje niet passen?quote:
Nu heb je geen geld meer?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef Fiorano het volgende:
Oke, Hunt over voor mij. Kaartjes voor Blof in Carré besteld.
Oh, zijn allemaal van die dingen die ik niet gebruik enzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef Karina het volgende:
Bij Veronica hebben ze weer goodiebags, krijg net een mailtje: http://www.veronicamagazi(...)1_EMD_315289994_CSE_
niks mis mee. voor series te kijkenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:25 schreef Bartcoah het volgende:
Heb er 1 :>
Jezus wat ben ik een kindje eigenlijk.
Thanks! Box 7 besteldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef Karina het volgende:
Bij Veronica hebben ze weer goodiebags, krijg net een mailtje: http://www.veronicamagazi(...)1_EMD_315289994_CSE_
Bron: OP!quote:
Ik heb een gopro (niet hier gekocht) dus dat ding gaat eraan om leuke beelden te maken.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:32 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik heb een gopro (niet hier gekocht) dus dat ding gaat eraan om leuke beelden te maken.Ik hoop dat de motor het trekt.
Ik zal het even doorgevenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:35 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ik heb er 8. Ik hou van mn senzjes.. Heb nu een paarse bij me, passend bij mn jas
Ik heb een grote paarse en een roze zwart wit gebloemde miniquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:35 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ik heb er 8. Ik hou van mn senzjes.. Heb nu een paarse bij me, passend bij mn jas
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
GODVER![]()
Zat even film te kijken, had er genoeg van. Telefoon is kapot dus ik voel me klote nu.
Jaaa die heb ik ook!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een grote paarse en een roze zwart wit gebloemde mini
Ik vond dit wel weer genoeg senz eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Jaaa die heb ik ook!
En een roze, witte, zebra, zwart, zwart grijs en een lichtblauwe. En ik wil nog die schouderhengsels hebben.
AH balen is dat. Misschien vanavond weerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
GODVER![]()
Zat even film te kijken, had er genoeg van. Telefoon is kapot dus ik voel me klote nu.
Ik heb ze gewoon allebei in Delft op m'n kamer liggenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Pindasoepje het volgende:
Haha, ja ik vond ze wel handig... Maar er liggen overal senzjes van mij. Bij mn ouders, thuis, bij mn vriend, in de auto
Eerst telefoon. Proberen alle bestanden op te slaan en dan factory reset; alle contacten weg na die fout gisterenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Karina het volgende:
[..]
AH balen is dat. Misschien vanavond weer
Oe shit. Ik had ook zoiets, simkaart in nieuwe telefoon gestopt maar vergeten eerst de contacts op de simkaart te zettenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Eerst telefoon. Proberen alle bestanden op te slaan en dan factory reset; alle contacten weg na die fout gisteren
Ik kijk af en toe een uurtje en ga dan weer wat anders doen. Zometeen ben ik het ook weer zat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef tralalala het volgende:
Ik ben over mijn huntverslaving heen. Heb pas 3 keer gekeken, ik voel me bevrijd.![]()
zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef tralalala het volgende:
Ik ben over mijn huntverslaving heen. Heb pas 3 keer gekeken, ik voel me bevrijd.![]()
We missen je wel hierquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef tralalala het volgende:
Ja ik moet er echt eentje voor in mijn tas hebben, maar misschien moet ik die maar gewoon bestellen want anders duurt het sowieso weer weken voor ik hem heb als hij in de hunt komt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Pindasoepje het volgende:
Haha, ja ik vond ze wel handig... Maar er liggen overal senzjes van mij. Bij mn ouders, thuis, bij mn vriend, in de auto
Contacten zijn op sim gezet toen ik van oude naar nieuwe (deze) ging. Nu had ik gisteren een error en op internet zou je die kunnen fixen door contacten te stoppen (het programma). Ik dat gedaan; storing is weg. Nu worden contacten niet geladen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe shit. Ik had ook zoiets, simkaart in nieuwe telefoon gestopt maar vergeten eerst de contacts op de simkaart te zettenNou ja. Komt vanzelf wel weer goed.
Je kan hem ook vaak in dagaanbiedingen kopen. Doe ik ook altijd. Dan zijn die kleine 13euro. Scheelt ook weerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik moet er echt eentje voor in mijn tas hebben, maar misschien moet ik die maar gewoon bestellen want anders duurt het sowieso weer weken voor ik hem heb als hij in de hunt komt.
Ga ik in de gaten houden, maar ik kwam er vanochtend achter dat ik helemaal geen kleine paraplu meer hebquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:47 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Je kan hem ook vaak in dagaanbiedingen kopen. Doe ik ook altijd. Dan zijn die kleine 13euro. Scheelt ook weer
Wilde ik net zeggen, die heeft de MediaMarkt regelmatig goedkoper.quote:
Met spel?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen, die heeft de MediaMarkt regelmatig goedkoper.
Met spel?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen, die heeft de MediaMarkt regelmatig goedkoper.
Ja het is een drama hier in Leiden, hoop dat de trein zo normaal rijdt. Anders ben ik 4u wegquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga ik in de gaten houden, maar ik kwam er vanochtend achter dat ik helemaal geen kleine paraplu meer heben met het weer op het moment.
Ik denk het niet, want nu weer een monitorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef RocketRogiani het volgende:
das weer eens wat nieuws, komt er eindelijjk verandering?
Wij hadden vroeger ditquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef tralalala het volgende:
Ik hou het wel bij mijn NES![]()
[ afbeelding ]
Super Mario World op de Super NES is zo ongelofelijk goed he!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef tralalala het volgende:
Ik hou het wel bij mijn NES![]()
[ afbeelding ]
Lol die had mij broerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger dit
[ afbeelding ]
Dit is de enige 'spelcomputer' die wij thuis hebben gehadquote:
er komt nog een dag dat ik hem bestelquote:
ham kan toch ook nooit halal zijn?quote:
quote:
We hadden toen ook al de SNES en NESquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is de enige 'spelcomputer' die wij thuis hebben gehad
Wij hadden dit, en later gewoon een pc met spelletjes erop
nee, je ziet de draad toch..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef essnhills het volgende:
Whehe, ik werp even een blik in de 1dk chat en zie voorbij komen 'Is deze draadloos'
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:56 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
We hadden toen ook al de SNES en NES
Ik moest toen nog geboren worden haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |