Je bent lief tong.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:28 schreef tong80 het volgende:
Noem me een sentimentele ouwe zak, maar ik kreeg ook tranen in m'n ogen.
Komt door die goedkope blèrmuziek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:28 schreef tong80 het volgende:
Noem me een sentimentele ouwe zak, maar ik kreeg ook tranen in m'n ogen.
Het is goedkope en het is blèrmuziek.quote:
Geloof je het niet?quote:
Maar je hebt geen tranen in je ogen als je oma sterft. Dat is de gemiddelde Nederlander nowadays, walgelijk.quote:
M'n oma heb ik niet zelf betaald.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Maar je hebt geen tranen in je ogen als je oma sterft. Dat is de gemiddelde Nederlander nowadays, walgelijk.
Heb ik nergens gezegd. Bij elke begrafenis van opa's en oma's heb ik gehuild.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Maar je hebt geen tranen in je ogen als je oma sterft. Dat is de gemiddelde Nederlander nowadays, walgelijk.
Goed om te zien dat de gemiddelde Nederlander zich tegenwoordig opstelt als tranenpolitie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander beoordeelt wel meteen schijnbaar zonder dat ze iemand kennen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Want het is walgelijk dat mensen andere emoties hebben met dieren ipv mensen dan jij hebt? Autistje 450 weer gespotquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |