Je bent lief tong.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:28 schreef tong80 het volgende:
Noem me een sentimentele ouwe zak, maar ik kreeg ook tranen in m'n ogen.
Komt door die goedkope blèrmuziek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:28 schreef tong80 het volgende:
Noem me een sentimentele ouwe zak, maar ik kreeg ook tranen in m'n ogen.
Het is goedkope en het is blèrmuziek.quote:
Geloof je het niet?quote:
Maar je hebt geen tranen in je ogen als je oma sterft. Dat is de gemiddelde Nederlander nowadays, walgelijk.quote:
M'n oma heb ik niet zelf betaald.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Maar je hebt geen tranen in je ogen als je oma sterft. Dat is de gemiddelde Nederlander nowadays, walgelijk.
Heb ik nergens gezegd. Bij elke begrafenis van opa's en oma's heb ik gehuild.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Maar je hebt geen tranen in je ogen als je oma sterft. Dat is de gemiddelde Nederlander nowadays, walgelijk.
Goed om te zien dat de gemiddelde Nederlander zich tegenwoordig opstelt als tranenpolitie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander beoordeelt wel meteen schijnbaar zonder dat ze iemand kennen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Want het is walgelijk dat mensen andere emoties hebben met dieren ipv mensen dan jij hebt? Autistje 450 weer gespotquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ja, dat is walgelijk. Dat laat zien dat een dier belangrijker is dan een mens in Nederland, maar goed, misschien is dat ook wel zo, want ik zou liever een geit in Nederland hebben dan iemand als jij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want het is walgelijk dat mensen andere emoties hebben met dieren ipv mensen dan jij hebt? Autistje 450 weer gespot
Dat iemand niet huilt als zijn of haar oma dood gaat wilt niet zeggen dat er minder emotie is omdat ze wel tranen krijgt van dieren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ja, dat is walgelijk. Dat laat zien dat een dier belangrijker is dan een mens in Nederland, maar goed, misschien is dat ook wel zo, want ik zou liever een geit in Nederland hebben dan iemand als jij.
Nu heb ik wel gehuild, alleen na de begrafenis nooit meer. Ik heb ze in die zin nooit gemist. Ze waren oud en hebben een goed leven gehad met mensen die van ze hielden, dan is het goed als ze van ouderdom sterven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat iemand niet huilt als zijn of haar oma dood gaat wilt niet zeggen dat er minder emotie is omdat ze wel tranen krijgt van dieren.
Maar zegt genoeg dat je dat niet snapt
Dieren kunnen heel goed "menselijke" emoties voelen en tonen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:15 schreef Pandaplint het volgende:
Menselijk gedrag projecteren op dieren voor "awww kjoet nieuws"
True. Maar denken dat een dier net zo in elkaar steekt als een mens is debiel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:25 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dieren kunnen heel goed "menselijke" emoties voelen en tonen.
Je ziet toch de gelaatsuitdrukking van dat beest als hij in zijn hok ligt en het enthousiasme als ze herenigd worden?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef Wespensteek het volgende:
Filmpje van een geit die in zijn hok ligt en later bij een ezel rond loopt en verder moeten we de tekst maar geloven.
Nee, ik zie een geit met bijbehorende 'gelaatsuitdrukking'. Misschien kreeg hij altijd wel een schop van die ezel als hij eerst ging eten uit hun voederbak, en durfde hij niet te eten tot die ezel at.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ziet toch de gelaatsuitdrukking van dat beest als hij in zijn hok ligt en het enthousiasme als ze herenigd worden?
Overigens zijn het over het algemeen juist autisten die een ongezonde band opbouwen met hun huisdier.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want het is walgelijk dat mensen andere emoties hebben met dieren ipv mensen dan jij hebt? Autistje 450 weer gespot
Ik zie een geit die wil slapen maar één of ander idioot met een camera loopt er aldoor rond.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ziet toch de gelaatsuitdrukking van dat beest als hij in zijn hok ligt en het enthousiasme als ze herenigd worden?
Wat noem jij ongezond?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens zijn het over het algemeen juist autisten die een ongezonde band opbouwen met hun huisdier.
Ik vind mensen die complete gesprekken houden met een hond al aardig ongezondquote:
Ik heb eerlijk gezegd al moeite met van die figuren die hun hond overal mee heen zeulen.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |