Zelfs tijdens de fotoshoot is het reetzweet al zichtbaar laat staan als je straks met 38 graden in zo'n stadion rondloopt.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zullen we een huilpak op de markt brengen?
gewoon het FOK! pakquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zullen we een huilpak op de markt brengen?
Geeft aan hoever we met zijn alleen zijn afgedreven als zo'n figuur de hemel in wordt geadoreerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef Elan het volgende:
Waarom is die mongool eigenlijk zo bekend geworden?
Hij kreeg een soap, zat in elke talkshow en nu weer die juichpakken.
Zakelijk prima deal al denk ik dat iedereen die zoveel zendtijd krijgt op een gegeven moment bekend zou worden dat zie je ook aan die wijven Brit en Ymce en andere nobody's zonder talent.
Jij hebt liever dat die reclameinkomsten naar managers en execs gaat en dat voetballers voor een hongerloontje een werkloze toekomst tegemoed gaan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:02 schreef Webschip het volgende:
Het is net zo idioot wat die voetballers " verdienen" .![]()
Dit ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Geeft aan hoever we met zijn alleen zijn afgedreven als zo'n figuur de hemel in wordt geadoreerd.
Dat zeg ik niet, maar een miljoenensalaris voor iemand die kan voetballen, niet eens een opleiding voor nodig (hooguit vmbo) , is krankjorum natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat die reclameinkomsten naar managers en execs gaat en dat voetballers voor een hongerloontje een werkloze toekomst tegemoed gaan?
Zal ik je een geheimpje vertellen, voetbalclubs zijn geen onderdeel van de overheidquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar een miljoenensalaris voor iemand die kan voetballen, niet eens een opleiding voor nodig (hooguit vmbo) , is krankjorum natuurlijk.
Laten die miljoenen eens terug aan de belastingbetaler geven. Daar kan de schade en politie-inzet van worden betaald, als supporters weer hebben huisgehouden na een wedstrijd.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen, voetbalclubs zijn geen onderdeel van de overheid
Ik hoor voor het eerst van hem. Misschien is dat een aanwijzing voor de beantwoording van je vraag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef Elan het volgende:
Voetballen is natuurlijk in zekere zin zeker wel een opleiding met oefeningen. Echte talenten worden opgepikt de rest wordt wegegooit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef Webschip het volgende:
Dat zeg ik niet, maar een miljoenensalaris voor iemand die kan voetballen, niet eens een opleiding voor nodig, is krankjorum natuurlijk.
Wordt al voor betaald volgens mij. Daarnaast is het helemaal niet aan bedrijven om vrijwillig bovenop de standaardbelastingtarieven nog eens extra te doneren aan de staat. Het is geen overheidsaangelegenheid. Mensen trekken de portemonnee en zijn bereid te betalen en deze mensen zijn bereid te vangen. Wat heeft de overheid daar mee te maken buiten het standaard aangiftebiljet?quote:Laten die miljoenen eens terug aan de belastingbetaler geven. Daar kan de schade en politieinzet van worden betaald, als supporters weer hebben huisgehouden na een wedstrijd.
Hij is bekend geworden omdat hij gewoon werkt voor zijn centen. Kan menig dwaas een voorbeeld aan nemen in dit land.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef Elan het volgende:
Hij kreeg een soap, zat in elke talkshow en nu weer die juichpakken.
Zakelijk prima deal al denk ik dat iedereen die zoveel zendtijd krijgt op een gegeven moment bekend zou worden dat zie je ook aan die wijven Brit en Ymce en andere nobody's zonder talent.
Dit ook nog inderdaad. Het zou me niks verbazen als dit een quitte draai feestje wordt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:16 schreef Gloorbek het volgende:
Moet je nagaan dat het reclamespotje van dat juichpak gewoon 3 minuten lang is ook. wat ze alleen al kwijt zijn aan marketing moet al een vermogen zijn.
Maakt niet echt uit, Jumbo is bezig met uitbreiden en kan elke nieuwe klant gebruiken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit ook nog inderdaad. Het zou me niks verbazen als dit een quitte draai feestje wordt.
Ga je nou weer beginnen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar een miljoenensalaris voor iemand die kan voetballen, niet eens een opleiding voor nodig (hooguit vmbo) , is krankjorum natuurlijk.
Laten die miljoenen eens terug aan de belastingbetaler geven. Daar kan de schade en politie-inzet van worden betaald, als supporters weer hebben huisgehouden na een wedstrijd.
Ik heb bepaald niet de indruk dat de schade geheel wordt vergoed. Al die treinen, winkels die worden vernield...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:12 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Voetballen is natuurlijk in zekere zin zeker wel een opleiding met oefeningen. Echte talenten worden opgepikt de rest wordt wegegooit.
[..]
Wordt al voor betaald volgens mij. Daarnaast is het helemaal niet aan bedrijven om vrijwillig bovenop de standaardbelastingtarieven nog eens extra te doneren aan de staat. Het is geen overheidsaangelegenheid. Mensen trekken de portemonnee en zijn bereid te betalen en deze mensen zijn bereid te vangen. Wat heeft de overheid daar mee te maken buiten het standaard aangiftebiljet?
Eerder door de wansmaak van miljoenen Nederlanders.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hij is bekend geworden omdat hij gewoon werkt voor zijn centen.
Je gunt mensen het licht in de ogen niet en dan vraag je wat er mis is met mij?quote:
Deels maar niet geheel. Als jij een verjaardagsfeestje overganiseert ben jij dan ook verantwoordelijk voor de schade van je gestoorde oom die verkrachtend en plunderend naar jouw 2 onder 1 kap in kuttelikkenbroek komt treinen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb bepaald niet de indruk dat de schade geheel wordt vergoed. Al die treinen, winkels die worden vernield...
Jij hebt liever dan mensen gewoon allemaal thuis blijven. TV aan. Netjes luisteren naar de overheid en de reclames. Vooral niet leven.quote:E at te denken dat wedstrijden politie wegzuigen van andere plekken waar ze nodig zijn ?
Voor deze reclame had ik hem nog nooit gezien of van gehoord.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik hoor voor het eerst van hem. Misschien is dat een aanwijzing voor de beantwoording van je vraag.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij had al veel langer zijn eigen toko en verkoopt nu nog steeds gewoon zijn spullen. Groot verschil met die andere apen die je noemt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerder door de wansmaak van miljoenen Nederlanders.
Jokertje, Barbie, Brit Ymce, Tony Star, Andy van der Meijden, Yolanthe mensen kicken anno 2014 blijkbaar op asociale of afwijkende typetjes zonder feitelijk talent behalve dom gedrag vertonen..
Een soort digitaal rariteitenkabinet zoals je die vroeger bij rondtrekkende circussen zag, je hoeft daar niet perse hard voor te werken of echt iets te kunnen. Een volslagen idioot zijn icm voldoende zendtijd volstaat.
Ik stel een exorbitante beloning aan de kaak. Dat is ook de insteek van het topic, immers het zou anders niet nieuwswaardig zijn. Daar mag ik op reageren c.q. gewoon mijn inbreng geven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je gunt mensen het licht in de ogen niet en dan vraag je wat er mis is met mij?
Maar je zoekt het maar uit.
Dat is wat we inderdaad nodig hebben. Mensen die het anderen misgunnen als ze een kans zien en grijpen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:25 schreef Webschip het volgende:
Ik stel een exorbitante beloning aan de kaak
Daar is hij ook mee bekend geworden bij het grote publiek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Voor deze reclame had ik hem nog nooit gezien of van gehoord.
Weer 1 of nadere rl soapie begrijp ik
Hij struinde van zigeunerkamp naar zigeunerkamp om mensen op te maken ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hij had al veel langer zijn eigen toko en verkoopt nu nog steeds gewoon zijn spullen. Groot verschil met die andere apen die je noemt.
Het is gewoon de mensheid en de markt inderdaad. Als mensen graag geld uitgeven voor zo'n idioot ding, dan is dat natuurlijk aan hen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is wat we inderdaad nodig hebben. Mensen die het anderen misgunnen als ze een kans zien en grijpen.
Hoeveel kansen heb jij in je leven laten liggen met als expliciete reden dat je vond dat je de vruchten van die kans niet zou verdienen?
Of gun je jezelf in zo'n situatie ineens wel een extratje?
Nee. Jij misgunt het mensen actief. Jouw klacht in dit topic was initieel dat je vind dat deze mensen maar extra dienen bij te dragen omdat ze oneerlijk aan hun geld komen. Niemand hier zegt dat geld verdienen per se een morele banner is. Een testament van hoe deugdelijk je in de tijd voor dat geld was.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is gewoon de mensheid en de markt inderdaad. Als mensen graag geld uitgeven voor zo'n idioot ding, dan is dat natuurlijk aan hen.
Ik vind het merkwaardig / verwonderlijk hoe mensen kennelijk gewaardeerd kunnen worden.
Dat blijf ik wel roepen, want je hebt simpelweg ongelijk. Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar heen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij struinde van zigeunerkamp naar zigeunerkamp om mensen op te maken ja.
Nevernooit had hij 100.000 van die pakken verkocht als hij die soap niet gehad had.
Nogmaals prima gedaan van zo'n gast maar ga niet roepen dat het door zijn harde werken komt er zijn honderdduizenden markante Nederlanders waar je een dergelijke soap van zou kunnen maken en die daardoor 'bekendheid' zouden kunnen vergaren.
Nou een nietsnut is ie zeker niet, heeft tenslotte met zn 22 jaar wel een eigen winkel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:42 schreef hafcfan het volgende:
Man zo'n niets nut die gewoon een half miljoen krijgt
IK MIS IETS!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:42 schreef hafcfan het volgende:
Man zo'n niets nut die gewoon een half miljoen krijgt
He, onderschat de Fok!kers niet! Die hebben tot hun 40e een eigen zolderkamertje!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:43 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Nou een nietsnut is ie zeker niet, heeft tenslotte met zn 22 jaar wel een eigen winkel.
en een halfmiljoen aan topic posts. dat dan weer wel natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
He, onderschat de Fok!kers niet! Die hebben tot hun 40e een eigen zolderkamertje!
Dat zijn wel de scores waar je mee aan kan komen bij de gemeentereiniging!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:46 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
en een halfmiljoen aan topic posts. dat dan weer wel natuurlijk
Het is gewoon goed zaken doen. Als jij een uitvinding doet welke razend populair wordt en dus goed te verkopen is dan krijg je ook een bak met geld. Inspelen op Oranje voetbal gedoe kan altijd goed uitpakken, dat simpele oranje plastic balletje voor op je auto-antenne van járen terug was ook een megasucces.quote:
Idd genoeg blaren op de vingers om minstens een halve dag te kunnen schoffelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat zijn wel de scores waar je mee aan kan komen bij de gemeentereiniging!
Het is best sneu om te zien hoe de jaloezie van je posts afdruiptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is gewoon de mensheid en de markt inderdaad. Als mensen graag geld uitgeven voor zo'n idioot ding, dan is dat natuurlijk aan hen.
Ik vind het merkwaardig / verwonderlijk hoe mensen kennelijk gewaardeerd kunnen worden.
Joh.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is best sneu om te zien hoe de jaloezie van je posts afdruipt
Qua productiekosten kan die 5 euro best eens aardig in richting zitten lijkt me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik geloof eerder dat hij er 5 euro winst op maakt. 5 euro voor het totale pak lijkt mij wat aan de magere kant.
Je noemt zo'n pak een "uitvinding" ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is gewoon goed zaken doen. Als jij een uitvinding doet welke razend populair wordt en dus goed te verkopen is dan krijg je ook een bak met geld. Inspelen op Oranje voetbal gedoe kan altijd goed uitpakken, dat simpele oranje plastic balletje voor op je auto-antenne van járen terug was ook een megasucces.
Het is gewoon een kwestie van juist inspelen op een lopende hype. Daar kan je flink mazzel mee hebben. Daar is toch niets zieks aan? Je kan nu eenmaal stervens rijk worden met iets heel simpels en iets met lage productiekosten, als je maar goed gemikt hebt.
kon nog wel eens minder zijn 5 dollarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Qua productiekosten kan die 5 euro best eens aardig in richting zitten lijkt me.
Kerel er is toch nauwelijks een correlatie tussen dat harde werken waar jij over praat en hetgeen hem uiteindelijk de tonnen euro's opleverde?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat blijf ik wel roepen, want je hebt simpelweg ongelijk. Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar heen.
Als je kijkt naar die aap van een Sterretje/Tony, die werd eerst 'beroemd' door het TV programma en gebruikte dat om DJ te kunnen worden. Daarvoor had hij niks gepresteerd en stelde hij niks voor. Te lui om zijn eigen reet af te vegen.
Kijk naar Roy, die had al een handeltje en verdiende daar een prima boterham mee. Werd bekend buiten een bepaalde bevolkingsgroep door een TV programma en zaken lopen sindsdien alleen maar beter. Hij profiteert van het feit dat hij in de spotlights staat.
Vind dat echt een groot verschil. Buiten het feit of je wel of niet van de huispakken bent.
Ik vind het krap voor productiekosten, transportkosten, opslagkosten, distributiekosten, etc. Daar hou je niks aan over met 5 euro. Denk dat zo'n pakkie inkoop tussen de 7,50 en 10 doet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Qua productiekosten kan die 5 euro best eens aardig in richting zitten lijkt me.
Hij heeft zijn succes te danken aan zijn eigen harde werken. In de loop der jaren geholpen door een omroep die een soap om hem heen maakte. Maar zonder soap had hij gewoon nog steeds een eigen winkeltje gehad, huispakjes verkocht op feestjes en gewoon een lekkere boterham verdiend. Het is hem hooguit meer voor de wind gegaan dankzij de soap.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Kerel er is toch nauwelijks een correlatie tussen dat harde werken waar jij over praat en hetgeen hem uiteindelijk de tonnen euro's opleverde?![]()
Waarschijnlijk moest hij voordat hij bekend werd harder werken voor veel minder geld dan nu. Als hij geen ietwat markante nicht was met een grappige uitspraak of te lelijk voor televisie idem. Als RTL die soap niet had gemaakt of Jumbo die huispakken-actie niet bedacht had idem.
Hij heeft zijn carrière primair te danken aan de commerciële waanzin en de wansmaak van een paar miljoen Nederlanders.
Het is een commercieel succes maar het had ipv de persoon Roy Donders net zo goed de Wuppie of het Bavariajurkje kunnen zijn, je ziet het toch ook aan dit topic heel veel mensen weten niet eens wie hij is maar kennen zijn reclame wel.
Het begon toch met ondernemen, hoe klein en onbenullig ook.quote:
Naast zegels kosten die dingen 10 euro, los 55. Denk dat dat redelijk kostendekkend is...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:00 schreef SpecialK het volgende:
Een half miljoen omzet....
Zo'n pak kost voor het maken en verschepen van her naar der 3 euro? Laten we zeggen 2,5 als je het door pakistaanse slaafkinderen in elkaar laat naaien.
250.000 euro... gaat de belasting er nog even overheen, BTW + een vorm van inkomstenbelasting of winstbelasting heb je 85.000 euro netto op je rekening staan.
Kan je even een jaartje of 2 met je pik spelen zolang je maar wel boodschappen doet bi jde Jumbo.
Nou niet gaan doen of ie hard werkte he, grapjas... Of heb ik andere afleveringen gezien dan jij?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat blijf ik wel roepen, want je hebt simpelweg ongelijk. Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar heen.
Als je kijkt naar die aap van een Sterretje/Tony, die werd eerst 'beroemd' door het TV programma en gebruikte dat om DJ te kunnen worden. Daarvoor had hij niks gepresteerd en stelde hij niks voor. Te lui om zijn eigen reet af te vegen.
Kijk naar Roy, die had al een handeltje en verdiende daar een prima boterham mee. Werd bekend buiten een bepaalde bevolkingsgroep door een TV programma en zaken lopen sindsdien alleen maar beter. Hij profiteert van het feit dat hij in de spotlights staat.
Vind dat echt een groot verschil. Buiten het feit of je wel of niet van de huispakken bent.
Een manier om geld te verdienen dan. Ik had het over het feit dat als JIJ een uitvinding zou doen, omdat ik jou geen pakken zie maken maar meer iets handigs in de techniek zie verzinnen.. snap je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je noemt zo'n pak een "uitvinding" ?
Veeg me op.
Precies. Gewoon verheerlijkt. Niks meer of minder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft zijn carrière primair te danken aan de commerciële waanzin en de wansmaak van een paar miljoen Nederlanders.
..en wat zou dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Precies. Gewoon verheerlijkt. Niks meer of minder.
Heb je die soap überhaupt gezien?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hij heeft zijn succes te danken aan zijn eigen harde werken. In de loop der jaren geholpen door een omroep die een soap om hem heen maakte. Maar zonder soap had hij gewoon nog steeds een eigen winkeltje gehad, huispakjes verkocht op feestjes en gewoon een lekkere boterham verdiend. Het is hem hooguit meer voor de wind gegaan dankzij de soap.
Vet: Ik niet zo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een manier om geld te verdienen dan. Ik had het over het feit dat als JIJ een uitvinding zou doen, omdat ik jou geen pakken zie maken maar meer iets handigs in de techniek zie verzinnen.. snap je?
Stel dat je ineens een momentje hebt en iets heel simpels weet te bedenken wat makkelijk en goedkoop te produceren is en wat helemaal inspeelt op een lopende hype of waar bijna ieder mens wel profijt van heeft (dus iets wat goed verkoopt), en je weet een dealtje te sluiten met een grote elektronica fabrikant.. Dan ben je ook binnen.
Zouden mensen dan ook reageren met.. WTF.. een fucking autist met wat verstand van techniek maakt een simpel PCB'tje op zolder en is in 1 klap multi-miljonair?
Ik zou dat juist toejuichen want het is gewoon fucking briljant als je met zoiets weet te komen.
Nu ben ik helemaal geen fan van Royke Donders, vind het wel grappig allemaal maar fan ben ik niet en ook niet van zijn pakken. Maar die gozer heeft wel een verdomd goed zakeninstinct en doet het gewoon goed, al dan niet met de mazzel dat hij nu in de picture staat door die soap van hem. Dat er veel volk is dat maar al te graag in die pakken wilt rondlopen, zitten of schijten is toch mooi meegenomen voor hem? Ik gun het hem van harte.
Nee, ik hoef die zooi niet. Maar ik zou niet weten waarom ik iemand een commercieel succes niet zou gunnen. Zoals sommige users in dit topic..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij maar snel een Roy Donders pakje kopen voor je vrouw sow kjoet
Dat zou inderdaad mooier zijn. Zie ik zelf ook graag, maar dit is natuurlijk makkelijk scoren. Het is voor zowel RTL als voor Roy een win/win.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:05 schreef Webschip het volgende:
Ze kunnen beter mensen bekend maken die de mensheid echt dient.. Die echt hard werken aan een vinding die de mensheid echt vooruit helpen.
Dan komen we precies op het punt waar we begonnen zijn. Wansmaak loont, willekeur loont, en dat vind ik dus ziek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad mooier zijn. Zie ik zelf ook graag, maar dit is natuurlijk makkelijk scoren. Het is voor zowel RTL als voor Roy een win/win.
Tja nobody's die niets kunnen maar door hun markante verschijning of uitspraken commercieel uitgemolken worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, ik hoef die zooi niet. Maar ik zou niet weten waarom ik iemand een commercieel succes niet zou gunnen. Zoals sommige users in dit topic..
Ik zou tegen hem zeggen: stop het maar in je hol!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, gisteren was ik bij de Jumbo en aan een oud vrouwtje voor mij werd gevraagd of ze zegeltjes wilde voor een juichpak. Zegt ze tegen de kassajongen: Mijnheertjewat denkt u zelf! Ziet u mij al in zo'n juichpak lopen?
Jij bepaalt wat wansmaak is? Godverdomme zeg, wat een trieste jaloerse hond ben je ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan komen we precies op het punt waar we begonnen zijn. Wansmaak loont, willekeur loont, en dat vind ik dus ziek.
..alleen heb je nog steeds niet uitgelegd waarom dat nou zo ziek is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan komen we precies op het punt waar we begonnen zijn. Wansmaak loont, willekeur loont, en dat vind ik dus ziek.
Ik vind het ziek. Anderen mogen daar gerust anders over denken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
..alleen heb je nog steeds niet uitgelegd waarom dat nou zo ziek is.
Maar je weet niet waarom je dat vindt? Of gebruik je dit forum alleen als jouw geheel persoonlijke lief dagboek?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het ziek. Anderen mogen daar gerust anders over denken.
Heb ik je toch in de vorige postings uitgelegd?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Maar je weet niet waarom je dat vindt? Of gebruik je dit forum alleen als jouw geheel persoonlijke lief dagboek?
Smaken verschillen..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nope. Er staat alleen dat je het wansmaak vindt, en daaruit trek jij de concusie (of mening) dat het ziek is dat hij daar zo veel geld mee verdient. Dus nee, een onderbouwde mening heb je niet gegeven..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Heb ik je toch in de vorige postings uitgelegd?
Waarom denk je dat dit topic nieuwswaardig is?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nope. Er staat alleen dat je het wansmaak vindt, en daaruit trek jij de concusie (of mening) dat het ziek is dat hij daar zo veel geld mee verdient. Dus nee, een onderbouwde mening heb je niet gegeven..
En dat leidt dus tot afgunst?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik mag het toch gewoon te zot voor woorden vinden dat een klaphark zo makkelijk binnenloopt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:22 schreef Deshain het volgende:
[..]
En dat leidt dus tot afgunst?
Ik vind het ook een klaphark maar waarom die jongen dit misgunnen?
En wat let jou om als niet-klaphark wat op poten te zetten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik mag het toch gewoon te zot voor woorden vinden dat een klaphark zo makkelijk binnenloopt?
Iemand heeft een goed idee wat op geen enkele manier misbruikt maakt van anderen of de samenleving en verdient daar geld aan. Als je dat afkeurt neigt het naar pure jaloezie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik mag het toch gewoon te zot voor woorden vinden dat een klaphark zo makkelijk binnenloopt?
Waarom beantwoordt je mijn vraag met 2 totaal irrelevante tegenvragen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit topic nieuwswaardig is?
Er zijn toch meer bedrijven die een dergelijk omzet maken?
Tuurlijk. Alleen misgun jij het hem. En dat is nogal treurig..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:24 schreef Deshain het volgende:
[..]
En wat let jou om als niet-klaphark wat op poten te zetten?
Geloof me, dat wil je helemaal niet weten, net zo min als je wil weten wie Roy Donders is.quote:
Ik ruik handel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:29 schreef YokiKater het volgende:
Ik zou gewoon contact met hem opnemen, mee teren op die hype.. Hey Royke, wat denkte gij van Rojami smartphone hoesjes? Hoppa! zo makkelijk, paar glitters en kraaltjes erop.. Rojami in het goud erop en klaar.
LOLquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:29 schreef Hathor het volgende:
Na de wedstrijd tegen Spanje heten ze trouwens huilpakken.
Er zijn soms dingen die je beter niet kan leren of weten. Anders verlies je het vertrouwen in een deel van het Nederlandse volk.quote:
Ikke niet, ik heb Netflixquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je die soap überhaupt gezien?
Hij klaagde tijdens de soap openlijk steen en been dat hij er nauwelijks rond kon komen![]()
Respect voor slimme ondernemers maar hij is door zijn typetje gewoon commercieel neergezet natuurlijk, die man is de afgelopen 6 maanden meer op televisie geweest dan onze minister president.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |