Het is gewoon de mensheid en de markt inderdaad. Als mensen graag geld uitgeven voor zo'n idioot ding, dan is dat natuurlijk aan hen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is wat we inderdaad nodig hebben. Mensen die het anderen misgunnen als ze een kans zien en grijpen.
Hoeveel kansen heb jij in je leven laten liggen met als expliciete reden dat je vond dat je de vruchten van die kans niet zou verdienen?
Of gun je jezelf in zo'n situatie ineens wel een extratje?
Nee. Jij misgunt het mensen actief. Jouw klacht in dit topic was initieel dat je vind dat deze mensen maar extra dienen bij te dragen omdat ze oneerlijk aan hun geld komen. Niemand hier zegt dat geld verdienen per se een morele banner is. Een testament van hoe deugdelijk je in de tijd voor dat geld was.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is gewoon de mensheid en de markt inderdaad. Als mensen graag geld uitgeven voor zo'n idioot ding, dan is dat natuurlijk aan hen.
Ik vind het merkwaardig / verwonderlijk hoe mensen kennelijk gewaardeerd kunnen worden.
Dat blijf ik wel roepen, want je hebt simpelweg ongelijk. Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar heen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij struinde van zigeunerkamp naar zigeunerkamp om mensen op te maken ja.
Nevernooit had hij 100.000 van die pakken verkocht als hij die soap niet gehad had.
Nogmaals prima gedaan van zo'n gast maar ga niet roepen dat het door zijn harde werken komt er zijn honderdduizenden markante Nederlanders waar je een dergelijke soap van zou kunnen maken en die daardoor 'bekendheid' zouden kunnen vergaren.
Nou een nietsnut is ie zeker niet, heeft tenslotte met zn 22 jaar wel een eigen winkel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:42 schreef hafcfan het volgende:
Man zo'n niets nut die gewoon een half miljoen krijgt
IK MIS IETS!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:42 schreef hafcfan het volgende:
Man zo'n niets nut die gewoon een half miljoen krijgt
He, onderschat de Fok!kers niet! Die hebben tot hun 40e een eigen zolderkamertje!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:43 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Nou een nietsnut is ie zeker niet, heeft tenslotte met zn 22 jaar wel een eigen winkel.
en een halfmiljoen aan topic posts. dat dan weer wel natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
He, onderschat de Fok!kers niet! Die hebben tot hun 40e een eigen zolderkamertje!
Dat zijn wel de scores waar je mee aan kan komen bij de gemeentereiniging!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:46 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
en een halfmiljoen aan topic posts. dat dan weer wel natuurlijk
Het is gewoon goed zaken doen. Als jij een uitvinding doet welke razend populair wordt en dus goed te verkopen is dan krijg je ook een bak met geld. Inspelen op Oranje voetbal gedoe kan altijd goed uitpakken, dat simpele oranje plastic balletje voor op je auto-antenne van jįren terug was ook een megasucces.quote:
Idd genoeg blaren op de vingers om minstens een halve dag te kunnen schoffelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat zijn wel de scores waar je mee aan kan komen bij de gemeentereiniging!
Het is best sneu om te zien hoe de jaloezie van je posts afdruiptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is gewoon de mensheid en de markt inderdaad. Als mensen graag geld uitgeven voor zo'n idioot ding, dan is dat natuurlijk aan hen.
Ik vind het merkwaardig / verwonderlijk hoe mensen kennelijk gewaardeerd kunnen worden.
Joh.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is best sneu om te zien hoe de jaloezie van je posts afdruipt
Qua productiekosten kan die 5 euro best eens aardig in richting zitten lijkt me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik geloof eerder dat hij er 5 euro winst op maakt. 5 euro voor het totale pak lijkt mij wat aan de magere kant.
Je noemt zo'n pak een "uitvinding" ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is gewoon goed zaken doen. Als jij een uitvinding doet welke razend populair wordt en dus goed te verkopen is dan krijg je ook een bak met geld. Inspelen op Oranje voetbal gedoe kan altijd goed uitpakken, dat simpele oranje plastic balletje voor op je auto-antenne van jįren terug was ook een megasucces.
Het is gewoon een kwestie van juist inspelen op een lopende hype. Daar kan je flink mazzel mee hebben. Daar is toch niets zieks aan? Je kan nu eenmaal stervens rijk worden met iets heel simpels en iets met lage productiekosten, als je maar goed gemikt hebt.
kon nog wel eens minder zijn 5 dollarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Qua productiekosten kan die 5 euro best eens aardig in richting zitten lijkt me.
Kerel er is toch nauwelijks een correlatie tussen dat harde werken waar jij over praat en hetgeen hem uiteindelijk de tonnen euro's opleverde?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat blijf ik wel roepen, want je hebt simpelweg ongelijk. Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar heen.
Als je kijkt naar die aap van een Sterretje/Tony, die werd eerst 'beroemd' door het TV programma en gebruikte dat om DJ te kunnen worden. Daarvoor had hij niks gepresteerd en stelde hij niks voor. Te lui om zijn eigen reet af te vegen.
Kijk naar Roy, die had al een handeltje en verdiende daar een prima boterham mee. Werd bekend buiten een bepaalde bevolkingsgroep door een TV programma en zaken lopen sindsdien alleen maar beter. Hij profiteert van het feit dat hij in de spotlights staat.
Vind dat echt een groot verschil. Buiten het feit of je wel of niet van de huispakken bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |