abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:30:08 #51
104871 remlof
Europees federalist
pi_140423911
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:27 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat is wat we inderdaad nodig hebben. Mensen die het anderen misgunnen als ze een kans zien en grijpen.

Hoeveel kansen heb jij in je leven laten liggen met als expliciete reden dat je vond dat je de vruchten van die kans niet zou verdienen?
Of gun je jezelf in zo'n situatie ineens wel een extratje?
Het is gewoon de mensheid en de markt inderdaad. Als mensen graag geld uitgeven voor zo'n idioot ding, dan is dat natuurlijk aan hen.

Ik vind het merkwaardig / verwonderlijk hoe mensen kennelijk gewaardeerd kunnen worden.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:34:54 #53
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_140424080
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef Webschip het volgende:

[..]

Het is gewoon de mensheid en de markt inderdaad. Als mensen graag geld uitgeven voor zo'n idioot ding, dan is dat natuurlijk aan hen.

Ik vind het merkwaardig / verwonderlijk hoe mensen kennelijk gewaardeerd kunnen worden.
Nee. Jij misgunt het mensen actief. Jouw klacht in dit topic was initieel dat je vind dat deze mensen maar extra dienen bij te dragen omdat ze oneerlijk aan hun geld komen. Niemand hier zegt dat geld verdienen per se een morele banner is. Een testament van hoe deugdelijk je in de tijd voor dat geld was.

Mensen hier zeggen gewoon "goed geregeld" en jij ziet dat als een soort verafgoding. Mensen zeggen gewoon "stop met je misgunnen, websschip" en jij ziet dat als een soort verafgoding.

Even bij de realiteit blijven.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_140424087
Edit. Dubbel.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:37:52 #55
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_140424203
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:58 schreef Webschip het volgende:
Ziek.
:') Zo werkt kapitalisme.
Anti-Turkije
pi_140424261
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij struinde van zigeunerkamp naar zigeunerkamp om mensen op te maken ja.
Nevernooit had hij 100.000 van die pakken verkocht als hij die soap niet gehad had.

Nogmaals prima gedaan van zo'n gast maar ga niet roepen dat het door zijn harde werken komt er zijn honderdduizenden markante Nederlanders waar je een dergelijke soap van zou kunnen maken en die daardoor 'bekendheid' zouden kunnen vergaren.
Dat blijf ik wel roepen, want je hebt simpelweg ongelijk. Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar heen.

Als je kijkt naar die aap van een Sterretje/Tony, die werd eerst 'beroemd' door het TV programma en gebruikte dat om DJ te kunnen worden. Daarvoor had hij niks gepresteerd en stelde hij niks voor. Te lui om zijn eigen reet af te vegen.

Kijk naar Roy, die had al een handeltje en verdiende daar een prima boterham mee. Werd bekend buiten een bepaalde bevolkingsgroep door een TV programma en zaken lopen sindsdien alleen maar beter. Hij profiteert van het feit dat hij in de spotlights staat.

Vind dat echt een groot verschil. Buiten het feit of je wel of niet van de huispakken bent.
pi_140424374
Man zo'n niets nut die gewoon een half miljoen krijgt :')
pi_140424406
..en bedankt, nu zie ik een Roy Dondersbanner op deze pagina :(
pi_140424445
lelijke pakken! ik doe dat niet aan al zouden ze mij afschieten!
pi_140424456
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:42 schreef hafcfan het volgende:
Nou een nietsnut is ie zeker niet, heeft tenslotte met zn 22 jaar wel een eigen winkel.
pi_140424481

[ Bericht 100% gewijzigd door Gloorbek op 27-05-2014 13:44:41 ]
pi_140424489
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:42 schreef hafcfan het volgende:
IK MIS IETS!
pi_140424506
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:43 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

Nou een nietsnut is ie zeker niet, heeft tenslotte met zn 22 jaar wel een eigen winkel.
He, onderschat de Fok!kers niet! Die hebben tot hun 40e een eigen zolderkamertje!
pi_140424547
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:45 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

He, onderschat de Fok!kers niet! Die hebben tot hun 40e een eigen zolderkamertje!
en een halfmiljoen aan topic posts. dat dan weer wel natuurlijk
pi_140424574
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:46 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

en een halfmiljoen aan topic posts. dat dan weer wel natuurlijk
Dat zijn wel de scores waar je mee aan kan komen bij de gemeentereiniging!
pi_140424611
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:58 schreef Webschip het volgende:
Ziek.
Het is gewoon goed zaken doen. Als jij een uitvinding doet welke razend populair wordt en dus goed te verkopen is dan krijg je ook een bak met geld. Inspelen op Oranje voetbal gedoe kan altijd goed uitpakken, dat simpele oranje plastic balletje voor op je auto-antenne van jįren terug was ook een megasucces.

Het is gewoon een kwestie van juist inspelen op een lopende hype. Daar kan je flink mazzel mee hebben. Daar is toch niets zieks aan? Je kan nu eenmaal stervens rijk worden met iets heel simpels en iets met lage productiekosten, als je maar goed gemikt hebt.
pi_140424613
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:47 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat zijn wel de scores waar je mee aan kan komen bij de gemeentereiniging!
Idd genoeg blaren op de vingers om minstens een halve dag te kunnen schoffelen.
pi_140424684
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef Webschip het volgende:

[..]

Het is best sneu om te zien hoe de jaloezie van je posts afdruipt :')
pi_140424713
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:49 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Het is best sneu om te zien hoe de jaloezie van je posts afdruipt :')
Joh.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:50:32 #70
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_140424716
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik geloof eerder dat hij er 5 euro winst op maakt. 5 euro voor het totale pak lijkt mij wat aan de magere kant.
Qua productiekosten kan die 5 euro best eens aardig in richting zitten lijkt me.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_140424742
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:47 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Het is gewoon goed zaken doen. Als jij een uitvinding doet welke razend populair wordt en dus goed te verkopen is dan krijg je ook een bak met geld. Inspelen op Oranje voetbal gedoe kan altijd goed uitpakken, dat simpele oranje plastic balletje voor op je auto-antenne van jįren terug was ook een megasucces.

Het is gewoon een kwestie van juist inspelen op een lopende hype. Daar kan je flink mazzel mee hebben. Daar is toch niets zieks aan? Je kan nu eenmaal stervens rijk worden met iets heel simpels en iets met lage productiekosten, als je maar goed gemikt hebt.
Je noemt zo'n pak een "uitvinding" ?

Veeg me op.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:52:15 #72
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_140424793
wat zal ie juichen he die homo
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:52:52 #73
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_140424827
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Qua productiekosten kan die 5 euro best eens aardig in richting zitten lijkt me.
kon nog wel eens minder zijn 5 dollar
pi_140424840
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat blijf ik wel roepen, want je hebt simpelweg ongelijk. Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar heen.

Als je kijkt naar die aap van een Sterretje/Tony, die werd eerst 'beroemd' door het TV programma en gebruikte dat om DJ te kunnen worden. Daarvoor had hij niks gepresteerd en stelde hij niks voor. Te lui om zijn eigen reet af te vegen.

Kijk naar Roy, die had al een handeltje en verdiende daar een prima boterham mee. Werd bekend buiten een bepaalde bevolkingsgroep door een TV programma en zaken lopen sindsdien alleen maar beter. Hij profiteert van het feit dat hij in de spotlights staat.

Vind dat echt een groot verschil. Buiten het feit of je wel of niet van de huispakken bent.
Kerel er is toch nauwelijks een correlatie tussen dat harde werken waar jij over praat en hetgeen hem uiteindelijk de tonnen euro's opleverde? :')
Waarschijnlijk moest hij voordat hij bekend werd harder werken voor veel minder geld dan nu. Als hij geen ietwat markante nicht was met een grappige uitspraak of te lelijk voor televisie idem. Als RTL die soap niet had gemaakt of Jumbo die huispakken-actie niet bedacht had idem.

Hij heeft zijn carričre primair te danken aan de commerciėle waanzin en de wansmaak van een paar miljoen Nederlanders.

Het is een commercieel succes maar het had ipv de persoon Roy Donders net zo goed de Wuppie of het Bavariajurkje kunnen zijn, je ziet het toch ook aan dit topic heel veel mensen weten niet eens wie hij is maar kennen zijn reclame wel :') .
blablablabla
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:53:48 #75
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_140424865
ik zou hem maar niet wassen, ook niet op 40 graden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')