Dit ziet er zeker goed uit hoor. Helemaal als je bij het korps wil zal dat weer een tandje terugschakelen zijn als je dit schema gewend bent.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:05 schreef RaphaelJamil_ het volgende:
Hallo beste sporters,
Ik wil graag een nieuwe schema beginnen en wil echt zwaar trainen.
Wat ik wil doen:
PTG: Physical Training Guide (http://www.sealswcc.com/p(...)l-training-guide.pdf)
In combinatie met: Navy Seal split routine: http://www.sealswcc.com/n(...)ng.html#.U4eNk_l_s0x
Nou heb ik me redelijk ingelezen en wil later zelf ook bij onze troste Nederlandse special forces genaamd het Korps Commandotroepen en wil mezelf ermee op voorbereiden doormiddel van dit.
Nou vraag ik me af of jullie me zouden willen helpen met een 4-daagse splitschema met de oefeningen die bij de split routine staan. Even voor het gemak:
UB;
Lat pull-downs
Shoulder (military) press
Biceps curl
Bench press
Incline press
Seated row pull
Deltoid lateral raise (raise your arms parallel to the ground, but no higher)
Upright row
Triceps extension
Pull-ups or dips
LB:
Lunges
Leg curl
Back hyperextension
Dead lifts
Leg press
Squats
Calf raises
Bedankt voor de moeite,
Raphael
Heb je het gefilmd?quote:Op zondag 1 juni 2014 11:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Bam, ook een pr op de squat: 122,5 atg
Jawel, maar ik zou het graag willen zienquote:Op zondag 1 juni 2014 12:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee. Geloof je het anders niet?
Sorry, ik ben niet zo van de foto's/video's.quote:
Nee toch? Dat betekent toch dat je royaal onder parallel gaat? Zo diep als fysiek mogelijk dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat je reet de grond moest raken bij ATG
Het betekend dat je met je kont het gras zou raken tijdens het squatten (paar cm boven de grond dus). Zo diep als fysiek mogelijk verschilt per persoon en is dus geen goede indicator.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo van de foto's/video's.
[..]
Nee toch? Dat betekent toch dat je royaal onder parallel gaat? Zo diep als fysiek mogelijk dus.
Ik denk niet dat er hier dan veel zijn die echt atg doen als ze afgaan op jouw indicatie.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het betekend dat je met je kont het gras zou raken tijdens het squatten (paar cm boven de grond dus). Zo diep als fysiek mogelijk verschilt per persoon en is dus geen goede indicator.
hangt er maar net vanaf hoelang het gras is XDquote:Op zondag 1 juni 2014 12:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er hier dan veel zijn die echt atg doen als ze afgaan op jouw indicatie.
Bron?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
ATG is fysiek ook niet echt goed voor je
Broscience verkondig je maar hier: ONZ / [DE GYM #458] Das it mane. Zolang je je rug in de correcte positie kan houden kan je zo diep squatten als je zelf wil. Sterker nog door dieper te squatten worden je hamstrings beter meegepapt. Verder is het ook nog eens beter voor de stabiliteit in je knieen. Wel moet je erop letten dat je niet stuiterd maar dat lijkt mij vanzelfsprekend.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
ATG is fysiek ook niet echt goed voor je
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:07 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zou nou beter voor je postuur zijn.
Kom met een bron dan in plaats van alles weg te wuiven.quote:
Je plaatjes over form kloppen misschien wel, maar we hadden het over squats en dat is met gewicht. Neem aan dat als je ATG gaat er zeer veel belasting op je onderrug komt te staan wat mij slechter lijkt dan als je minder diep gaat.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kom met een bron dan in plaats van alles weg te wuiven.
Hoezo? Het plaatje was niet van mij trouwens. Zolang jij ATG je vorm goed kan houden is er niks aan de hand. Dat gewichtheffers (olympisch) vaak last krijgen van hun knieen is doordat ze dermate veel liften dat ze dermate naarbeneden gedrukt worden dat hun spieren niet de hele klap op kunnen vangen. De rest van de klap komt hierbij dus op de knieen terecht. Maar of je nu met ATG of below par squat met goede vorm maakt voor je onderrug niks uit.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je plaatjes over form kloppen misschien wel, maar we hadden het over squats en dat is met gewicht. Neem aan dat als je ATG gaat er zeer veel belasting op je onderrug komt te staan wat mij slechter lijkt dan als je minder diep gaat.
Okequote:Op zondag 1 juni 2014 18:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo? Het plaatje was niet van mij trouwens. Zolang jij ATG je vorm goed kan houden is er niks aan de hand. Dat gewichtheffers (olympisch) vaak last krijgen van hun knieen is doordat ze dermate veel liften dat ze dermate naarbeneden gedrukt worden dat hun spieren niet de hele klap op kunnen vangen. De rest van de klap komt hierbij dus op de knieen terecht. Maar of je nu met ATG of below par squat met goede vorm maakt voor je onderrug niks uit.
Groot gedeelte is wel mentaal though. Ik heb soms ook dagen dat ik niet goed heb gegeten en toch moet ik gewoon mijn plan uitvoeren.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:45 schreef Faeroer het volgende:
Brakke dag. 7,5kg PR op m'n DL 1RM, maar voor de rest niets anders gedaan dan 3x5 BOR.Zonder een ton aan carbs intake lijkt trainen lijkt wel onmogelijk.
Looks like your computer doesn't support the 3D Graphics required by the Human. It's probably because it's built using WebGL, which requires a newer computer.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze site blijft zo handig om te zien waar je pijntjes hebt en zodat je weet wat je kunt doen om het te verhelpen.
https://www.biodigitalhuman.com/#
fixedquote:Op zondag 1 juni 2014 20:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Looks like your computer doesn't support the 3D Graphics required by the Human. It's probably because you don't even lift.
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Meet is al even bezig; www.supertraining.tv/live
[..]
fixed
Hoe oud is jouw computer? Op die van mij uit 2008 is het gewoon compatible.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Looks like your computer doesn't support the 3D Graphics required by the Human. It's probably because it's built using WebGL, which requires a newer computer.
2006.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw computer? Op die van mij uit 2008 is het gewoon compatible.
Goede symbolische opener trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |