Nee dat is iets van Theetrut, misschien zijn dochter met zijn kleinzoon/dochter, ik weet het nietquote:Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit nog ff naar die foto te kijken ... Is dat de kleine van PP met zn dochter ... ?
Theemuts is ook leukquote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vraag me af wanneer de Theemuts kloon komt?
Taterataaa...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat is geen kloon.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als hij 200 kg is afgevallen dan woog hij nog steeds 360 kgquote:Op maandag 26 mei 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
Afvallen is ongezond:
NWS / Voormalig dikste man ter wereld overleden
Gofferquote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Even voor de goede orde het is niet mijn kloon en die moeder op de foto is niet mijn dochter.
Wat erg toch!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
Afvallen is ongezond:
NWS / Voormalig dikste man ter wereld overleden
Dat dacht ik ook niet, ik denk dat jij nooit een foto van je dochter zou posten hier..quote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Even voor de goede orde het is niet mijn kloon en die moeder op de foto is niet mijn dochter.
Als hij het niet was kwijtgeraakt zou hij vast nu niet zijn overleden, raar om afvallen daarom ongezond te noemen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Als hij 200 kg is afgevallen dan woog hij nog steeds 360 kg![]()
misschien een hartvervettingzou zomaar kunnen...
OKquote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn dochter zou mijn nek omdraaien wanneer ik haar foto op inet plaats.
Bizar....dat mensen wat te zwaar kunnen worden snap ik....maar dit soort hoeveelheden is amper voor te stellen.quote:
Whatever, een observatieteam houdt 'm in de peiling...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, bij nader inzien denk ik dat ook niet.
Nah...lang had hij niet meer geleefd, dus een maandje meer of minder maakt ook niet meer uit danquote:Op maandag 26 mei 2014 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Als hij het niet was kwijtgeraakt zou hij vast nu niet zijn overleden, raar om afvallen daarom ongezond te noemen.
Die is ook een beetje te knap voor jou doenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat vraag ik me ook af, hoe kan het dat je het zover laat komen?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bizar....dat mensen wat te zwaar kunnen worden snap ik....maar dit soort hoeveelheden is amper voor te stellen.
Je klinkt af en toe wat kribbig vanavond....ben je ongesteld?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever, een observatieteam houdt 'm in de peiling...
Dat het überhaupt zover kán komen....er moet toch een limitiet zijn aan hoe zwaar iemand kan worden en 500+ kilo ligt in mijn voorstellingsvermogen ruim boven die limietquote:Op maandag 26 mei 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, hoe kan het dat je het zover laat komen?
Vraatzucht, is volgens mij een echte afwijking ofzo..quote:Op maandag 26 mei 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, hoe kan het dat je het zover laat komen?
Ik ben druk met apparatuur en zo in de weer.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je klinkt af en toe wat kribbig vanavond....ben je ongesteld?
Heb je mijn dochter weleens gezien?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is ook een beetje te knap voor jou doen
Vraatzucht prima FANN, maar 560 kilo? Dan moet je echt wel heel veel vreten. Boven de 200 kilo is al extreem.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Vraatzucht, is volgens mij een echte afwijking ofzo..
zal wel een dure naam voor zijn ook, maar komt op hetzelfde neer
Niks ontvangenquote:
quote:
Ja, ik snap ook niet dat je dat overleefd hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vraatzucht prima FANN, maar 560 kilo? Dan moet je echt wel heel veel vreten. Boven de 200 kilo is al extreem.
Dat lijkt me ook. 200 kilo is gigantisch. Dr was laatst een docu met een man die moesten ze echt uit zijn huis takelen. Dak eraf en alles. Gaat ieders voorstellingsvermogen te boven. Er was alleen een olifanten weegschaal waar ze hem op durfden doen. De vernedering alleen alquote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vraatzucht prima FANN, maar 560 kilo? Dan moet je echt wel heel veel vreten. Boven de 200 kilo is al extreem.
ah......quote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Ik mag aan zelfbevlekking gaan doen met JMJ
![]()
![]()
Geen PM gehad hoor, wel DMquote:
Met witte wijn gaat dat niet werken ...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ah......beter even wachten tot je een wijntje in huis hebt dat vlekt beter
WTFquote:
Nogmaals een poging gedaan...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geen PM gehad hoor, wel DMMet halve link.
Als het zover is gekomen, dan kan het volgens mij ook nooit meer goed komen. De belasting die je lichaam heeft moeten te verduren is dan zo extreem geweest dat het wel fout af moet lopen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. 200 kilo is gigantisch. Dr was laatst een docu met een man die moesten ze echt uit zijn huis takelen. Dak eraf en alles. Gaat ieders voorstellingsvermogen te boven. Er was alleen een olifanten weegschaal waar ze hem op durfden doen. De vernedering alleen al
Nee, kan niet missenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet te zoeken dan...
Bepaalde plekken zijn juist niet meer te vinden....quote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben toch maar vast begonnen, om jouw opslag niet te veel te belasten. Hij is op 20MB nu en zegt dat ie er nog 22 minuten over doetquote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Max. 130...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een schatting hoe zwaar zij is? dat is toch nog geen 200 kilo?
Ik heb géén ideequote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een schatting hoe zwaar zij is? dat is toch nog geen 200 kilo?
Welnee je vreet te veel.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Vraatzucht, is volgens mij een echte afwijking ofzo..
zal wel een dure naam voor zijn ook, maar komt op hetzelfde neer
Dit klinkt heel vreemd in de verkeerde context...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ben toch maar vast begonnen, om jouw opslag niet te veel te belasten. Hij is op 20MB nu en zegt dat ie er nog 22 minuten over doet
Come on baby, let's talk!!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef ElizabethR het volgende:
Al die huid die op elkaar plakt, dat gaat toch smetten, en stinken, en brrrrrrrr![]()
Whehehe, sorryquote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit klinkt heel vreemd in de verkeerde context...
Ik had ooit een hele dikke collega en daar zat inderdaad een luchtje aan.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef ElizabethR het volgende:
Al die huid die op elkaar plakt, dat gaat toch smetten, en stinken, en brrrrrrrr![]()
Jawel joh, vraatzucht heet gewoon boulemie. Op zijn latijns.quote:
Die mogen niet in de droger denk ik, gaat het kant van krimpenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hangt aan de waslijn volgens mij.
Ik heb last van zweetvoeten.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ooit een hele dikke collega en daar zat inderdaad een luchtje aan.
Die kotsen het toch weer uit?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel joh, vraatzucht heet gewoon boulemie. Op zijn latijns.
Ik heb geen droger.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Die mogen niet in de droger denk ik, gaat het kant van krimpen
Vraatzucht dusquote:Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel joh, vraatzucht heet gewoon boulemie. Op zijn latijns.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef drakin het volgende:
Bij dat extreem dikke krijgen mensen een dikkere huid ook zag ik eens in een docu, noemen ze olifantenhuid.
Maar dat zal wel na al die rooie striemen die ze eerst krijgen zijn.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Mensjes, ik ga mijn bedje in en laat mijn chromebook lekker JMJ binnen halen.
Boulemie kunnen ook purgers zijn hoor. Maar niet elke vraatzuchtige persoon is moddervet. Juist door dat purgeren houden ze het gewicht op peil. Dat hun hartspier in no time ernstig kalium tekort krijgt verliezen ze even uit het oog.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Die kotsen het toch weer uit?Of is dat alleen met anorexia zo?
Slaap lekker Deisyyquote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Mensjes, ik ga mijn bedje in en laat mijn chromebook lekker JMJ binnen halen.
Kijk dat is pas lekker.quote:
Jahaaaa, maar FANN wilde de officiele naam wetenquote:
Nou die ziekte zal ze nooit krijgen volgens mij ...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jahaaaa, maar FANN wilde de officiele naam weten
Ah... oké, nou ja, gezond is het in elk geval nietquote:Op maandag 26 mei 2014 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Boulemie kunnen ook purgers zijn hoor. Maar niet elke vraatzuchtige persoon is moddervet. Juist door dat purgeren houden ze het gewicht op peil. Dat hun hartspier in no time ernstig kalium tekort krijgt verliezen ze even uit het oog.
Ik denk het ook nietquote:Op maandag 26 mei 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou die ziekte zal ze nooit krijgen volgens mij ...
Die eet gras . Ik zou niet weten waarom ?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jahaaaa, maar FANN wilde de officiele naam weten
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die eet gras . Ik zou niet weten waarom ?
Misschien wil ze leren melk geven ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Gedroogde sla roken is ook geen aanrader.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar hebben we wel melktassen voor nodig ....quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Misschien wil ze leren melk geven ofzo?
Wel met spekkiesquote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gedroogde sla roken is ook geen aanrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |