Tering zeg.quote:Voormalig dikste man ter wereld overleden
De Mexicaan Manuel Uribe (48), die ooit met 560 kilo de zwaarste man ter wereld was, is vandaag overleden. Dit heeft zijn familie aan Mexicaanse media gemeld.
Uribe verwierf in 2006 met zijn overgewicht een plek in het Guinness Book of Records. Daarna is hij meer dan 200 kilo afgevallen. Het gewichtsverlies leidde tot zware gezondheidsproblemen. Begin mei werd hij met hartklachten in het ziekenhuis opgenomen.
Bron: AD
Ja, want het was het verliezen van het gewicht. Niet het in eerste instantie zo vet wordenquote:Het gewichtsverlies leidde tot zware gezondheidsproblemen.
Ik denk dat je met 360 kilo ook niet kan lopen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:53 schreef trovey het volgende:
Ik denk eerder dat de schade opgelopen door zijn extreme overgewicht pas naar voren kwam toen hij weer enigzins kon doen wat een "normaal" persoon ook kan...zoals lopen.
Ademhalen dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met 360 kilo ook niet kan lopen.
Ja ziekte misschien?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
560 kilo![]()
Waarom laat iemand het zo ver komen wtf
recordpogingquote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
560 kilo![]()
Waarom laat iemand het zo ver komen wtf
Heeft hij geen last meer van hoorquote:
Zo lok je je-moeder-grappen uitquote:
Er was een keer een docu over hem, de man was gewoon getrouwd en op die dag werd hij rondgereden op een vrachtwagen met bed en alles.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Heeft hij geen last meer van hoor.....daarvoor denk ik ook niet want hij zal zijn huis niet meer uitgekomen zijn, waarschijnlijk kon niet eens uit bed komen met zo'n gewicht.
Als ie in dat bed past past ie in de begraafplaats-(vak?). Want ik heb ook zwaardere gezien, dit is trouwens geen record van hem. Hij was op een gegevent moment de zwaarste die nog leefdequote:Op maandag 26 mei 2014 21:53 schreef ulq het volgende:
Hoe zouden ze die gaan begraven? Hij past natuurlijk niet op een normaal begraafplaats-plekkie..
Treurig als het zover komt.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:00 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Er was een keer een docu over hem, de man was gewoon getrouwd en op die dag werd hij rondgereden op een vrachtwagen met bed en alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |