Nee, kan niet missenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet te zoeken dan...
Bepaalde plekken zijn juist niet meer te vinden....quote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben toch maar vast begonnen, om jouw opslag niet te veel te belasten. Hij is op 20MB nu en zegt dat ie er nog 22 minuten over doetquote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Max. 130...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een schatting hoe zwaar zij is? dat is toch nog geen 200 kilo?
Ik heb géén ideequote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een schatting hoe zwaar zij is? dat is toch nog geen 200 kilo?
Welnee je vreet te veel.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Vraatzucht, is volgens mij een echte afwijking ofzo..
zal wel een dure naam voor zijn ook, maar komt op hetzelfde neer
Dit klinkt heel vreemd in de verkeerde context...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ben toch maar vast begonnen, om jouw opslag niet te veel te belasten. Hij is op 20MB nu en zegt dat ie er nog 22 minuten over doet
Come on baby, let's talk!!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef ElizabethR het volgende:
Al die huid die op elkaar plakt, dat gaat toch smetten, en stinken, en brrrrrrrr![]()
Whehehe, sorryquote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit klinkt heel vreemd in de verkeerde context...
Ik had ooit een hele dikke collega en daar zat inderdaad een luchtje aan.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef ElizabethR het volgende:
Al die huid die op elkaar plakt, dat gaat toch smetten, en stinken, en brrrrrrrr![]()
Jawel joh, vraatzucht heet gewoon boulemie. Op zijn latijns.quote:
Die mogen niet in de droger denk ik, gaat het kant van krimpenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hangt aan de waslijn volgens mij.
Ik heb last van zweetvoeten.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ooit een hele dikke collega en daar zat inderdaad een luchtje aan.
Die kotsen het toch weer uit?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel joh, vraatzucht heet gewoon boulemie. Op zijn latijns.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |