SPOILER: De KandidatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Ik vind hem meteen een stuk minder nuquote:Op maandag 26 mei 2014 21:57 schreef remcoP het volgende:
[..]
Jahttp://nl.wikipedia.org/wiki/Want_Want
En daarmee dus ook Jeremy's
Beetje een mindere Demiraquote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef alors het volgende:
Ze heeft wel zo'n typisch singersongwritersmeisjes accentje
Het vorige seizoen was natuurlijk ook wel een topseizoen...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoop dat de pareltjes dit seizoen nog komen
Eigenlijk nog geen deelnemers tegengekomen die ik echt tof vond
Het hoeft ook niet zoveel kijkcijfers te halen als grote talentenjachten zoals The Voice, X factor, etcetera omdat de productiekosten veel lager zijn (geen grote studios en decors). Daarnaast is de maandagavond ook niet ideaal voor hoge kijkcijfers.quote:
beter dan vorig week toen ze moest jankenquote:
Ik vind het ook zeer teleurstellendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:52 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind het een beetje tegenvallen dit seizoen. Niet zo veel bijzondere muzikanten, ik kan me eigenlijk ook niemand meer herinneren van de vorige afleveringen.
t Is misschien iets dunner als de vorige seizoenen maar zeker potentieel gezienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
En? Zit er weer wat talent tussen? Jullie waren nogal negatief na de eerste 2 afleveringen.
vind ik van david benjaminquote:Op maandag 7 juli 2014 21:08 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind stef trouwens helemaal niet zo heel mooi zingen. Ja wel een mooie stem, maar niet zo strak.
Ik ben in het begin al grotendeels afgehaakt toen ze steeds weer die matige clichézangers doorlieten. Toen kwam het WK en ik kan me er niet meer toe zetten om het terug te kijken door wat ik in de previews op tv en radio zie en hoor.quote:
Deze aflevering ben ik doorgescrolld. Ik ben nog wel fan van Youri en Stef maar ook dat was niks. Toen heb ik hem maar afgezet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben in het begin al grotendeels afgehaakt toen ze steeds weer die matige clichézangers doorlieten. Toen kwam het WK en ik kan me er niet meer toe zetten om het terug te kijken door wat ik in de previews op tv en radio zie en hoor.
Staan nu ook al op youtube vgm.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik kijk morgen de optredens wel even snel, word een beetje moe van al dat gelul
Inderdaad de tering zegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:39 schreef Breekfast het volgende:
Het is wel echt een jankprogramma geworden. Daarom was het ook goed dat iemand als Johan een keer in de jury zat.
Dat gedeelte dat ook dat ze die hindernisbaan moesten afleggen en daarna een nummer moesten zingenEn dat Yoeri liggend op de grond gaat zingen en dat de helft van de groep daarvoor gaat janken, want oh wat is dat een emotioneel moment
Ik had jouw post nog niet eens gezien. GMTAquote:Op maandag 28 juli 2014 19:42 schreef Postbus100 het volgende:
Vanavond finale!
(maar zo voelt het niet)
Tja, sommige seizoenen hebben betere goden ...quote:Op maandag 28 juli 2014 19:45 schreef Postbus100 het volgende:
Ik gok Stef.
Maar eigenlijk zijn het allemaal geen winnaars
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:56 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik had jouw post nog niet eens gezien. GMTA
Hij was vorige week wel zeer matig.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:45 schreef Postbus100 het volgende:
Ik gok Stef.
Maar eigenlijk zijn het allemaal geen winnaars
Littekens icm make upquote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is er mis met de huid in het gezicht van Youri?
is hij single ?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:06 schreef Keyos het volgende:
Van mij mag Youri winnen. Al sta ik er niet helemaal neutraal in aangezien ik hem persoonlijk ken en weet wat hij heeft doorgemaakt om hier te komen.
Nee, zijn vriendin kon je vandaag nog in beeld zien tijdens zijn optreden (meisje met rode haar bij zijn vader). Zijn leven was een aardige puinhoop totdat zij hem aanspoorde zijn muzikale talent te gebruiken en hem hiervoor op te geven. Mooi verhaal.quote:
Ah, je hebt hier ook al verstand van? ;-)quote:Op maandag 28 juli 2014 21:21 schreef marcodej het volgende:
Zwakke winnaar. Die David Gray-lookalike was beter.
Oh jammerquote:Op maandag 28 juli 2014 21:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, zijn vriendin kon je vandaag nog in beeld zien tijdens zijn optreden (meisje met rode haar bij zijn vader). Zijn leven was een aardige puinhoop totdat zij hem aanspoorde zijn muzikale talent te gebruiken en hem hiervoor op te geven. Mooi verhaal.
Edit: Overigens niet de persoon die nu naast zijn vader in beeld werd gebracht maar daar weer links van in een ander shot.
Als de zanger van Chef'special of Miss Montreal je moet beoordelen moet je het sowieso niet zo serieus nemen allemaal. Dan liever het oordeel van Johan Derksen (al luister ik weer de muziek van Johan dus zo objectief is dat ook weer niet, maar hij is dan ook niet op zoek naar de regular radio sound).quote:Op maandag 28 juli 2014 21:28 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind sommige opmerkingen van de jury wel een beetje
Zoals bij Miryam: eerst haar weken achtereen pushen om buiten zichzelf te treden, en vervolgens zeggen dat ze niet zichzelf is. Dat ze maar weer beter kleine liedjes kan gaan maken.
En zo waren er wel meer opmerkingen.
Ik gok, Jett fucking Rebel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:09 schreef iBenny het volgende:
Miss Montreal wordt coach bij The Voice. Dat betekend dat DBSSVN op zoek moet naar een nieuw jurylid. Wie zal het worden?
Sjakkelien Sid Govaert gok ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:09 schreef iBenny het volgende:
Miss Montreal wordt coach bij The Voice. Dat betekend dat DBSSVN op zoek moet naar een nieuw jurylid. Wie zal het worden?
Hier moest ik ook om grinniken.quote:
lol toepasselijkquote:
Gelukkig geen Montreal en Barton meer dusquote:Op maandag 16 maart 2015 22:10 schreef iBenny het volgende:
Ooooooh ja! Dat is wat ik zo irritant vind aan dat programma... Dat gebabbel en commentaar tijdens het liedje
Radslag.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:12 schreef Postbus100 het volgende:
Deed er nou iemand een salto op de achtergrond?
Hij zat bij een programma op RTL waarbij hij maar één minuut mocht spelen. Heeft hij zijn nummer versneld gespeeld, want hij wilde geen half lied zingenquote:Op maandag 16 maart 2015 22:23 schreef Postbus100 het volgende:
Haha, die Vince. Ik ken hem niet, maar ik mag hem wel
Ik liep er voor terug vanuit de keuken. Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:27 schreef Pandaplint het volgende:
Misschien wat simpel. Maar catchy als Nielson. Kanshebber voor dit seizoen.
Toch wel iets beter dan Nielson.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:27 schreef Pandaplint het volgende:
Misschien wat simpel. Maar catchy als Nielson. Kanshebber voor dit seizoen.
Dat inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2015 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
Deze gast is echt een baas. Doet me een klein beetje denken aan een donkere Lucky Fonz III, maar dan muzikaal.
quote:Op maandag 16 maart 2015 22:29 schreef Pandaplint het volgende:
Maar hij speelde toch al jaren mee in een bekende band in Nederland? Ik meen Leaf.
quote:Vocals: Annemarie Brohm
Guitar and rap: Tinus Konijnenburg
Guitar: Ocker Gevaerts
Bass: Joni Scholten
Cajón and Djembe: Jeroen Blumers
Keyboards: Stan Coppers (live only)
Ik heb dat dus ook. Maar ze is qua zang wel goed geschoold zo te horen.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:30 schreef koosfransoos het volgende:
Pianoliedjes kunnen mij zelden overtuigen. Eveneens als vrouwen stemmen.
Tijd voor wat drinken.
Volgens mij zat er geen bazenneger in Leaf.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:29 schreef Pandaplint het volgende:
Maar hij speelde toch al jaren mee in een bekende band in Nederland? Ik meen Leaf.
Ik zat verkeerd.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:31 schreef livalo het volgende:
[..]
Volgens mij zat er geen bazenneger in Leaf.
Band van Giovanca.quote:
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:36 schreef computergirl het volgende:
Kan je beter zingen met een muts op?
Die kan ook geen liedjes schrijven?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:37 schreef Postbus100 het volgende:
Hij heeft wel wat weg van Pieter van den Hoogenband(t?)
Het zijn allebei mannen inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:37 schreef Postbus100 het volgende:
Hij heeft wel wat weg van Pieter van den Hoogenband(t?)
De eerste was prima, de tweede kan je skippen, die wordt laatste.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:38 schreef koosfransoos het volgende:
Waren de eerste twee kandidaten nog goed? Of heb ik echt helemaal niks gemist?
De bazenneger. Dit is de enige aflevering die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:41 schreef koosfransoos het volgende:
Wie vinden jullie van de afgelopen 3 seizoenen de beste?
Michaelquote:Op maandag 16 maart 2015 22:41 schreef koosfransoos het volgende:
Wie vinden jullie van de afgelopen 3 seizoenen de beste?
Awesome. Het zat je echt dwars hè?quote:
Yepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |