Ik vind het ook zeer teleurstellendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:52 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind het een beetje tegenvallen dit seizoen. Niet zo veel bijzondere muzikanten, ik kan me eigenlijk ook niemand meer herinneren van de vorige afleveringen.
t Is misschien iets dunner als de vorige seizoenen maar zeker potentieel gezienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
En? Zit er weer wat talent tussen? Jullie waren nogal negatief na de eerste 2 afleveringen.
vind ik van david benjaminquote:Op maandag 7 juli 2014 21:08 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind stef trouwens helemaal niet zo heel mooi zingen. Ja wel een mooie stem, maar niet zo strak.
Ik ben in het begin al grotendeels afgehaakt toen ze steeds weer die matige clichézangers doorlieten. Toen kwam het WK en ik kan me er niet meer toe zetten om het terug te kijken door wat ik in de previews op tv en radio zie en hoor.quote:
Deze aflevering ben ik doorgescrolld. Ik ben nog wel fan van Youri en Stef maar ook dat was niks. Toen heb ik hem maar afgezet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben in het begin al grotendeels afgehaakt toen ze steeds weer die matige clichézangers doorlieten. Toen kwam het WK en ik kan me er niet meer toe zetten om het terug te kijken door wat ik in de previews op tv en radio zie en hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |