Inderdaad de tering zegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:39 schreef Breekfast het volgende:
Het is wel echt een jankprogramma geworden. Daarom was het ook goed dat iemand als Johan een keer in de jury zat.
Dat gedeelte dat ook dat ze die hindernisbaan moesten afleggen en daarna een nummer moesten zingenEn dat Yoeri liggend op de grond gaat zingen en dat de helft van de groep daarvoor gaat janken, want oh wat is dat een emotioneel moment
Ik had jouw post nog niet eens gezien. GMTAquote:Op maandag 28 juli 2014 19:42 schreef Postbus100 het volgende:
Vanavond finale!
(maar zo voelt het niet)
Tja, sommige seizoenen hebben betere goden ...quote:Op maandag 28 juli 2014 19:45 schreef Postbus100 het volgende:
Ik gok Stef.
Maar eigenlijk zijn het allemaal geen winnaars
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:56 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik had jouw post nog niet eens gezien. GMTA
Hij was vorige week wel zeer matig.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:45 schreef Postbus100 het volgende:
Ik gok Stef.
Maar eigenlijk zijn het allemaal geen winnaars
Littekens icm make upquote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is er mis met de huid in het gezicht van Youri?
is hij single ?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:06 schreef Keyos het volgende:
Van mij mag Youri winnen. Al sta ik er niet helemaal neutraal in aangezien ik hem persoonlijk ken en weet wat hij heeft doorgemaakt om hier te komen.
Nee, zijn vriendin kon je vandaag nog in beeld zien tijdens zijn optreden (meisje met rode haar bij zijn vader). Zijn leven was een aardige puinhoop totdat zij hem aanspoorde zijn muzikale talent te gebruiken en hem hiervoor op te geven. Mooi verhaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |