Joy Division ipv Arctic Monkeys dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Unknown Pleasures eigenlijk een grotere afwezige. Dat is niet alleen een van de meest bejubelde albums van het topic maar ook de enige reden dat The Cure überhaupt bestaat.
niet te vergeten editors, interpol, white lies, en ook the xx lijkt me al hebben die ergens iets niet helemaal begrepen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Unknown Pleasures eigenlijk een grotere afwezige. Dat is niet alleen een van de meest bejubelde albums van het topic maar ook de enige reden dat The Cure überhaupt bestaat.
Morphine - Cure for Painquote:Op maandag 26 mei 2014 23:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Oja....
Songs: Ohia - The Lioness dan maar?
Drop dan 1 van de 2 Radiohead albums manquote:Op maandag 26 mei 2014 23:00 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan? Vind Songs Ohia ook geniaal, maar The Cure wordt hier vaker genoemd.
Nee, die moet ook. Maar Joy Division's debuut is gewoon zó legendarisch... Ik wil de discussie niet weer aanzwengelen, maar verreweg de meeste albums op de plaatje zou ik er wel voor willen inruilen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Joy Division ipv Arctic Monkeys dan?
Alle twee eruit, met dan Amnesiac er opnieuw in.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Drop dan 1 van de 2 Radiohead albums man
waarom niet ipv madrugada of the shirts ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Joy Division ipv Arctic Monkeys dan?
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Drop dan 1 van de 2 Radiohead albums man
Sonic Youth staat er ook al een tijdje in hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morphine - Cure for Pain
Eels - Beautiful Freak
Sonic youth - daydream nation
Built to Spill - Perfect from Now On
Zoveel mogelijkheden.
Muis op de TT houden (niet geschikt voor mobiele gebruikers). Users die gepost hebben in en topic staan altijd onderaan opgesomd.quote:
I suggest you put your flamesuit on.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Even een correcte versie, Kerf.
Zijn Moody en ik de enige?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:03 schreef Norrage het volgende:
Waarom staat Madrugaga er nog steeds in? Volgens mij vindt alleen Moody dat leuk.
wtfquote:Op maandag 26 mei 2014 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Muis op de TT houden (niet geschikt voor mobiele gebruikers). Users die gepost hebben in en topic staan altijd onderaan opgesomd.
Ik vind het ook wel aardig. Spinvis mag er ook wel uit wat mij betreft.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zijn Moody en ik de enige?
Dan kan die eruit.
Mwah moet ewl een Nederlandse plaat in vind ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel aardig. Spinvis mag er ook wel uit wat mij betreft.
In elk geval hebben die op volg topic geklikt. Of ze alles lezen weet je niet natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:05 schreef Felagund het volgende:
Er zijn dus 122 mensen in ons gespam geïnteresseerd?
Ik vind het wel aardig, zeker het eerste album, maar niet mijn favoriete band.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:05 schreef Norrage het volgende:
Wat heeft men tegen Spinvis?ik dacht dat misschien wel de meest geliefde band van het hele MUZ forum was
Van afgelopen jaar een iets betere; geen slecht album.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
I suggest you put your flamesuit on.
Ok.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt
Waardeloos.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van afgelopen jaar een iets betere; geen slecht album.
[ afbeelding ]
ha haquote:Op maandag 26 mei 2014 23:05 schreef Norrage het volgende:
Wat heeft men tegen Spinvis?ik dacht dat misschien wel de meest geliefde band van het hele MUZ forum was
Behalve jou dan. Maar volgens mij was er een tijd dat alle albums van Spinvis in de album top 50 kwamen. En zelfs Spinvis s/t in de top 10. ? Of heb ik slecht geheugen?quote:
Nee, er zijn veel meer haters. Maar ook veel liefhebbers, dat wel. Maar meest geliefd, dat nooit.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Behalve jou dan. Maar volgens mij was er een tijd dat alle albums van Spinvis in de album top 50 kwamen. En zelfs Spinvis s/t in de top 10. ? Of heb ik slecht geheugen?
Ja, wel een haat-liefde artiest. Net als Roosquote:Op maandag 26 mei 2014 23:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, er zijn veel meer haters. Maar ook veel liefhebbers, dat wel. Maar meest geliefd, dat nooit.
Eeeen, nu niet meer...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Daar moeten toch wel wat lekkere wijven tussen zitten of nie?![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:09 schreef Kerftminister het volgende:
Nou laatste versie dan.
[ afbeelding ]
Geen Smiths en wel Beatlesquote:Op maandag 26 mei 2014 23:09 schreef Kerftminister het volgende:
Nou laatste versie dan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |