Eindelijk iemand die zoiets zegt, kunnen we snel afsluiten denk ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:35 schreef Tchock het volgende:
Prima lijst trouwens, als ik zo objectief mogelijk er naar kijk. Alle échte klassiekers van dit topic zitten er in. De enige die er een beetje uit springt is Spinvis maar die vind ik zelf hartstikke leuk.
Parklife staat erin.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:36 schreef Zocalo het volgende:
Was Blur nog niet voorbij gekomen voor t overzicht? Of is ie al af, driekwart topic verder :p
Nja als je muziek wil ontdekken vind ik het wel een vereiste om nieuwe albums te proberen hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, mensen gaan uiteraard eerst een onbekend album downloaden op iTunes voordat ze weten of ze het wat vinden.
Ik ben wel oprecht geïnteresseerd, ye-ye is sowieso een genre dat ik nog wil proberen, mede door de grote invloed op vele Japanse muziek.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef ranja het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel nu echt April March gaan luisteren
Niet zo'n grote waffel hebben is het antwoord.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Zeg alleen wat mij zou kunnen helpen wanneer ik als newbie in de wondere wereld van de indiemuziek zou springen.
Waar ik vandaan kom heet zo'n ding een kut wafel.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Toevallig vandaag een warme waffel met kersen gegeten
Dat is maar een onderdeel wat ze gedaan heeft, die EP staan oa een paar Gainsbourg nummers op.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ben wel oprecht geïnteresseerd, ye-ye is sowieso een genre dat ik nog wil proberen, mede door de grote invloed op vele Japanse muziek.
Wat is goed aan April? Wil haar ook wel eens uitpluizen....quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is maar een onderdeel wat ze gedaan heeft, die EP staan oa een paar Gainsbourg nummers op.
Laatste albums zitten op een frans indielabel, Tricatel. Die hebben een aantal geweldige bands en artiesten.
Ik ben zo moe dat ik er gigantisch melig van word.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Tsjok toch. Zo kennen we je niet
Mijn wafel met kersen smaakte beter dan een gemiddelde.....precies.
Ik zal het morgen eens proberen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef ranja het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel nu echt April March gaan luisteren
hangt er van af wat je zoekt....quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat is goed aan April? Wil haar ook wel eens uitpluizen....
Over een paar minuten kunnen we weer een nieuwe openenquote:
Als je nog even wacht, kun je hem in het volgende topic in de OP zetten.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:46 schreef Kerftminister het volgende:
Maar onze chart is af? Dan moet iemand even de OP aanpassen?
Ik had het over April March luisteren.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Over een paar minuten kunnen we weer een nieuwe openen
HEB JE DIE NOG NOOIT GELUISTERD?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had het over April March luisteren.
In dit topic zitten 13 posters en 122 lurkers. Dus eh... Ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alsof mensen überhaupt, buiten ons, in dit topic kijken.
Klinkt allemaal wel te doen. Ik ga haar proberenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
HEB JE DIE NOG NOOIT GELUISTERD?
Iedereen luistert toch de tips van ranja?
oh trouwensquote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Zeg alleen wat mij zou kunnen helpen wanneer ik als newbie in de wondere wereld van de indiemuziek zou springen.
Ik vrees dat ik er ook in sta. Al ben ik wat milder geworden de laatste jaren en houd ik het meestal bij 1 plug. Niet opgepikt = jammer danquote:Op maandag 26 mei 2014 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de top 5 users waar men het minst naar de tips en plugs van luistert? denk dat ik er ook in sta.
DO2 iig onderaan.
dat zal ook de top 4 users met de meeste gepostte links zijn, zo ongeveer en heel toevalligquote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zeg
1. ranja
2. methodmich
3. Moody
4. Kerftminister
Luister iemand dan naar The Haxan Cloak buiten DO2?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de top 5 users waar men het minst naar de tips en plugs van luistert? denk dat ik er ook in sta.
DO2 iig onderaan.
Ja dat wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:53 schreef ranja het volgende:
[..]
dat zal ook de top 4 users met de meeste gepostte links zijn, zo ongeveer en heel toevallig
Hoe zie je dat?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dit topic zitten 13 posters en 122 lurkers. Dus eh... Ja.
Ik heb hem 1x geluisterdquote:Op maandag 26 mei 2014 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Luister iemand dan naar The Haxan Cloak buiten DO2?
bedoel je niet: in de avond?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:54 schreef Norrage het volgende:
En hij plugt ze altijd midden in onze spam-avonden.
Oja die kunnen we nog vervangen, vind het namelijk zelf weinig bijzonders.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Moet wel, want het is een indie-klassieker volgens Kerft.
maar dat zijn misschien vaker bekendere bands? met pitchfork link ofzoquote:Op maandag 26 mei 2014 22:55 schreef Kerftminister het volgende:
Ja dat wel.
Al moet ik zeggen dat Norrage en DO2 wel een substantieel hoger effect hebben met hun plugs dan wij.
Laatste tijd valt het wel weer meequote:
Ja, ik was in de war met The Cure, die is er toch wel uit?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef Kerftminister het volgende:
Parklife heeft er al die tijd ingestaan hoor.
doen we die weer.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik was in de war met The Cure, die is er toch wel uit?
niet alleen de youtubes worden genegeerdquote:Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef Kerftminister het volgende:
Parklife heeft er al die tijd ingestaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |