Pergola is een van Neerlandsch grootste indie klassiekers. Ik overdrijf niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daryll Ann ook alleen maar vanwege die tour. En Johan? Ik zou die band bijna niet kennen joh
Dan moet Palomine van Bettie Serveert er eigenlijk ook in, dat album was in het buitenland volgens mij ook populair.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Pergola is een van Neerlandsch grootste indie klassiekers. Ik overdrijf niet.
Daryll Ann heeft het ook niet onverdienstelijk gedaan toch?
Tja, ze worden/werden wel gedraaidquote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef Felagund het volgende:
Radiohead vind ik dan weer niet echt een artiest voor 3FM. Maar dat kan aan mijn gevoel liggen.
Lever jij je bijdrage ook eens dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:20 schreef DO2 het volgende:
't Is bijna aandoenlijk om te zien hoe jullie jezelf kunnen bezighouden.
Ja ik denk ik laat jullie maar een beetje uitrazen, want zie al deze albums nooit hier in het topic voorkomen, terwijl we dan iets eruit moeten gooien wat wel vaak hier voorkomt.quote:
maar dan zou je er eigenlijk ook een plaatje van pec zwolle in moeten doenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja ik denk ik laat jullie maar een beetje uitrazen, want zie al deze albums nooit hier in het topic voorkomen, terwijl we dan iets eruit moeten gooien wat wel vaak hier voorkomt.
Hail to the Thiefquote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Norrage het volgende:
Ik vind dat er gewoon maar 1 album in die lijst mag staan.
Welke zou dat dan moeten zijn?
Ik wilde eigenlijk schoonmaken. Maar dit is een stuk leuker.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:20 schreef DO2 het volgende:
't Is bijna aandoenlijk om te zien hoe jullie jezelf kunnen bezighouden.
Ja daar gaat het vooral negatief over.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:23 schreef ranja het volgende:
[..]
maar dan zou je er eigenlijk ook een plaatje van pec zwolle in moeten doenof van giel, of het dwdd-logo....
maar ik blijf erbij dat het het meest over coldplay en kanye gaat en die staan er niet bij
Nee, nooit geprobeerd ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:23 schreef Moody het volgende:
3FM is wel een groot deel van het leven van veel van ons. Dus hoe erg is het wanneer er plaatjes overeenkomen met de 3FM-smaak?
Geforceerd echt alle top-40 muziek niet leuk vinden lukt mij niet. Wie wel?
Ik hoor hier vrij weinig over Coldplay en Kanye eigenlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:23 schreef ranja het volgende:
[..]
maar dan zou je er eigenlijk ook een plaatje van pec zwolle in moeten doenof van giel, of het dwdd-logo....
maar ik blijf erbij dat het het meest over coldplay en kanye gaat en die staan er niet bij
Dat is Gay Jazz.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:29 schreef Felagund het volgende:
Wilde zeggen dat er nog wel wat meer Jazz in mag, kijk ik bij de tag "Indie Jazz" op Last.FM, staat Wouter Hamel er ook bij:
http://www.lastfm.de/tag/indie+jazz
Ik was een tentamen maken, wat is dit?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan, Smiths werden hier laatst toch (onterecht) afgezeken.
Als we een meer Indie Jazz plaat willen kan ik nog Christian Scott erinzetten.
Albums die jij moet gaan luisteren.quote:
Ik kwam met het idee om een soort Indie Central chart te maken, met allerlei albums die hier vaak gediscussieerd worden en vooral universeel geprezen zijn, dit als een soort inleiding voor nieuwe leden in dit topic evt. Kan dan in de OPquote:
Leuk idee.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik kwam met het idee om een soort Indie Central chart te maken, met allerlei albums die hier vaak gediscussieerd worden en vooral universeel geprezen zijn, dit als een soort inleiding voor nieuwe leden in dit topic evt.
Eigenlijk moeten er dan ook wel tuubjes bij, anders gaan die nieuwe users ze nooit uitpluizenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik kwam met het idee om een soort Indie Central chart te maken, met allerlei albums die hier vaak gediscussieerd worden en vooral universeel geprezen zijn, dit als een soort inleiding voor nieuwe leden in dit topic evt.
nee, die worden genegeerd zodat hun superieure albums geen klassiekers worden maar een beetje ondergronds blijven.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:30 schreef Norrage het volgende:
Ach vrouwen zijn gewoon niet goed in indie. Die moeten vooral andere dingen blijven doen of bas spelen.
Combinatie van beide, Kanye West en Coldplay worden hier namelijk ook vaak besproken maar dat is niet altijd even positief.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuk idee.Gaat het dan om de beste albums of de meest besproken?
alsof mensen gaan klikken op een youtube filmpjequote:Op maandag 26 mei 2014 22:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten er dan ook wel tuubjes bij, anders gaan die nieuwe users ze nooit uitpluizen
Blur stond er wel in, maar volgens mij is die er weer uit gegooid.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:36 schreef Zocalo het volgende:
Was Blur nog niet voorbij gekomen voor t overzicht? Of is ie al af, driekwart topic verder :p
nou, volgens mij wordt het meeste gewoon genegeerdquote:Op maandag 26 mei 2014 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, mensen gaan uiteraard eerst een onbekend album downloaden op iTunes voordat ze weten of ze het wat vinden.
Alsof mensen überhaupt, buiten ons, in dit topic kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, mensen gaan uiteraard eerst een onbekend album downloaden op iTunes voordat ze weten of ze het wat vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |